Ligt eraan of het verrekt of gescheurd is. Soms heb je mazzel dat je meteen stopt als je het een beetje voelt, dan kan je zomaar binnen een weekje (of twee) weer terugzijnquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb hier niet echt verstand van, maar hamstring betekent minimaal een paar weken toch?
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:37 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn gevoel is dat het meevalt.
Geloof in mij.
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.
No shitquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso direct ophalen en maandag absoluut niet mee laten spelen.
Welnee, drie weekjes maxquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?
Dit is einde seizoen.
Ik reageer op iemand die zegt dat het meevalt he.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij maandag kan spelen ja?
Dit is einde seizoen.
Dan ga je niet lopend het veld af.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een hamstring die knapt tijdens een sprintje kost meestal wel wat meer hersteltijd hoor.
Zag er niet uit als knappenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een hamstring die knapt tijdens een sprintje kost meestal wel wat meer hersteltijd hoor.
Maar dat ging hij ook niet. Althans, ik zou dat strompelen/hinken niet als lopen willen bestempelen.quote:
Idrissi is gewoon wedstrijdje geschorst.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik gok 4-5 weken. Klein scheurtje.
Hoe lang lang Idrissi er af?
Nee ik bedoel die had toch ook hamstring blessure begin van 't jaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Idrissi is gewoon wedstrijdje geschorst.
Blijft bijzonder dit soort posts, net als al die andere mensen die overal doen alsof Feyenoord al praktisch kampioen is. Kan nog wel eens gigantisch gaan backfiren.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 22:49 schreef aTypisch het volgende:
die laatste paar potjes voor de vorm kun je wel met pedersen en the general af joh
Alsjeblieft niet zeg, die kan er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:06 schreef Pistolero het volgende:
Ik was trouwens al weer bijna vergeten dat we Kasanwirjo ook nog hebben(Slot waarschijnlijk ook). Die kan ook nog op rechtsback eventueel.
Prima speler en talent, wel mokerdom en mentaal enigszins labiel. Eigenlijk gewoon een beetje verbeterde versie van Pedersen die ook nog centraal kan spelen dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, die kan er niet zoveel van.
Misschien dat het centraal nog wat kan worden, maar dat is echt in niks een back. Is juist gehaald als CV ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima speler en talent, wel mokerdom en mentaal enigszins labiel. Eigenlijk gewoon een beetje verbeterde versie van Pedersen dus.
Hoe weet je dat? Volgens mij is ie gehaald omdat ie zo multifunctioneel is en ook eventueel als verdedigende middenvelder in kan vallenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat het centraal nog wat kan worden, maar dat is echt in niks een back. Is juist gehaald als CV ook.
Ik ben woedend.quote:
Toen speelde we geen halve finale beker en tegen AS Roma.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk valt het mee. Maar het eerste deel van de competitie moesten we het ook even zonder Geertruida doen toch?
Dat is uiteindelijk ook goed gekomen.
Het blok wedstrijden tot en met Utrecht-thuis mist hij sowieso, dat zijn zeven potjes in drie weken. Daarna heb je in principe twee weken rust met een mogelijke bekerfinale er tussen. Excelsior-uit over zes weken is dan wel weer haalbaar hopelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Lutsharel Geertruida met blessure terug naar Feyenoord: ‘Het ziet er slecht uit’
https://www.ad.nl/nederla(...)slecht-uit~a6280fd3/![]()
Nu is het wel zo dat Turken altijd dodelijk effectief zijn in Armenië.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://streamin.me/v/127de444
Van buiten de 16 uiteraard
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat Turken altijd dodelijk effectief zijn in Armenië.
nou nou nouquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar een achterste linie van Hartman - Rasmussen - Valk - Benita na de interlandbreak!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen in de basis tegen Spanje.
Beter scheurt hij geen hamstring.
Alsof Hartman niet z'n hamstring gaat scheuren bij Jong Oranjequote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar een achterste linie van Hartman - Rasmussen - Valk - Benita na de interlandbreak!
Ohja wacht die zit daar nog bijquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alsof Hartman niet z'n hamstring gaat scheuren bij Jong Oranje
Spelen maandag nog tegen Tsjechiëquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen zorgen, Jong Oranje is al afgelopen.
Ja, dus Wieffer kan in de tweede wedstrijd ook nog geblesseerd rakenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh ja, er is nog een tweede wedstrijd ook in zo'n interlandperiode
Juist prima dat hij speelminuten maakt in aanloop naar de komende maand(en) nu Geertje wegvaltquote:Op zaterdag 25 maart 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen in de basis tegen Spanje.
Beter scheurt hij geen hamstring.
Pedersen komt wel aan zijn minuutjes. Staat nu al op plek 6 wat betreft het aantal speelminuten dit seizoen.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist prima dat hij speelminuten maakt in aanloop naar de komende maand(en) nu Geertje wegvalt
Die knul is echt altijd fit, das bizar. En hem met een tackle neerhalen en hem zo blesseren lukt ook niet want daar is ie te snel voor.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist prima dat hij speelminuten maakt in aanloop naar de komende maand(en) nu Geertje wegvalt
Beetje onderschat nog steeds, al is het wel een blind paard. Vind de dynamiek tussen hem en Ali ook wel fijn, uiteraard ontzettend kut dat Geertje wegvalt maar wel te overzien nu Gernot weer terug isquote:Op zondag 26 maart 2023 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die knul is echt altijd fit, das bizar. En hem met een tackle neerhalen en hem zo blesseren lukt ook niet want daar is ie te snel voor.
Zo jammer dat hij niet kan voetballen anders had ie de wereldtop kunnen halen.
Is dit seizoen echt prima. Komt ook omdat je vaak heel dominant bent, dan is dat type speler best prima.quote:Op zondag 26 maart 2023 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje onderschat nog steeds, al is het wel een blind paard. Vind de dynamiek tussen hem en Ali ook wel fijn, uiteraard ontzettend kut dat Geertje wegvalt maar wel te overzien nu Gernot weer terug is
Het is een beetje een type voetballer voor een 3-5-2, lekker blind langs de flank draven en de bal voorin inleveren. Dan kan ie inderdaad mee in de PL, het is zeldzaam hoe snel hij de achterlijn aantikt en die specifieke kwaliteit is daar heel belangrijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:08 schreef aTypisch het volgende:
die kan gewoon naar de PL hoor, 90 minuten lang rennen langs de flank van Brighton ofzo
voortaan is zo'n antwoord wel voldoende hoorquote:Op zondag 26 maart 2023 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een beetje een type voetballer voor een 3-5-2, lekker blind langs de flank draven en de bal voorin inleveren. Dan kan ie inderdaad mee in de PL,
gelukkig leest arend martijn wel alles!quote:Op zondag 26 maart 2023 14:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voortaan is zo'n antwoord wel voldoende hoor
rest niet gelezen
Dank voor het herinneren.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teveel users hebben nog zijn laatste bal in de UCL finale voor ogen.
Ik heb zoveel waardering voor ex-topvoetballers die nog gewoon op hun dooie gemakkie een glimp van hun talent laten zien in dit soort wedstrijden, in plaats van als een walgelijk dik zwijn in een voetbalstudio gaan zitten om te janken en te stoken over het voetbalniveau van anderen.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Gernot op deze zielloze zondag.
Ik weet niet, ik vind de Sneijders van de wereld die het er lekker van nemen ook wel wat hebben. Maar dat komt denk ik omdat die levensstijl wat dichter bij mij ligt.quote:Op zondag 26 maart 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zoveel waardering voor ex-topvoetballers die nog gewoon op hun dooie gemakkie een glimp van hun talent laten zien in dit soort wedstrijden, in plaats van als een walgelijk dik zwijn in een voetbalstudio gaan zitten om te janken en te stoken over het voetbalniveau van anderen.
Ik begrijp het ook wel, maar de combinatie met dat continue gestook voor de camera wekt natuurlijk ook de indruk dat je het er nou ook weer niet écht van neemtquote:Op zondag 26 maart 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind de Sneijders van de wereld die het er lekker van nemen ook wel wat hebben. Maar dat komt denk ik omdat die levensstijl wat dichter bij mij ligt.
Gasten als Van Persie, Robben maar ook Van Hooijdonk zijn gewoon echte sportmensen. Die blijven tot ze in de kist liggen gewoon topfit (voor de leeftijd die ze bereiken)
quote:Op zondag 26 maart 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, maar de combinatie met dat continue gestook voor de camera wekt natuurlijk ook de indruk dat je het er nou ook weer niet écht van neemt![]()
Tevens vind ik de combinatie tussen topfit zijn én het er van nemen ook niet zo moeilijk, zegt slank gebouwde Gurney van 28 die nooit verder dan de regionale tafeltenniscompetitie is gekomen.
Exact het soort mensen waarvan ik verwacht dat ze tafeltennissen.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Er ligt nog ruimte om je dromen te bewerkstelligen
Weldegelijk unieke, ietwat flamboyante voornamen beide.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact het soort mensen waarvan ik verwacht dat ze tafeltennissen.
Dit is niet leukquote:Gernot Trauner is een vraagteken voor de interland van Oostenrijk tegen Estland. De Feyenoorder kwam net als Marcel Sabitzer niet ongeschonden uit de start van de EK-kwalificatie.
Ik hoop het eerste, ja.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vraagteken betekent hopelijk dat ie er volgende week gewoon bij kan zijn. Anders ga ik met stoelen gooien.
quote:
Niks aan het handje joh.quote:Het is de vraag of ze maandag tegen Estland weer in actie komen. 'Het gaat uiteindelijk bij Marcel en Gernot om de pijngrens', vertelde Rangnick. 'We zullen zien of het bij een of bij beiden gaat. Ook deze beslissingen zullen we snel nemen.'
Leuk, interlands.quote:
Als we dan nog kampioen worden hebben we het wel HEEL erg verdiend.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Met een beetje geluk maken we het seizoen af met Danilo in de spits, Kasamwirjo centraal achterin, Bullaude op 10 en op 6 Tabouni.
Wie zit daar überhaupt op te wachten?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Niks aan het handje joh.
Sowieso dat gejank hier om interlandvoetbal de hele tijd.
Het doodsimpele klootjesvolk dat oranje wortels op hun hoofd doet. Interlandvoetbal is geen voetbal.quote:
Allemaal de schuld van Slot.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het doodsimpele klootjesvolk dat oranje wortels op hun hoofd doet. Interlandvoetbal is geen voetbal.
Maar dat ontzettende over de top gezeik hier dat alles en iedereen kapot zou gaan tijdens de interlands is dodelijk vermoeiend.
Had die niet even kunnen trainen op geblesseerd zijn? Wat een wanbeleid weer.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Slot.
Die vent snapt er niks van. De bedoeling was dat we dit seizoen tiende gingen eindigen en de schulden zouden afbetalen. Straks wordt je kampioen, gaan we investeren in CL-voetbal en krijgen we straks meer schulden. Zo worden we nooit financieel gezond.quote:Op zondag 26 maart 2023 20:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Had die niet even kunnen trainen op geblesseerd zijn? Wat een wanbeleid weer.
stel je niet aanquote:Op zondag 26 maart 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het doodsimpele klootjesvolk dat oranje wortels op hun hoofd doet. Interlandvoetbal is geen voetbal.
Maar dat ontzettende over de top gezeik hier dat alles en iedereen kapot zou gaan tijdens de interlands is dodelijk vermoeiend.
Johnny van de Burger King = klaas?quote:Op zondag 26 maart 2023 22:36 schreef Grifte het volgende:
https://www.instagram.com(...)5c-860b-ac0607fb4a79
quote:Supporters Mexico teleurgesteld en scanderen naam Gimenez
Santiago Gimenez heeft tot grote teleurstelling van de Mexicaanse voetbalfans geen speelminuten gekregen zondagnacht. De spits van Feyenoord bleef tijdens de CONCACAF Nations League wedstrijd tegen Jamaica de volledige wedstrijd op de bank.
Bondscoach Diego Cocca gaf de voorkeur aan Henry Martín in de punt van de aanval en bracht Wolverhampton Wanderers-spits Raúl Jiménez als invaller. Hierdoor was er tot ontevredenheid bij de supporters van Mexico geen ruimte meer om Gimenez in te brengen.
Het wisselbeleid van Cocca zorgde ervoor dat een uitverkocht stadion de naam van Gimenez ging scanderen. Ruim 80.000 supporters waren aanwezig in het Aztekenstadion, dat gelegen is in Mexico-Stad. Na het inbrengen van Jiménez en de teleurstellende tussenstand werd de roep om Gimenez groter.
Mexico speelde de thuiswedstrijd tegen Jamaica gelijk. Edson Álvarez was de schlemiel van de avond door in de eerste helft een eigen doelpunt te maken. Hierdoor kwamen de Mexicanen niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Oud-Eredivisiespeler Hirving Lozano was verantwoordelijk voor de gelijkmaker tegen Jamaica.
toch wel apartquote:
Nouja die Mexicaantjes zien waarschijnlijk dat hij het goed doet bij zijn club, topscorer is van de Europa league en dan speelt er blijkbaar iemand die in het nationale elftal niet presteert. Beetje zoals bankzitters/talenten door clubsupporters ook vaak groter worden gemaakt dan ze zijn.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel apart
heeft de gunfactor op de een of andere manier, komt toch niet alleen door zijn voetbalkwaliteiten die verafgoding zo vroeg
Aangezien we dit jaar de Europa League gaan winnen zal dit ook wel het laatste seizoen van Santi zijn in het Feyenoordshirt.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja die Mexicaantjes zien waarschijnlijk dat hij het goed doet bij zijn club, topscorer is van de Europa league en dan speelt er blijkbaar iemand die in het nationale elftal niet presteert. Beetje zoals bankzitters/talenten door clubsupporters ook vaak groter worden gemaakt dan ze zijn.
Al waren die Mexicaantjes ook best woedend dat hij afgelopen WK niet werd meegenomen.
Niet als het aan papa Gimenez ligt.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien we dit jaar de Europa League gaan winnen zal dit ook wel het laatste seizoen van Santi zijn in het Feyenoordshirt.
Ik ben er van Hancko vrij zeker van dat hij deze zomer vertrekt, van Gimenez ben ik er vrij zeker van dat hij deze zomer blijft.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien we dit jaar de Europa League gaan winnen zal dit ook wel het laatste seizoen van Santi zijn in het Feyenoordshirt.
Voor zo'n voetbalgek land komt er verrassend weinig talent door uit Mexico dus vandaar ook een beetje, bovendien is het gewoon een heel knappe jongen die daarnaast enorm bescheiden is wat je ook al gauw populair maakt. En dan is er ook nog dat knotsgekke wijf van hem die al enigszins beroemd is als actrice. Als je dan een spits bent die veel scoort dan krijg je al gauw een idiote hype om je heen.quote:Op maandag 27 maart 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch wel apart
heeft de gunfactor op de een of andere manier, komt toch niet alleen door zijn voetbalkwaliteiten die verafgoding zo vroeg
Even aan @Scarface88 vragen of dit wel klopt.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor zo'n voetbalgek land komt er verrassend weinig talent door uit Mexico dus vandaar ook een beetje, bovendien is het gewoon een heel knappe jongen die daarnaast enorm bescheiden is wat je ook al gauw populair maakt. En dan is er ook nog dat knotsgekke wijf van hem die al enigszins beroemd is als actrice. Als je dan een spits bent die veel scoort dan krijg je al gauw een idiote hype om je heen.
si si! Feyenoord un club hermoso.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even aan @:Scarface88 vragen of dit wel klopt.
Hebben ze die Disney docu ook al naar het Spaans vertaald?quote:
Ik denk dat ze allebei blijven. Zeker als we CL halen.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er van Hancko vrij zeker van dat hij deze zomer vertrekt, van Gimenez ben ik er vrij zeker van dat hij deze zomer blijft.
Deze rug is heel breed.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:36 schreef Grifte het volgende:
https://www.instagram.com(...)5c-860b-ac0607fb4a79
De manier waarop Gijp hier praat is best anders dan hoe hij dat nu doet. Hij lijkt wel een karikatuur van zichzelf.quote:
Mediateam van Feyenoordquote:Op zondag 26 maart 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry
Wellicht is dit fijner
OH ARNE.quote:
quote:Na de finaleplaats in de Conference League van vorig seizoen, is Feyenoord opnieuw aan een mooie Europese campagne bezig. Daarmee stijgt de club ook hard op de coëfficiëntenranglijst van de UEFA. De huidige 34e plaats is zelfs de hoogste klassering sinds seizoen 2005/06.
Voor de samenstelling van de coëfficiëntenranglijst worden de prestaties van de laatste vijf seizoenen meegenomen. Op basis daarvan staat Feyenoord dus op plek 34, kort onder Rangers FC, Slavia Praag en Sporting Portugal en boven FC Basel, AC Milan en AZ. De stijging op de ranglijst is onder meer gunstig omdat het een betere uitgangspositie bij Europese lotingen kan opleveren.
Uiteraard profiteert Feyenoord vooral van het succesjaar in de Conference League. Tijdens die campagne werden liefst 24.000 van de in totaal 49.000 punten verzameld. In de jaren daarvoor waren dat achtereenvolgend slechts 2.000, 4.000 en nog eens 4.000 punten. Na de 7-1 zege op Shakhtar Donetsk staat de teller voor het huidige seizoen op 15.000, wat uiteraard nog verder kan oplopen zolang Feyenoord in de Europa League actief blijft.
Van de andere Nederlandse clubs moet Feyenoord alleen Ajax (plek 11 met 89.000 punten) nog voor zich dulden. Die club staat echter een flinke val op de ranglijst te wachten, als vanaf komend seizoen de uitzonderlijke prestaties van seizoen 2018/19 (27.000 punten) niet meer meetellen. AZ (plek 37 met 44.500 punten) en PSV (plek 40 met 43.000 punten) staan iets onder Feyenoord.
Nederlandse coëfficiënten
Uiteraard heeft het Nederlands voetbal in zijn geheel belang bij de goede prestaties van Feyenoord en andere Nederlandse clubs in Europa. Momenteel is Nederland de nummer zes en wordt het voor nummer zeven Portugal - dat met Sporting Portugal en Benfica ook nog twee clubs in Europa heeft - heel lastig om dat verschil nog goed te maken. Als dat inderdaad niet gebeurt, mogen vanaf seizoen 2024/25 de nummers één én twee van de Eredivisie zonder voorronde deelnemen aan de groepsfase van de Champions League.
Ligt aan Geertruida zelf of dat naar buiten komt.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het nieuws omtrent Geertruida? Het is inmiddels drie dagen geleden.
Koetje zei dat het er niet goed uitzag, maar ik had het idee dat hij dat zei op basis van wat hij zag en niet zozeer op basis van wat hij van de medici heeft gehoord.
@:mkrabby @:zka
Hamstring is zes weken, ga daar maar gewoon van uit.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Waar blijft het nieuws omtrent Geertruida? Het is inmiddels drie dagen geleden.
Koetje zei dat het er niet goed uitzag, maar ik had het idee dat hij dat zei op basis van wat hij zag en niet zozeer op basis van wat hij van de medici heeft gehoord.
@:mkrabby @:zka
Kan alles tussen 3 en 6 weken zijnquote:Op maandag 27 maart 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hamstring is zes weken, ga daar maar gewoon van uit.
Rond de kampioenswedstrijd is hij er weer bij.
Als hij dat mondeling doet duurt het nog weken.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt aan Geertruida zelf of dat naar buiten komt.
Godverdomme.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij dat mondeling doet duurt het nog weken.
Zoals ik al zei, niks aan het handje. Trauner geeft geen fuck om dat Oostenrijkse elftal.quote:Trauner wenste zelf om zijn interlandperiode vroegtijdig af te breken, om zodoende enkele dagen revalidatie terug te winnen. Hiermee hoopt de mandekker zondag (uit bij Sparta) weer van de partij te zijn.
quote:Op maandag 27 maart 2023 19:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niks aan het handje. Trauner geeft geen fuck om dat Oostenrijkse elftal.
Gernot.
prima joh, beter moment om te debuteren is er nietquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Wieffer basis terwijl hij vrijdag al niet helemaal fit was
Kut Koeman, gooit alle dingen om
Koeman is bij Oranje geplant door Ajax.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Dat wordt qua intensiteit net zo'n potje als tegen Shakhtar joh. Gaat weer bazen in de Kuip zoals ie al sinds januari doetquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
In bescherming nemen in een intensieve wedstrijden voornamelijk toch? Nu spelen ze tegen paar semiprofs en dan praat je ze nog omhoogquote:Op maandag 27 maart 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Laat mij gewoon even meegaan in de ALLES GAAT MIS emotiequote:Op maandag 27 maart 2023 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In bescherming nemen in een intensieve wedstrijden voornamelijk toch? Nu spelen ze tegen paar semiprofs en dan praat je ze nog omhoog
Sinds Serginho Greene genegeerd werd door oranje is het al een grote aanfluiting.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even meegaan in de ALLES GAAT MIS emotie
In dat geval zet de plaatselijke postbode een kniehoge tackle in op de kruisbanden van Matsquote:Op maandag 27 maart 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even meegaan in de ALLES GAAT MIS emotie
Verstandige jongen. Gaat ver komen.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
Gernot wilde zelf terug met het oog op Sparta uit.
Gernot
Iemand breekt bijna zijn enkel en user Pistolero noemt het voorspelbaar gejank.quote:
En naar de Skihut natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
Gernot wilde zelf terug met het oog op Sparta uit.
Gernot
Lee Towers > Lee Walkerquote:Op maandag 27 maart 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb al drie dreigtweets naar Lee Walker gestuurd.
zal wel al een nederlands paspoort hebben ondertussenquote:Op maandag 27 maart 2023 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens nu ik die Weghorst zie vind ik Danilo ineens een fantastische spits.
WiefferGodquote:Bondscoach Ronald Koeman is lovend na afloop van de wedstrijd over Mats Wieffer. De middenvelder van Feyenoord heeft tijdens de trainingen indruk gemaakt op de staf van het Nederlands Elftal. Wieffer was één van de beste tijdens de oefeningen op positiespel.
''Hij heeft gedaan wat hij kon en dat hebben we ook deze week gezien'', begint Koeman in gesprek met de NOS. ''Als je het over het voetbal hebt, als je het hebt over het positiespel en de functionele techniek, dan is Mats al veel verder.''
Die enorme lekkage in De Kuip, de fantastische samenwerking met Dordrecht en het feit dat Hancko assistent-scheidsrechter was tegen Shakhtarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:12 schreef ZKA het volgende:
Vertel me wat ik moet behandelen in de podcast
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die enorme lekkage in De Kuip, de fantastische samenwerking met Dordrecht en het feit dat Hancko assistent-scheidsrechter was tegen Shakhtar
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die enorme lekkage in De Kuip, de fantastische samenwerking met Dordrecht en het feit dat Hancko assistent-scheidsrechter was tegen Shakhtar
Sta je er zo goed voor, krijg je dit en GeertGod erbij.quote:
Gewoon al twee keer geblesseerd geraakt bij het Oostenrijkse elftal toch?quote:
Geertruida wel lang zo te lezen (spierscheuring), met Trauner valt het hopelijk mee. En anders: Rasmussen CV.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme, 1 interlandperiode en straks 2 belangrijke sleutelspelers in onze defensie langdurig uitgeschakeld....
Ging dat maar ook zo snel met Salomon Kalou vroeger.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal wel al een nederlands paspoort hebben ondertussen
dan kom je al snel in beeld
Ik zie mij nog altijd Rasmussen in de winterstop op die positie.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat het Rasmussen wordt. 1 wedstrijdje zonder Trauner zou goed moeten gaan.
Oefenwedstrijden zeggen niks. Ik vond Kasanwirjo erger in die invalbeurt laatstquote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie mij nog altijd Rasmussen in de winterstop op die positie.
Dat kon echt niet, stand-in voor Hancko prima maar op rechts was het echt niet zo best.
Overigens ook gewoon vastleggen.
quote:Gernot Trauner is na zijn interland met Oostenrijk ook weer op het veld op trainingscomplex 1908 te zien en traint met de groep mee.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gebbetje. En je lijkt gelijk te krijgen!
Zegt de man die al het hele seizoen Arne's knieschijven wil verpulveren als het even niet lekker looptquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Men zit (net als Kokcu tegen Ajax) een beetje hoog in de emotie hier nu Feyenoord er zo goed voor staat.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou je met een scheuring binnen aan het trainen zijn?
[..]
quote:Tot slot is daar ook nog de blessure van Gernot Trauner. Hij is nog niet gesignaleerd op of rondom het veld van trainingscomplex 1908. Volgens ons bekende informatie krijgt de Oostenrijker vandaag een onderzoek naar de ernst van zijn knieblessure.
De dubbelganger van Gernot Trauner die wel meetraint, das weer eentje voor de podcast van @ZKAquote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Zegt de man die al het hele seizoen Arne's knieschijven wil verpulveren als het even niet lekker loopt
DE TITELRACE IS WEER OPENquote:Feyenoord weken zonder Geertruida, Trauner vraagteken voor derby tegen Sparta
Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida is enkele weken uit de roulatie met een hamstringblessure. Die blessure liep hij op bij zijn debuut namens Oranje tegen Frankrijk. Ook Gernot Trauner moet mogelijk de derby van Feyenoord tegen Sparta missen.
Trauner liep tijdens de interlandperiode een knieblessure op. Die kwetsuur, veroorzaakt door een tik op het gewricht, noopte hem eerder het kamp van de Oostenrijkse ploeg te verlaten. Voor de wedstrijd van zondag in Rotterdam is Trauner een twijfelgeval. Feyenoord gaat dan om 14.30 uur op bezoek op Het Kasteel.
Geertruida is geen twijfelgeval. Hij mist sowieso de nodige wedstrijden van de huidige koploper. De verdediger liep vrijdag in Parijs een hamstringblessure op en is enkele weken uitgeschakeld. Geertruida mist in elk geval de wedstrijden tegen Sparta, Ajax (beker), RKC, AS Roma (Europa League) en Cambuur. Marcus Pedersen is zijn vervanger.
denk vooral dat elke scheet nu de aandacht vraagtquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb het gevoel dat er toch wel relatief meer blessures komen door interlandperiodes. Alhoewel daar vast ooit onderzoek naar is gedaan?
Of mag ik dat niet zeggen van Pistolero?
Die is me een partij matig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:05 schreef aTypisch het volgende:
gelukkig hebben we dat ventje van groningen gehaald
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zou je met een scheuring binnen aan het trainen zijn?
[..]
quote:
Je kan het ook niet echt los zien van de komende cruciale periode waar het kampioenschap veiliggesteld moet worden natuurlijk. Zo heel vaak heeft Feyenoord zich niet in deze positie bevonden de laatste pakweg 25 jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:48 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Vond deze ook wel toepasselijk
lol, die was ik ook vergetenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ook niet echt los zien van de komende cruciale periode waar het kampioenschap veiliggesteld moet worden natuurlijk. Zo heel vaak heeft Feyenoord zich niet in deze positie bevonden de laatste pakweg 25 jaar.
Ik bedoel, volgende week spelen we volgens mij een halve finale in de Kuip tegen Ajax en ik hoor er letterlijk niemand over om me heen. Ook wel vrij opvallend.
Tja, ik snap wel dat we niet bezig zijn met dat soort kleine tegenstandersquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lol, die was ik ook vergeten
oh arnee
Is dat volgende week al? Ik sta er een beetje mixed in, bij verlies voor Ajax is het wel zeker exit Johnny.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ook niet echt los zien van de komende cruciale periode waar het kampioenschap veiliggesteld moet worden natuurlijk. Zo heel vaak heeft Feyenoord zich niet in deze positie bevonden de laatste pakweg 25 jaar.
Ik bedoel, volgende week spelen we volgens mij een halve finale in de Kuip tegen Ajax en ik hoor er letterlijk niemand over om me heen. Ook wel vrij opvallend.
Oh zeker eens, binnenkort Ajax, Utrecht en AS Roma in de Kuip en eerst nog Sparta uit, het is nu een belangrijke fase van het seizoen. Als je 20 punten achter stond en overal was uitgeschakeld was het een veel kleiner issue geweest dan nuquote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan eindelijk een basisplaats voor Bullaude?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Het is een beetje dat als Trauner weg zou vallen Geertruida je back up is. Pedersen voor Geertruida heb ik liever ook niet, maar dat is al vaak zat gewoon prima gegaan. Alleen dan wel met Geertgod of Trauner naast hem. Maar goed, we zien het zondag wel. Misschien staat Wieffer zondag wel centraal achterin.
Ik denk dat Arend Martijn nog liever die slaapneger uit Groningen op 6 zet helaasquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan eindelijk een basisplaats voor Bullaude?
@:Pistolero
Bullaude op 6 lijkt me niet zo'n heel goed idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan eindelijk een basisplaats voor Bullaude?
@:Pistolero
Die zie ik eigenlijk ook wel liever op 6 dan centraal achterin.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Arend Martijn nog liever die slaapneger uit Groningen op 6 zet helaas
Dan heb je hem daar denk ik nog nooit zien spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk ook wel liever op 6 dan centraal achterin.
Dat kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je hem daar denk ik nog nooit zien spelen.
Moet je hun programma eens zien, daar win je met Feyenoord C oftewel varkenoord nog van.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Geen paniek, kampioen worden jullie toch wel
Ik zie hem eigenlijk ook liever als spits dan centraal achterin.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk ook wel liever op 6 dan centraal achterin.
zou er nog minimaal 10 procent erbij willen zienquote:'Feyenoord bezit inmiddels 70 procent van transferrechten Giménez'
Ja, daarom doet Feyenoord er vandaag natuurlijk een persbericht uit dat hij de komende weken er niet bij is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
geertruida speelt komend weekend gewoon\
mee eens sparta moet op verkeerde gezet wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daarom doet Feyenoord er vandaag natuurlijk een persbericht uit dat hij de komende weken er niet bij is.
Een spel om Sparta op het verkeerde been te zetten!
Hartman, Kokcu en Trauner staan op scherpquote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hoe staat het met spelers die op scherp staan? Daarvan kunnen we er ook niet al te veel missen straks.
Kökcü niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hartman, Kokcu en Trauner staan op scherp
Idrissi missen we al door een schorsing zondag
Jeetje, ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ Twitter ]
Ben jij dit @:scrummie ?
Je hebt niks te willen als club.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen huppelt ondertussen over het Georgische veld.
Onbegrijpelijk.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ Twitter ]
Ben jij dit @:scrummie ?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen loopt al te hinken
Einde kampioenaspiraties.
Misschien kan Pedersen wel morgen werken op jouw plek.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb net ook m'n teen tegen het bed gestoten. Kutinterlands.
Hoeveel weken ben je eruit?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb net ook m'n teen tegen het bed gestoten. Kutinterlands.
Hopelijk pakt Kökcü geen geel, want hij staat al op scherp en dan mist hij Sparta.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:36 schreef Caland het volgende:
Nu maar even Kroatie - Turkije kijken, eens zien hoe Kokcu die Modric even voetballes geeft en daarna kreupel wordt geschopt
Mwah, 'maand geleden'... de laatste wedstrijd, 9 dagen geleden, ging nog om de koppositie.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:11 schreef KingRoland het volgende:
Had je dit een maand eerder gehad dan had je een punt maar spannend is het allang niet meer
Nog niet, staat wel achter maar dat is 'ie gewend.quote:
Ik keek net even snel naar de opstelling van Turkije op Livescore en zag een rood pijltje op het middenveld terwijl het nog voor rust was en toen schrok ik wel evenquote:
Als we Sparta uit winnen dan heb ik er wel heel veel vertrouwen in dat we het gaan worden (anders ook wel hoor, maar dan wordt het wel weer een soort van spannend). Dat zie ik nog wel als een bananenschil wedstrijd. Zeker als je ook nog zonder Trauner moet spelen. Laten we toch hopen dat die man zondag fit isquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, 'maand geleden'... de laatste wedstrijd, 9 dagen geleden, ging nog om de koppositie.
En Sparta is een solide subtopper, 1 puntje achter nr 5 Twente, en met minder tegengoals dan zowel psv, az als ajax.
Hopelijk is het zondagavond niet spannender geworden.
Krijgt ie maar rust in de beker volgende week.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we Sparta uit winnen dan heb ik er wel heel veel vertrouwen in dat we het gaan worden (anders ook wel hoor, maar dan wordt het wel weer een soort van spannend). Dat zie ik nog wel als een bananenschil wedstrijd. Zeker als je ook nog zonder Trauner moet spelen. Laten we toch hopen dat die man zondag fit is
Ik zat dus oprecht vanmiddag te denken welke ik liever win bij een keuze tussen zondag en woensdag, dan is het toch zondag. Dingen waarvan ik verwacht had ze nooit te denken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijgt ie maar rust in de beker volgende week.
B-prijsje.
Absoluut zondag als ik moet kiezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat dus oprecht vanmiddag te denken welke ik liever win bij een keuze tussen zondag en woensdag, dan is het toch zondag. Dingen waarvan ik verwacht had ze nooit te denken.
Oh dat is het bij mij ook niet nee, mooie prijs de beker. Mede door die finale in eigen stad natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Absoluut zondag als ik moet kiezen.
Wil overigens de beker ook gewoon winnen. Dat dE bEkER iS gEeN pRiJs geleuter zal ik nooit in meegaan.
Zondag inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat dus oprecht vanmiddag te denken welke ik liever win bij een keuze tussen zondag en woensdag, dan is het toch zondag. Dingen waarvan ik verwacht had ze nooit te denken.
Eigenlijk zou je gewoon enigszins moeten rouleren in de beker en EL. Alles op de competitie voor de CL-miljoenen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat is het bij mij ook niet nee, mooie prijs de beker. Mede door die finale in eigen stad natuurlijk
Deed hij vorig seizoen ook wel, hij is wel afgestapt van zijn vaste wissels tussen de 60e en 65e minuut.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon enigszins moeten rouleren in de beker en EL. Alles op de competitie voor de CL-miljoenen.
Maar Arne kennende gaat hij (los van blessures) gewoon de rest van het seizoen met dezelfde 11 spelen.
Als je nu zegt zondag gelijk en dan woensdag sowieso winst zou ik gelijk tekenen. Dan wordt de eventuele twijfel zou kunnen ontstaan vanwege een gelijkspel gelijk weer weggepoetst.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
ANNOUNCE POOLquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Van den Belt vermoed ik. SPANNEND.
De bericht die je wist dat zou komenquote:Thomas van den Belt eerste nieuwe aanwinst voor Feyenoord
Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Thomas van den Belt. De 21-jarige middenvelder van PEC Zwolle gaat in de Kuip een meerjarig contract tekenen.
De Rotterdammers ondernamen tijdens de winterstop al enkele pogingen om de speler van PEC Zwolle vast te leggen, maar de clubleiding van de koploper in de eerste divisie weigerde de Zwollenaar te verkopen. Zelfs Arne Slot belde in januari nog met Zwollenaren om alsnog een opening te creëren om Van den Belt naar Rotterdam te halen.
Van den Belt zelf gaf toen diverse keren aan dolgraag naar Feyenoord te willen verkassen. De zoon van Gerard van den Belt, de financieel directeur van Cambuur die al jarenlang goed bevriend is met Arne Slot, bleef echter nadrukkelijk in beeld bij Feyenoord. De koploper legt met Van den Belt, die door een clausule in zijn contract van volgens insiders 850.000 euro mag vertrekken uit Zwolle, de eerste nieuwe speler voor komend seizoen vast.
Van den Belt vertelde eerder dat Feyenoord zijn club altijd al is geweest. Hij sliep volgens eigen zeggen in Feyenoord-pyjama’s. ,,Als Feyenoord langskomt dan wil je daar dus graag heen’', zei Van den Belt.
Als Arne hem zo graag wil hebben is dit hopelijk ook een teken dat ie graag nog een seizoen blijftquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De bericht die je wist dat zou komen
Het lijkt er toch echt op dat het lel richting @:ZKA flinkt gedicht is.quote:
Dequote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
De bericht die je wist dat zou komen
quote:
Jongelui, beetje begrip voor deze oudere jongen graag, welke meme?quote:
Iets met een koningslied van 10 jaar terugquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Jongelui, beetje begrip voor deze oudere jongen graag, welke meme?
Dit was precies mijn eerste gedachte. Boeiend vd Belt, maar als dit een signaal is mbt Slot, dan gaan de bubbels open.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Arne hem zo graag wil hebben is dit hopelijk ook een teken dat ie graag nog een seizoen blijft
Het blijft voetbal. Als een clubs als de Spurs komen dan is Slot natuurlijk gewoon wegquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:50 schreef Pistolero het volgende:
Dit is wel echt Slot zijn aankoop trouwens. Lijkt me niet dat die in de zomer al weg gaat eigenlijk.
Als de Spurs komen met een salaris van 4 of 4,5 miljoen is die gewoon weg. Praat jezelf geen hoop in om een speler van PEC.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:50 schreef Pistolero het volgende:
Dit is wel echt Slot zijn aankoop trouwens. Lijkt me niet dat die in de zomer al weg gaat eigenlijk.
Geloof niet dat dat soort clubs voor Arne Slot gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Het blijft voetbal. Als een clubs als de Spurs komen dan is Slot natuurlijk gewoon weg
Zie hun er wel voor aan hoor al lijkt het me voor hem niet de juiste keuze qua club, even los van het salaris.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat soort clubs voor Arne Slot gaan eigenlijk.
Gerucht gaat wel dat hij op het lijstje van Spurs staat. Die wilde eerst die trainer die nu naar Bayern is.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat soort clubs voor Arne Slot gaan eigenlijk.
Ik neem Valentijn Driessen niet zo serieus eigenlijk. Dat soort clubs gaan toch vaker voor een aansprekende naam en zo veel heeft Arend Martijn ook (nog) niet bereikt natuurlijk. En je moet ook daadwerkelijk een beetje een goed beleid voeren als je bij hem uitkomt als mogelijke trainer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Gerucht gaat wel dat hij op het lijstje van Spurs staat.
De Ten Hag factor werkt ook wel mee want van de prijzen moet hij het nog niet hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Gerucht gaat wel dat hij op het lijstje van Spurs staat. Die wilde eerst die trainer die nu naar Bayern is.
En kan snel gaan. Met een kampioenschap en zeker als je van Roma wint. Een finale UCL en eventueel een halve finale (of meer) EL met een Nederlandse club trekt wel aandacht. Zeker de manier van spelen
Denk wel het hoogst haalbare momenteel qua wat er vrij is qua clubs.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie hun er wel voor aan hoor al lijkt het me voor hem niet de juiste keuze qua club, even los van het salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |