SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gezever van dat mens. Word er knettergek van. Weekje nogquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt had geen deal moeten sluiten met Jason en Bart. Dat zien de kijkers. Charlotte zegt dat ze weet dat jolien haar hart heeft gevolgd. Charlotte geloofd niet dat de kijkers hebben gestemd op jolien.
Door Jason, Jolien en Bart.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
is lyndsey door alle bewoners genomineerd?
Ja maar ze wordt nu wel in een hoekje gedreven zeg.. ze bijten direct haar hoofd eraf als ze het toegeeft!quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja je hebt wel een Deal gesloten Jolien !!!!!
Kan streams uitgooien hahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gezever van dat mens. Word er knettergek van. Weekje nog
Vorig jaar 2 belgen en 1 nederlander.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Als er echt twee Belgen en 2 Nederlanders in de finale moeten zitten kan je er van uitgaan dat Danny weg moet zaterdag.
nou ik vond het wel vies van Jolien om deal te sluiten met Jason en dan zomaar op Lot te gaan dan terwijl het haar vriendin isquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:04 schreef Hoylei het volgende:
Luister niet naar Charlotte's theorien Jolien!!
Ze zit er compleet naast en de reden voor die dealtjes slaat ook nergens op. De meeste kijkers vinden dealtjes die hun favorieten bevoordelen prima (en dat zijn Bart en Jason).
Bart en Jason staan sterk, daar hebben ze van verloren. Als ze dat nou even bedenken....
neuh 'zure mosselen op een houtje' komen vast nog welquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wil je andere titel?? Ff @:Dotteke vragen dan...
Op lot?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vond het wel vies van Jolien om deal te sluiten met Jason en dan zomaar op Lot te gaan dan terwijl het haar vriendin is
Nou, zij wordt voorgetrokken door productie, niet door de kijkers. Dus ze heeft liever dat de kijkers dat niet mogen beslissen!quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Lot pissig, zo raar dat de kijkers dit mochten beslissen!
Nah, het suddert nog wel hoor... dit wordt nog wel 700x dood geanalyseerd...quote:
Op Lot kon niet gestemd worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vond het wel vies van Jolien om deal te sluiten met Jason en dan zomaar op Lot te gaan dan terwijl het haar vriendin is
ze mag blij zijn dat ze vrijstelling had, anders had zij er i.p.v. Jolien op gestaanquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft niet op Lot gestemd, die mag rechtstreeks naar de finale er kon dus niet op lot gestemd wordenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan zeurt Jolien erover dat ze eventueel 1 stem heeft gehad hahahaquote:
nou het is toch ook vals ik zou ook boos wezenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja maar ze wordt nu wel in een hoekje gedreven zeg.. ze bijten direct haar hoofd eraf als ze het toegeeft!
Hahaha heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:13 schreef PunkieePie het volgende:
Danny snapt niet dat Jason en Bart populairder zijn
Terwijl die gewoon uit het huis is geweest en heeft kunnen zien waarom Jason en Bart populair waren. Maar daar had hij geen tijd voor natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:13 schreef PunkieePie het volgende:
Danny snapt niet dat Jason en Bart populairder zijn
ze maakte een deal om niet op jason en bart te gaan blijft er weinig ocer tochquote:
Charlotte moet niet zeurenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:09 schreef Ireth het volgende:
ja was toen met deal nog niet bekend geloof ikquote:
Nee zijn kleine herseninhoud kan het gewoon niet volgenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Terwijl die gewoon uit het huis is geweest en heeft kunnen zien waarom Jason en Bart populair waren. Maar daar had hij geen tijd voor natuurlijk.
Lot heeft wel een beetje gelijk.....quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:04 schreef Ireth het volgende:
Volgens Lot is Jolien genomineerd omdat ze niet op jason heeft gestemd![]()
Das het verkeerde draaiboek...
Ze zit nu Jolien gewoon een schuldgevoel aan te praten...
nou jolien is bozer hoorquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:13 schreef Donna1000 het volgende:
Heerlijk Danny en Lindsey over de zeik
Nou moet het ineens eerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Linds vindt het niet eerlijk allemaal.
Ik vind het leuk![]()
Ze hadden 24 uur, ik denk gewoon dat de kijkers graag die twee heren in de finale zien, er zit immers op zeker al 1 schoolmusical bewoner in.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:14 schreef KangaP het volgende:
Denk dat er heel weinig mensen kijkers gestemd hebben , en dat voor veel werkenden, deze nominatie mogelijkheid zelfs aan hun voorbijgegaan is , wegens te korte tijdspanne.
Ook denk ik dat er meer Nl stemmen, zou nominatie van Jolien kunnen verklaren ,
en dan plots, als het er op aan komt , op het einde van de week, de Vlamingen zich roeren .
Danny, Lindsey, en ze heeft Lindsey gestemdquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze maakte een deal om niet op jason en bart te gaan blijft er weinig ocer toch
Joyce lot kon niet genomineerd worden ze heeft op lynds gestemdquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze maakte een deal om niet op jason en bart te gaan blijft er weinig ocer toch
ok ja maar deal sluiten is toch vreemd ookquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny, Lindsey, en ze heeft Lindsey gestemd
ben je nou nog thuis hahahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Joyce lot kon niet genomineerd worden ze heeft op lynds gestemd
dat was met de deal nog niet bekend maquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Joyce lot kon niet genomineerd worden ze heeft op lynds gestemd
Er gaan er hoogstwaarschijnlijk 2 uit, dus stemmen op 2 bewoners helpt niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:19 schreef Mazikeen het volgende:
[ afbeelding ]
En er gaan nog wat stemmen naar Danny, want Lindsey
De deal was dat b&j niet op haar gingen en andersom. Heeft dan niet direct iets met lot te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok ja maar deal sluiten is toch vreemd ook
In de finale week. Er komt er nog 1 van de genomineerden bij gok ik. En dan op 28/29 maart valt er nog 1 af. Vraag is dan hoe, maar op zaterdag 1 april zijn er nog 3 over voor de finale.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef -river- het volgende:
Bart Jason en Lotte zitten dus zeker in de finale nu.
ja nee ok excuses dan maar wat jij ook al zegt dat ze het zou doen dan is ze toch al vals mensquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
De deal was dat b&j niet op haar gingen en andersom. Heeft dan niet direct iets met lot te maken.
Ze zou lot zo onder de bus gooien indien nodig, maar daar had deze deal geen sluitende impact op..
Ff uit de lurkstandquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, Danny.. klootviool .. het is raar, dat jij er überhaupt nog ben.
Zak hooi
Dat doet ze alleen als iets echt waar is.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja erg he dat mens spoort niet hoor met ik zweer op de graf van mijn papa.
Ik snap wel dat hij erop zit. Maar hij heeft wel gelijk met bart daar zit echt totaal geen entertainment of zo bij wat mij betreft. Als Bart wint is hij de meest saaie bewoner ooit die wint.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ff uit de lurkstand
Hij snapt niet dat de kijkers hem erop hebben gezet want hij vind dat hij zo leuk doet in het huis en Bart en Jason alleen maar op de bank zitten.
Wat een zakkenwasser.
Jolien ook hoor, die zit met een sjaggo gezicht daar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:24 schreef -river- het volgende:
Lol, Lynds en Danny lekker flippen, stakkers.
Dit leest heel dubbelquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:25 schreef Ireth het volgende:
Lot had een keer dat er nog een krabbetje uit haar mossel kwam kruipen...
Hoe?? Hoe kan dat krabbetje nog leven ín gekookte mossels???
Ja dat snap ik, heb ook duidelijkheid gevraagd via insta.... mogen er 3 belgen in de finale staan?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er gaan er hoogstwaarschijnlijk 2 uit, dus stemmen op 2 bewoners helpt niet.
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoorde jullie Danny nog zeggen dat hij geen woord meer zou zeggen tegen hun de aankomende 3 dagen...wat een slechte verliezer ben je dan zeg!
Ik dus. De rest denkt het waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie er wat over zou zeggen
Hebben ze al tijd niet gedaan wel de 1e.2.wekenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:28 schreef -river- het volgende:
Lotte over dealsde kijkers zien dat juist jullie (rood) deals maken vanaf dag 1.
nou die is ook niet te genietenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jolien ook hoor, die zit met een sjaggo gezicht daar.
Volgens mij hoorde ik dat hij zei dat er iemand al 2 dagen tegen hem iets had gezegdquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemist.
Ik mis wel de positieve vibes van Lindsey nu!
O, dan heb ik het niet goed gehoord...quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik dat hij zei dat er iemand al 2 dagen tegen hem iets had gezegd
Of ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, dan heb ik het niet goed gehoord...
Die deal was er al vanaf de 1e 2 weken (Danny, Lindsey, Chayron, Judy, Chelsea, Lot en Ali). Ze hebben nooit op elkaar gestemd. Dus dan hoef je het daarna er niet over te hebben he.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben ze al tijd niet gedaan wel de 1e.2.weken
In de Joenaajted Steets kan alles.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:25 schreef Ireth het volgende:
Lot had een keer dat er nog een krabbetje uit haar mossel kwam kruipen...
Hoe?? Hoe kan dat krabbetje nog leven ín gekookte mossels???
Echt genieten ja. Hoop dat hij tot de liveshow zo extreem zuur blijft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:34 schreef xdiashalizx het volgende:
Danny is zoooooooooo jaloers op Jason, het druipt eraf...
Jolien, Bart en Jason wilde gewoon niet op elkaar stemmen dat is alles wat ze hebben gedaan. En waarom mag Jolien dat niet doen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je toch met 3 met op de ander gaat sluit je toch ook een deal
Al hebben ze 400 deals, je zit er voor die jackpot, niet om vriendjes te worden, zijn en blijven...quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
En ze hebben gelijk er is wel een deal gesloten tussen die drie. Charlotte snapt er niets van.
Of ze bedoelde na het zwemmen in de Atlantische oceaan, kwam er 'n krabbetje uit haar mosselquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de Joenaajted Steets kan alles.
ze zitten daar een beetje Commentaar op Wolken te hebben. Veel anders zinnigs kwam er niet uitquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al hebben ze 400 deals, je zit er voor die jackpot, niet om vriendjes te worden, zijn en blijven...
En al zeker niet met Dumb&Dumber&Dumbest
Inderdaad, en uitgesproken. Ja precies hetzelfde. Maar ondertussen zweren op het graf van haar vader. Triestquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jolien, Bart en Jason wilde gewoon niet op elkaar stemmen dat is alles wat ze hebben gedaan. En waarom
mag Jolien dat niet doen?
Lindsey, Danny en Charlotte hadden ook nooit op elkaar gestemd.
Echt die vrouwquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:40 schreef Ireth het volgende:
Het vertrek van gisteren hebben ze waarschijnlijk geannuleerd volgens Lot, want dan had Lindsey naar huis moeten gaan en dat laten ze niet toe natuurlijk!![]()
(Ze = Febo)
Charlotte heeft gezegd nooit op jolien en lyndsey te stemmen. Verder naar niemand. En dat over haar vader ging dat Bart zei dat ze op Jason had gestemd met alle anderen als deal en toen zei ze ik zweer op mijn vaders graf dat ik nooit heb gestemd op Jason en dat klopt ook.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Inderdaad, en uitgesproken. Ja precies hetzelfde. Maar ondertussen zweren op het graf van haar vader. Triest
Precies dit en dat hebben ze bezegeld met een handdruk, niets mis meequote:Op donderdag 23 maart 2023 11:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jolien, Bart en Jason wilde gewoon niet op elkaar stemmen dat is alles wat ze hebben gedaan. En waarom mag Jolien dat niet doen?
Lindsey, Danny en Charlotte hadden ook nooit op elkaar gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:45 schreef Ireth het volgende:
Het gevoel van Lot zegt dat ze smiddags de mosselen moeten eten... en dat ze vanavond dan wat anders krijgen...
![]()
Echt hé, die andere Char zou hier nog wat van kunnen leren
🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:48 schreef KangaP het volgende:
Misschien best dat er weinig mosselen zijn , want ze gaan zwaar op de maag liggen van de rode kamer.
Ik mag het niet zeggen, maar hoop dat er bij Char 'n aantal bedorven mosselen tussen zitquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:48 schreef KangaP het volgende:
Misschien best dat er weinig mosselen zijn , want ze gaan zwaar op de maag liggen van de rode kamer.
quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:48 schreef KangaP het volgende:
Daar heeft hij gelijk inquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason heeft altijd een gevoel bij Lindsey gehad dat zij hem wantrouwt, de manier waarop zij keek naar hem. Goed aangevoeld, Jason.
Ik heb precies hetzelfde, ik doe dan mijn best om iets positiefs te vinden bij hem, maar het lukt me echt niet...quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Er is ook niets waar ik me niet aan erger bij die Danny.. de arrogantie, zijn loopje,![]()
Het enige aan Danny wat leuk is, is zijn achterkant als die de deur uit looptquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Er is ook niets waar ik me niet aan erger bij die Danny.. de arrogantie, zijn loopje,![]()
De jongen heeft mensenkennis.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason heeft altijd een gevoel bij Lindsey gehad dat zij hem wantrouwt, de manier waarop zij keek naar hem. Goed aangevoeld, Jason.
Gewoon een grote zak hooiquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het enige aan Danny wat leuk is, is zijn achterkant als die de deur uit loopt
Met zijn bokito reetje...quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het enige aan Danny wat leuk is, is zijn achterkant als die de deur uit loopt
Ik vond haar eerst leuk maar nu een stuk minderquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:00 schreef Jockari het volgende:
Die Charlotte begint mij met het uur mer de keel uit te hangen. Hoe is die nu bezig tegen BB???
Dat heb ik nu bij Jason. Vind echt niets leuks aan dat jong.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik doe dan mijn best om iets positiefs te vinden bij hem, maar het lukt me echt niet...
Idd ja, weetje...my 2 cents...'mensen die heel erg onzeker zijn, zoals Danny en Lindsey, die hun onzekerheid overschreeuwen met meestal flauwe, domme grapjes etc, die kunnen heel slecht tegen iemand zoals Jason, een 20 jarige jongen vol zelfvertrouwen, eerlijk en oprecht, daar weten zij niet mee om te gaan...quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De jongen heeft mensenkennis.
Hij vraagt aan Danny of hij mee gaat in de hottub..
Nee..
Omg, dit meen je niet....quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:02 schreef engine het volgende:
Duurde even voor het kwartje viel maar ik snap nu ook de mossel grapjes![]()
quote:
Jammer, ik kan me herinneren dat jij eerder best positief over hem was, toch..quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nu bij Jason. Vind echt niets leuks aan dat jong.
Hij heeft humor ook. Soms iets vileiner, maar dat horen de meesten niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, weetje...my 2 cents...'mensen die heel erg onzeker zijn, zoals Danny en Lindsey, die hun onzekerheid overschreeuwen met meestal flauwe, domme grapjes etc, die kunnen heel slecht tegen iemand zoals Jason, een 20 jarige jongen vol zelfvertrouwen, eerlijk en oprecht, daar weten zij niet mee om te gaan...
Ik ben niet echt negatief over hem maar erger mij aan hem. Maar niet zo erg dat ik hem afbrand of zoquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jammer, ik kan me herinneren dat jij eerder best positief over hem was, toch..
Ze zag hem vooral niet aankomen, dat is voornamelijk schok. Komt ze wel weer overheen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Jolien pakt deze nominatie ook wel slecht op hoor, zielig op de bank nu..
Ik gun ze eigenlijk wel een rete mislukking in die keukenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:08 schreef czvt het volgende:
Mosselen in water op de kookplaat! Sommige mosselen leven nog. Ik hoop voor hun dat ze allemaal nog leven. Wat een domme trien die Charlotte.
Hier heb je zeker gelijk in, scheelt een boel frustratie..quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet echt negatief over hem maar erger mij aan hem. Maar niet zo erg dat ik hem afbrand of zo
Snap alleen die hype over hem niet zo.
In het begin vond ik het niet vervelend om naar hem te kijken maar hoe meer ik hem zie hoe minder graag ik hem zie.
WInt hij is het goed, verliest hij is het ook goed.
Ben blij geen favo te hebben maakt het kijken ook een stuk leuker
quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:07 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte zit even stiekem te hinten naar Lindsey!
"Mensen doen dat soms niet he, die wassen hun mosselen niet"
Danny en Lindsey op Jason. De andere 3 op Lindsey.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:11 schreef Paul het volgende:
zijn deze 3 nominaties alleen door kijkers of ook deels door bewoners? Weten jullie ook wie de bewoners hadden genomineerd?
thx liefiequote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Danny en Lindsey op Jason. De andere 3 op Lindsey.
Kijkers hebben Danny en Jolien genomineerd (of eigenlijk beter gezegd, Bart en Jason gered)
Dat was ik o.a.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Ik weet niet hoe je moet quoten maar iemand zei dat er niets positiefs aan Danny is te vinden. Hij is een en al positief..leuke vent. 😀
Jammer dat iedereen tegen hem is omdat hij terug mocht komen. Dat is de 'schuld' van Big brother niet Danny. Ik denk dat iedereen die kans had gepakt als je zo een aanbod krijgt.
Voor lesbische vrouwen misschienquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was ik o.a.
Hij is vals, een stokertje en vreselijk jaloers.
En denkt, dat hij God's gift to a woman is ..
Neen helemaal geen water nodig. Groentjes aanstoven, mosselen een paar minuten stoven en klaar.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
Mosselen behoeven eigenlijk geen water in de pot. Haar pot staat tot aan de rand vol.
Zo is het.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen helemaal geen water nodig. Groentjes aanstoven, mosselen een paar minuten stoven en klaar.
Je vergeet de wijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen helemaal geen water nodig. Groentjes aanstoven, mosselen een paar minuten stoven en klaar.
Ze heeft gelijk want jason zegt ik ben geen donatie fonds.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Lindsey gelijk pissig die mayo kopen.
Het gaat niet zozeer om het terugkomen, ondanks ik het niet eerlijk vond, snap ik dat hij dit gedaan heeft. Het is de persoon Danny an sich die mij stoort in bijna alles wat hij doet..quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Ik weet niet hoe je moet quoten maar iemand zei dat er niets positiefs aan Danny is te vinden. Hij is een en al positief..leuke vent. 😀
Jammer dat iedereen tegen hem is omdat hij terug mocht komen. Dat is de 'schuld' van Big brother niet Danny. Ik denk dat iedereen die kans had gepakt als je zo een aanbod krijgt.
Ik ook niet, maar dat is nou eenmaal zijn persoonlijkheid. Om hem dan elke keer daar weer over aan te spreken is ook vermoeiend. Hij ziet dat gewoon anders.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:17 schreef Krambo het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom Jason zo moeilijk doet over die paar coins
Nee dat ze de mayonaise koopt tochquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij heeft toch al dingen gekocht?
Ik ben geen donatiefonds zei Jason![]()
Zei Lindsey nou, dat hij geen eten mag?
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:18 schreef czvt het volgende:
[..]
Voor mij is dit overbodig. Mosselen natuur is het beste.
Nee ze zei '' en straks wel vreten'' of zoietsquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij heeft toch al dingen gekocht?
Ik ben geen donatiefonds zei Jason![]()
Zei Lindsey nou, dat hij geen eten mag?
Hij heeft al meerdere dingen gekocht.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk want jason zegt ik ben geen donatie fonds.
Kruiden voor kip van gister weet ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere dingen gekocht.
Ze spugen hem uit. Ze konden van mij ook de rambam krijgen
Ja.. bij de wall zei ze nog iets.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat ze de mayonaise koopt toch
En eergisteren ook wat. Hij mopperde er wel wat over, maar heeft het toen wel gewoon gedaan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kruiden voor kip van gister weet ik.
Die staan niet op. Staan schoon te weken in water met zout.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:20 schreef Jockari het volgende:
Bij mij zijn mosselen op 10 minuten klaar. De frieten moeten dus eerst gemaakt worden.
Benieuwd hoe Lotte die mosselmaaltijd nog gaat redden.
Klopt en wel mee eten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.. bij de wall zei ze nog iets.
O.K. Thnx ! Dacht dat ze al opstonden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die staan niet op. Staan schoon te weken in water met zout.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Danny is leuk, maar niet in de rol die hem toegeschoven is... en dat is niet zijn eigen schuld. En waarschijnlijk denkt hij dat iedereen hier achter stond, want hij is uit 3 personen gekozen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Rechts boven aan een berichtje zie een duimpje links daarvan zie je quote staan Daar moet je op klikken dan wijst het zich van zelfquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Ben ook niet tegen hem hoor. Hij heeft groot gelijk dat hij de geboden kans heeft gepaktquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Daar kan hij verder niks aan doen, maar ik heb bij hem nu echt het gevoel dat hij zichzelf anders neer aan het zetten is, omdat hij denkt dat dit hem verder brengt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook niet tegen hem hoor. Hij heeft groot gelijk dat hij de geboden kans heeft gepakt
En in geval van mobiel op de aanhalingstekentjes klikkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rechts boven aan een berichtje zie een duimpje links daarvan zie je quote staan Daar moet je op klikken dan wijst het zich van zelf
[ afbeelding ]
Zeker weten. Ben er ooit eens zo ziek van gewenstquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:25 schreef KangaP het volgende:
Hier thuis worden van de mosselen , de baarden er ook nog eens afgehaald .
Lindsey heeft van de week haar baard reeds afgehaald.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:25 schreef KangaP het volgende:
Je gaat op het veld staan dat je wilt quoten en dan klik je rechts boven de guote aan. Dan schrijf je je tekst onder degene die je wilt quoten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:12 schreef Trend24 het volgende:
Valse vrucht is hetquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Dit soort dingen helpen ook niet mee bij zn populariteit natuurlijk
[ twitter ]
Ik eet ze alleen gefrituurd met een krokant korstje van de viskraam. Als ik die bekkies van een mossel zie ben ik klaar met eten....quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:25 schreef KangaP het volgende:
Die jongen is er voor zichzelf 109% van overtuigd dat je met die munten straks nog iets anders kan..quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh er moeten weer dingen uit de muur... Char bedelen bij Jason.
Waarom koop je zelf niet.
Laat dat dan maar zo zijnquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Die jongen is er voor zichzelf 109% van overtuigd dat je met die munten straks nog iets anders kan..
I love it🤗 all in the game die jongen..
tot het irritatie toe 😁
Sinds de terugkomst van Danny is ze razendsnel gedaald bij mijquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:29 schreef Clasientje het volgende:
In het begin vond ik Charlotte een hele leuke meid maar nu ik haar ware aard zie is zei zo nep zei is gewoon totaal niet oprecht ook, zo jammer. Maar de 2 die ik wel de winst gunt is Jason ik ben een NL Dus ik ben voor hem maar toch denk ik dat dit keer een Belg wint Bart.
Wel gedaan. Werd er misselijk van. Prachtige serie trouwens.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jij kijkt The handmade tail', kan niet anders...
Ordinair, vulgair en gevoelloos. Let maar eens op als ze eet. Met haar mond open en dan nog met een mond vol praten. Als ze lacht gaat die bek volledig open. Ze weet alles beter en eist alle aandacht op.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:29 schreef Clasientje het volgende:
In het begin vond ik Charlotte een hele leuke meid maar nu ik haar ware aard zie is zei zo nep zei is gewoon totaal niet oprecht ook, zo jammer. Maar de 2 die ik wel de winst gunt is Jason ik ben een NL Dus ik ben voor hem maar toch denk ik dat dit keer een Belg wint Bart.
Eerder kon ik me echt niet vinden in wat jij schreef, maar de laatste weken ben ik steeds meer gaan zien hoe zij 'echt' is, en vind haar niet leuk meer met haar gemaakte gedrag.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Ordinair, vulgair en gevoelloos. Let maar eens op als ze eet. Met haar mond open en dan nog met een mond vol praten. Als ze lacht gaat die bek volledig open. Ze weet alles beter en eist alle aandacht op.
Ze lijkt me euffoor te worden, nu haar eigenlijke concurrent Jolien genomineerd is. Naar Jolien toe is ze vol nep-medelijden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Ordinair, vulgair en gevoelloos. Let maar eens op als ze eet. Met haar mond open en dan nog met een mond vol praten. Als ze lacht gaat die bek volledig open. Ze weet alles beter en eist alle aandacht op.
Nee ze hebben afgesproken niet op elkaarte stemmen. Dit heeft voor Jason heel gunstig uitgepakt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien dat hebben jullie wel afgesproken om op lyndsey te gaan.
Zo zie je maar hoe je mensen moet inschatten. Een eerste indruk is niet altijd de juiste.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Eerder kon ik me echt niet vinden in wat jij schreef, maar de laatste weken ben ik steeds meer gaan zien hoe zij 'echt' is, en vind haar niet leuk meer met haar gemaakte gedrag.
Ze hebben dacht ik wel afgesproken op lyndseyquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ze hebben afgesproken niet op elkaarte stemmen. Dit heeft voor Jason heel gunstig uitgepakt.
Hahaha, je zit verkeerd hoor, in de loods heb je Jaar van je leven..quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
Heb aan geen van de kandidaten een hekel, had wél moeite met die Ali en vind het idioot dat de meesten beweren er niet voor de winst te zijn maar om lol te maken. Zouden ze buiten die loods dan helemaal geen leven hebben?![]()
dacht Gaby denk ik ook tijdje geledenquote:Op donderdag 23 maart 2023 11:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer is echt om te kotsen
Ik had moeite met geroddel van chiara maar geen hekel aan haar. En m.a. vond ik een eikeltje maar nogmaals geen hekel. En ik hoop dat jason gaat winnen. Bart is saai. Maar van de overgebleven belgen mag hij van mij winnenquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:42 schreef Chea49 het volgende:
Heb aan geen van de kandidaten een hekel, had wél moeite met die Ali en vind het idioot dat de meesten beweren er niet voor de winst te zijn maar om lol te maken. Zouden ze buiten die loods dan helemaal geen leven hebben?![]()
Ze wisten het niet van elkaar. Jason zat gisteravond juist te vissen bij Bart wat die had gedaanquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben dacht ik wel afgesproken op lyndsey
Dit is irritant, plus dat overdreven Engels gepraat, het 24/7 bedelen om feestjes, het gezeur over het terugkomen van oud bewoners.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Sorry, de villa dan.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hahaha, je zit verkeerd hoor, in de loods heb je Jaar van je leven..
Ja dat is inderdaad ergelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit is irritant, plus dat overdreven Engels gepraat, het 24/7 bedelen om feestjes, het gezeur over het terugkomen van oud bewoners.
En dan de 1000 voorspellingen die ze doet ''ik voel dit, ik ben er zeker van dat.....) en als er dan 1 uitkomt ''ik wist dah, ik zei het nog..
Eens!quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik had moeite met geroddel van chiara maar geen hekel aan haar. En m.a. vond ik een eikeltje maar nogmaals geen hekel. En ik hoop dat jason gaat winnen. Bart is saai. Maar van de overgebleven belgen mag hij van mij winnen
Daar gaat Lotteke´s vooruitziende blik!quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:51 schreef Ireth het volgende:
Lot had het niet verwacht, had ook Jason of Bart verwacht. Ze zat schijnbaar op de verkeerde pagina van het draaiboek.
Charlotte had ook niet verwacht dat Ali eruit gestemd zou worden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien vraagt wie had jij erop gedacht. Charlotte in ieder geval niet deze drie. Had jason of Bart erbij verwacht.
denk ook dat hij met een verkeerd beeld terug is gegaan, zo van ben de underdog en daar houdt men van, heb genoeg info over de andere bewoners, kick ze er één voor één uitquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:26 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Daar kan hij verder niks aan doen, maar ik heb bij hem nu echt het gevoel dat hij zichzelf anders neer aan het zetten is, omdat hij denkt dat dit hem verder brengt.
Ik vond hem op zn leukst vlak voor hij er de eerste keer uitging. Toen was hij wel relaxed, schoot met iedereen op en had verder ook weinig te mopperen. Nu komt dat "ik wil vooral lol hebben" vooral heel gemaakt over.
met de ogen dicht al geprobeerd?quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eet ze alleen gefrituurd met een krokant korstje van de viskraam. Als ik die bekkies van een mossel zie ben ik klaar met eten....
werd tijd voor een frisse wind in de tokoquote:Op donderdag 23 maart 2023 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
En toch is het onlogisch dat die 3 op lyndsey hebben gestemd want ze vonden het steeds oneerlijk dat Danny binnen was.
Als je Danny bedoeld met die ´frisse wind´ dan vind ik hem echt niet zo fris. Vind het eerder een natte wind.quote:Op donderdag 23 maart 2023 12:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
werd tijd voor een frisse wind in de toko
sorry kan cgarlotte echt niet uitstaan maar jij krijgt een kusjequote:Op donderdag 23 maart 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig óók Charlotte heten.
Je bent lief en ik begrijp je.quote:Op donderdag 23 maart 2023 13:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
sorry kan cgarlotte echt niet uitstaan maar jij krijgt een kusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |