quote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:38 schreef Blues het volgende:
Oh nog een nieuwtje op werkgebiedTé gek. 🎉 🎶 👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, het is meer een tour motor.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe leuk die oudjes ook zijn; ik ga er woon-werk op doen dus kijk naar actueel en goed continue-belastbaar, met veeeeel bagagecapaciteit.. (2016 of nieuwer)
Nee zodat naar en van werk gaan al vrije tijd is, in plaats van noodzakelijk in de auto hangen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, het is meer een tour motor.
Wil je ww met motor vanwege files?
O1 Onderbegroeiing - boszoom : Zakje voor 15-25M2quote:
Thanks! Even neuzen. Ik heb nog een stukje tuin waar iets mee moet.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
O1 Onderbegroeiing - boszoom : Zakje voor 15-25M2
A6 Akkerbloemen : Zakje voor 15-25M2
G1 Bloemrijk grasland - lichte grond : Zakje voor 15-25M2
Van https://www.cruydthoeck.nl, dus allemaal 'echte' zaden/varianten (geen gekweekte licht gecultiveerde soorten dus).
De eerste bladeren zijn zichtbaar!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat vind ik ieder Voorjaar een wondertje zoals de plant uit de aarde krult.
Voor de kwaliteit van de zaden zijn ze niet duur. Ik had voor m'n schaduwstuk ook wel een ander mengsel willen hebben, maar dat mag niet buiten de bebouwde komquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks! Even neuzen. Ik heb nog een stukje tuin waar iets mee moet.
Waarom is dat ongeschikt en mag het niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de zaden zijn ze niet duur. Ik had voor m'n schaduwstuk ook wel een ander mengsel willen hebben, maar dat mag niet buiten de bebouwde kom
Wat voor iets zoek jij?
Mn.Xquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:55 schreef AnneX het volgende:
Dat is knap van de buxus. Hier een prachtbol in de achtertuin, geen andere in de buurt.
En poef 2-3 maanden later was het alsnog raak. 😢
In het dorp is ook een kwekerij. Voetbalvelden vol. Geen idee hoe het daar is verlopen.
Helaasch. De tuinhulp gevraagd om de postzegel te komen verticuteren.
Heeft de held een liesbreuk.
Nu zegt mn.X dat hij dat ook kan na de afgelopen maanden werken op de sportschool 💪
Is vanmiddag ook gegaan.😂 .
Ik weet ut ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is dat ongeschikt en mag het niet?
#stadsmeisje
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is dat ongeschikt en mag het niet?
#stadsmeisje
quote:
Dus om geen zeldzame planten in te slepen. denk ik.quote:[het mengsel] bevat landelijk gezien zeldzame soorten zoals Wilde akelei en Slanke sleutelbloem, waarmee het niet geschikt is voor toepassing in bermen of buiten de bebouwde kom.
Ja had ik gelezen, maar ik snap de boodschap nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus om geen zeldzame planten in te slepen. denk ik.
Misschien mogen ze er niet aankomen als die plant gesignaleerd is? Beetje het das-idee?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen, maar ik snap de boodschap niet
Als ze zeldzaam zijn, dan juist lekker meer verspreiding aanjagen?
Ik heb een stuk border waar ik ook in moestuinnier waar nog wel wat bloemen bij mogen en er ligt een stuk "braak". Daar groeit nu brandnetel, zevenblad en akkerwindequote:Op zaterdag 25 maart 2023 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor de kwaliteit van de zaden zijn ze niet duur. Ik had voor m'n schaduwstuk ook wel een ander mengsel willen hebben, maar dat mag niet buiten de bebouwde kom
Wat voor iets zoek jij?
Vlinder- en bijmengsels zijn er bij de vleet, maar in dat geval is een 'eetbare bloemen-mengsel' misschien ook wel leuk.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een stuk border waar ik ook in moestuinnier waar nog wel wat bloemen bij mogen en er ligt een stuk "braak". Daar groeit nu brandnetel, zevenblad en akkerwindeIk heb er liever bloemen/planten die er ietsje toffer uitzien en waar de insecten blij van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |