Ja ik hou er ook van zo gebakkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
Jeeee wat ziet dat er lekker uit, en die frietjes ook, precies zo als ik ze lekker vind, heerlijk hoor. en wat veel !!!
[ link | afbeelding ]
Oorlog in zijn kommetje.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:29 schreef Monique___ het volgende:
Bart brengt de friet op smaak met mayo
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij hept r wat mee
Mosselen is snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom jolien lult slecht achter haar rug maar niet tegen haar. Zo jammer van jolienquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
lotje nodigt iedereen uit bij haar thuis voor de mosseltjes...
weet nog niet dat jason bart lolien daar geen trek in hebben![]()
zal ze wel terug zien als ze eruit is
ja ik vond dat ook niet zo netjes vanmiddagquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom jolien lult slecht achter haar rug maar niet tegen haar. Zo jammer van jolien
En sloeg nergens op. Alleen omdat charlotte verbaasd was over de mensen die genomineerd stonden. Had niet deze 3 verwacht maar Bart of jason erbij. En zei dat ook eerlijk tegen jolien. Ze had ook gezegd van deals maken dat je dat niet moet doen. Draaide jolien ook ineens anders. Dat de anderen haar negeerde maar alleen lyndsey deed raar, Danny en charlotte praatte gewoon. En verweet dat charlotte ineens daar achter was met hun, terwijl charlotte de badkamer schoon aan het maken was en lyndsey het toilet. Zijzelf lag op haar rug onder een deken niets te doen. Ze verwijt charlotte van alles en zegt dat ze niet oprecht naar haar is. Als dat zo was had charlotte haar wel genomineerd ipv ali.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik vond dat ook niet zo netjes vanmiddag
quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]Ik was ze gewoon evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was geen deal over wie te nomineren maar alleen dat ze elkaar niet nomineren.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En sloeg nergens op. Alleen omdat charlotte verbaasd was over de mensen die genomineerd stonden. Had niet deze 3 verwacht maar Bart of jason erbij. En zei dat ook eerlijk tegen jolien. Ze had ook gezegd van deals maken dat je dat niet moet doen. Draaide jolien ook ineens anders. Dat de anderen haar negeerde maar alleen lyndsey deed raar, Danny en charlotte praatte gewoon. En verweet dat charlotte ineens daar achter was met hun, terwijl charlotte de badkamer schoon aan het maken was en lyndsey het toilet. Zijzelf lag op haar rug onder een deken niets te doen. Ze verwijt charlotte van alles en zegt dat ze niet oprecht naar haar is. Als dat zo was had charlotte haar wel genomineerd ipv ali.
Ja triest volk. Is dat afgunst of wat?quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:50 schreef yvondenise het volgende:
Die blikken van die 2 plofkoppen naar Jason..als blikken konden doden zeg.
Ja ik zag het ook iddquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:50 schreef yvondenise het volgende:
Die blikken van die 2 plofkoppen naar Jason..als blikken konden doden zeg.
Frieten bij mij te overgaar gebakken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
Jeeee wat ziet dat er lekker uit, en die frietjes ook, precies zo als ik ze lekker vind, heerlijk hoor. en wat veel !!!
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik hou er ook van zo gebakken
Me too. Even afspoelen. De meeste verkochte mosselen zijn gereinigd tegenwoordig.quote:
Zeg ik ergens over wie ze zouden nomineren. Die afspraak had jolien ook met charlotte.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:53 schreef marky het volgende:
[..]
Er was geen deal over wie te nomineren maar alleen dat ze elkaar niet nomineren.
En dat heeft Jolien toch ook niet gedaan? Afspraak met J&B dat ze hun niet zou nomineren én afspraak met C dat ze haar niet zou nomineren. Beide afspraken is ze nagekomen in dit geval.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens over wie ze zouden nomineren. Die afspraak had jolien ook met charlotte.
Volgens mij komt dat niet specifiek door haar nominatie, maar door de reacties van Dumb&Dumber op haar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Aan tafel zaten ze te kletsen behalve jolien die zat er met een baklap van hier tot ginder. Wat een sjaggo sinds ze is genomineerd.
Ik beweer toch niets anders. Alleen dat charlotte had gezegd over die deal met j en b.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat heeft Jolien toch ook niet gedaan? Afspraak met J&B dat ze hun niet zou nomineren én afspraak met C dat ze haar niet zou nomineren. Beide afspraken is ze nagekomen in dit geval.
Danny doet normaal alleen lyndsey is vreemdquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat niet specifiek door haar nominatie, maar door de reacties van Dumb&Dumber op haar.
Maar lotje bedoelde het wel anders, die dacht dat lien met J&B had afgesproken wie wél te nomineren.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik beweer toch niets anders. Alleen dat charlotte had gezegd over die deal met j en b.
Afdrogen heeft ze vaker gedaan. Eerlijk is eerlijk maar ze is nog luier dan een luiaard.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
Jolien met een van de weinige momenten dat ze iets doet in huishouden. Is nu verhangen aan Jason en Bart
[ afbeelding ]
Heb ze weinig bezig gezien.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Afdrogen heeft ze vaker gedaan. Eerlijk is eerlijk maar ze is nog luier dan een luiaard.
Klopt maar dat is uitgesproken en charlotte geloofde jolien dat ze oprecht was heeft ze ook tegen Danny en lyndsey gezegd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar lotje bedoelde het wel anders, die dacht dat lien met J&B had afgesproken wie wél te nomineren.
Of dat overigens later in dat gesprek is recht getrokken weet ik niet, heb het einde van het gesprek niet meegekregen. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Afdrogen doet ze idd wel vaker ja. Af en toe geeft ze ook de stofzuiger wat beweging... maar verder houdt het wel opquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Afdrogen heeft ze vaker gedaan. Eerlijk is eerlijk maar ze is nog luier dan een luiaard.
Ik zie haar wel vaker afdrogen hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
Jolien met een van de weinige momenten dat ze iets doet in huishouden. Is nu verhangen aan Jason en Bart
[ afbeelding ]
Ja misselijk van hem. Hij weet ook niet alles van jolien.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
Bart zegt het nog eens duidelijk tegen Jason in bijzijn van Jolien. "Bij ons is het echt vriendschap in de kamer".
Ah kijk, dat heb ik dus niet meegekregen!quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is uitgesproken en charlotte geloofde jolien dat ze oprecht was heeft ze ook tegen Danny en lyndsey gezegd.
Omdat hij nog jong is. Weet nog niet waar hij een condoom moet omdoen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie haar wel vaker afdrogen hoor.
Waarom heeft Jason een condoom om zijn vinger?
Goed inschattingsvermogen dan als we de polls mogen gelovenquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:12 schreef Jockari het volgende:
Bart zegt dat het 100 % zeker is dat Jolien er nog bij zit als er 2 moeten vertrekken.
ja super lief toch, ik vind dat zo tof , dat ie dat zo hardop zegt, Jason moet dat goed doen denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
Bart zegt het nog eens duidelijk tegen Jason in bijzijn van Jolien. "Bij ons is het echt vriendschap in de kamer".
hij heeft zo straks zn vinger gebrandquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk dat Bart het ze allebei wel gunt om te winnen als eerste. Zijn doel is de eer om in de finale te staan nu. Is natuurlijk een aanname.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja super lief toch, ik vind dat zo tof , dat ie dat zo hardop zegt, Jason moet dat goed doen denk ik
heeft zich verbrand aan de kachelquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zei ze ook. Dat ze niemand iets kwalijk neemt. Het gaat haar om de reacties van die 2.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat niet specifiek door haar nominatie, maar door de reacties van Dumb&Dumber op haar.
Gelukkig dan zijn vinger met condoom, ipv van zijn piemel natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:19 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
heeft zich verbrand aan de kachel
min of meer jaquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai
Heb de rest van de middag gemist maar is Jolien nu verstoten door Charlotte, Danny en Lindsey ?
Nee doet ze zelf. Maar draait het om en zegt dat er niemand meer tegen haar praat. Alleen lyndsey doet vreemd de andere 2 niet. Jolien zelf heeft de hele dag na haar nominatie met een zuur gezicht op de bank gelegen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai
Heb de rest van de middag gemist maar is Jolien nu verstoten door Charlotte, Danny en Lindsey ?
Nee doet ze zelf. Maar draait het om en zegt dat er niemand meer tegen haar praat. Alleen lyndsey doet vreemd de andere 2 niet. Jolien zelf heeft de hele dag na haar nominatie met een zuur gezicht op de bank gelegen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai
Ben ik niet eens ze doet het zelf.quote:
Hai
Ben ik niet eens ze doet het zelf.quote:
En ze heeft behoorlijk zitten roddelen met bart over charlotte.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ahh dat vindt ik sneu voor Jolien
Niet vaak met zo’n groot verschil een favoriet geweest toch? Wordt lastig om bij twee eruit te gaan voor een eerlijke NL-BE verdeling (niet dat het mij overigens uitmaakt)quote:
Dit doet ze bijna iedere avondquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Oh please laat deze tussenstand even in het huis zienquote:
En de andere hebben dat niet gedaan ? Betreft Jolien ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee doet ze zelf. Maar draait het om en zegt dat er niemand meer tegen haar praat. Alleen lyndsey doet vreemd de andere 2 niet. Jolien zelf heeft de hele dag na haar nominatie met een zuur gezicht op de bank gelegen.
[..]
Ben ik niet eens ze doet het zelf.
[..]
En ze heeft behoorlijk zitten roddelen met bart over charlotte.
Die 2 zijn ook grote stokers..quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En de andere hebben dat niet gedaan ? Betreft Jolien ?
Charlotte dus niet, en juist over haar was jolien aan het kwaadsprekenquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En de andere hebben dat niet gedaan ? Betreft Jolien ?
ja vaak staan de 3 meiden af te drogen, ik heb er ook meerdere keren een foto van geplaatstquote:
Precies dat. Ze had het even moeilijk vanwege haar nominatie , dat zakte redelijk snel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zei ze ook. Dat ze niemand iets kwalijk neemt. Het gaat haar om de reacties van die 2.
Die 2 stonden vanmorgen in de badkamer al te janken en dat het niet kon.
Klopt maar ze roddelt over charlotte en niet over hun. En dat is elke keer terwijl charlotte haar vorige week niet genomineerd heeft maar ali. Moet dan toch een teken zijn dat charlotte het goed met haar voor heeft. En charlotte is ook bevriend met lyndsey en dat zei.charlotte ook tegen haar en dat ze ook lyndsey haar verhaal wilde horen na het badkamer gedoe.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat. Ze had het even moeilijk vanwege haar nominatie , dat zakte redelijk snel.
Waar ze vooral moeilijk mee heeft is de manier waarop die andere galbakken ermee omgaan.
Dat ze van haar verwachtte dat ze Jason moest nomineren.
Ze maakt haar eigen keuze zei ze , dat is het spel dat weet je als je mee doet zei ze.
Dat die andere 2 haar nu soort van negeren valt haar zwaar.
Ze hoort nu ook de vieze toespelingen van Danny op Jason steeds meer , t valt d'r steeds meer op.
Dreft afwasmiddel, zo heeft mn vrouw me dat geleerd, aldus Bart netquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
Doet Bart de kookplaten schoonmaken met jif. Dat mag toch niet krijg je krassen lijkt me
Is keramisch dat krast niet zo snelquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:47 schreef Koos1958 het volgende:
Doet Bart de kookplaten schoonmaken met jif. Dat mag toch niet krijg je krassen lijkt me
Danny werkt zichzelf zo wel het huis uitquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat. Ze had het even moeilijk vanwege haar nominatie , dat zakte redelijk snel.
Waar ze vooral moeilijk mee heeft is de manier waarop die andere galbakken ermee omgaan.
Dat ze van haar verwachtte dat ze Jason moest nomineren.
Ze maakt haar eigen keuze zei ze , dat is het spel dat weet je als je mee doet zei ze.
Dat die andere 2 haar nu soort van negeren valt haar zwaar.
Ze hoort nu ook de vieze toespelingen van Danny op Jason steeds meer , t valt d'r steeds meer op.
En een feesje zekers ?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:42 schreef rinardo het volgende:
Charlotte, als we morgenvroeg gasten hebben....
Bij mij was het nu ook kiezen tussen de pest en de cholera. Heb Jolien gestemd.quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Danny werkt zichzelf zo wel het huis uit![]()
Jolien heeft mijn twee stemmen wel verdiend ook al ben ik geen fan.
Weet je het ook zeker?quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Feestje, oud-bewoners, de ring. Alles komt morgen! Ik voel het!
Niet de pot??quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:18 schreef Ireth het volgende:
Vanaf maandag 3 april om 20.30 bureau landelijke eenheid oid... dan écht gedaan met BB
Zie je wel dat ik hem herkende. Een eikel dus !quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:08 schreef happyme28 het volgende:
Wat een eikel die Danny! Dus het gaat over die game met de sokkels in de tuin. Jason vraagt aan Danny: Zou jij ook altijd voor het vraagteken zijn gegaan? Of voor de coins?
Danny: ‘Weet ik niet’
Gesprek dood
quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:14 schreef engine het volgende:
Die is zo zuur dat Jason populairder is als hij. Hij snapt er niks van. Hij staat zover boven Jason en toch is Jason populair.
Genot
Heb vanmiddag al voorgesteld dat Danny hetzelfde kapsel neemt als Lindsey. Dat zou het dan helemaal af maken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:31 schreef happyme28 het volgende:
Hebben Danny en Lindsey zich voor de gelegenheid hetzelfde gekleed?
ik ben het echt steeds eens met jou, met je berichtenquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Op tv charlotte helemaal blij dat ze de 1e deur nam. En dan jolien maar zeggen dat charlotte het niet goed meent met haar.
🤣quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gelukkig dan zijn vinger met condoom, ipv van zijn piemel natuurlijk.
Op Twitter gingen ze gisteren al los.. dat Bart jolien voor zich kocht. Deze mensen hadden het ook gemist😉quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:54 schreef rinardo het volgende:
op tv, Bart trekt donut uit de wall en verstopt in bed van Jolien, bedankje dat hij zn dochter mocht knuffelen, dit had ik gemist in de stream
Zo lief van allebeiquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:54 schreef rinardo het volgende:
op tv, Bart trekt donut uit de wall en verstopt in bed van Jolien, bedankje dat hij zn dochter mocht knuffelen, dit had ik gemist in de stream
ja was op dit moment ook niet echt heel erg een dochter die daar staatquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
En niemand die over de 1000 euro loopt te zeuren. Iets wat bij anderen wel gebeurde als er iets uit de pot verdween.
Oh jij hebt op videoland gekeken ik zit op tv te kijken ben pas halverwege hahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Tv eindigt met Jolien in de dbk die een beslissing moet maken bij gelijke stand
hallo zo ver ben ik nog niet, leuk dat je voor uit kijkt maar houd het dan even voor jequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Tv eindigt met Jolien in de dbk die een beslissing moet maken bij gelijke stand
ja 1e 14 minuten doorgespoeld waren de deurtjes 1 tm 6 die ze moesten openen, die had ik hier met jullie al gezien op streamquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh jij hebt op videoland gekeken ik zit op tv te kijken ben pas halverwege haha
gaat niet meer lukken hahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny had wel jong pappa willen zijn
Goed voor u mario. Geniet er maar van.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef mario390 het volgende:
goede avond
heb nude dominique
gevonden bb belg.2000
We zitten niet in België, gastquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef mario390 het volgende:
goede avond
heb nude dominique
gevonden bb belg.2000
Okequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef mario390 het volgende:
goede avond
heb nude dominique
gevonden bb belg.2000
Zij is dan ook de voeler van BB dit jaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
Lot voelt weer wat![]()
Een vrijdagavond borrel, met pizza of febo ofzo
Iddquote:Op donderdag 23 maart 2023 20:52 schreef jooba het volgende:
Ik vroeg mij af op wie Lindsey lijkt. Nu weet ik het : Kim Jong-un.
ook niet in 2000 hahahaquote:
Handen boven de tafel/dekensquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef mario390 het volgende:
goede avond
heb nude dominique
gevonden bb belg.2000
zeg ik ......quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ook al een poosje niet meer in 2000
Maar kind had Danny niet als papa gewild.quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny had wel jong pappa willen zijn
hadden ze een freezequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:17 schreef Ireth het volgende:
Ik werp een blik op de streams, dacht ff bij madame tussauds te zijn
quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:17 schreef Ireth het volgende:
Ik werp een blik op de streams, dacht ff bij madame tussauds te zijn
Dominique ? Nu moet ik ver in mijn geheugen graven. BB 2000: Bart, Jeroen, Spillie, Betty met het badeendje, Katrijn, ...quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:11 schreef mario390 het volgende:
goede avond
heb nude dominique
gevonden bb belg.2000
`En jij vergeten dat speudomodden niet is toegestaanquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En JIJ vergeten dat we het hier over de HUIDIGE streams hebben, en als je offtopic wilt lallende, daar genoeg andere plekken voor zijn op DIT forum?
-knip-quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dominique ? Nu moet ik ver in mijn geheugen graven. BB 2000: Bart, Jeroen, Spillie, Betty met het badeendje, Katrijn, ...
Ik heb geen enkele Belgische BB gezien...quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dominique ? Nu moet ik ver in mijn geheugen graven. BB 2000: Bart, Jeroen, Spillie, Betty met het badeendje, Katrijn, ...
-knip-quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
betty heb ik ook gevonden
de kunnten nog naakt douchen
-knip-quote:Op donderdag 23 maart 2023 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
zweet zij zo of enquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:26 schreef Jockari het volgende:
Jolien opgenomen na eten van een te hete mossel in brandwondecentrum ? Zit volledig onder de Flammazine !
[ afbeelding ]
Knipquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
House of waxquote:Op donderdag 23 maart 2023 21:26 schreef Jockari het volgende:
Jolien opgenomen na eten van een te hete mossel in brandwondecentrum ? Zit volledig onder de Flammazine !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |