Charlotte is eigenlijk monteur "lefty loosy, righty tighty".quote:Op maandag 20 maart 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zit de tattoos bovenop de handen van Lot te bekijken, staat daar nou "left" en "right" op??
Ja, ze had constant bonje met de TomTom...omdat ze het verschil niet weetquote:Op maandag 20 maart 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zit de tattoos bovenop de handen van Lot te bekijken, staat daar nou "left" en "right" op??
🤣🤣quote:Op maandag 20 maart 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:42 schreef Ireth het volgende:
It's oké (pols gedeelte)quote:Op maandag 20 maart 2023 09:44 schreef engine het volgende:
Maar meen dat er love 💕 staat...die andere weet ik niet.
filmpje staat in SV je kan haar nog luisterenquote:
Ah amour 💕quote:Op maandag 20 maart 2023 09:50 schreef Kayro het volgende:
[..]
It's oké (pols gedeelte)
Amour (tehoogte pink)
en klein vlinderbeestje
Linkerhand! Ze zet ze per 3 😁 goedkoper 70,00 was ze va de week aan het vertellen..
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie heeft er zo'n schurft hekel aan haar, al die messen in d'r hoofd?
[ afbeelding ]
Gezien nu. Erg leukquote:Op maandag 20 maart 2023 09:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
filmpje staat in SV je kan haar nog luisteren
wat een printscreen, geniaal !!!quote:Op maandag 20 maart 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja das wat overdreven maar met een buikschuiver door de poort naar buiten.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ik hoop dat je zo ook eens een compilatie maakt van de gezelligheid dat Danny mee ging brengen in het huis om de "Vibe" terug te krijgen (bankhangen, tuintje liggen, slapen voor de haard, ...)quote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
Maakt nooit compilatie filmpjes of edits.![]()
Deze kan ik toch niet laten. Lig nu al dubbel om het voorlopige resultaat en wilde dat even delen![]()
![]()
moet nog beetje beelden verzamelen, maar dat lukt prima als je er ff op let. Lindsey loopt de hele dag achter Danny of Charlotte aan![]()
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
Deze kan ik toch niet laten. Lig nu al dubbel om het voorlopige resultaat en wilde dat even delen![]()
![]()
moet nog beetje beelden verzamelen, maar dat lukt prima als je er ff op let. Lindsey loopt de hele dag achter Danny of Charlotte aan![]()
Lol! Gisteren na die munt discussie in de keuken was hij ook mooi in een slinger van 3 naar de wc (Lindsey achter Danny en Char aan).quote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja tof een filmpje van allemaal dit soort beelden achter elkaar zal geweldig zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Geweldig messenblokquote:Op maandag 20 maart 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:13 schreef ledn81 het volgende:
![]()
Ik dacht precies hetzelfde. Ik heb echt NUL vertrouwen met dat spul uit de rode kamerquote:Op maandag 20 maart 2023 10:21 schreef -river- het volgende:
Vrolijke vrienden die je een mes in de rug steken als ze de kans krijgen.
Spel waar ze coins kunnen verdienen? Beloning voor werken?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:59 schreef Ireth het volgende:
- Wat doen mensen buitenshuis???
- ....
- Werken!!!
![]()
Ik voel een sL aan komen...
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Die is al onderweg. Kan nog wel een weekje duren, maar die komt nog wel terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |