abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 maart 2023 @ 12:35:03 #151
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208530025
Twee kapjes brood met een viandel. Schraaplunch vandaag :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208530029
Ik werk op oncologie en van leven ga je dood.
pi_208530039
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm mijn zus had in 11 dagen ziekenhuis 7 verschillende kamergenoten, 1 man met een nieuwe knie waar iets niet goed was gegaan, een 90 jarige dame met een gebroken enkel en 5! mannen met diverse verwondingen opgelopen door motor ongelukken in de afgelopen jaren (dus verse ellende en hersteltrajecten). Best wel een gevaarlijke hobby
Hoe is het met zus nu?
En wanneer is jouw laatste werkdag?
pi_208530061
Oh nog een nieuwtje op werkgebied :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 25-03-2023 12:44:57 ]
pi_208530067
@AnneX nee, de buren hebben planken aan de muur. Ik ken idd de kast die je noemt, maar huurhuis, dus zoiets ga ik hier niet doen. Als ik ooit een huis koop wat een trapkast zit, komt zoiets er zeker :Y
Beterschap voor jou! Hopelijk straks niet meer beroerd. En anders echt geen mogelijkheid om af te zeggen?
pi_208530073
Hier 'n enerverende nacht... Man werd gister om 23 uur ineens onwel, gaf aan het gevoel te hebben flauw te gaan vallen, paar snurkende ademhalingen en daar ging ie.. Een vriend was hier en ivm de hartritmestoornissen in 't verleden hem direct 112 laten bellen. Ambulance kwam en ze zagen de hartslag van de lage synusknoop niet ofzo dus toch voor de zekerheid mee naar 't ziekenhuis. Die vriend had 'n speciaalbiertje op dus ik moest wel rijden achter de ambu aan. Uiteindelijk alles gecheckt en hartslag was wel versneld maar gelukkig niet de stoornis hoewel man zei dat 't wel even precies zo voelde aan de monitor. Dus rond 3 naar huis. Na nacht slapen is 't weer 'n stuk beter.

Hopelijk is 't nu ff klaar dit jaar met medisch gedoe, eerst de clusterperiode, toen last van herniapijn (komt ook af en toe terug voor 'n periode). Deze week ging dat weer beter en nu dit.

En zelf is m'n oog chronisch ontstoken volgens mij, vorige keer voelde ik me niet zo serieus genomen meer bij de oogarts dus hield aan zolang ik geen pijn heb, geloof ik 't wel maar maandag toch maar weer bellen geloof ik :(
pi_208530077
Hoe gaat het trouwens met poes nu, @Cat-astrophe? Alweer zelf aan het eten of blieft ze het nog steeds alleen vanaf jouw vingers?
pi_208530099
Oh jeetje @Memento-Mori, heftig! Inderdaad wel echt genoeg medisch gedoe voor jullie zo.. zou zeker bellen voor jouw oog, hopelijk dit keer wel gevoel dat je serieus genomen wordt!
pi_208530101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier 'n enerverende nacht... Man werd gister ineens onwel, gaf aan het gevoel flauw te gaan vallen, paar snurkende ademhalingen en daar ging ie.. Een vriend was hier en ivm de hartritmestoornissen in 't verleden hem direct 112 laten bellen. Ambulance kwam en ze zagen de hartslag van de lage synusknoop niet dus toch voor de zekerheid mee naar 't ziekenhuis. Die vriend had 'n speciaalbiertje op dus ik moest wel rijden achter de ambu aan. Uiteindelijk alles gecheckt en hartslag was wel versneld maar gelukkig niet de stoornis hoewel man zei dat 't wel even precies zo voelde aan de monitor.

Hopelijk is 't nu ff klaar dit jaar met medisch gedoe, eerst de clusterperiode, toen last van herniapijn (komt ook af en toe terug voor 'n periode). Deze week ging dat weer beter en nu dit.

En zelf is m'n oog chronisch ontstoken volgens mij, vorige keer voelde ik me niet zo serieus genomen meer bij de oogarts dus hield aan zolang ik geen pijn heb, geloof ik 't wel maar maandag toch maar weer bellen geloof ik :(
Jeetje MeMo wat een schrik :o
Is ie wel thuis nu?

Jouw oog :wtf:
pi_208530173
@Barreltje, wij zijn erg content met onze Eufy deurbel en camera’s.
pi_208530177
*O* *O* IK HEB EEN LIKE OP FACEBOOK VAN DEBBIE HARRY _O_ _O_
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:51:12 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208530208
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:23 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ook met type zijn wat ik wil ja. Ligt toch ook een 6 cilinder onder toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:51:23 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208530210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
Wie?
pi_208530215
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Jeetje MeMo wat een schrik :o
Is ie wel thuis nu?

Jouw oog :wtf:
Ja. Zag dat m'n post niet heel duidelijk was dus had 'm nog wat aangepast maar om 3 mocht ie weer mee terug naar huis.
pi_208530258
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
Wafeldag dus ik bakte wafels. Nu zit het wafelijzer vol met gespleten plakkend beslag en maak ik pannekoeken.
Ik voel je pijn.
Daarbij heb ik een wafelijzer dat zelfs met goed beslag lekt aan de achterkant, en de machine in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:57:20 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208530270
quote:
Oh Blondie, daar ken ik twee plaatjes van.
Gefeliciteerd. Screenshot maken :D
pi_208530300
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh Blondie, daar ken ik twee plaatjes van.
Gefeliciteerd. Screenshot maken :D
Deed ik *)
  zaterdag 25 maart 2023 @ 13:02:25 #169
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208530325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
_O_ #Lifegoals :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208530327
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier 'n enerverende nacht... Man werd gister om 23 uur ineens onwel, gaf aan het gevoel te hebben flauw te gaan vallen, paar snurkende ademhalingen en daar ging ie.. Een vriend was hier en ivm de hartritmestoornissen in 't verleden hem direct 112 laten bellen. Ambulance kwam en ze zagen de hartslag van de lage synusknoop niet ofzo dus toch voor de zekerheid mee naar 't ziekenhuis. Die vriend had 'n speciaalbiertje op dus ik moest wel rijden achter de ambu aan. Uiteindelijk alles gecheckt en hartslag was wel versneld maar gelukkig niet de stoornis hoewel man zei dat 't wel even precies zo voelde aan de monitor. Dus rond 3 naar huis. Na nacht slapen is 't weer 'n stuk beter.

-O- jullie hebben nu wel genoeg medisch gedoe gehad voor de komende jaren.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 13:17:36 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208530448
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat zou ook met type zijn wat ik wil ja. Ligt toch ook een 6 cilinder onder toch?
Nee boxertwin; de K1600 types zijn met 6 cylinder lijn. En zijn exit-rijbewijs modelletjes :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208530496
Straks toch naar de huisartsenpost voor m'n oog, vertrouw het niks -O-
pi_208530690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee boxertwin; de K1600 types zijn met 6 cylinder lijn. En zijn exit-rijbewijs modelletjes :P
Nou heb ik er geen verstand van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208530719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks toch naar de huisartsenpost voor m'n oog, vertrouw het niks -O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
SPOILER
Wat een onzeker gedoe zeg.
Na zo’n nacht. Sterkte voor jullie beiden 💐
  zaterdag 25 maart 2023 @ 13:41:41 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208530742
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:38 schreef AnneX het volgende:

[..]
SPOILER
Hoe leuk die oudjes ook zijn; ik ga er woon-werk op doen dus kijk naar actueel en goed continue-belastbaar, met veeeeel bagagecapaciteit.. (2016 of nieuwer)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208530744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:38 schreef Blues het volgende:
Oh nog een nieuwtje op werkgebied :D
SPOILER
Té gek. 🎉 🎶 👍🏼
pi_208530751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hoe leuk die oudjes ook zijn; ik ga er woon-werk op doen dus kijk naar actueel en goed continue-belastbaar, met veeeeel bagagecapaciteit.. (2016 of nieuwer)
Tja, het is meer een tour motor.
Wil je ww met motor vanwege files?
pi_208530755
Zo, ik heb al kleren naar het goede doel gebracht en rommel naar de stort, en ingeslagen: etherische olie, turkse lekkernijen, speciaal fraaie blikjes met eten (voor kado) en bierrrr.
En daarna voor liefste & mijzelf witte bonen in tomatensaus gemaakt, met chorizo-omelet. En toe mochten we van de turkse lekkernijen de baklava haphaphap.

Voor de rest van de dag geen plannen. Rondje met de honden lopen en online bloemenmengsel kopen, dat is het wel denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208530778
Wat voor bloemenmengsel @sigme ?
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 13:45:09 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208530794
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, het is meer een tour motor.
Wil je ww met motor vanwege files?
Nee zodat naar en van werk gaan al vrije tijd is, in plaats van noodzakelijk in de auto hangen.

De nieuwe thuiswerkregels zijn zo restrictief dat 'die kant op' veelvuldig moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')