Ik weet zeker dat er vandaag een feest is! Ik voel het!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, hoop niet dat deze vrijdag net zo saai wordt als alle andere.
Feestje en oud-bewoners! Kan niet anders! Hoor het al 5 dagenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, hoop niet dat deze vrijdag net zo saai wordt als alle andere.
Ombouwen naar zelfstandige woonunits, 2 april komen er studenten inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze hebben het ook al dagen erover dat er dingen werden opgebouwd in de gameroom. Straks zijn ze die gewoon al aan het afbreken
Charlotte: en waarom zouden ze anders in de DBK vragen welke oud bewoner zou je wel eens terug willen zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Feestje en oud-bewoners! Kan niet anders! Hoor het al 5 dagen
Ik dacht dat die kleur haar van haar zelf was, maar ook geverfd dus zo te zien aan jou fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Jolien op zoek naar bedwantsen, ze had jeuk vanacht![]()
"Ik zie niets kruipen..."
[ afbeelding ]
Zou @Benny geen bingokaart kunnen maken??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte: en waarom zouden ze anders in de DBK vragen welke oud bewoner zou je wel eens terug willen zien.
Hoe vaak heeft ze dit al gezegd ?
Nou daar heeft ze alleen haar gezicht mee afgeveegd waarom geen idee want is niet druppel water opgeweestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Moggevoor iemand die geen water gebruikt pakt ze wel weer een schone handdoek gisterenochtend ook zag ik toevallig haha lindsey
Hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze hebben het ook al dagen erover dat er dingen werden opgebouwd in de gameroom. Straks zijn ze die gewoon al aan het afbreken
Vroeg ik me ook af. Konden ze al even goed die houtkliever met hamer daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:52 schreef Ireth het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam mandarijnen te snijden met een hakmes??
Vandaag Bart zijn eten met die sausjes ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
Knoflooksaus en cocktailsaus in the wall, 2 potten voor 1 coin.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
Lindsey: "waar is iedereen??"
Wat denk je van misschien douchen??
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
Lindseymodus :wat is dat ????quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
en dan gelijk in de mand, andere gebruiken hun handdoek nogquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou daar heeft ze alleen haar gezicht mee afgeveegd waarom geen idee want is niet druppel water opgeweest
Ze zal het vast sarcastisch bedoelen,maar ondertussen denkt de febo "ow God,komt ze weer aan!"quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Kayro het volgende:
Zegt charlotte nu..
Ik zal eens even met de redactie gaan praten??
Waarom er dit jaar geen oudbewoners komen!
De oudbewoners die gaan komen zullen niet degene zijn die dit clubje van 3 wensen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:59 schreef TheLuckyman het volgende:
Oh jee, ze voelen het niet meer, oud-bewoners komen niet..
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
De oudbewoners die gaan komen zullen niet degene zijn die dit clubje van 3 wensen..
De oudbewoners die komen logeren moet een beloning en gezelschap zijn voor de realwinnars..
Ruud met rollator, Willem grijs, en Mona nog drukkerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coinsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
Knoflooksaus en cocktailsaus in the wall, 2 potten voor 1 coin.
Leef!(t) iedereen nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ruud met rollator, Willem grijs, en Mona nog drukker
Daar heb ik nog niks over gehoord??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coins
en iedereen hier denkt zie je wel hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zal het vast sarcastisch bedoelen,maar ondertussen denkt de febo "ow God,komt ze weer aan!"
Bart, Sabine Ruud Tara😆🤗quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂
Ja hoorde het ookquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Kayro het volgende:
Zegt charlotte nu..
Ik zal eens even met de redactie gaan praten??
Waarom er dit jaar geen oudbewoners komen!
die zei niets net in de voorraad kamer toen Bart voorstelde alles te kopen en lindsey en lot meteen al zeiden nee dat is niet nodigquote:
Heb ik hem niet horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coins
Dus omdat ie niks zei doet ie niet mee??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die zei niets net in de voorraad kamer toen Bart voorstelde alles te kopen en lindsey en lot meteen al zeiden nee dat is niet nodig
Offtopic: vandeweek hier een bloemkooltje 6,00 🤪🤪quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:12 schreef Ireth het volgende:
Lot: "witlof is supergoedkoop hé..."
Nou inmiddels is niks meer supergoedkoop
Gisteren een komkommer... 1,89, een paar maanden geleden was ie 0,89 ctquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Offtopic: vandeweek hier een bloemkooltje 6,00 🤪🤪
het lekkerste is spare ribs met rauwe witlof salade,quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:15 schreef Jockari het volgende:
Ik eet graag spareribs en eet graag witloof, maar in 1 gerecht lijkt me toch raar. We zullen straks zien hoe het er uitziet na bereiding.
Da's wel heel duur ! Bij ons in de Colruyt momenteel bloemkool 1,49 ¤ en 1 komkommer 1,09 ¤quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gisteren een komkommer... 1,89, een paar maanden geleden was ie 0,89 ct
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
Danny: "hoe komen jullie aan ijs??"
Had ie nou niet gewoon kunnen bedenken dat je water in de vriezer kan doen???
Ik vond Chiara qua type wel een beetje een Sabine, die riep ook best veel weerstand op bij kijkers maar ik vond haar tofquote:
nee dat bedoel ik hij zei nietsquote:
en omdat hij het gisteren al zei hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat ie niks zei doet ie niet mee??
Wat wie is colruyt dan wil ik er een tank benzine aan opmaken🤪🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's wel heel duur ! Bij ons in de Colruyt momenteel bloemkool 1,49 ¤ en 1 komkommer 1,09 ¤
Zal vast te ver fietsen zijn vanaf Utrechtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Wat wie is colruyt dan wil ik er een tank benzine aan opmaken🤪🤣
Zwaarste concurrent voor Albert Heyn in vlaanderen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Off-topicquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Allicht tactiek van Bart om Charlotte overvloedig laten praten tot ongenoegen van de kijker en alzo het stemmingsgedrag te beinvloeden, niet?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:39 schreef czvt het volgende:
[..]
Allicht tactiek van Bart om Charlotte overvloedig laten praten tot ongenoegen van de kijker en alzo het stemmingsgedrag te beinvloeden, niet?
Hij heeft gisteravond tegen Bart al gezegd dat hij het niet meer wil. Bart zei meteen ik koop alles wat nodig is. Toen hij dat vanmorgen zei was dat natuurlijk voor de dames niet fijn. Die konden nu noet hin dagelijkse Jason bash doen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat ie niks zei doet ie niet mee??
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:45 schreef Jockari het volgende:
Charlotte heeft ook parachute gesprongen ???
Volgens mij heeft/had ze die zelf,blijf het een bouwpakket vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelfs die piemel aan haar hoofd is nep volgens mij.
Dat zou het zijn ! Dan is het kot te klein.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:05 schreef Ireth het volgende:
"Jolien, je mag je nominatie afkopen, maar dan is charlotte automatisch de afvaller..."
Idd ja, wat een verrot karakter moet je hebben om zo te doen, gadverdamme, wat een engnekken zijn die Danny en Lindsey!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:15 schreef marky het volgende:
De smeerpijpen op rood denken dat Jolien verdrietig is omdat ze op iemand heeft moeten stemmen wat ze niet wilde.
Laat ze maar lullen. Dat is snel genoeg afgelopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:15 schreef marky het volgende:
De smeerpijpen op rood denken dat Jolien verdrietig is omdat ze op iemand heeft moeten stemmen wat ze niet wilde.
Da's wel heftig !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Had daarnet bijna een traumahelikopter in de tuin.. lees nu ditDas hier vlakbij
Jezus, wat erg....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Dan is het heel erg !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:18 schreef Ireth het volgende:
Idd, ze laat meer en meer haar ware aard zien...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 gaat, dan lindsey morgen naar huis graag. Die ben ik eigenlijk meer zat dan Danny
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
Als er 1 gaat, dan lindsey morgen naar huis graag. Die ben ik eigenlijk meer zat dan Danny
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan. Zou mij niet verbazen als hij het doet om haar slecht in beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ze laat meer en meer haar ware aard zien...
En dan gaat ze vandaag nog weg 😁quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan.
Hij heeft Lindsey heel goed door. En hij kan heerlijk een beetje stoken bij Lindsey.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jason moet nog effe doorgaan bij haar volgens mij ploft ze dan. Zou mij niet verbazen als hij het doet om haar slecht in beeld te krijgen.
Lekker nog effe aanstippen dat ze niet zo gezellig is als ze genomineerd is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft Lindsey heel goed door. En hij kan heerlijk een beetje stoken bij Lindsey.
Scheelt weer een stuk hout / boom ook
mazzel, mijn melk slaat steeds dood van die stemquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
Bij ons is Babbelotte en Jolien niet te zien.
ik heb hem op pauze gezet. Neem hem zo wel op.. Zie er wel tegenopquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
Bij ons is Babbelotte en Jolien niet te zien.
Ik wacht wel op de notulenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik heb hem op pauze gezet. Neem hem zo wel op.. Zie er wel tegenop, want duurt lang en kan dat geratel van Lotje steeds slechter hebben
Maar wel apart dat Bart zegt dat Jolien over Charlotte inzit dat char als ze nog genomineerd kan worden ze lief doet tegen julien en nu ze niet genomineerd kan worden ze anders doet tegen Jolien. Dit zijn Bart zijn woorden tegen Jason.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Twee streams die interessant zijn, Jason en Bart over het bezoek van Jolien aan de DBK, en Jolien en Charlotte over de nominatie op Lindsey...
Ik denk van die meiden,ze waren al nieuwsgierig wat er met Jolien was.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:53 schreef Donna1000 het volgende:
Danny en Lindsey zijn aan het afluisteren. Jolien lucht haar hart bij Charlotte. In de keuken zijn Jason en Bart aan het praten over Lindsey, dat ze een slechte verliezer is.
Het geluid klopte niet, danny en lindsey stonden in de gang maar het geluid op de stream was van de keuken, ik weet eigenlijk niet welk gesprek ze nou precies afluisterde
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ging erover dat lyndsey en Danny raar reageerde op hun nominaties en dat ze anders deden
Dat ga ik missen…..dat werken ook hč 😂quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:01 schreef Jockari het volgende:
Jolien gaat zich wassen zegt ze, en wil daarna eens met Danny praten, of met allebei (Linsey ook dus).
precies. Wat heeft Danny toch een hekel aan Jason, niet normaalquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:02 schreef yvondenise het volgende:
Danny..ik moest plassen en toen hoorde ik ins naam vallen.
Nee flikker jullie stonden expres af te luisteren.
Wederom mijn koffie !!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:32 schreef Jockari het volgende:
Nu hangt die piemel nog steeds aan het hoofd van Charlotte
[ afbeelding ]
Ja, het is gewoon obsessief, wat erg als je zoveel haat in je draagt naar iemand die eerlijk en oprecht is. Pure jaloezie naar die jongen toe!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:03 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
precies. Wat heeft Danny toch een hekel aan Jason, niet normaal
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etcquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee ging erover dat lyndsey en Danny raar reageerde op hun nominaties en dat ze anders deden
Jason zei ook dat hun er zo'n drama van maken als ze genomineerd zijn terwijl hij en Bart het aanhoren en verder gaan met hun ding zonder te zeurenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etc
Ja ik gun ons streamers iets minder spanning en iets meer lol in het huis voor de laatste week.. damn wat een sfeertje😮💨🙄quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat er morgen twee gaan, zijn we in één klap van Lindsey én Danny af
Nee dat kon geweest zijn ze heeft volgens mij niet wat ze moest doenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Jolien toch de beslissende stem heeft moeten geven ivm gelijkspel?
Vanavond in de uitzending te zien denk ik.ALs dat zo isquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Jolien toch de beslissende stem heeft moeten geven ivm gelijkspel?
Ik heb toch geen roddelen gezegd zei alleen dat ze aan afluisteren waren ,Danny zei later dat hij hijhet roddelen afluisterdequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet roddelen dat is een contatering. Verder hoorde ik geneuzel over glazen etc
Okee, ik viel er in het midden inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat kon geweest zijn ze heeft volgens mij niet wat ze moest doen
Dat is de lol die hij in het huis ging maken natuurlijk en zich niet meer met het spel bezighouden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:01 schreef Donna1000 het volgende:
Danny bevestigde het net dat hij Jason en bart had afgeluisterd
Vorig jaar nummer 4 op woensdag of donderdag nouchine was dat. En jaar 1 was dat Michel als nummer 4quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat er morgen 2 gaan, eerder halverwege volgende week dat er nog iemand vertrekt. Vorig jaar was dat toch ook zo?
Hij is ook een enorm goede verliezer, echt een topgozerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat is de lol die hij in het huis ging maken natuurlijk en zich niet meer met het spel bezighouden.
Ja inderdaad. Of ze pakken gelijk al door zaterdag, maar denk dat ze daar de tijd niet voor hebben. Ze hebben zo'n strak schema in die live uitzending dat er voor extra's haast geen ruimte is.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar nummer 4 op woensdag of donderdag nouchine was dat. En jaar 1 was dat Michel als nummer 4
Nee maar als zei Jason had gestemd dan was Jason genomineerd. Ze voelt nu een soort druk vanuit Lindsey dat ze het anders had moeten doen terwijlze heeft gekozen voir de mensen die haar meer aan het hart liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:13 schreef juul. het volgende:
Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen roddelen gezegd zei alleen dat ze aan afluisteren waren ,Danny zei later dat hij hijhet roddelen afluisterde
Misschien moet ze het eens niet voelen en komt het danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weer:"Ik voel het Jolien, vandaag is dč dag !"
Ze heeft de enige juiste keuze gemaakt. Hopelijk die gladde er uit en bij dubbele exit Lindsey ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:20 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar als zei Jason had gestemd dan was Jason genomineerd. Ze voelt nu een soort druk vanuit Lindsey dat ze het anders had moeten doen terwijlze heeft gekozen voir de mensen die haar meer aan het hart liggen.
Moet ze weer ongesteld worden?.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:21 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weer:"Ik voel het Jolien, vandaag is dč dag !"
Nee drie stemmen voor Lyndsey en twee voor Jason.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vanavond in de uitzending te zien denk ik.ALs dat zo is
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of ze pakken gelijk al door zaterdag, maar denk dat ze daar de tijd niet voor hebben. Ze hebben zo'n strak schema in die live uitzending dat er voor extra's haast geen ruimte is.
Zeg dat mooie schone water vervuilen met een ongewassen eendje.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij ziet Lindsey zich al met knip op de steigers liggen in het zonnetje van de zomer bij een chaletje in Vinkeveen...
Wie is -knip-? Haar vriendin?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij ziet Lindsey zich al met jknip op de steigers liggen in het zonnetje van de zomer bij een chaletje in Vinkeveen...
Ze zei het net heel hard tegen Charlotte Jason en Bart liggen dichter bij haar hart. Ze verwacht niet nog leuk on te gaan met Danny en Lindsey na het programma en wel met Jason en Bart die wil ze nog graag zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ze heeft de enige juiste keuze gemaakt. Hopelijk die gladde er uit en bij dubbele exit Lindsey ook.
Met 15000¤ uit de pot .quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat er morgen 2 gaan, eerder halverwege volgende week dat er nog iemand vertrekt. Vorig jaar was dat toch ook zo?
Wat verwacht je van een 12-jarig kindje?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:53 schreef jooba het volgende:
Wat heeft charlotte aan zeg. Dat ziet er toch niet uit.
Californiė look Rob had het daar ook heel moeilijk mee, dat kan ik niet gewoon worden mopperde hij.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:53 schreef jooba het volgende:
Wat heeft charlotte aan zeg. Dat ziet er toch niet uit.
Óp de steigers hé.... water is natquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg dat mooie schone water vervuilen met een ongewassen eendje.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:58 schreef Ireth het volgende:
Nou Lot, als jij nu ff aan Lindsey uitlegt waarom Jolien met hun wilt praten heeft dat hele gesprek zo ook geen nut meer.
Hou je kunststof klep dicht...
Michel 2 dagen voor de Finale dus op een Donderdagquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar nummer 4 op woensdag of donderdag nouchine was dat. En jaar 1 was dat Michel als nummer 4
nu grijp ik ff in, daar woon ik . ik heb niet steeds zin die potvis terug het water in te duwenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij ziet Lindsey zich al met knip op de steigers liggen in het zonnetje van de zomer bij een chaletje in Vinkeveen...
Als ze er steeds uit krabbelt hou je haar niet lang genoeg onderquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nu grijp ik ff in, daar woon ik . ik heb niet steeds zin die potvis terug het water in te duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Omg, ik zie het voor mequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nu grijp ik ff in, daar woon ik . ik heb niet steeds zin die potvis terug het water in te duwen
_knip-quote:
Kunnen die duikers een keer op wat anders duiken dan die stadsbus.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Nepnichtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:07 schreef Kayro het volgende:
Wat is een woord wat bij Danny past????
Kom er maar in...
Tattoo suggesties..🐽
Er zitten nu 6 bewoners in het huis op zaterdag 1 week voor de finale. Dus om net als vorig jaar met 4 de finale week in te gaan (en nummer 4 op donderdag te laten vertrekken), moeten er zaterdag 2 uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of ze pakken gelijk al door zaterdag, maar denk dat ze daar de tijd niet voor hebben. Ze hebben zo'n strak schema in die live uitzending dat er voor extra's haast geen ruimte is.
Dat was altijd bij de laatste 4.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Je weet wel beter denk ik?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:15 schreef Jockari het volgende:
Rare uitspraak van Jason. --> Tegen een vrouw (Jolien) zeggen dat ze een kutgevoel heeft.
Dit spreekt echt voor zichzelf...GEWELDIGquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:10 schreef ledn81 het volgende:
Jason en Bart al uurtje aan de wandel en beetje babbelen over het leven en de buitenwereld.
vs
Zure bekkies bij het kampvuur
[ afbeelding ]
Veel kroketjes, weinig ribben. 1 streng?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
De daily basics van Bart...
Ribbetjes, kroketten (voor de Nederlanders onder ons : Aardappelkroketten😉) en witlof .
"rauwe witloof fijn gesneden met mayonaise, als slaatje" Zegt Bart
zie je ook veel in restaurants , zelf vind ik dit heerlijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruidenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
Ribbetjes, kroketten (voor de Nederlanders onder ons : Aardappelkroketten😉) en witlof .
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja heel veel kroketjes inderdaad , aan de onderkant van het plastic van de spairribs zie ik volgens mij nog een strip plasticquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel kroketjes, weinig ribben. 1 streng?
Bart ziet niet in en kan niet geloven hoe er buiten over ze gepraat/geroddeld wordt wat ik begreep.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef yvondenise het volgende:
Wat heeft Bart gedaan volgens Charlotte?
Mogelijk zich aan het schoonlikken als een kat ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
indsey al 'n paar dagen d'r vingers aan het kluiven
Water loopt me in de mondquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruiden
OH ok dankjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bart ziet niet in en kan niet geloven hoe er buiten over ze gepraat/geroddeld wordt wat ik begreep.
Oh ja, is nog niet veel voor 6 personen. Erg scheutig is BB nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja heel veel kroketjes inderdaad , aan de onderkant van het plastic van de spairribs zie ik volgens mij nog een strip plastic [ link | afbeelding ]
Je vergeet de mandarijnenpartjesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Witlofsla, lekker met 'n gesnipperd uitje en stukjes appel. En dan 'n lichte dressing van olijfolie en azijn met wat kruiden
Lekker! Al doe ik wel meer door mijn witlofsalade dan alleen mayo.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je zou het bijna allemaal terugzoeken op alle SM, en zorgen dat het bij ze komt!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef renevanlaaren het volgende:
hoi linsy en danny lezen jullie lekker terug.wij motten jullie niet .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Narcistquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:07 schreef Kayro het volgende:
Wat is een woord wat bij Danny past????
Kom er maar in...
Tattoo suggesties..🐽
jaquote:
aardappels groente en vlees, ik denk 2 ribbetjes per persoon, naast de aardappels en groente denk ik toch wel genoeg, wij hebben thuis naast de aardappels en groente 1 stuk vleesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja, is nog niet veel voor 6 personen. Erg scheutig is BB niet
ja wie niet, maar dat hebben ze niet immers, ze hebben mazzel dat ze het potje mayo van gister nog hebbenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekker! Al doe ik wel meer door mijn witlofsalade dan alleen mayo.
🤣🤣quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
Lindsey heeft al een persoonlijkheidsstoornis...
Praat al in de "wij-"vorm...
Zodra Dumb&Dumber daar de kamer uit zijn gaan ze in roddel overlegstand over Jolien...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:31 schreef Krambo het volgende:
Lindsey zit er niet mee, ze is er niet mee bezig.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:28 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
afgelopen nacht heeft Danny liggen stoken
Dat is echt !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:33 schreef Donna1000 het volgende:
snapjesnapjesnapjeweetjewelweetjewelweetjewel veel meer komt er niet uit
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:34 schreef renevanlaaren het volgende:
nu weet ik het zeker een selderij stengel zitten meer hersens in dan in lindsy.
lees je mee lindsy je been een leugenaar
Die klapjosti heeft geen zieltjequote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:39 schreef Ireth het volgende:
De gevoelige Danny had het gewoon niet zien aan komen, voelde het tot in zijn zieltje...
Arme jongen hé...
Ze is bang, durft niet tegen ze in te gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:47 schreef happyme28 het volgende:
Maar ik vind Jolien ook een beetje tegenvallen. Hoe ze meepraat met die twee?
Jolien is een pleaser, die is conflictvermijdend en wil door iedereen lief gevonden worden...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:47 schreef happyme28 het volgende:
Maar ik vind Jolien ook een beetje tegenvallen. Hoe ze meepraat met die twee?
Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jolien is een pleaser, die is conflictvermijdend en wil door iedereen lief gevonden worden...
Zeg ik ook niet, maar verklaart wel waarom ze niet gewoon haar scheur open trekt en tegengas geeft...quote:
Dat moet in je karakter liggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar verklaart wel waarom ze niet gewoon haar scheur open trekt en tegengas geeft...
Hoop dan wel dat dit opgenomen kan worden, moet straks werken..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Jockari het volgende:
Zou graag vandaag nog een clash zien tussen Bart/Jason en Danny/Knotwilg
Bij ieder ander was het geen probleem geweest, alleen bij Jason. Danny heeft (nog steeds) een teringhekel aan Jason. ( Lindsey ook trouwens)quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:50 schreef Hoylei het volgende:
Misschien niet de hele tijd discussieren over wat kleins Danny???
Jason heeft die keus gemaakt, iedereen weet ervan en hij heeft vrij duidelijk uitgelegd waarom. Dan is het toch ook gewoon een keer klaar.
Nou ik wel, lust ze rauw!!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet tegen die 2 opkunnen hoor
Lap, ik kan weer een poetdoek halen !quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:51 schreef Ireth het volgende:
Ah wat lief, Danny zal het voor jolientje opnemen als ie merkt dat "zij" er voor zorgen dat ze zich klote voelt...
Danny schaamt zich er niet voor dat ie niet op zijn mondje is gevallen...
Was ie dat maar... op een grindtegel of stoeprand ofzo...
Zelfs niet tegen hun klote argumenten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet tegen die 2 opkunnen hoor
Moet je je overzetten en jouw argumentering kracht bijzetten. Misschien moeilijk maar eens je dit gedaan hebt is dit makkelijker voor de toekomst.quote:
Gewoon 20x copy/paste....quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Ik wil elke keer de monoloog van Lindsey uittikken als je er naar luistert, want wat komt daar een domme woordebrei uit.
Want weet je wat het is.. Dat is weetje wel
Ik zie je dan weetje wel dat is..
Snap je?
Maar ik houd het hier gewoon maar bij. Vat het ook wel samen
Vermoed dat hij het niet in de gaten heeft gehad.quote:
In real live niets mis mee, maar in dit spel, breekt het je opquote:
Waarom? Waarschijnlijk zit ze gewoon in de finale week.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
In real live niets mis mee, maar in dit spel, breekt het je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |