Kijken hoe lang het duurt voor het bij die zure mossels komt.quote:
Yep!quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo even bijgelezen dank jullie wel ,begrijp ik nou dat me and my shadow niet praten met jolien
Lyndsey, Danny vroeg haar net mee naar buiten. Lelijk van lyndsey dan hoe ze doetquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo even bijgelezen dank jullie wel ,begrijp ik nou dat me and my shadow niet praten met jolien
Die zijn zo zuurquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Hoylei het volgende:
Hou toch op Charlotte... Je zou 100% Jason en Bart nomineren. De enige die niet op kamer zou nomineren is Jolien. Van de rest is 100% duidelijk wat ze doen.
Op wie dan wel? Zou zij Jason verkiezen boven Danny, Lindsey of Jolien?quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.
Denk eerder Bart en Danny dan jason.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Op wie dan wel? Zou zij Jason verkiezen boven Danny, Lindsey of Jolien?
Nooit
Ja ik vind het ook sneu voor Jolienquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.
Ze hebben gesproken over elkaar NIET nomineren, niet over op wie ze wel zouden nomineren,. Daarover is niets besproken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt is een gevoel over oprechtheid bij Jason en Bart en lyndsey voelt ze dat niet. Nu liegt jolien ze hebben van de week wel gesproken over elkaar niet nomineren.
WE zullen het nooit weten, maar ik ben er van overtuigd dat zij Bart en Jason erop gezet zou hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk eerder Bart en Danny dan jason.
Lindsey is (ook door uitstraling)intimiderend en dominant..quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een echte straatrat.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Lindsey is (ook door uitstraling)intimiderend en dominant..
Juist daaromquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom gaan die 2 er nu bij zitten. Ze zien toch dat ze in gesprek zijn met elkaar.
En de rode kamer heeft ook vaak zat uitgesproken dat ze elkaar niet zouden nomineren... Ik snap het probleem niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben gesproken over elkaar NIET nomineren, niet over op wie ze wel zouden nomineren,. Daarover is niets besproken.
Ah Dumb&Dumber voegen zich er bij, kijken of die nog iets te zeiken hebben...
Die zit nu als ijsbreker🤣🤣quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:19 schreef Ireth het volgende:
Ah lot weer vertellen over al haar avonturen...
Ne pot mayonaise blijkbaar. Geen mosselsaus.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:09 schreef engine het volgende:
Hebben ze ook sausjes voor de mosselen? En groente?
Lindsey moet zo piesenquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ne pot mayonaise blijkbaar. Geen mosselsaus.
🤪🤣quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:22 schreef Ireth het volgende:
Rara van wie is deze uitspraak![]()
"Ik ga misschien de handdoeken wassen, maar beter misschien morgen als er vandaag een feestje komt..."
quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ne pot mayonaise blijkbaar. Geen mosselsaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |