Jolien hoeft niets uit te liggen is het spel waarin ze zitten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:57 schreef Donna1000 het volgende:
Jolien wil zometeen in gesprek met Lindsey en Danny. Bart is even binnen gaan kijken of ze al in gesprek was. Hij zei tegen Jason dat hij niet wil dat Jolien er dan alleen voorstaat, hij wil er dan graag bij zijn.
Wat een aardige man is Bart toch. Hij weet ook dat Lindsey met haar grote slabek over Jolien heen walst
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef Ireth het volgende:
Ik breng een vuilniszak naar de containers, kom terug, streamlock...
Jason en Lindsey op de vuist???
Ja maar het was Jason het die deze voormiddag aan Bart vroeg om kort na de middag in de hottub te gaan. Nu zit Bart daar alleen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Jason zo stoer, ipv dat hij bij Bart in de hottub gaat, blijft hij bij die slangen aan tafel zitten en kletsen.
Na het sporten zei Jason.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja maar het was Jason het die deze voormiddag aan Bart vroeg om kort na de middag in de hottub te gaan. Nu zit Bart daar alleen.
😆quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:38 schreef bull-sjitt het volgende:
eigenlijk zou je iedere keer dat lindsey "weet je wel " zegt
moeten antwoorden met "nee ... leg eens uit ? "
kijken of ze dan misschien wel uit haar woorden komt , of dat er dan misschien wel iets zinnigs uitkomt
Hij weet ook dat ze over hem lullen. Je moet ze altijd confronteren met je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind Jason zo stoer, ipv dat hij bij Bart in de hottub gaat, blijft hij bij die slangen aan tafel zitten en kletsen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:38 schreef bull-sjitt het volgende:
kijken of ze dan misschien wel uit haar woorden komt , of dat er dan misschien wel iets zinnigs uitkomt
Gemaakte ongemeende gezelligheid...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:55 schreef Jockari het volgende:
Hahaha. De sfeer is duidelijk naar de kloten.
Rene tochquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:58 schreef renevanlaaren het volgende:
dat mokkel is niet te doen bekklem voor charlotte graag
Net als dat herhaaldelijke ´snap je wat ik bedoel´.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:38 schreef bull-sjitt het volgende:
Dan zal het antwoord wel NEE zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:14 schreef Ireth het volgende:
Jolien vraagt aan Danny of hij uit zijn periode met Gaby nog vrienden uit "dat wereldje" heeft overgehouden...
Daar moest ie heeeeeeeeel lang over denken
De paps van Danny vond haar ook wel oké 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:14 schreef Ireth het volgende:
Jolien vraagt aan Danny of hij uit zijn periode met Gaby nog vrienden uit "dat wereldje" heeft overgehouden...
Daar moest ie heeeeeeeeel lang over denken
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:17 schreef engine het volgende:
Die Gaby is ook z'n domme muts. Wat dat betreft zal het vast een leuk setje geweest zijn.
en toen lag ze al met een ander te n**ken zat wel diep die relatiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:18 schreef Jockari het volgende:
Hij is daar maar anderhalf jaar mee samen geweest zegt ie. Das nu ook niet het einde hoor.
Keep on dreaming!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:26 schreef Kayro het volgende:
Charlotte vindt het niet erg..
Dat ze hierna herkend zal worden en niet meer het normale meisje uit middelkerke is
Herkend worden..
Aanbiedingen krijgen..
Tv programma..
Interviewster bij
festivals..
Charlotte kijkt er naar uit!
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Begrijp dat DR.POL nog een assistent zoekt
Herkend worden alleszins. Die andere zaken weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:26 schreef Kayro het volgende:
Dat ze hierna herkend zal worden en niet meer het normale meisje uit middelkerke is
Herkend worden..
Aanbiedingen krijgen..
Tv programma..
Interviewster bij
festivals..
Met uw vermogen is alles in orde.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:33 schreef czvt het volgende:
Ik versta Lindsey steeds minder en minder. Is dat door die boomstam in haar bek of is het mijn verstaansvermogen?
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:26 schreef Kayro het volgende:
Herkend worden..
Aanbiedingen krijgen..
Tv programma..
Interviewster bij
festivals..
Wist ze zelf wel dat ze een relatie met Danny had dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:22 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
en toen lag ze al met een ander te n**ken zat wel diep die relatie
Hij weet ook dat ze over hem lullen. Je moet ze altijd confronteren met je aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Vakantieliefde op Ibiza.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Wist ze zelf wel dat ze een relatie met Danny had dan?
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Wist ze zelf wel dat ze een relatie met Danny had dan?
Ze heeft een korte broek aan en even de boel luchten is wel zo fris toch.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:46 schreef czvt het volgende:
Niet echt een elegante positie hoe Charlotte daar buiten zit.
nee hij heeft het niet verzonnen maar waarom dit soort dingen vertellen, is gewoon stokenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
Ik las net in vorige cos dat Danny had verteld over chiara en het niet feliciteren van charlotte. Dat klopt wel want dat heeft chiara gedaan. Snap niet wat het toevoegt om te vertellen daar maar hij heeft het niet verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |