Ik moet al de hele tijd aan Naomi en haar cup denken. Dat helpt ook niet echtquote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet al de hele tijd aan Naomi en haar cup denken. Dat helpt ook niet echt
Lijkt me niet gezond dit...quote:Op maandag 20 maart 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
Isaac laat horen dat hetzij doet en Rupert zegt dat het zijn werking aan het doen is en duwt en wrijft nog even door
Naomi? Je bedoelt van Utopia? Bedoel je dan een menstruatie cup?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet al de hele tijd aan Naomi en haar cup denken. Dat helpt ook niet echt
Naomi uit big brother en inderdaad een menstruatie cup.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Naomi? Je bedoelt van Utopia? Bedoel je dan een menstruatie cup?
Het zou me werkelijk niets verbazenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:48 schreef Sestra666 het volgende:
Is cupping kwakzalverij?
Na de behandeling zijn grote ronde paarse of rode plekken zichtbaar op de plek waar de kopjes hebben gestaan. De praktijk wordt door verschillende experts als een vorm van gevaarlijke kwakzalverij beschouwd.
Wat dat betreft echt iets voor Rupie.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:48 schreef Sestra666 het volgende:
Is cupping kwakzalverij?
Na de behandeling zijn grote ronde paarse of rode plekken zichtbaar op de plek waar de kopjes hebben gestaan. De praktijk wordt door verschillende experts als een vorm van gevaarlijke kwakzalverij beschouwd.
Rupert heeft in zijn hals ook een ronde paarse vlek...quote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft echt iets voor Rupie.
Is natuurlijk ook de grootste bullshit, huid gevaarlijk ver uitrekken onder vacuüm glazen kopjes slaat nergens op..quote:Op maandag 20 maart 2023 13:48 schreef Sestra666 het volgende:
Is cupping kwakzalverij?
Op zijn rug ookquote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Rupert heeft in zijn hals ook een ronde paarse vlek...
Is dat van cupping of heeft daar Ima aan gezogen?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Rupert heeft in zijn hals ook een ronde paarse vlek...
Dat weet ik niet, de grote leek mij van zo'n cupping rondje..quote:Op maandag 20 maart 2023 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is dat van cupping of heeft daar Ima aan gezogen?
Hij is allang blij dat hij wat warms binnenkrijgt. Het lijkt op snert?quote:
Ik probeer ook te ontdekken wat ze nu etenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is allang blij dat hij wat warms binnenkrijgt. Het lijkt op snert?
linzensoepquote:Op maandag 20 maart 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
JW ook al aan het mopperen over het eten of nu niet omdat Eunice het heeft gemaakt?quote:
Ik dacht linzensoepquote:Op maandag 20 maart 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze is een speciale dure nodig en die kan ze niet betalenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:57 schreef mootie het volgende:
Waarom heeft Esther eigenlijk geen gehoorapparaat?
Ik zou hier ook vriendelijk voor bedanken.quote:
JW verwoord de soep anders nu.. hebt ik vindt deze nog een beetje smaken en zegt dus niet ddar het eigenlijk niet lekker is. Dat komt waarschijnlijk omdat Eunice het heeft gemaakt.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
linzensoep met roggebrood en gewoon brood
zozo, die Erikquote:Op maandag 20 maart 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Wendy is het vrouwtje zaterdag en Babette het mannetjezegt JW
Erik zegt hoeft helemaal geen spraken te zijn van vrouwtje mannetje
Ik vind het helemaal prima zegt Esther
Mercimek dat zei ikquote:Op maandag 20 maart 2023 14:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou mijn linze soep ziet er heel anders uit van rode linzen en oa tomaten en kokosmelk
Ja Esther kan er moeilijk iets van vinden omdat ze een zoon heeft die een relatie heeft met een man.quote:
Ik bedoelde dat Erik het normaal zietquote:Op maandag 20 maart 2023 14:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja Esther kan er moeilijk iets van vinden omdat ze een zoon heeft die een relatie heeft met een man.
Ja soms wel maar soms ook niet wat homo's betreft.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Erik het normaal ziet
Een overhemd te gay vinden vind ik gewoon een mening hebben over kleding. Verder niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja soms wel maar soms ook niet wat homo's betreft.
Laatst vond hij een overhemd te gay ( zoals die van JW.
Ja ik zeg al niets meer over Erik.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Een overhemd te gay vinden vind ik gewoon een mening hebben over kleding. Verder niet.
Ik denk echt precies hetzelfde, echt opvallend... of wij zijn gekquote:Op maandag 20 maart 2023 14:13 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel zo opvallend
Je zou bijna denken dat hij tekens geeft aan de febo
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik denk echt precies hetzelfde, echt opvallend... of wij zijn gek
Vreselijk irritant die ogen van hem die constant alle kanten op schieten. Hij moet en zal alles meekrijgen wat er gebeurd.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:13 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel zo opvallend
van mij mag je je goeie gang gaan hoor.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 13:48 schreef Sestra666 het volgende:
Is cupping kwakzalverij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Vreselijkquote:Op maandag 20 maart 2023 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk irritant die ogen van hem die constant alle kanten op schieten. Hij moet en zal alles meekrijgen wat er gebeurd.
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:16 schreef Charmian het volgende:
[..]Ziet er niet gezond uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou hij tekens moeten geven? ze kunnen toch alles zien en horen? en anders zijn het echt nitwits die op interessante dingen gewezen moeten wordenquote:Op maandag 20 maart 2023 14:13 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel zo opvallend
Ja die mist echt niets. Babette heeft hem daar een keer op aangesproken dat het vaak niet prettig is om met hem een gesprek te voeren omdat hij continu om zich heen kijkt terwijl je met hem in gesprek bent.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk irritant die ogen van hem die constant alle kanten op schieten. Hij moet en zal alles meekrijgen wat er gebeurd.
Niet zo serieus manquote:Op maandag 20 maart 2023 14:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zou hij tekens moeten geven? ze kunnen toch alles zien en horen? en anders zijn het echt nitwits die op interessante dingen gewezen moeten worden
dingen gaan hier te snel een eigen leven leidenquote:
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 20 maart 2023 14:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dingen gaan hier te snel een eigen leven leiden
Er gebeurd geen holquote:Op maandag 20 maart 2023 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
Boeiende stream.. Marci met zijn reet voor de kachel
Het valt gewoon meer op omdat ie een donkere huidskleur heeft dan valt het oogwit meer op nrt zoals bij Eunice.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik denk echt precies hetzelfde, echt opvallend... of wij zijn gek
Tijd zat voor ee eliminatie opdracht Rjpi zit er tot 5 aprilquote:Op maandag 20 maart 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat eens saaiheid, dat enkel omdat Martin gedwongen werd op te stappen. Geen eliminatieopdracht meer, anders hadden ze deze vandaag gedaan, dat merkte je aan alles.
ze hebben nog wel een aantal dagen voordat de volgende manager komtquote:Op maandag 20 maart 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat eens saaiheid, dat enkel omdat Martin gedwongen werd op te stappen. Geen eliminatieopdracht meer, anders hadden ze deze vandaag gedaan, dat merkte je aan alles.
In zijn eigen mandje !!quote:Op maandag 20 maart 2023 15:08 schreef Charmian het volgende:
kijk, jw vindt zijn zoekgeraakte t-shirt wel terug
Omdat wij dat leuk vinden en dat we dan mssn even het gelul over eliminaties af zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nog wel een aantal dagen voordat de volgende manager komt
dus ik zie niet echt de reden waarom er dan vandaag perse geelimineerd zou moeten worden.
ik denk dat de febo dat geen reden vindtquote:Op maandag 20 maart 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat wij dat leuk vinden en dat we dan mssn even het gelul over eliminaties af zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |