abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208494615
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Jeff wordt gebruikt door haar. Verre van dat zelfs en ze is echt wel gek op hem maar voor de rest ben ik het volledig met je eens. Denk dat ze elkaar buiten de loods binnen de kortste keren elkaar in de haren vliegen.
Wel eens gehoord dat veel relaties/ vriendschappen juist op de klippen lopen als mensen 24/7 met elkaar doorbrengen, zoals vakanties, pensioen? IK heb geen mening over hun relatie, ze zijn gek op elkaar, dat is wel duidelijk te zien. Kim continu afschilderen als dom en geen IQ , vind ik jammer. ik kijk naar het geheel en zie een lieve meid, die niet te beroerd is om haar handen uit de mouwen te steken en voor een ander klaar staat. Dat heb ik liever als een zogenaamd hoogbegaafd, afgestudeerd lui, egoïstisch iemand
if it's meant to be, it will be
pi_208494621
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:54 schreef engine het volgende:

[..]
Is eentje dan niet wat weinig als je voor twintig man eten maakt?
Kan best veel in hoor.. ik gebruik mijn slowcooker ook veel en dan heb ik voor een weeshuis eten :Y
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  woensdag 22 maart 2023 @ 14:59:52 #278
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494679
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:20 #279
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_208494685
quote:
weer met de schoenen op de bank :(
pi_208494687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Wel eens gehoord dat veel relaties/ vriendschappen juist op de klippen lopen als mensen 24/7 met elkaar doorbrengen, zoals vakanties, pensioen? IK heb geen mening over hun relatie, ze zijn gek op elkaar, dat is wel duidelijk te zien. Kim continu afschilderen als dom en geen IQ , vind ik jammer. ik kijk naar het geheel en zie een lieve meid, die niet te beroerd is om haar handen uit de mouwen te steken en voor een ander klaar staat. Dat heb ik liever als een zogenaamd hoogbegaafd, afgestudeerd lui, egoïstisch iemand
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat het een slecht persoon is? Ik denk gewoon dat het buiten niet gaat werken omdat ze beiden uit een ander milieu komen en daarbij benaderen ze de dingen allebei heel anders waardoor ze heel vaak botsen en dan ook nog vaak heel heftige ruzies hebben en dan is het niet mooi waar er mee gegooid wordt.
Zeker is dat ze echt wel gek op elkaar zijn maar dat geen garantie dat het werkt.
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:00:39 #281
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Hear hear. _O_
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208494692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:00 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
weer met de schoenen op de bank :(
Ze zijn thuis hè en dan mag dat.
pi_208494702
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze zijn thuis hè en dan mag dat ;)
pi_208494703
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:00 schreef lojanda het volgende:

[..]
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat het een slecht persoon is? Ik denk gewoon dat het buiten niet gaat werken omdat ze beiden uit een ander milieu komen en daarbij benaderen ze de dingen allebei heel anders waardoor ze heel vaak botsen en dan ook nog vaak heel heftige ruzies hebben en dan is het niet mooi waar er mee gegooid wordt.
Zeker is dat ze echt wel gek op elkaar zijn maar dat geen garantie dat het werkt.
Elke relatie begint met gek op elkaar zijn, maar niemand heeft de garantie dat het gaat en blijft werken. Er zijn niet voor niets zoveel mensen gescheiden.
if it's meant to be, it will be
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:01:49 #285
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494705
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze zijn thuis hè en dan mag dat.
Bij mij thuis niet. :{w
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:02:37 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494714
He,ik zag Wanda lopen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:07 #287
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494719
Esther luistert.
Voetjes van de bank.
pi_208494720
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:55 schreef lojanda het volgende:

[..]
Kan best veel in hoor.. ik gebruik mijn slowcooker ook veel en dan heb ik voor een weeshuis eten :Y
Okay ben wel benieuwd. Heb zelf nog nooit een slowcooker gebruikt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208494732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Elke relatie begint met gek op elkaar zijn, maar niemand heeft de garantie dat het gaat en blijft werken. Er zijn niet voor niets zoveel mensen gescheiden.
Garantie heb je idd nooit :N

Maar prima dat jij er anders over denkt ^O^
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:03:58 #290
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208494734
pi_208494744
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:03 schreef engine het volgende:

[..]
Okay ben wel benieuwd. Heb zelf nog nooit een slowcooker gebruikt.
Je kan er echt heerlijke gerechten in maken :9
  woensdag 22 maart 2023 @ 15:06:52 #292
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_208494777
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:

[..]
Je kan er echt heerlijke gerechten in maken :9
:Y heb er ook 1
pi_208494815
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jeff wordt gebruikt door haar. Verre van dat zelfs en ze is echt wel gek op hem maar voor de rest ben ik het volledig met je eens. Denk dat ze elkaar buiten de loods binnen de kortste keren elkaar in de haren vliegen.
In die setting zijn ze veroordeeld tot mekaar dus blijf je lijmen omdat de enige andere optie is dat er eentje vertrekt. Van twee koppeltjes zijn er zelf drie van de vier uit het programma moeten vertrekken en dat had allemaal vandoen had met hun ontstane relatie: eentje is er weggestuurd, er viel een rode kaart, eruitgemoeten door noodkreet partner. Dan vond ik zo'n goede vriendschap zoals Babs en GJ die hadden veel gezonder om naar te kijken omdat je weet dat het bij hun altijd wel goed zal zitten en komen. En uiteraard zijn zowel Jeff als Kim smoorverliefd maar bij Jeff gaat z'n gevoel een stuk dieper denk ik.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208494834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:06 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
:Y heb er ook 1
Ik gebruik hem regelmatig en heel fijn als je een ragout of stoofpotje wil maken :9

Blijft waarschijnlijk weer een hele middag kaarten streams :{
pi_208494844
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik gebruik hem regelmatig en heel fijn als je een ragout of stoofpotje wil maken :9

Blijft waarschijnlijk weer een hele middag kaarten streams :{
Oh handig! Ik ken die dingen wel maar dacht dat gebruik ik toch niet
pi_208494874
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:09 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
In die setting zijn ze veroordeeld tot mekaar dus blijf je lijmen omdat de enige andere optie is dat er eentje vertrekt. Van twee koppeltjes zijn er zelf drie van de vier uit het programma moeten vertrekken en dat had allemaal vandoen had met hun ontstane relatie: eentje is er weggestuurd, er viel een rode kaart, eruitgemoeten door noodkreet partner. Dan vond ik zo'n goede vriendschap zoals Babs en GJ die hadden veel gezonder om naar te kijken omdat je weet dat het bij hun altijd wel goed zal zitten en komen. En uiteraard zijn zowel Jeff als Kim smoorverliefd maar bij Jeff gaat z'n gevoel een stuk dieper denk ik.
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden _O_

Het is in de meesten gevallen gewoon niet verstandig een relatie in zo’n programma maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het gebeurd. Als je 24/7 bij elkaar bent dan ontstaan er gevoelens en dat is moeilijk tegen te houden maar nogmaals, verstandig is het niet.
pi_208494889
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:12 schreef patat het volgende:

[..]
Oh handig! Ik ken die dingen wel maar dacht dat gebruik ik toch niet
Ik heb niet eens een dure gekocht omdat ik dus ook twijfelde of ik er wel iets mee zou doen :D maar ik gebruik hem dus regelmatig en hij werkt echt goed ^O^
pi_208494903
of gewoon
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 14:54 schreef D. het volgende:

[..]
Er was destijds ook gestemd voor een pooltafel :Y

Verdenk de heren ervan voor een biljart te zijn gegaan zodat ze zelf meer speeltijd hebben :7
Of gewoon omdat de heren biljarten leuker vinden dan poolen. :D
pi_208494905
quote:
17s.gif Op woensdag 22 maart 2023 15:16 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik heb niet eens een dure gekocht omdat ik dus ook twijfelde of ik er wel iets mee zou doen :D maar ik gebruik hem dus regelmatig en hij werkt echt goed ^O^
Denk ik ga even naar de andere stream maar daar zijn de zweefteefjes Eunice en Isaac weer over boeken bezig.
pi_208494920
Eunice en Isaac nu bezig over gerechten die ze kunnen maken in de crockpot en hoe die werkt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')