Ook! Naast haar functie is zij ook gewoon vrouw en moeder.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat zijn vrouw en dochter buitenproportioneel aan de schandpaal genageld worden.
Zij uit haar functie, Tom een paar maandjes niet op tv.
Dat is absoluut zo.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook! Naast haar functie is zij ook gewoon vrouw en moeder.
De functie is niet geschikt voor iemand met relaties in de culturele sector, want er zou sprake kunnen zijn van belangenverstrengeling.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Maar is zij als zodanig geschikt om in een positie te zitten waar mensen met eventuele klachten over haar man op de werkvloer bij haar terecht komen?
Ja en neequote:Op maandag 20 maart 2023 22:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo.
Maar is zij als zodanig geschikt om in een positie te zitten waar mensen met eventuele klachten over haar man op de werkvloer bij haar terecht komen?
Ik geloof gelijk dat haar intenties zuiver waren bij dit meldpunt.
Het is gewoon teveel verstrengeld zo.
Het werkt gewoon niet. Het is niet doenelijk om dingen over je partner of om je partner heen (die kan ook mikpunt zijn) te horen en dat niet mee naar huis te nemen, niet persoonlijk te nemen.
Dat gaat niet als het je persoonlijke situatie beinvloed
Juist bij zaken zoals Mores heb je een blik van buiten nodig.
Als ik via de wayback machine kijk staat deze tekst er pas sinds dit jaar op.quote:Op maandag 20 maart 2023 23:01 schreef Vliegbaard het volgende:
Dit staat op de homepage van Mores:
Alle meldingen worden behandeld door onafhankelijke vertrouwenspersonen. Zij hebben geheimhoudingsplicht en werken onafhankelijk van het bestuur.
Het bestuur van Mores.online heeft geen kennis van de inhoud van de meldingen. Het bestuur is op geen enkele manier betrokken bij de afhandeling van de meldingen en heeft daar dan ook op geen enkele wijze invloed op. Het bestuur heeft ook geen toegang tot de registratie van de meldingen.
Degene die een melding doet behoudt zelf de regie met betrekking tot eventuele vervolgstappen, desgewenst met verdere ondersteuning van de vertrouwenspersoon.
Ik mag aannemen dat een voorzitster van een dergelijke stichting dus inhoudelijk helemaal niks te horen krijgt van alle meldingen die daar gedaan worden. Dat zij af moet treden lijkt me morele redenen best nog te bilijken maar wederom worden hier in dit topic weer allerlei beschuldigingen gedaan die kant noch wal slaan.
Als ik naar een vertrouwenspersoon ga mag ik ervan uit gaan dat dit bij die vertrouwenspersoon blijft en niet dat de bestuurder van ons bedrijf daar binnen een week achter komt.
Arn0 kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel afgelopen week nog een item over de uitbreiding van het WK. Dus weet niet direct of het hiermee te maken heeft.
Is dat een running gag van het WK, of mis ik wat anders?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Arno Vermeulen weer niet in de NOS podcast
Ja, jarenlang lappen tekst verkracht van de autocue.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:14 schreef theunderdog het volgende:
Jeetje. Wat een schokkend verhaal dit. Lees er nu pas voor het eerst over.
Heeft Egbers ook nog wat gedaan?
Wow... dat is wel heel heftig. Heeft de autocue aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, jarenlang lappen tekst verkracht van de autocue.
Sinds deze ophef zit hij niet meer in de podcast, en daarvoor 95% van de keren welquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat een running gag van het WK, of mis ik wat anders?
Terwijl hij wel was aangekondigd vorige week.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Arno Vermeulen weer niet in de NOS podcast
De leader was “De NOS voetbalpodcast, met Arno Vermeulen”quote:Op dinsdag 21 maart 2023 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sinds deze ophef zit hij niet meer in de podcast, en daarvoor 95% van de keren wel
Het is al triest genoeg dat je die bagger post, maar moeten we serieus ook nog gaan kijken om erachter t komen wie volgens trollen Jan Roos en Dennis Schouten de affaire van Egbers was?quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
RODDELPRAAT MAAKT NAAM BEKEND VAN SCHATJE VAN TOM EGBERS
uit eerste handquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al triest genoeg dat je die bagger post, maar moeten we serieus ook nog gaan kijken om erachter t komen wie volgens trollen Jan Roos en Dennis Schouten de affaire van Egbers was?
Ja. chef commentatoren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:08 schreef Vliegbaard het volgende:
Is Arno niet een van de leidinggevenden daar?
Ik ga hier geen namen neerzettenquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog, geef gewoon de naam ipv zo'n 3 kwartier youtube van die twee trollen..... ze verdienen de clicks niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog, geef gewoon de naam ipv zo'n 3 kwartier youtube van die twee trollen..... ze verdienen de clicks niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]nooit aan spoiler gedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]Ook wel bekend als een gore smerige kuthoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus aldus Frank.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook wel bekend als een gore smerige kuthoer.
Aldus aldus Frank.
[ twitter ]
Frank die waarschijnlijk niet eens een abonnement op de Volkskrant had.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aldus aldus Frank.
[ twitter ]
Frank is een bijzondere jongen, zo te zien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Frank die waarschijnlijk niet eens een abonnement op de Volkskrant had.
Maar goed, gelijk roepen dat ze er dus wel aan meegewerkt zou hebben gaat ook wel ver, waarom zouden ze dat in het stuk gezet hebben als dat helemaal niet zo is.
Frank vindt het sowieso een beetje moeilijk om normaal te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Frank is een bijzondere jongen, zo te zien.Ja, je zult dit soort idioten achter je aan krijgen omdat Roos en Schouten maar weer eens in het wilde weg een naam moeten droppen.... man, man, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. 0 volgers en een grote bek.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aldus aldus Frank.
[ twitter ]
Dacht je ook maar zo over de clickbait van Roos en Schouten.quote:
Dennis heeft waarschijnlijk niet voor niets prikjes gehad.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:29 schreef Leandra het volgende:
Ho, wacht even.... zitten ze nou weer eens de verkeerde door het slijk te halen??
Wat een schijthufters zijn Roos en Schouten toch ook hè....
In het artikel, letterlijk:
"De jonge getalenteerde vrouw is in 2005 als 22-jarige begonnen bij NOS Sport als stagiaire"
Dat kan dus NIET over iemand gaan die in 1986 geboren is..... het geboortejaar van Angela.
Ik snap je niet wat moet ik controleren, dat hebben zij toch al gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dacht je ook maar zo over de clickbait van Roos en Schouten.
Niet eens even simpel gecontroleerd, gewoon neerplempen en ook nog beweren dat het uit eerste hand is....
Account van december 2022.... sowieso niet serieus te nemen, en zeker niet als zelfs zijn moeder hem niet volgt.quote:
Jij post het hier alsof het waar is, maar het kan niet waar zijn want zij is in 1986 geboren en kan dus nooit degene zijn die in 2005 als 22-jarige stagiaire bij NOS Sport begon.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap je niet wat moet ik controleren, dat hebben zij toch al gedaan
Maar iemand op fok post zijn tweet hier!quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Account van december 2022.... sowieso niet serieus te nemen, en zeker niet als zelfs zijn moeder hem niet volgt.
Normaal is dat wel een optie, maar in dit geval gaat het om @heywoodu en die schat ik hoger in dan 0 volgers.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar iemand op fok post zijn tweet hier!
Mss is het de fok-user zelf wel..
Au, die doet pijnquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar iemand op fok post zijn tweet hier!
Mss is het de fok-user zelf wel..
Ik weet niet...je post hier iemand met 0 volgers. Zelfs jij volgt hem niet.quote:
Ja hey, als Roddelpraat een willekeurige naam mag noemen om door het slijk te trekken, dan mag ik dat met een willekeurige Twitteraar die het over zichzelf afroept door iedereen en z'n moeder kuthoer enzo te noemen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2023 20:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet...je post hier iemand met 0 volgers. Zelfs jij volgt hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Frank heeft moeite met emotionele regulatie. Maar dat gezegd hebbende: als het verhaal van roddelpraat waar is, dat is zij toch ook best een doortrapte bitch?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Frank die waarschijnlijk niet eens een abonnement op de Volkskrant had.
Maar goed, gelijk roepen dat ze er dus wel aan meegewerkt zou hebben gaat ook wel ver, waarom zouden ze dat in het stuk gezet hebben als dat helemaal niet zo is.
Frank vindt het sowieso een beetje moeilijk om normaal te doen.
Wow. Je hebt gelijk. Oke, dit gaat echt veel te ver van Roddelpraat. Waar zijn ze mee bezig...quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:29 schreef Leandra het volgende:
Ho, wacht even.... zitten ze nou weer eens de verkeerde door het slijk te halen??
Wat een schijthufters zijn Roos en Schouten toch ook hè....
In het artikel, letterlijk:
"De jonge getalenteerde vrouw is in 2005 als 22-jarige begonnen bij NOS Sport als stagiaire"
Dat kan dus NIET over iemand gaan die in 1986 geboren is..... het geboortejaar van Angela.
En wie is het? Ik heb geen zin om 3 kwartier naar die twee clowns te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
RODDELPRAAT MAAKT NAAM BEKEND VAN SCHATJE VAN TOM EGBERS
Ik weet niet of je de voorgaande posts hebt gelezen, maar zij is van 1986, zij kan dus niet degene zijn die in 2005 als 22-jarige stagiaire bij NOS sport begon.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Frank heeft moeite met emotionele regulatie. Maar dat gezegd hebbende: als het verhaal van roddelpraat waar is, dat is zij toch ook best een doortrapte bitch?
Heb de post van je gelezen. Het enige alternatief is nog dat de krant over de leeftijd heeft gelogen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de voorgaande posts hebt gelezen, maar zij is van 1986, zij kan dus niet degene zijn die in 2005 als 22-jarige stagiaire bij NOS sport begon.
Er is sowieso geen enkele reden aan te nemen dat ze überhaupt bij de NOS gewerkt heeft.
Dus als er iets smerig is dan is het wel dat Roddelpraat iemand voor de bus gooit die het niet geweest kan zijn.
Het zou me niet eens verbazen als Jan Roos boos is omdat ze hem afgewezen heeft ofzo, en dat hij haar zo terugpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |