Ik weet zeker dat er vandaag een feest is! Ik voel het!quote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, hoop niet dat deze vrijdag net zo saai wordt als alle andere.
Feestje en oud-bewoners! Kan niet anders! Hoor het al 5 dagenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 07:51 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, hoop niet dat deze vrijdag net zo saai wordt als alle andere.
Ombouwen naar zelfstandige woonunits, 2 april komen er studenten inquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze hebben het ook al dagen erover dat er dingen werden opgebouwd in de gameroom. Straks zijn ze die gewoon al aan het afbreken
Charlotte: en waarom zouden ze anders in de DBK vragen welke oud bewoner zou je wel eens terug willen zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Feestje en oud-bewoners! Kan niet anders! Hoor het al 5 dagen
Ik dacht dat die kleur haar van haar zelf was, maar ook geverfd dus zo te zien aan jou fotoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:39 schreef Ireth het volgende:
Jolien op zoek naar bedwantsen, ze had jeuk vanacht![]()
"Ik zie niets kruipen..."
[ afbeelding ]
Zou @Benny geen bingokaart kunnen maken??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte: en waarom zouden ze anders in de DBK vragen welke oud bewoner zou je wel eens terug willen zien.
Hoe vaak heeft ze dit al gezegd ?
Nou daar heeft ze alleen haar gezicht mee afgeveegd waarom geen idee want is niet druppel water opgeweestquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Moggevoor iemand die geen water gebruikt pakt ze wel weer een schone handdoek gisterenochtend ook zag ik toevallig haha lindsey
Hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:34 schreef TheLuckyman het volgende:
Ze hebben het ook al dagen erover dat er dingen werden opgebouwd in de gameroom. Straks zijn ze die gewoon al aan het afbreken
Vroeg ik me ook af. Konden ze al even goed die houtkliever met hamer daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:52 schreef Ireth het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam mandarijnen te snijden met een hakmes??
Vandaag Bart zijn eten met die sausjes ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
Knoflooksaus en cocktailsaus in the wall, 2 potten voor 1 coin.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
Lindsey: "waar is iedereen??"
Wat denk je van misschien douchen??
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
Lindseymodus :wat is dat ????quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:55 schreef Ireth het volgende:
en dan gelijk in de mand, andere gebruiken hun handdoek nogquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou daar heeft ze alleen haar gezicht mee afgeveegd waarom geen idee want is niet druppel water opgeweest
Ze zal het vast sarcastisch bedoelen,maar ondertussen denkt de febo "ow God,komt ze weer aan!"quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Kayro het volgende:
Zegt charlotte nu..
Ik zal eens even met de redactie gaan praten??
Waarom er dit jaar geen oudbewoners komen!
De oudbewoners die gaan komen zullen niet degene zijn die dit clubje van 3 wensen..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:59 schreef TheLuckyman het volgende:
Oh jee, ze voelen het niet meer, oud-bewoners komen niet..
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
De oudbewoners die gaan komen zullen niet degene zijn die dit clubje van 3 wensen..
De oudbewoners die komen logeren moet een beloning en gezelschap zijn voor de realwinnars..
Ruud met rollator, Willem grijs, en Mona nog drukkerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coinsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
Knoflooksaus en cocktailsaus in the wall, 2 potten voor 1 coin.
Leef!(t) iedereen nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ruud met rollator, Willem grijs, en Mona nog drukker
Daar heb ik nog niks over gehoord??quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coins
en iedereen hier denkt zie je wel hahaquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zal het vast sarcastisch bedoelen,maar ondertussen denkt de febo "ow God,komt ze weer aan!"
Bart, Sabine Ruud Tara😆🤗quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Deelnemers van de allereerste big brother die ze niet kennen 😁 en een haan/kip 😂
Ja hoorde het ookquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:00 schreef Kayro het volgende:
Zegt charlotte nu..
Ik zal eens even met de redactie gaan praten??
Waarom er dit jaar geen oudbewoners komen!
die zei niets net in de voorraad kamer toen Bart voorstelde alles te kopen en lindsey en lot meteen al zeiden nee dat is niet nodigquote:
Heb ik hem niet horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en iedereen wilt meebetalen hoorde ik net behalve meneer principes met vele coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |