Kijken hoe lang het duurt voor het bij die zure mossels komt.quote:
Yep!quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo even bijgelezen dank jullie wel ,begrijp ik nou dat me and my shadow niet praten met jolien
Lyndsey, Danny vroeg haar net mee naar buiten. Lelijk van lyndsey dan hoe ze doetquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo even bijgelezen dank jullie wel ,begrijp ik nou dat me and my shadow niet praten met jolien
Die zijn zo zuurquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Hoylei het volgende:
Hou toch op Charlotte... Je zou 100% Jason en Bart nomineren. De enige die niet op kamer zou nomineren is Jolien. Van de rest is 100% duidelijk wat ze doen.
Op wie dan wel? Zou zij Jason verkiezen boven Danny, Lindsey of Jolien?quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.
Denk eerder Bart en Danny dan jason.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Op wie dan wel? Zou zij Jason verkiezen boven Danny, Lindsey of Jolien?
Nooit
Ja ik vind het ook sneu voor Jolienquote:Op donderdag 23 maart 2023 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte ook niet op Jason denk ik. Wel sneu voor jolien dat ze zich zo voelt door gedrag lyndsey.
Ze hebben gesproken over elkaar NIET nomineren, niet over op wie ze wel zouden nomineren,. Daarover is niets besproken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt is een gevoel over oprechtheid bij Jason en Bart en lyndsey voelt ze dat niet. Nu liegt jolien ze hebben van de week wel gesproken over elkaar niet nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |