Loop ik achter?quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk ik ga even naar de andere stream maar daar zijn de zweefteefjes Eunice en Isaac weer over boeken bezig.
Ik bedoel ook Rupertquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loop ik achter?
Ik heb Eunice en Rupie.
Benieuwd wie dat dan zullen zijn.. denk zomaar dat het een idee van Martin isquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:21 schreef cinsan het volgende:
op 2 april meat en great met paar oud bewoners
Berend.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd wie dat dan zullen zijn.. denk zomaar dat het een idee van Martin is
Een barbecue?quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:21 schreef cinsan het volgende:
op 2 april meat en great met paar oud bewoners
mis van meindert; oa martin , mexx, laila, manuela, tommy lee,kim en meindert zijn erquote:Op woensdag 22 maart 2023 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd wie dat dan zullen zijn.. denk zomaar dat het een idee van Martin is
Dan laat maarquote:
Maar is die meet&greet daar ook, anders reserveer je gewoon voor die dag en neem je een broodje knakquote:
Zoiets overkomt je en zou het over me heen laten komen want is natuurlijk een heel erg prettig gevoel met een bepaalde houvast en brengt je dagen daar naar een extra dimensie. Mits puur. Want je moet wel precies weten met wie je een relatie aangaat en in welke vorm want overal bovendien camera's om nog maar te zwijgen over het spel en al die huisgenoten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden![]()
Het is in de meesten gevallen gewoon niet verstandig een relatie in zo’n programma maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het gebeurd. Als je 24/7 bij elkaar bent dan ontstaan er gevoelens en dat is moeilijk tegen te houden maar nogmaals, verstandig is het niet.
Alleen bedoeld om geld te verdienen.quote:
Denk dat ik me voor een relatie toch zou proberen af te sluiten en niet toe te geven aan die gevoelens want als het niet werkt heb je echt wel een probleem. Beter een hele goeie vriendschap op bouwen met 1 persoon waar je dan ook echt alles kan delen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets overkomt je en zou het over me heen laten komen want is natuurlijk een heel erg prettig gevoel met een bepaalde houvast en brengt je dagen daar naar een extra dimensie. Mits puur. Want je moet wel precies weten met wie je een relatie aangaat en in welke vorm want overal bovendien camera's om nog maar te zwijgen over het spel en al die huisgenoten.
Dat zou best kunnen maar toch wel leuk voor fans om de bewoners te zien en te spreken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen bedoeld om geld te verdienen.
Om die vieze vetklep te sponsoren? Nee bedankt.quote:
Ja.quote:
Het ligt er maar net aan welke invulling je eraan geeft ja want je kunt ook soulmates zijn waarbij tijd genoeg om elkaar te ontdekken. Op die manier kan een band voor het leven ontstaan ipv kortstondige romance. Een unieke setting die je nooit meer zal meemaken zo 24/7 365 dagen lang volledig afgesloten van de buitenwereld en zonder alle moderne afleidingen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat ik me voor een relatie toch zou proberen af te sluiten en niet toe te geven aan die gevoelens want als het niet werkt heb je echt wel een probleem. Beter een hele goeie vriendschap op bouwen met 1 persoon waar je dan ook echt alles kan delen.
We hebben inmiddels al heel vaak kunnen zien dat een relatie niet werkt. Gezien hier in de loods maar vooral ook in DGK en Utopia.. alleen maar gezeik..
Ok dacht even dat ik verkeerd zatquote:
Niet veel aan nee..quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:45 schreef lojanda het volgende:
Tennis of kaartenwat een top streams weer..
Maar dat triootje gaat dus een kwartet worden begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
mis van meindert; oa martin , mexx, laila, manuela, tommy lee,kim en meindert zijn er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kakadylo op 22-03-2023 15:57:30 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Die had vast en zeker haar bril niet op tijdens die cijferslotmissiequote:
Totaal niet boeiend ook die lui en Berend maar met z'n stomme webshopquote:
Mexx wel, Martin niet? Is er een spion hier die wel gaat en even kan checken of Mex Tommy lee mee een hoekje in trekt?quote:Op woensdag 22 maart 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Totaal niet boeiend ook die lui en Berend maar met z'n stomme webshop
Je zal maar twaalf euro betalen voor een shirt waar 'Boe Kenzy Boe' opstaatquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Mexx wel, Martin niet? Is er een spion hier die wel gaat en even kan checken of Mex Tommy lee mee een hoekje in trekt?
Hoop dat hij containers vol met die meuk besteld heeftquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal maar twaalf euro betalen voor een shirt waar 'Boe Kenzy Boe' opstaat
De kans bestaat namelijk dat je vervolgens uit de samenleving wordt geplaatst
Okquote:Op woensdag 22 maart 2023 16:21 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
geen idee maar klinkt behoorlijk vochtig
Zijn er niet ergens wimpers op te lijmen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |