+ rekenmachinequote:Op zondag 19 maart 2023 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Alleen Eunice op rood voor de fotoboek/ kalender stelling
Zij krijgt dus geen boek
Kenzy wil wiskunde studieboeken, 12 op groen, 8 op rood, gaat dus door
Zo gaat dat altijd daar, als je op rood gaat staan voor een film mag je ook gewoon mee kijkenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
De stelling van het fotoboek is dus goed gekeurd, maar snap niet dat Eunice dan ook automatisch geen boek krijgt
Je kan toch tegen stemmen omdat je het te duur vind maar als de meesten dan op groen staan, wil niet zeggen dat er dan voor jou geen boek besteld wordt ?
Denk dat zij zo'n boek ook wel euk vindt nu het toch door gaat
Zo ging het met het bestellen van tabak ook, Kenzy ging op rood staan, maar omdat de meeste stemmen voor waren werd er toch besteld, maar werd besloten dat Kenzy daar niets van kreegquote:Op zondag 19 maart 2023 19:39 schreef Flow3r het volgende:
De stelling van het fotoboek is dus goed gekeurd, maar snap niet dat Eunice dan ook automatisch geen boek krijgt
Je kan toch tegen stemmen omdat je het te duur vind maar als de meesten dan op groen staan, wil niet zeggen dat er dan voor jou geen boek besteld wordt ?
Denk dat zij zo'n boek ook wel leuk vindt nu het toch door gaat
ja dat bedoel ik, maar er wordt dus geen boek besteld voor Eunicequote:Op zondag 19 maart 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd daar, als je op rood gaat staan voor een film mag je ook gewoon mee kijken
Mensen konden later aangeven wie geen boek wilde toch? Maar nu is al besloten dat ze niet krijgtquote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, maar er wordt dus geen boek besteld voor Eunice
Ja erg he, hoop dat ze een keer op hun muil gaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind BZW steeds vervelender worden met hun gezeik en geroddel.
Waar staat BZW voor?quote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind BZW steeds vervelender worden met hun gezeik en geroddel.
Babette Zoë en Wendyquote:
En maar janken en maar klagen, maar nooit iemand aanspreken, daar hebben ze allemaal een handje van, maar ik vind het zo'n gezeik.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, hoop dat ze een keer op hun muil gaan.
Het is ook de hele dag door al dagen langquote:Op zondag 19 maart 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En maar janken en maar klagen, maar nooit iemand aanspreken, daar hebben ze allemaal een handje van, maar ik vind het zo'n gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |