quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Yes leuke matchquote:
Natuurlijk geeft ze niet al haar geheimen meteen wegquote:Op maandag 20 maart 2023 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vraag advies en dan dropt ze wat merken. Daar heb ik toch niets aan
Welke tip zoek je dan?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vraag advies en dan dropt ze wat merken. Daar heb ik toch niets aan
Adoptie gevonden mandje voor de haaisquote:Op maandag 20 maart 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
EERSTE FIRST DATES BABY ONDERWEG![]()
[ afbeelding ]
Dag- en nachtcrème. Eventueel serum.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zou goede facecare routine zijn voor een man
Bukkake want als je bezig bent met facecare ben je sowieso al gay.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zou goede facecare routine zijn voor een man
Kon niet kijken vandaag. Gemiste kans zo te lezen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch deze vrouw houdt ook van de sterren en alles hierboven
Niks voor jou?
Even terugkijkenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon niet kijken vandaag. Gemiste kans zo te lezen.
Die was er gister ook, hopelijk komt hij vanavond niet alleen in het voorstukjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
schrok me dood bij de intro, die gast zijn tanden
We doen ons bestquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
HOIHOI
Dat we weer in een warm inclusief bad mogen gaan belanden
Haai haai!quote:
Hey halloquote:
Nou ja niet netjes om homofilie een ziekte te noemenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Wat een inclusieve programma’s op NPO3, downies en mensen met ziektes…..
In de reclame waren geen homo’s te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja niet netjes om homofilie een ziekte te noemen
Told youquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Man met gebit draagt z’n carnavalstandjes
nou nou nouquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Het programma wordt om zeep geholpen
Ze ziet eruit als een hoer
Goedkope man en goedkope vrouwquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Het programma wordt om zeep geholpen
Ze ziet eruit als een hoer
Hij lacht z'n tanden blootquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Hij lacht veel te hard om zijn eigen grap
jezus woon je in een 1930 huisquote:
Plafond met ornamentenquote:
Oogt wel vriendelijk maar daar houdt het opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
Groter is als maai
Houden van carnaval
@:Pisces29
Kom er maar in![]()
Middelmaatquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oogt wel vriendelijk maar daar houdt het op
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
een fender, verschrikkelijk afgesteld dat wel
Van beide kantenquote:
Lekker bij elkaar klammenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
zuid Amerika is een grote vieze gore warme jungle
Beetje Baliquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
heul niet. Zuid-Amerika is prachtigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
of Kaapverdische eilandenquote:
Dat woord is echt vreselijkquote:
Zou mij niet uitmaken per se, maar jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch nooit een kleinere man
Nee daar pak ik vanavond nog voor inquote:
Vast wel, mij niet gezienquote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken per se, maar ja
ik was daar met 40 graden en 80% luchtvochtigheid, klamheid genotquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee daar pak ik vanavond nog voor in
Waarom niet?quote:
Oh dat kan ik wel hebben en hoort imo bij zomerquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik was daar met 40 graden en 80% luchtvochtigheid, klamheid genot
Maar dan heb je ook waarschijnlijk niet vaak mannen die kleiner zijnquote:
Het is echt een gevaarlijke regio, niet alleen alle insecten en vreemde ziektes waar we 5000 kilometer vandaan zitten maar ook de mensen die leven daar meestal in grote armoede, de steden zien eruit als grote vuilnisbelten en het is er heet en vies vochtig.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Enige nadeel: die klote karakters en temperament
Factsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel makkelijk, iedereen is toch dronken dus boeiend hoe slecht je speelt.
ben er geweest en dit is echt niet waar.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het is echt een gevaarlijke regio, niet alleen alle insecten en vreemde ziektes waar we 5000 kilometer vandaan zitten maar ook de mensen die leven daar meestal in grote armoede, de steden zien eruit als grote vuilnisbelten en het is er heet en vies vochtig.
Ik 'heb' wel een volwassen zoon van dezelfde lengtequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook waarschijnlijk niet vaak mannen die kleiner zijn
hi ha hoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Aseksueel
Leuk man
Zou me genaaid voelen met deze match
Ik zou het persoonlijk zelf niet doen zonder groep of iets, alleen mij niet gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben er geweest en dit is echt niet waar.
daar geloof ik niets van. 1,70 als man is echt te kleinquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik 'heb' wel een volwassen zoon van dezelfde lengte
Hij is helemaal oké met zijn lengte/kleinte
ook heel lullig voor degene aan wie ze gematched wordtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je meedoen als je aseksueel bent? Zoek dan gewoon vrienden ipv een relatie.
Heerlijk lijkt mij dat,quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar geloof ik niets van. 1,70 als man is echt te klein
Waarschijnlijk zoekt ze wel liefde, maar dan kan je beter een match zoeken die dat ook is.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je meedoen als je aseksueel bent? Zoek dan gewoon vrienden ipv een relatie.
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
Als je dat hebt moet je gewoon specifiek iemand hebben die dat ook is anders werkt het toch nooit
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
[..]
Heerlijk lijkt mij dat,
Gewoon passen in een auto
Gewoon passen in een vliegtuig.
Gewoon kleren kunnen kopen,
Waarschijnlijk geen schoenmaat 49.
lijkt mij fantastisch
lijkt mij ook ja, niet kunnen kroelen of iets is gelijk een no go.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Een aseksuele relatie is toch een soort van vriendschap
Jij bent 1.98?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt mij dat,
Gewoon passen in een auto
Gewoon passen in een vliegtuig.
Gewoon kleren kunnen kopen,
Waarschijnlijk geen schoenmaat 49.
lijkt mij fantastisch
Ja maar als je met iemand wil samenwonen en al het andere behalve seks wil moet je wel een partner hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Een aseksuele relatie is toch een soort van vriendschap
Dus niet Wout.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoekt ze wel liefde, maar dan kan je beter een match zoeken die dat ook is.
Ik ben ook maar 1.70 en ondervind toch echt wel problemenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik 'heb' wel een volwassen zoon van dezelfde lengte
Hij is helemaal oké met zijn lengte/kleinte
Of huisgenoten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar als je met iemand wil samenwonen en al het andere behalve seks wil moet je wel een partner hebben
Nee man. Gewoon blij zijn met je lengte.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft ook even geduurd hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog niet gevonden, geef je je toch op voor dit program!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 1.70 en ondervind toch echt wel problemenMag zelf opzoek naar een tuinkabouter
In china word je aangekeken als een freak.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 maar het is, zeker in het buitenland niet altijd leuk.
Bukken voor de deuropeningquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben 1.98 maar het is, zeker in het buitenland niet altijd leuk.
Orange is blackquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Deze lijkt op zo'n lesbienne die je in een programma over Amerikaanse gevangenissen ziet.
Hopelijk leest ze mee dat ze een mooie huid heeft maar een concealer mooier maaktquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Deze doet smokey eyes naar een heel nieuw niveau brengen.
Ik ben ook nog eens blond. Geen goed plan.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
In china word je aangekeken als een freak.
Had ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Prachtige plaats in Italie,quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Deze doet smokey eyes naar een heel nieuw niveau brengen.
Nouquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Sienna, kolere, zou bedanken en weglopen.
Ik ben zo lomp dat ik overal me kop tegenaanstoot.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik doe wel altijd onbewust mn hoofd naar beneden.
Zeur niet zo.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Pisa leuk katedraal en scheven toren voor de rest is het niet veel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Betere naam dan Pisa voor een vrouw ook.
VANDAAG IS ROOOOOODDDDDquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nederlandstalig vindt ze mooi
Vandaag zeggen we hier niks over
Neen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Nederlandstalig vindt ze mooi
Vandaag zeggen we hier niks over
quote:
Totdat je de factuur krijgt om rails in te bouwen in je autoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeur niet zo.
Ik ben niet bepaald klein en loop met trots de wereld rond. Mensen vinden het leuk
We dachten dat maandag heftig was. Dinsdag gaat er vierkant overheen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik vandaag blijf hangen maar vind het toch wel een portie shit hoor
Ja en hoe, pffffquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:52 schreef Hankster het volgende:
[..]
We dachten dat maandag heftig was. Dinsdag gaat er vierkant overheen.
Vinden vrouwen wel leukquote:
Rechtse mensen boycotten de NPO als ze principieel zijn tenminste.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Havanna aan de Waal is goed vertegenwoordigd deze maand.
Deze show is niet links, niet rechts, maar recht door zee!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rechtse mensen boycotten de NPO als ze principieel zijn tenminste.
Vrouwen vallen eerder voor een romantische jongen dan een grote bek klein hartje VBL schreeuwerd.quote:
Als het een rechts programma was was er spaarzamelijk of geen LHBTI-stellenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Deze show is niet links, niet rechts, maar recht door zee!
(En oké, een tikje wel links misschien).
En meer uilen van Minerva natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het een rechts programma was was er spaarzamelijk of geen LHBTI-stellen
Wat gek dat het niet een vrouw van 60 isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:55 schreef xzaz het volgende:
Een meisje van 18 is de leukste kandidaat in 4 afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |