oeps, excuse mequote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:59 schreef Willewa het volgende:
Ik had al een topic geopend, maar de OP lukte niet goed.
Joa maakt mij niet uit hoor. Deze is ook primaquote:
dit wordt denk ik wel aangepast , misschien is @Dotteke nog wakker ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Joa maakt mij niet uit hoor. Deze is ook primaIk ben wel onbekend in het openen van topics dus geen idee hoe dat nu gaat dan lol.
Heb al melding in feedback gemaaktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit wordt denk ik wel aangepast , misschien is @:Dotteke nog wakker ?
Tip voor de volgende keer, klikken op maak nieuw deel, aan de OP niks wijzigen en in de titel alleen alles achter #nummer] wijzigen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:09 schreef Willewa het volgende:
Laat deze maar staan, mijn OP lukte toch niet(denk vanwege mobiel). @:Dotteke sluit de mijne maar als je wil, of een andere mod 👍🏼
Ja, gekke is dat ik me ook niet zo hard stoorde aan hem voor z’n vertrek. Niet zoals na z’n terugkeer iig. Nu trek ik em erg slecht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Ik vond Danny de 1-2 weken voordat hij eruit ging nog best leuk. Toen leek hij met iedereen wel echt goed op te kunnen schieten, was hij sympathiek.
Nu sinds hij terug is, vind ik hem overdreven gespeeld (waarschijnlijk vanwege zn voorkennis) en ook arrogant overkomen.
En hij hoort er gewoon niet in natuurlijk.
Thanksquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, klikken op maak nieuw deel, aan de OP niks wijzigen en in de titel alleen alles achter #nummer] wijzigen.
Hier ook telefoon..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Thanksal zie ik niet waar ‘maak een nieuw deel’ staat. Moet dit misschien per se via de computer? Ik zit eigenlijk vrijwel alleen op m’n telefoon 😅
Ah! Alleen zichtbaar als het topic vol is dus okee, zie het nu in het vorige topic idd. Duidelijk nu, thanksquote:
Gewoon daarop klikken, en alleen de beschrijving in de titel veranderen, verder nergens aan komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah! Alleen zichtbaar als het topic vol is dus okee, zie het nu in het vorige topic idd. Duidelijk nu, thanks
Rechts bovenin op je naam klikken > opties > emoticons bij quickreply? > ja. Als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
nu we toch bezig zijn met fokken voor dummies, hoe doe ik smileys invoeren op je mobiel ?
Eehh.. gewoon onder het invoerveld klikken op een smiley???quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
nu we toch bezig zijn met fokken voor dummies, hoe doe ik smileys invoeren op je mobiel ?
Ah eerst die jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rechts bovenin op je naam klikken > opties > emoticons bij quickreply? > ja. Als je dat bedoelt
Die wist ik dan weer wel. Net een week ook pas 😂 Het mag allemaal wel een keer he, lol.quote:
aha die optie stond dus op nee, thxquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Rechts bovenin op je naam klikken > opties > emoticons bij quickreply? > ja. Als je dat bedoelt
Alstu....quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alstu....die optie stond ook uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., fok nooit op mobiel
BB
Dit leer ik nu ook pas. Kan ik nu ook via mobiel emoticons spammenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.. gewoon onder het invoerveld klikken op een smiley???
[ afbeelding ]
Denk om te voorkomen dat iemand denkt dat er ‘wie wil jij nomineren?’ ipv ‘wie is jouw favoriet?’ gevraagd wordt. Cruciale fout. Of andersom. Heb mezelf daar ook eens in vergist 😅quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:33 schreef rinardo het volgende:
De Fam Van Jason waarschuwt, dat we morgen goed op de tekst moeten letten , voor we stemmen
[ link | afbeelding ]
Ja ik let dus extra goed op morgen!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk om te voorkomen dat iemand denkt dat er ‘wie wil jij nomineren?’ ipv ‘wie is jouw favoriet?’ staat. Cruciale fout. Of andersom. Heb mezelf daar ook eens in vergist 😅
wat een leerzame avond ditquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit leer ik nu ook pas. Kan ik nu ook via mobiel emoticons spammen![]()
![]()
![]()
![]()
Eeuwige dank
Sindsdien ben ik altijd extra alert ja 😂 Maar zeker goede zet van Jason’s fam om dit even publiekelijk te benadrukken 👌🏼quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:39 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik dus op dus let extra goed op morgen!
Misschien kan @Ireth een cursus Fokken op mobiel geven onder het genot van een koud blikkiequote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:43 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Shhttt ik heb dit dus ook pas vandaag geleerd, maar doe even net alsof ik het al wist 😇😇
misschien halen we de 1000 COSSEN dan nog, trustequote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien kan @:Ireth een cursus Fokken op mobiel geven onder het genot van een koud blikkiedeze zomer naast stekkie 201 op de kemping
Sorry Dot. Beetje offtopic. Ik ga al slapen
Hahah deze reactie is echt goud🥳quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien kan @:Ireth een cursus Fokken op mobiel geven onder het genot van een koud blikkiedeze zomer naast stekkie 201 op de kemping
Sorry Dot. Beetje offtopic. Ik ga al slapen
Neeeeeeee!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:59 schreef Willewa het volgende:
En dan open je de Youtube-app en is dit het eerste wat je ziet![]()
[ link | afbeelding ]
Maar even het SR-spel terugkijken nu de bewoners slapen, moeten missen helaas. Thanks again @:ledn81
Zit een foutje in zie ik. Jolien haar keuze mistquote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:59 schreef Willewa het volgende:
Maar even het SR-spel terugkijken nu de bewoners slapen, moeten missen helaas. Thanks again @:ledn81
En dan open je de Youtube-app en is dit het eerste wat je ziet![]()
[ link | afbeelding ]
Haha okee kijk ik dat deel morgen nogquote:Op woensdag 22 maart 2023 00:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zit een foutje in zie ik. Jolien haar keuze mistzal hem morgen nog een keertje maken inclusief Jolien. Wat stom zie het nu pas. Niemand over gehoord ook
jolien is dus toch maar een achtergrond danseres
Eens, echt een ongeooflijke wannabe die zich heel erg bewust is van dat hij in beeld is.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:58 schreef Hoylei het volgende:
Ik vond Danny de 1-2 weken voordat hij eruit ging nog best leuk. Toen leek hij met iedereen wel echt goed op te kunnen schieten, was hij sympathiek.
Nu sinds hij terug is, vind ik hem overdreven gespeeld (waarschijnlijk vanwege zn voorkennis) en ook arrogant overkomen.
En hij hoort er gewoon niet in natuurlijk.
Waarschijnlijk omdat hij er toen voor uitkwam dat ie bondjes aan het maken was en nu super hypocriet is en zogenaamd alleen maar voor de gezelligheid in het huis zit...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 23:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, gekke is dat ik me ook niet zo hard stoorde aan hem voor z’n vertrek. Niet zoals na z’n terugkeer iig. Nu trek ik em erg slecht.
Ja zeker deels. Maar ik zag z’n trekjes toen ook gewoon nog niet zo goed denk ik. Z’n arrogantie, z’n sneertjes, z’n bepaal-drang, het niet snappen hoe bevooroordeeld ie is dat ie terug mocht (C en L snappen dat ook nietquote:Op woensdag 22 maart 2023 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij er toen voor uitkwam dat ie bondjes aan het maken was en nu super hypocriet is en zogenaamd alleen maar voor de gezelligheid in het huis zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |