quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Johan Derksen?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:48 schreef Sked het volgende: De blouse van deze vent, hebben we die niet recent al gezien?
Wat ik zeg, die had Meneer Trouwmateriaal ook aanquote:Op maandag 20 maart 2023 19:48 schreef Sked het volgende:
De blouse van deze vent, hebben we die niet recent al gezien?
Dat is vaak niet eens zoquote:Op maandag 20 maart 2023 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gelukkig kwam ze als eerst, gaat ze ook als eerste weg.
Genoteerdquote:
Zo danquote:
Nog een keer zo danquote:
Bourgondiër zei zequote:Op maandag 20 maart 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Studeren in het buitenland
Golf
Management
Nog meer voor op de bingokaart?
Loodgieters verdienen tegenwoordig tering veel geld.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Uni meisje met een Loodgieter.... Niks is onmogelijk.
Eigen zaak scheelt misschien nogquote:Op maandag 20 maart 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Een loodgieter is niet goed genoeg voor haar! Hoe durven ze!
Van de green zo in het afvoerputje…quote:Op maandag 20 maart 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Ja dat weet ik, timmermannen idem dito. Zeg ik U tegen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Loodgieters verdienen tegenwoordig tering veel geld.
Eerste keer kunnen we al aftikken terwijl ze nog aan de bar zitten.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Heeft in Amerika gestudeerd. Gokje, ze gaat hier 23 keer over beginnen tijdens de date.
Loodgieter verdient meer dan die golfmutsquote:Op maandag 20 maart 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Buurman is loodgieter en zei dat ze iedereen met twee armen en benen aannemenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, timmermannen idem dito. Zeg ik U tegen.
Precies.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die golfbanen zijn mooie plekken voor woningen.
Dat hoeft niet maar golven zijn om te surfenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die golfbanen zijn mooie plekken voor woningen.
Heb ik al gezegd dat ik daar gegolfd heb?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Amerika, Amerika, Amerika, USA, USA, Estados Unidos
Nee eerder die gore biggenstallenquote:
eerst opleiding dan beginnen over golvenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik daar gegolfd heb?
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Buurman is loodgieter en zei dat ze iedereen met twee armen en benen aannemen
Verbrande plofkraker…quote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit een ex Bandidos of Hells Angels, zeg het maar?
Ja was vast gewoon een mislukte plofkraak.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Voor een paar elitaire figuren nemen ze veel te veel ruimte inquote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet maar golven zijn om te surfen
Je hebt gelijk, dank voor deze broodnodige correctie.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
eerst opleiding dan beginnen over golven
Zeker wel een stukjequote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Een van de twee, op zijn minst.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
satudarah tetap tetap satudarahquote:Op maandag 20 maart 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ook verdacht als een blanke vrouw dat heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
hondenpoot tattoos vind ik echt walgelijk
Ik zal het doorgeven aan mijn tante en oom.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
hondenpoot tattoos vind ik echt walgelijk
En dat ik gegolfed heb?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Poefbank het volgende:
Weet je al dat ik in Amerika heb gewoond?
Aangetrouwde niet-etiket kant?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn tante en oom.
Als het de hele tijd over vakantie gaat wel jaquote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup loop je weg bij een vraag over vakantie?
.VIJF HELE JARENquote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Poefbank het volgende:
Weet je al dat ik in Amerika heb gewoond?
6 mei ga ik weer voor drie weken bella italia!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup loop je weg bij een vraag over vakantie?
Nee de eerste vraag aan tafel over vakantiequote:Op maandag 20 maart 2023 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het de hele tijd over vakantie gaat wel ja
Dan blijf ik zitten, ik ben etiketquote:Op maandag 20 maart 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de eerste vraag aan tafel over vakantie
Iets met een sport?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze daar gedaan? Ik weet het niet.
20u surprisequote:
quote:
eerder Grindrquote:Op maandag 20 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zou hij echt niet tinder uitgespeeld hebben?
Gebruik jij elke dag een crème?quote:
Nee, maar Grindr wel.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zou hij echt niet tinder uitgespeeld hebben?
Ik drink allesquote:
quote:
hell yeahquote:
“Hoe bedoel je maar ja het zou zo maar kunnen”quote:
Van de darkroom, dan moet ie verder kijken om zeker te zijn.quote:
@Sked jij ook?quote:
Wel een leuk rokjequote:Op maandag 20 maart 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Groene trui heeft iets Geitenwollen sok vibes. Tofu figuur.
Ja, maar zulk haar is ook lastig.quote:
De full monty Lancôme set?quote:
En of de wierookquote:Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je ruikt de wiet- en patchoulilucht.
quote:Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Rickocum het volgende:
GODVER ik zit hier te cringen. Verschrikkelijk die tiktokgay.
Dacht ik wel dat ik een keer zag dat iemand getrouwd was, vast relatie.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Is er ooit wel eens een serieuze relatie ontstaan bij First Date? Ik kan het me niet heugen.
Ja, maar het percentage is niet hoog.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Is er ooit wel eens een serieuze relatie ontstaan bij First Date? Ik kan het me niet heugen.
Same samequote:Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Rickocum het volgende:
GODVER ik zit hier te cringen. Verschrikkelijk die tiktokgay.
Serum genoteerdquote:
opleiding social work vergeet je nogquote:Op maandag 20 maart 2023 20:11 schreef Hankster het volgende:
Hobbies:
Met vrienden afspreken
Netflixen op de bank
TikTok
GODVERDOMME! WAT IS ER MIS MET DEZE LUI?!
Clinique dagcreme en Estée Lauder serum.quote:
management functie met opleidingquote:
6 maanden onbetaald traineeship om kutklusjes op te knappen en daarna is er "geen klik" en gaan ze de volgende uitbuiten.quote:
Vaak ga je op een soort stage op een aantal plekken in een bedrijf werken in een kortere tijd. Daarna word je manager.quote:
Al besprokenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef Gibson88 het volgende:
TikTok nicht heeft echt een gruwelijk dikke puist, zou leuk zijn als zijn date dat even zou benoemen.
Bizar dat zo iemand die zo bezig is met z'n uiterlijk dat niet even kapot maakt thuis.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Gatver op date met zo'n witte puspukkel lol
Met een GIGA cv alleen nog maar Ad Interim als ZZPer aan de slagquote:Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6 maanden onbetaald traineeship om kutklusjes op te knappen en daarna is er "geen klik" en gaan ze de volgende uitbuiten.
quote:Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bizar dat zo iemand die zo bezig is met z'n uiterlijk dat niet even kapot maakt thuis.
wat doet een serumquote:Op maandag 20 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Clinique dagcreme en Estée Lauder serum.
Je huid verbeteren, zijn verschillende van.quote:
Morti is een man he, niet overschattenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je huid verbeteren, zijn verschillende van.
Ik hap nu.
Dahmer hield wel van zulke jongensquote:Op maandag 20 maart 2023 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Wie gaat nou zo’n dahmer volgen op tiktok?
Is dat wel voor mannen?quote:Op maandag 20 maart 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je huid verbeteren, zijn verschillende van.
Ik hap nu.
Het boeit Morti nietquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dahmer hield wel van zulke jongens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |