quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Yes leuke matchquote:
Natuurlijk geeft ze niet al haar geheimen meteen wegquote:Op maandag 20 maart 2023 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vraag advies en dan dropt ze wat merken. Daar heb ik toch niets aan
Welke tip zoek je dan?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vraag advies en dan dropt ze wat merken. Daar heb ik toch niets aan
Adoptie gevonden mandje voor de haaisquote:Op maandag 20 maart 2023 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
EERSTE FIRST DATES BABY ONDERWEG![]()
[ afbeelding ]
Dag- en nachtcrème. Eventueel serum.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zou goede facecare routine zijn voor een man
Bukkake want als je bezig bent met facecare ben je sowieso al gay.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat zou goede facecare routine zijn voor een man
Kon niet kijken vandaag. Gemiste kans zo te lezen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch deze vrouw houdt ook van de sterren en alles hierboven
Niks voor jou?
Even terugkijkenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon niet kijken vandaag. Gemiste kans zo te lezen.
Die was er gister ook, hopelijk komt hij vanavond niet alleen in het voorstukjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
schrok me dood bij de intro, die gast zijn tanden
We doen ons bestquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
HOIHOI
Dat we weer in een warm inclusief bad mogen gaan belanden
Haai haai!quote:
Hey halloquote:
Nou ja niet netjes om homofilie een ziekte te noemenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Wat een inclusieve programma’s op NPO3, downies en mensen met ziektes…..
In de reclame waren geen homo’s te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja niet netjes om homofilie een ziekte te noemen
Told youquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Man met gebit draagt z’n carnavalstandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |