Kloptquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus die hebben de gasten nog niet eens gezien??
Nou ja, vergeleken bij wat ze tot nu toe hebben gehad is dit best "over the top"quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een armoedige vertoning, had gewoon een behoorlijke catering laten aanvoeren en de oud-bewoners gewoon laten binnenlopen...
Amateuristisch gedoe dit.
Ja en al die ballonnen in de war....pffffquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een armoedige vertoning, had gewoon een behoorlijke catering laten aanvoeren en de oud-bewoners gewoon laten binnenlopen...
Neem aan dat dat wel gebriefd is. Ze staan nog onder contract.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:22 schreef TheLuckyman het volgende:
Hoe snel voordat Chelsea of Judy tegen Charlotte verteld dat er maandag 1 uit gaat? Binnen 10 minuten?
Ja daar is hij 3 kwartier mee bezig geweest....quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:22 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Ja en al die ballonnen in de war....pffff
Ik vind het juist wel leukquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En dan ik heb de hele nacht liggen dromen zingen zeker weer.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou het wel leuk vinden als rob nog even terug komt voor bart
Heb volume al lager gedraaidquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:28 schreef lonneberga het volgende:
Ik lees het hier morgen wel,geen zin in het gillen straks,
Chelsey is wel een leuk meisje maar zij gebruikt knaloranje foundation, dat staat zo raar... Ja leuk met Koningsdag of tijdens WK of EK, dan wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:26 schreef lonneberga het volgende:
Hij mag van mij nog wel even blijven,die mokkels niet opzouten,enge wijven
ik ook, geweldig, en ook leuk voor de kijkers dat hun dit moeten doen, de kijker wil ook wat toch, ipv klaargemaakte schalen door een cateraarquote:
Mijn god, wilde ik net de hele zondag streamen zonder Danny, zit ik nu met Chayron opgescheeptquote:
Het is al een heel stuk minder nu! Ze heeft zich dat echt wel aangetrokken denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Chelsey is wel een leuk meisje maar zij gebruikt knaloranje foundation, dat staat zo raar... Ja leuk met Koningsdag of tijdens WK of EK, dan wel.
Nou hoop toch dat het Jason wordt...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken alle 3 dat bart er met de winst vandoor gaat
Ja en een nog best onverwachte twist. Ik had het iig niet op deze manier verwachtquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:31 schreef Ireth het volgende:
Ik moet toegeven, ze hebben aardig wat gedaan in korte tijd, ziet er feestelijk uit
Ja zeker, was heel duidelijk!!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:33 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vond die vraag van cjayron erg geregiseerd
wie denken jullie dat gaat winnen ?
was het ookquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:33 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vond die vraag van cjayron erg geregiseerd
wie denken jullie dat gaat winnen ?
Heeft het vast 24/7 gevolgdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Judy is daar maar een week geweest toch? Die praat alsof ze daar net weg is
Nee sokken, kan in theorie nog erger zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
This party needs some mimi, chichi en i-a en a-iquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
chaychay houdt de tape achter om straks bij chacha en cheche op hun mond te plakken
Jolien’s alcohol vrije drankje zit in de cocktail wegens gebrek aan Tonicquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zie geen alcohol vrij iets voor jolien
Als je honger (lees trek) hebt vreet je alles en na een paar wijntjes proef je het verschil niet meerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:42 schreef tassie127 het volgende:
Nachos al koud en de mojitos al warm….
O..jahhhquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jolien’s alcohol vrije drankje zit in de cocktail wegens gebrek aan Tonic
Jaa das waar! Of je zet het nog even terug in de oven, maar zo slim zijn ze niet h 😇quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als je honger (lees trek) hebt vreet je alles en na een paar wijntjes proef je het verschil niet meer
Aan de ene kant denk ik ook van jaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:46 schreef BB-King het volgende:
Die 3 komen vast nog wel terug.
SURPRISE!!!
Zitten nog in de film 'Horror' denk ik...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Belachelijk lang.
Chips taai en vies. Drinken lauw.
Zijn sinister aan het kijken denk ik na Charlotte en Jolien hun uitlegquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:55 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zitten nog in de film 'Horror' denk ik...
😮💨
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:56 schreef B00STER het volgende:
"Eindfeest Big Brother finaleweek mislukt jammerlijk door vermiste bewoners" ....
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:56 schreef B00STER het volgende:
"Eindfeest Big Brother finaleweek mislukt jammerlijk door vermiste bewoners" ....
Die is zowat al weer thuis joh!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:56 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die zijn het hek over gevlucht toen ze Judy zagen.
Leuk idee, slechte uitvoering. Alweer…quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:58 schreef tassie127 het volgende:
Bier lauw, brie gesmolten, nachos koud. Goed voor de spijsvertering. Worden morgen weer wc streams
Dat is toch knap als je dat aan kunt voelenquote:Op zondag 26 maart 2023 00:01 schreef Monique___ het volgende:
aaaariiiii lolien wist het wist het lichte
Dat dus, wat een geblerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze wachten gewoon tot middernacht...nog 1 minuut
Dan klopt de stemming niet meer, dus lijkt me nietquote:Op zondag 26 maart 2023 00:01 schreef Krambo het volgende:
Bart heeft een blauwe enveloppe, misschien finaleticket?
Inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2023 00:02 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dan klopt de stemming niet meer, dus lijkt me niet
Ik hoorde het, ze zeiden dat ze deze laatste dagen het gezellig zouden maken.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Lindsay en Jason hadden iets uit te spreken nog?
Karmaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn god, wilde ik net de hele zondag streamen zonder Danny, zit ik nu met Chayron opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was um nt een beetje vergetenquote:Op zondag 26 maart 2023 00:04 schreef -river- het volgende:
Ik heb de heeele nacht lopeeeeee droooomennnnn
Truste!quote:Op zondag 26 maart 2023 00:07 schreef Ireth het volgende:
Nou ik lees morgen wel hoe het afloopt... moet er vroeg uit...
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 maart 2023 00:07 schreef Ireth het volgende:
Nou ik lees morgen wel hoe het afloopt... moet er vroeg uit...
Als normaliter dingen geregeld worden door de productie dan zullen ze het van deze actie ook vast denken...quote:Op zondag 26 maart 2023 00:06 schreef tassie127 het volgende:
Ook niemand die zich afvraagt wie al dit heeft opgehangen en klaargemaakt
hmmm jammerquote:
Allemaal 2, maar Jason zei al pak die van mij maar, ik wil 0,0 drinken. En een fles wijn is er ook.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:09 schreef Willewa het volgende:
Zou wel gaar zijn als die 10 drankjes gewoon voor 2x voor 5 zijn en niemand meer komt nu
Ja doelde meer op dat ik de rest voor oud bewoners had verwacht/gehoopt na het zien van die 3 net ;pquote:Op zondag 26 maart 2023 00:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Allemaal 2, maar Jason zei al pak die van mij maar, ik wil 0,0 drinken. En een fles wijn is er ook.
Hebberig, alles door elkaar zuipen.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:13 schreef Krambo het volgende:
Charlotte al aan haar 2e cocktail en een lekker glaasje wijn erbij
Denk morgen pas met ontbijtquote:Op zondag 26 maart 2023 00:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogen die andere 3 er niet bij, mochten die alleen versieren? Beetje raar
Ja zag het, ze had wijn en pakte een nieuwe gintonic terwijl ze haar vorige nog niet op had.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:15 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Vooral Lindsey hoor.
Die roept bij alles doe mij ook doe mij ooook
Misdragen lijkt me sterk met die paar kleine drankjesquote:Op zondag 26 maart 2023 00:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Verwacht geen bezoek meer. Ik zie en lees morgen wel hoe ze zich misdragen hebben of niet..
quote:Op zondag 26 maart 2023 00:17 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey is even kwijt waar ze achteraan moet lopen
[ afbeelding ]
Is echt wel zijn ding h.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:19 schreef odie22 het volgende:
wat staat die bart toch overdreven mee te bewegen ineens
Nee, hij gaat naar al die festivals.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
sinds wanneerhij lag altijd voor dood op de bank met die andere opa
Dat had Charlotte geschreven in het geval dat er oud bewoners zouden komenquote:Op zondag 26 maart 2023 00:19 schreef bull-sjitt het volgende:
ze hebben dat briefje met "welkom back " nog niet gezien
ze had ff in het script gekeken !!quote:Op zondag 26 maart 2023 00:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat had Charlotte geschreven in het geval dat er oud bewoners zouden komen
nee differentquote:Op zondag 26 maart 2023 00:22 schreef ledn81 het volgende:
Zijn beide streams nog hetzelde? Dan pik ik de andere stream soms voor screenshots.
Verschillen wel volgens mij, maar kan het lastig polsen omdat m’n chromecast 10/20 sec achterloopt denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:22 schreef ledn81 het volgende:
Zijn beide streams nog hetzelde? Dan pik ik de andere stream soms voor screenshots.
Ja gaat nu anders lopen idd.quote:
Als Bart een borrel op heeft wordt hij een stuk socialerquote:Op zondag 26 maart 2023 00:42 schreef bull-sjitt het volgende:
bart en lindsey zoeken elkaar veel op ..
of beeld ik me dat maar in ?
Nee viel me ook op.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:42 schreef bull-sjitt het volgende:
bart en lindsey zoeken elkaar veel op ..
of beeld ik me dat maar in ?
Tenzij er van de week nog een feestje komt, wel een gemiste kans dan dit.quote:Op zondag 26 maart 2023 00:43 schreef ledn81 het volgende:
Judy heeft net een van mijn twitter berichtjes geliked. Die komen niet meer binnen denk ik.
quote:Op zondag 26 maart 2023 00:17 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey is even kwijt waar ze achteraan moet lopen
[ afbeelding ]
Ze hebben een spel met vragen moeten spelen waarbij ook wat minder prettige vragen over elkaarquote:Op zondag 26 maart 2023 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee viel me ook op.
Ik denk dat hij de sfeer goed wil houden
ook van lesly naar bart toequote:Op zondag 26 maart 2023 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee viel me ook op.
Ik denk dat hij de sfeer goed wil houden
Gij zijt een goed mensquote:Op zondag 26 maart 2023 00:54 schreef ledn81 het volgende:
Ga hem nu oploaden voor de belgen![]()
[ afbeelding ]
Had hij laatst ook aan Jason verteld. Had te maken met het verlof opnemen. Hij moest 3 maanden onbetaald verlof nemen. Korter kon eerst niet. Lang verhaal, opgelost, hij is er tochquote:Op zondag 26 maart 2023 00:55 schreef Krambo het volgende:
Bart had bijna afgezegd voor het programma vertelt hij aan lindsey
Hij heeft betaald verlof hoorquote:Op zondag 26 maart 2023 01:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Had hij laatst ook aan Jason verteld. Had te maken met het verlof opnemen. Hij moest 3 maanden onbetaald verlof nemen. Korter kon eerst niet. Lang verhaal, opgelost, hij is er toch
Ja dat wordt nog spannendquote:Op zondag 26 maart 2023 01:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Charlotte en Lindsey to close to call...
Ja allemaal vakantiedagen en overuren enzoquote:Op zondag 26 maart 2023 01:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar was heel verhaal dat hij vertelde in een van de tuinwandelingen.
Ik zit met mijn mond open.quote:
Geen idee maar goed spul hoorquote:Op zondag 26 maart 2023 01:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit met mijn mond open.
Wat heeft Linds gesnovencomplimenten voor Jason
Ik hoop dat je het opneemt, dan kan ik dit morgen allemaal lekker terugkijken!quote:Op zondag 26 maart 2023 01:29 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey heeft in de gameroom weer domme dingen gedaan en Jason heeft goede dingen gezegd.
Genoeg reden om haar lekker naar huis te laten gaan maandag
Die hebben gezien hoe het met Danny afgelopen isquote:
Ja maar wil wel ook zo naar bedquote:Op zondag 26 maart 2023 01:31 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het opneemt, dan kan ik dit morgen allemaal lekker terugkijken!
Ongemakkelijk? Ik hou ervan als mensen waardering tegen elkaar uitspreken. Gebeurt veel te weinig in dit leven imo. Tot iemand dood is vaak en dan is het te laat. Altijd doen is mijn motto omtrent dat. Maar goed, ik weet dat ik daar waarschijnlijk apart in benquote:Op zondag 26 maart 2023 01:28 schreef happyme28 het volgende:
Behoorlijk ongemakkelijk dat gelul over Jason terwijl hij erbij zit.
Lulverhaal van Lindsey
Haha nee, hij nam het goed op.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:31 schreef engine het volgende:
Jammer dat ik dat gemist heb. Moest Danny nog huilen?
Wie is Danny?quote:Op zondag 26 maart 2023 01:31 schreef engine het volgende:
quote:
Dit is juist een interessant en leuk gesprek.quote:Op zondag 26 maart 2023 01:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ongemakkelijk? Ik hou ervan als mensen waardering tegen elkaar uitspreken. Gebeurt veel te weinig in dit leven imo. Tot iemand dood is vaak en dan is het te laat. Altijd doen is mijn motto omtrent dat. Maar goed, ik weet dat ik daar waarschijnlijk apart in ben
quote:Op zondag 26 maart 2023 01:31 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 26 maart 2023 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bewoners tijdens de uitzending - 25 maart 2023.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |