+ rekenmachinequote:Op zondag 19 maart 2023 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Alleen Eunice op rood voor de fotoboek/ kalender stelling
Zij krijgt dus geen boek
Kenzy wil wiskunde studieboeken, 12 op groen, 8 op rood, gaat dus door
Zo gaat dat altijd daar, als je op rood gaat staan voor een film mag je ook gewoon mee kijkenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
De stelling van het fotoboek is dus goed gekeurd, maar snap niet dat Eunice dan ook automatisch geen boek krijgt
Je kan toch tegen stemmen omdat je het te duur vind maar als de meesten dan op groen staan, wil niet zeggen dat er dan voor jou geen boek besteld wordt ?
Denk dat zij zo'n boek ook wel euk vindt nu het toch door gaat
Zo ging het met het bestellen van tabak ook, Kenzy ging op rood staan, maar omdat de meeste stemmen voor waren werd er toch besteld, maar werd besloten dat Kenzy daar niets van kreegquote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
De stelling van het fotoboek is dus goed gekeurd, maar snap niet dat Eunice dan ook automatisch geen boek krijgt
Je kan toch tegen stemmen omdat je het te duur vind maar als de meesten dan op groen staan, wil niet zeggen dat er dan voor jou geen boek besteld wordt ?
Denk dat zij zo'n boek ook wel leuk vindt nu het toch door gaat
ja dat bedoel ik, maar er wordt dus geen boek besteld voor Eunicequote:Op zondag 19 maart 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd daar, als je op rood gaat staan voor een film mag je ook gewoon mee kijken
Mensen konden later aangeven wie geen boek wilde toch? Maar nu is al besloten dat ze niet krijgtquote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, maar er wordt dus geen boek besteld voor Eunice
Ja erg he, hoop dat ze een keer op hun muil gaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind BZW steeds vervelender worden met hun gezeik en geroddel.
Waar staat BZW voor?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Babette Zoë en Wendyquote:
En maar janken en maar klagen, maar nooit iemand aanspreken, daar hebben ze allemaal een handje van, maar ik vind het zo'n gezeik.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, hoop dat ze een keer op hun muil gaan.
Het is ook de hele dag door al dagen langquote:Op zondag 19 maart 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En maar janken en maar klagen, maar nooit iemand aanspreken, daar hebben ze allemaal een handje van, maar ik vind het zo'n gezeik.
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Stuart in de loods
Jeffrey : ik heb nog nooit zo'n dikke rat gezien
Zoe : wat zit je me aan te kijken ?
Kenzy stond op rood voor shag maar rookt toch.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd daar, als je op rood gaat staan voor een film mag je ook gewoon mee kijken
yep nu plots same in hot tubquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef engine het volgende:
Sasha is toch wel een beetje geschrokken van Bern zijn reactie. Ze is erg aan het pleasen vandaag ineens.
Oh ik dacht Rupi.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:49 schreef Flow3r het volgende:
Wendy vindt Marciano geen vent : alles vragen, niks doet ie zelf
Kim : hij is ook een beetje aan het safe spelen nou, spelletjes doen en zo
Boer Zoekt Wijf?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Tandje heter met dat dingquote:
Ze zitten nu al allemaal op het randje....jij wil gekookt vlees zienquote:
Des te heterquote:Op zondag 19 maart 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zitten nu al allemaal op het randje....jij wil gekookt vlees zien
Omdat ze van iemand shag krijgt toegestopt.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kenzy stond op rood voor shag maar rookt toch.
Ik dacht dat ze het over Eric hadquote:
Lijkt me meer aannemelijkquote:
Dat men zich als groep niet aan de afspraak hebben gehouden ( het nee stemmen op boeken voor Kenzy)quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zag de rollade van gisteren er beter uit
oei straks komt hun fredding nog in gevaarquote:Op zondag 19 maart 2023 20:01 schreef Flow3r het volgende:
Mot tussen Babet en Wendy over het stemmen
Is dat een dier?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
oei straks komt hun fredding nog in gevaar
Duidelijkquote:
babs kan niet heel goed tegen commentaarquote:Op zondag 19 maart 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Als er al 15 mensen op groen staan heeft het volgens Babette geen zin om op rood te gaan staan.
Wendy zegt dat ze daarmee niet voor haar mening en principes uit komt.
Babette wordt hier pissig om en zegt dat Wendy op Erik lijkt.
Gebeurd steeds meerquote:Op zondag 19 maart 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
ik heb Mori zich nog nooit zo met iets horen bemoeien
Kunnen ze zich er altijd acht verschuilen dat ze ook op groen stondenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Jeff deed trouwens hetzelfde, Kim vroeg waarom hij niet op rood is gaan staan en toen antwoordde hij ook dat het geen nut had omdat er al meer dan 10 op groen stonden.
Op die manier komt niemand voor zijn mening uit.
ik denk dat het probleem is dat Babs zich aangevallen voeltquote:Op zondag 19 maart 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Jeff deed trouwens hetzelfde, Kim vroeg waarom hij niet op rood is gaan staan en toen antwoordde hij ook dat het geen nut had omdat er al meer dan 10 op groen stonden.
Vind ik nietquote:
Dat is 1, maar het is toch ook raar mensen maar op groen gaan staan omdat rood geen zin meer heeftquote:Op zondag 19 maart 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem is dat Babs zich aangevallen voelt
en niet zo goed tegen commentaar kan![]()
dat doen er volgens mij best veelquote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is 1, maar het is toch ook raar mensen maar op groen gaan staan omdat rood geen zin meer heeft
Eindelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 20:06 schreef pingu66 het volgende:
Babbet is wel lichtelijk dominant. De onderdanen komen in opstand.
Inderdaad, met niemand is iets af te spreken.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doen er volgens mij best veel
als je goed kijkt
bij een stelling
Ja dat wel en ik ben ook geen Babbel fan maar ik snap haar punt wel, als die stemming al overduidelijk beslist is, dan maakt het ook weinig meer uit waar je gaat staan.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mag hoor. Ze is zo gehaaid als de neten.
Krijg je achteraf dat de meerderheid eigenlijk op rood wilde, maar ze gingen met de rest mee op groenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is 1, maar het is toch ook raar mensen maar op groen gaan staan omdat rood geen zin meer heeft
Wel als je van te voren met 'jouw' groepje hebt afgesproken dat je op rood zou gaan staan. Ze was notabene de eerste die riep dat ze niet op groen zou gaan staan voor die stelling. De anderen worden er nu op aangekeken en Babette niet, dat is het sneaky stuk in deze. Vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel en ik ben ook geen Babbel fan maar ik snap haar punt wel, als die stemming al overduidelijk beslist is, dan maakt het ook weinig meer uit waar je gaat staan.
Ah okay, dat had ik niet meegekregenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Wel als je van te voren met 'jouw' groepje hebt afgesproken dat je op rood zou gaan staan. Ze was notabene de eerste die riep dat ze niet op groen zou gaan staan voor die stelling. De anderen worden er nu op aangekeken en Babette niet, dat is het sneaky stuk in deze. Vind ik.
Wel als je als team er afspraken over gemaakt hebt vind ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel en ik ben ook geen Babbel fan maar ik snap haar punt wel, als die stemming al overduidelijk beslist is, dan maakt het ook weinig meer uit waar je gaat staan.
Precies, al die afspraken hebben geen zin, stemmen wat jezelf wil.quote:
Zo lelijk is zequote:Op zondag 19 maart 2023 20:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Wel als je van te voren met 'jouw' groepje hebt afgesproken dat je op rood zou gaan staan. Ze was notabene de eerste die riep dat ze niet op groen zou gaan staan voor die stelling. De anderen worden er nu op aangekeken en Babette niet, dat is het sneaky stuk in deze. Vind ik.
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Wendy gaat niet meer mee met de rest ook niet met stemmen.
Ze had al een wiskundig/wetenschappelijke/programmeerbare TI-rekenmachine tijdens haar manager-maand.. Wat is daarmee gebeurd?quote:
Uiteraard, dit zegt ze nu vooral omdat ze pissed is.quote:
Afspraken worden altijd geschonden. Iedereen voor zichquote:Op zondag 19 maart 2023 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel als je als team er afspraken over gemaakt hebt vind ik.
Geen idee, ik hoorde haar net over een rekenmachine, maar misschien heb ik het niet goed begrepen.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had al een wiskundig/wetenschappelijke/programmeerbare TI-rekenmachine tijdens haar manager-maand.. Wat is daarmee gebeurd?
preciesquote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, dit zegt ze nu vooral omdat ze pissed is.
En zaterdag gaan ze trouwenquote:
Maar kom daar dan voor uitquote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Afspraken worden altijd geschonden. Iedereen voor zich
Vriendschap is betrekkelijk daar.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kom daar dan voor uit
Je 'vrienden' naaien zou een no go moeten zijn
lekker onzichtbaarquote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Babette was dus helemaal niet op groen gaan staan, ze was gaan tellen en omdat er meer mensen op groen stonden is ze blijven staan waar ze stond, achter groen.
Yep! Ik vind het net zo slap.quote:
Volgens mij kan ze niks met die rekenmachine als ze geen boeken met opgaven heeft dus dan zou het zonde zijn dat die was aangeschaft. Ik heb niet begrepen dat er nu ook weer een andere rekenmachine aangeschaft moet worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde haar net over een rekenmachine, maar misschien heb ik het niet goed begrepen.
Vrienden ? Als het om een miljoen gaat. Nee ik gooi jou ook onder de busquote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar kom daar dan voor uit
Je 'vrienden' naaien zou een no go moeten zijn
Mijn foutquote:Op zondag 19 maart 2023 20:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niks met die rekenmachine als ze geen boeken met opgaven heeft dus dan zou het zonde zijn dat die was aangeschaft. Ik heb niet begrepen dat er nu ook weer een andere rekenmachine aangeschaft moet worden.
Dat mag, want daar kom je voor uitquote:Op zondag 19 maart 2023 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrienden ? Als het om een miljoen gaat. Nee ik gooi jou ook onder de bus
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, want daar kom je voor uit
Even goede vrienden loodsgenoten
DIe gaat er niet uit, eerst moet de bruiloft zijn geweestquote:Op zondag 19 maart 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
Babbet is haar.eigen hachje aan het proberen te redden.......laat de eliminatie maar komen
Isaac gaat nooit tegen Kenzy( his " black sister")quote:Op zondag 19 maart 2023 20:17 schreef Harry het volgende:
Isaac tegen Babette: ik was ook aan het tellen, maar ik telde sneller, en ging ook op groen.
Nee leuk juist ervoorquote:Op zondag 19 maart 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe gaat er niet uit, eerst moet de bruiloft zijn geweest
Ja mijn idee vind die hele trouwerij een lachertjequote:
Jawel hoor. Hij is expres bij die stemming over die droomsap zo gaan staan dat zij de beslissing moest nemen. Isaac telt altijd bij stemmingen en kiest dan pas wat hem het beste uitkomt, ongeacht waar het over gaat.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac gaat nooit tegen Kenzy( his " black sister")
JW mag voor mij ook. Kan die ouwe zeikstraal lekker thuis z'n 70's en 80's muziek gaan draaien.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:25 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan op JW of Wanda ?
Zou het wel mooi vinden als JW er uit gaat
Zie toch liever andere gaanquote:Op zondag 19 maart 2023 20:25 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan op JW of Wanda ?
Hij kan het niet verkroppen als hij er eerder uit moet als Moraimaquote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
JW mag voor mij ook. Kan die ouwe zeikstraal lekker thuis z'n 70's en 80's muziek gaan draaien.
Schrik hiervan, niet te geloven zeg.iemand foto/filmpje?. Bern moet vaker van zich afbijten.quote:
Ik denk dat ze er geen vat op kan krijgen, en dat kan ze niet hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
wat is toch die obsessie met Esther van Babs
maar waarom zou je nu esther er uit stemmenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er geen vat op kan krijgen, en dat kan ze niet hebben
Wanda mag echt niet vertrekken op dit moment hoor. We willen allemaal weten of er nog een 3e keer komtquote:Op zondag 19 maart 2023 20:25 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan op JW of Wanda ?
dat nepwijf van een zoe mag er snel uit met haar capsonesquote:Op zondag 19 maart 2023 20:27 schreef Harry het volgende:
Zoe wil wel op Bern of Sasha.
Isaac maakt de volgorde van 'de negen' niet uit, zegt hij.
Sfeerverhogendquote:Op zondag 19 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom zou je nu esther er uit stemmen
Je bedoelt 7de keerquote:Op zondag 19 maart 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda mag echt niet vertrekken op dit moment hoor. We willen allemaal weten of er nog een 3e keer komt
quote:
Wendy voelt zich genaaid door Babettequote:
Oh jéé !!!!quote:Op zondag 19 maart 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Waar is Esther JW zit met Eunice en wel dicht op elkaar, moet ze hem niet redden
Ook niet in al die management boeken.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:38 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik apart vond is dat Sasha zo nodig moest zeggen dat de eerste bestelling ook voor Mexx was, dus de helft was maar voor Kenzy....... en dat er nu 'ineens' een natuurkundeboek bij moet komen..... zogenaamd ook voor iemand anders (smoesjes smoesjes)... hebben jullie haar ooit met haar neus in een boek zien zitten?????? ja spelletjes met die rekenmachine, verder niks.
Ik heb vandaag weer eens best veel gekeken en Babbel is de hele dag druk geweest met pratenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Babs is er maar druk mee dat Jeff en Kim op wanda willen
ja want indirect zal ze blijven proberen om Jeffrey een mes in zijn rug te steken..... eerst GJ, volgende is Jeffrey, Kim.. en dan wie ze verder niet meer kan gebruiken.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Waarom mogen zij niet op Wanda van Bepquote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
ik heb geen ideequote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom mogen zij niet op Wanda van Bep
omdat zij een pesthekel aan Esther heeft, ze heeft weken/maanden met haar zitten praten zei ze en Esther behandelt haar nu als...... weet ik veel watvoor woord ze ervoor gebruikte, heel negatiefquote:Op zondag 19 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom mogen zij niet op Wanda van Bep
Gewoon negeren die Estherquote:Op zondag 19 maart 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
omdat zij een pesthekel aan Esther heeft, ze heeft weken/maanden met haar zitten praten zei ze en Esther behandelt haar nu als...... weet ik veel watvoor woord ze ervoor gebruikte, heel negatief
zeker te weten heeft ze die, en in hun gezicht maar aardig doen......... tja Kim doet haar nagels he.... die ze nu weer vakkundig nerveus zit te bijten.... en ondertussen weer smoezen en Wendy en Zoë proberen op te jutten om te doen wat zij wil... want als ze een bepaald iemand stemmen, dan stemt diegene zeker Jeffrey eruit, dat is een win win zegt ze....quote:Op zondag 19 maart 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft wel een jeff en kim obsessie
Ze raakt snaren dat is negatief of positief. Ze zit in mijn negatieve fibe (persoonlijk) maar hoe ze Esther kan dwarsbomen is wel lekker voor de kijkersquote:Op zondag 19 maart 2023 20:48 schreef pingu66 het volgende:
Waarom irriteert Eunice mij zo. Ze krijgt les in biljarten en doet niets verkeerd maar ik vind het een irritante tante
Ik kan je daar bij Sasha niets bij voorstellen.quote:
Sasha weet wel wat ze doet hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je daar bij Sasha niets bij voorstellen.
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:13 schreef mijntjexx het volgende:
Kim is ook boos op Jeff omdat Jeff net wel op groen ging staan voor Kenzi terwijl hij altijd op rood wilde. Kim snapt niks van de mensen die opeens op groen gingen. Ik geef Kim helemaal gelijk, Jeff altijd een grote mond over kenzi en dan wel snel op groen gaan staan voor haar omdat het zogenaamd toch niet meer uitmaakte.
quote:Op zondag 19 maart 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind haar geen aantrekkelijk meisje, vooral innerlijk niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha weet wel wat ze doet hoornu weer beetje strelen enzo.
Ja dat niet. Die blijft altijd maar moeilijk doen over niks. Maar ik vind haar wel knapquote:Op zondag 19 maart 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind haar geen aantrekkelijk meisje, vooral innerlijk niet.
Knap vervelendquote:Op zondag 19 maart 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat niet. Die blijft altijd maar moeilijk doen over niks. Maar ik vind haar wel knap
Ja dat ookquote:
In je sport bh en joggingbroekquote:Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef Judiwi het volgende:
Een jaar van je leven iedere avond op de bank een raad spelletje spelen.
Hoe hun tegen mekaar praten is te achterlijk voor woorden en noem het eigenlijk maar gewoon toxicquote:
babet zoey wendyquote:Op zondag 19 maart 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bern zascha willem?
babs zoe wasper?
Script weer volbrachtquote:Op zondag 19 maart 2023 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
Eerst hebben ze grote bonje in de keuken en wil eentje het eigenlijk uitmaken
En vijf minuten daarna liggen ze weer samen in hun eenpersoonsbedje te vrijen
![]()
Mja ik kreeg het wel mee maar het is inmiddels zo'n herhaling van zetten van dat debiele gedrag van Jeff dat het niet meer noemenswaardig is haast ook.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:22 schreef Kakadylo het volgende:
Nou kijk ik amper streams en viel er perfect in maar het is wel erg stil hier in COS terwijl er juist van alles gebeurde
Bij die twee is het een herhaling van zetten inderdaad jaquote:Op zondag 19 maart 2023 22:25 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mja ik kreeg het wel mee maar het is inmiddels zo'n herhaling van zetten van dat debiele gedrag van Jeff dat het niet meer noemenswaardig is haast ook.
Kim weet dat ook jeff t bed van Wendy in zou kruipen met een drankje opquote:Op zondag 19 maart 2023 22:31 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
vond Jeff gelijk hebben in deze discussie. Kim heeft af en toe gewoon rare hersenspinsels. Ze moet gewoon weer lekker haar vrolijke zelf worden en zich veel minder bezig houden met het spel en haar haatcampagne naar Wanda dan is ze veel leuker en sterker. Het zou ook met de kuur te maken kunnen hebben dat ze zo reageert en wat meer down is.
Daar ben ik het niet mee eens want Jeff is zeker op dat vlak een keurige jongen. Terwijl Kim haar hele denkpatroon baseert op basis van eigen ervaringen met jongens en dat is dan haar absolute waarheid. In dit geval neem ik het dus even voor hem op.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:34 schreef woxxel het volgende:
[..]
Kim weet dat ook jeff t bed van Wendy in zou kruipen met een drankje op
Laatst was t maar goed dat morri in de kamer kwam toen hij Wendy naar bed brachtquote:Op zondag 19 maart 2023 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens want Jeff is zeker op dat vlak een keurige jongen. Terwijl Kim haar hele denkpatroon baseert op basis van eigen ervaringen met jongens en dat is dan haar absolute waarheid. In dit geval neem ik het dus even voor hem op.
Ohja de podcast .weet hij er al van?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:54 schreef pingu66 het volgende:
Tiano lult ook maar wat tegen Babbel en Wen...... heeft hij haar al verteld van de podcast en dat iedereen op Bep gaat stemmen?
Wat je daar zag was meer de charmeur die vaak precies weet hoe ie mensen moet bespelen op de juiste momenten. Ikzelf zou Wendy ook op een joviale manier naar bed hebben gedragen maar ermee in bed duiken gaat echt niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
[..]
Laatst was t maar goed dat morri in de kamer kwam toen hij Wendy naar bed bracht
Alsof mensen met haar willen over blijven met dat geklep de hele tijd.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:00 schreef cinsan het volgende:
babeltrut als ik met mensen van die groep moet overblijven , zijn niet mijn mensen , grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zeikwijf
Voor Babs is iedere kerel dat want die haalt de volle lengte van het matrasquote:Op zondag 19 maart 2023 23:11 schreef pingu66 het volgende:
Babbel zegt dat Waylon 1.60 m is.. waar ze dat vandaan haalt.
Ik wilde 't net typen ja. De meningen van de dames over het Voice drama en Ali B werd keurig gesoundlocked.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Wel typerend voor de censuur bij dit programma want het gaat over Ali B en gelijk volgt er een soundlock
Hij is 1.61 lees ik op 't net dus 't klopt aardig waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:11 schreef pingu66 het volgende:
Babbel zegt dat Waylon 1.60 m is.. waar ze dat vandaan haalt.
Al heeft hij 100 keer gelijk, door de manier waarop hij het uit is hij sowieso af.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:31 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
vond Jeff gelijk hebben in deze discussie. Kim heeft af en toe gewoon rare hersenspinsels. Ze moet gewoon weer lekker haar vrolijke zelf worden en zich veel minder bezig houden met het spel en haar haatcampagne naar Wanda dan is ze veel leuker en sterker. Het zou ook met de kuur te maken kunnen hebben dat ze zo reageert en wat meer down is.
Waar sloeg zijn uitspraak "zijn kop moet eraf" dan op?quote:Op maandag 20 maart 2023 00:08 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano zegt dat z'n woede-uitbarsting voortkwam uit het feit dat Martin geen keuze had en met de rug tegen de muur is gezet
Iemand bij de Febo denk ik dan.quote:Op maandag 20 maart 2023 00:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Waar sloeg zijn uitspraak "zijn kop moet eraf" dan op?
Denk dat ie op Tommy doelde want die heeft een hele slechte invloed gehad op Mexxquote:Op maandag 20 maart 2023 00:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Waar sloeg zijn uitspraak "zijn kop moet eraf" dan op?
Dat is ver gezocht. Zoals het ook iemand van de Febo zou kunnen zijn (wist Marciano op dat moment met wie Martin destijds gesproken heeft?).quote:Op maandag 20 maart 2023 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat ie op Tommy doelde want die heeft een hele slechte invloed gehad op Mexx
Het was ook niet serieus bedoeldquote:Op maandag 20 maart 2023 00:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is ver gezocht. Zoals het ook iemand van de Febo zou kunnen zijn (wist Marciano op dat moment met wie Martin destijds gesproken heeft?).
Meest voordehand liggend lijkt mij dat het Martin zelf betreft. Het hoofd van Martin moest er van de Febo af.
Zal wel weer een verdienopdracht komen..quote:Op maandag 20 maart 2023 06:33 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
zou er vandaag zoemer afgaan , komt er mss wat aktie in de loods, ben dat gezwam van bzw ovr stemmen kotsbeu aan het worden
tuurlijk moet geld zijn voor dat nephuwelijkquote:Op maandag 20 maart 2023 06:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel weer een verdienopdracht komen..
En gelijk actief ookquote:
Morguhquote:Op maandag 20 maart 2023 07:07 schreef danaqui het volgende:
Er zit iemand in de hottup
Ik dacht Eunice te zien
Toen Janet met het vuil bezig was zag ik een hoofd met kort haar, hoofd ging onder de kap en dan kan je net niet zien danquote:Op maandag 20 maart 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhik zie niemand zitten eigenlijk
O dan is het vast eunicequote:Op maandag 20 maart 2023 07:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Toen Janet met het vuil bezig was zag ik een hoofd met kort haar, hoofd ging onder de kap en dan kan je net niet zien dan
Hoeft ook nietquote:Op zondag 19 maart 2023 22:33 schreef woxxel het volgende:
T moet wel veranderen, want fit blijf ik niet een half jaar volgen.
Jammer dat er niet dagelijks iemand is die een dag verslag wil maken.
Er ligt wel iemand naast hem zal zeker Sas zijn zo niet is straks het huis te kleinquote:
ze heeft dan toch wel geluisterd naar hem , ging zelfs mee de hotub in gisteravondquote:Op maandag 20 maart 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ligt wel iemand naast hem zal zeker Sas zijn zo niet is straks het huis te klein
Als ik Bern was zou ik er even van genieten voor zolang het duurtquote:Op maandag 20 maart 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft dan toch wel geluisterd naar hem , ging zelfs mee de hotub in gisteravond
Ja ik zag het, het is een meisje met een heel moeilijk karakter volgens mij.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft dan toch wel geluisterd naar hem , ging zelfs mee de hotub in gisteravond
O gelukkig niet gehoord heb het geluid nog heel zacht staanquote:Op maandag 20 maart 2023 07:42 schreef Flow3r het volgende:
Janet laat elke keer scheten tijdens het sporten, stopt dan en kijkt onschuldig om zich heen
sas heeft veel issues moeten ergens vandaan komenquote:Op maandag 20 maart 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het, het is een meisje met een heel moeilijk karakter volgens mij.
Bern zijn emmer was bijna over gelopen, hij gaf ook niet toe maar wist het zo te draaien dat zíjn gevoelens niet begrepen werden en Sas had eigenlijk geen weerwoord, later is ze ook naar hem toegegaan op zijn bed en nóg kwam er geen sorry, maar bood Bern een opening aan haar om er bij te komen liggenquote:Op maandag 20 maart 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas heeft veel issues moeten ergens vandaan komen
Die man heeft echt heel veel geduld, wat dat betreft heeft ze gelukquote:Op maandag 20 maart 2023 07:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bern zijn emmer was bijna over gelopen, hij gaf ook niet toe maar wist het zo te draaien dat zíjn gevoelens niet begrepen werden en Sas had eigenlijk geen weerwoord, later is ze ook naar hem toegegaan op zijn bed en nóg kwam er geen sorry, maar bood Bern een opening aan haar om er bij te komen liggen
Hoop dat zijn emmer eens overloopt en hij haar de bons geeft
Ruim op tijd denk ikquote:
ik schakel net in en tref eunice in eenquote:
Dat zou JW ook wel willenquote:Op maandag 20 maart 2023 08:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik schakel net in en tref eunice in eenpositie aan
quote:
ze heeft ook zo'n positie, maar dan ligt ze op haar buikquote:
Nee, dat duurt me te lang, ik geef ze tot 14:00u vandaagquote:Op maandag 20 maart 2023 08:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat u voor eliminatie nog week geduld moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |