quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had vanavond de kruiden uit de wall gehaald?
Ik begon toen met opnemen, heb vooralsnog geen water gezien of gehoord idd. Loop 10 min achterquote:
Haha !quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik begon toen met opnemen, heb vooralsnog geen water gezien of gehoord idd. Loop 10 min achter
De video Jason kookt zijn favoriete maaltje met hulp van Danny is net gerenderd zie ik. Over 10 tot 15 min inquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:35 schreef marky het volgende:
Wij kijken naar ons zen moment... Jason die pannenkoeken bakt.
Jason heeft gister de Jus en vandaag de kruiden en mayo uit de wall gekocht das al meer dan de rest.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
wie had vanavond de kruiden uit de wall gehaald?
Charlotte voelt denk ik nu dat ze geen feestje meer krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:39 schreef Jockari het volgende:
Wordt er nog gesproken over een avondfeestje ???
Omdat ze of, al genomineerd is door Jolienquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:45 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom kan lindsey niet genomineerd worden?
De stagiair had perongeluk de nominaties van volgende week online gezet denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:45 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom kan lindsey niet genomineerd worden?
👍 ok dat klinkt primaquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat ze of, al genomineerd is door Jolien
Of door de mede bewoners, die allemaal naar de dbk zijn geweest
Volgens mij desinfectiepoeder om poenie proper te krijgen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Douche nog steeds koud water he, niet 1 van de dames douched, hier zie je dat ze met bekertje water pakt telkens
[ link | afbeelding ]
Foefje ? Op zijn belgisch ? Ook leuk hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
👍 ok dat klinkt prima
Ik dacht weer een of ander BB foefje
quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Foefje ? Op zijn belgisch ? Ook leuk hoor.
Hoop vaag gedoe deze week. Ik snap er weinig meer van.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat ze of, al genomineerd is door Jolien
Of door de mede bewoners, die allemaal naar de dbk zijn geweest
Heerlijk hoe Bart gewoon de dingen opvolgt die verteld worden tegen hem. Hoe Jason het ook probeert, Bart zegt niksquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:25 schreef rinardo het volgende:
Jason, maar je snapt mn punt, als je niet hetzelfde doet kan het je duur komen te staan
Bart , jaja
yepquote:Op woensdag 22 maart 2023 22:26 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Bart gewoon de dingen opvolgt die verteld worden tegen hem. Hoe Jason het ook probeert, Bart zegt niks
Beter begrepen dan ik als streekgenoot.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Bart ook nogmaals, blij zijn met wat ze geven. Wordt gek van het gezeur om dingen
Jolien heeft alleen een afspraak gemaakt met Jason en Bart. Die zou evt nog op Lindsay zitten. Bart zie ik ook nog wel op haar, omdat die niet op Jolien wil stemmen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:28 schreef Krambo het volgende:
Als ik dit zo hoor, dat ze maar 1 iemand mochten nomineren, dan zit het wel in dat niemand Lindsey genomineerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |