SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want mirthe is zo lekker eerlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het er verder niet over. Maar Kenzy zei dat ze het beiden ontkennen, dat zou betekenen dat ze allebei gezegd hebben dat er niks is voorgevallen en dat heb ik ook gemist.
Maar dat is Kenzy, Mirthe zei gisteren al in haar beklag over haar dat Kenzy wel eens loog.
Jappie heeft een bord voor zijn hoofd , ziet totaal niet wat er om hem heen gebeurde ,terwijl iedereen het weetquote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Kim in een gesprek met Jasper, iedereen heeft het erover.
Denk dat het hem geen moer interesseert.
Maar feit is wel dat hij toeslaat wanneer ze teveel heeft gedronken, en dat is hem wel kwalijk te nemen.
Anders ik welquote:Op zondag 19 maart 2023 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
The day after is toch ook erg leuk hoor, vermaak me prima met al het geroddel.
Voor Babette is dit normale kost. Die geniet ervan. Sasha is een vreselijke vrouw, maar Babette is op een andere manier geen haar beter.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:20 schreef engine het volgende:
Nu Babbel over Sasiedereen heeft het over elkaar vanochtend.
Die heeft ook geen spiegel, waar ze even in kan kijken.quote:
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zei al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Kim in een gesprek met Jasper, iedereen heeft het erover.
Denk dat het hem geen moer interesseert.
Maar feit is wel dat hij toeslaat wanneer ze teveel heeft gedronken, en dat is hem wel kwalijk te nemen.
Het ivor kussentjequote:Op zondag 19 maart 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zij al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.
Nee ging over Kim.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Ze houdt niet van drank ze houdt van dat andere
Sas![]()
Aanname dat het over Sas ging
Over Kimquote:Op zondag 19 maart 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Ze houdt niet van drank ze houdt van dat andere
Sas![]()
Aanname dat het over Sas ging
Jappie en Wanda zijn allebei verantwoordelijk voor hun actiesquote:Op zondag 19 maart 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda stond hem gisteravond ontzettend uit te dagen achter de bar, zij al dat ze zo geil was dat ze het kussentje wilde droogneuken.
Neehee ging duidelijk over Kimquote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim is niet van de drugs denk kenzi dan
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:18 schreef Hoempah het volgende:
Ik stop pas als die rotkop eruit is
[ afbeelding ]En langzaam maar zeker wordt ze een Jeff. Van zachtaardig naar pester.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:Op zondag 19 maart 2023 12:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.
Kim houdt er wel vanquote:Op zondag 19 maart 2023 12:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging over Kim. Geloof het of niet, I don't care.
Ze nam altijd pilletjes op feesten, wel weing drank, dit heeft ze best vaak gezegd..quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
Mora zegt dat wanda en jappie meerdere keren hebben geneukt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze nam altijd pilletjes op feesten, wel weing drank, dit heeft ze best vaak gezegd..
Roddelvoerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.
Helemaal met je eens. Ben verbaasd over alle ophef daarquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap niet, dat iedereen zich druk maakt om Jappie en Wanda. Twee volwassen mensen, die bepalen of ze sex hebben. Wanda heeft een relatie okay, maar het is haar keuze. Bij mij kon ze de koffer pakken, andersom ook. Het is niet netjes, maar het is haar keuze. Roddelvoer dit.
Ze hebben niet veel anders te doen daar dus pakken alles aan om over te lullen. Verder wel eens met wat je zegt.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om 1 minuut van het gesprek in de uitzending te kunnen gebruiken, mogen een heel gesprek niet horenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Om 1 minuut van het gesprek in de uitzending te kunnen gebruiken, mogen een heel gesprek niet horen
Vandaar die pukkels door illegale drugs.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaar die pukkels door illegale drugs.
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ben verbaasd over alle ophef daar
Achterover roddelen bedoel jequote:Op zondag 19 maart 2023 12:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.
Nu pas?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft dus nu ook meegekregen dat Sas een beetje een weirdo is
Laat dat beetje er maar afquote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Plus dat ze daar in een heel klein en beperkt wereldje leven, dan kan ik me wel voorstellen dat zoiets de gemoederen daar flink bezig houdt.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk geven ze een 'misstap' een podium. Alle ogen op Wanda gericht en de rest kan even rustig achterover leunen.
Mirthe is niet zo vlot van begripquote:Op zondag 19 maart 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
Meerderen? Dat ken ik wel van breienquote:Op zondag 19 maart 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Er is gedoe? Want ze horen iemand meerderen??
Bern?
Ze horen iemand op de slaapkamerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meerderen? Dat ken ik wel van breien
De één roddelt wat meer dan de anderquote:Op zondag 19 maart 2023 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel anders te doen daar dus pakken alles aan om over te lullen. Verder wel eens met wat je zegt.
Ze verteld wat ze heeft gezien vannachtquote:Op zondag 19 maart 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
Mirthecis weer lekker aan het speculeren en alles zeggen wat op dat moment in haar hoofd rond gaat. Ook weer lekker vaag af en toe.
Oh zoquote:Op zondag 19 maart 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze horen iemand op de slaapkamer
Ruziën ? Of buiten ?
Soms is het moeilijkquote:
ze stond erbij en keek er naar samen met Moraimaquote:Op zondag 19 maart 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe is weer lekker aan het speculeren en alles zeggen wat op dat moment in haar hoofd rond gaat. Ook weer lekker vaag af en toe.
Ik zou het geen speculeren willen noemen, wanneer je iets met je eigen ogen hebt gezien.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe is weer lekker aan het speculeren en alles zeggen wat op dat moment in haar hoofd rond gaat. Ook weer lekker vaag af en toe.
Er zijn meer mensen die het hebben gezienquote:Op zondag 19 maart 2023 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze stond erbij en keek er naar samen met Moraima
ze kunnen het niet ontkennen aldus Mirthe tegen Marciano
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:37 schreef Silves het volgende:
Moira kan Jw niet uitstaan, en omgedraaid ook zeg ze..
Wat heeft hij toch een respect voor zijn vriendin. Beste gozer die Jeffquote:Op zondag 19 maart 2023 12:38 schreef engine het volgende:
Wat denk jij wel niet?![]()
Niet wijzen!
Ik ben klaar.
Mafkees.
Ze laat veel te veel met haar sollen had hem al lang een schop onder zijn kont gegeven de arrogante kwalquote:Op zondag 19 maart 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim laat zich de kaas niet meer van het brood eten door Jeff. Die staat inmiddels ook wel haar mannetje.
Dat absoluutquote:Op zondag 19 maart 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze laat veel te veel met haar sollen had hem al lang een schop onder zijn kont gegeven de arrogante kwal
Ik hoop dat zij de eerste is die naar huis gestemd wordtquote:
Die gaat er nog lang niet uit.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij de eerste is die naar huis gestemd wordt
Kijken wat en hoe Wendy dan gaat doen als zij weg is
We switchen van 1 naar 2quote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
Je hoort Moraima gieren van het lachen terwijl wij naar Kim kijken die zichzelf opmaakt
Eerst was het drie keer...toen vier en inmiddels zes keerquote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wanda en japie schijnen het 6 x gedaan te hebben zeggen de roddeltantes BWMZ
Nee Morrie zegt datquote:Op zondag 19 maart 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Wanda en japie schijnen het 6 x gedaan te hebben zeggen de roddeltantes BWMZ
Ze moeten wat, ze beleven niets daarquote:Op zondag 19 maart 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Het zijn net pubers van 16, die aan het roddelen zijn.
Nog even en ze kan niet meer lopenquote:Op zondag 19 maart 2023 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst was het drie keer...toen vier en inmiddels zes keer
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Morrie doet Mirthe na
filmpje aub @:hoempah
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe heeft uitgebreid staan kijken![]()
Je ziet aan haar hele mimiek, dat ze idd aan het genieten is.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die geniet zich suf.
Nu horen ze Mirthe uit over Bern.
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tja, doe je Mori na dan maak je meteen iemand belachelijk.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die uitbarsting van van de week vind ik het maar een eng mannetjequote:Op zondag 19 maart 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een van de weinigen daar die ik goed kan hebben.
Volgens Babette kan Jasper geen grote hebben omdat hij 1.30 isquote:Op zondag 19 maart 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Martin had ook grote pik en die is ook klein zegt Zoë.
Jaja daar trappen we niet inquote:Op zondag 19 maart 2023 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Babs tegen Wendy: Jij weet toch hoe groot die van Jasper is, hij ligt altijd achter je als een lepel
Wendy: Daar let ik helemaal niet op, ik heb zo'n reet
Van 50 cm zei zequote:Op zondag 19 maart 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Babette kan Jasper geen grote hebben omdat hij 1.30 is
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:57 schreef mootie het volgende:
Ze genieten er meer van dan Jasper en Wanda tijdens de daad.
Moira lag op de kamer, en ze zei, ze zijn 3x klaargekomen..quote:Op zondag 19 maart 2023 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Zoals ze nu allemaal praten lijkt het er op dat dit voor de eerste keer was
Hoor nu Babet weer zeggen neuken en dan drie keer achterelkaar
O Wendy komt er nu achter dat Jasper het met Wanda gedaan heeft
Jajaquote:Op zondag 19 maart 2023 12:59 schreef mootie het volgende:
Jap is niet verliefd en gaat het niet worden.
Gewoon keihard ontkennen , best wel gênantquote:Op zondag 19 maart 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
Jappie ontkent geneukt te hebben, alleen geknuffeld, dat bijna de hele loods ze gezien heeft boeit hem niet schijnbaar.
Damage control en liegen ineen...knap.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
Jappie ben je verliefd?
Nee
Zou je dat kunnen worden?
Nee
Ben je weleens verliefd geweest?
Nee
hij is net niet zo verliefd als Esther isquote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
Jappie ben je verliefd?
Nee
Zou je dat kunnen worden?
Nee
Ben je weleens verliefd geweest?
Nee
Pff dat gekrijsquote:
En ook erg voor Ivor... hoe ze hem te kakken zettenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon keihard ontkennen , best wel gênant
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef Flow3r het volgende:
Jappie is niet verliefd en kan het ook niet worden
Best wel heel erg gênant.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon keihard ontkennen , best wel gênant
Hoezo, dat wordt niet uitgezonden om 18.20 uur s' avonds laat staan op streams.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:01 schreef Silves het volgende:
De vraag blijft...Krijgt Wanda en Jap een plek in de finale, toestemming gegeven over het neuken op tv.Zielig gedoe
Oh, haar mening weer bijgesteld?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie blijft ontkennen
Babette: Ik ben wel heel blij voor jou, na al die maanden
Middelbare school niveauquote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette Jappie nu ondervragen. Wat een niveau
Moraima 1ste rondje 2de rondje 3de rondjequote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie blijft ontkennen
BEp en Zooi, en Jef en Wendy en Moira..quote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette Jappie nu ondervragen. Wat een niveau
Weet je wat het trieste aan je posting is, dat je ook nog de waarheid spreekt.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Middelbare school niveauAllemaal pubers daar.
Te erg voor woorden... ze worden 24/7 gefilmd ook als het niet te zien is voor onsquote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Wanda en Jappie net buiten afgesproken hebben het gewoon allebei te gaan ontkennen
Ja tuurlijk, lijkt politiek Den Haag wel alles blijven ontkennen....roll the clips bitch!quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Wanda en Jappie net buiten afgesproken hebben het gewoon allebei te gaan ontkennen
Ja erg he.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het trieste aan je posting is, dat je ook nog de waarheid spreekt.
Wat denk jezelf. Op haar knieën zal ze.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:03 schreef mootie het volgende:
Kan Jeff het niet beter goed gaan maken met Kim?
Zou zomaar kunnen want wij mochten het verder niet horen wat ze bespraken, alleen gehoord dat ze zeiden dat iedereen het over ze had.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Dat maakt het alleen maar erger,quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Groot gelijk, ze zijn niemand verantwoording schuldig.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Geloofwaardig jaquote:Op zondag 19 maart 2023 13:04 schreef engine het volgende:
Denk dat je niets ziet alleen maar gesuggereerde beelden zonder geluid etc. Net als bij de vorige sessie tussen Jappie en Wanda. Gaan ze gewoon niet doen op dat tijdstip.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
Ze moeten er wel een item van maken over afgelopen nacht.
Had het op de streams gebracht, dan hadden we het zelf kunnen beoordelen.
En ja.
Je kunt niets uitsluiten, misschien is het hartstikke fake voor een verhaallijn (Maar dan is ze wel een geweldige actrice met al die tranen na de eerste keer)
Dat wil hij zelf toch ipv achter zijn rug?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:02 schreef Deisyy het volgende:
Jappie blijft ontkennen
Sneller en gegarandeerd verdienen dan een jaar in een loods met 38 andere mafklappersquote:Op zondag 19 maart 2023 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
Jappie zou voor 1 miljoen mora doen, rupie niet.
Dat wel.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sneller en gegarandeerd verdienen dan een jaar in een loods met 38 andere mafklappers
Ze maken elkaar allemaal belachelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu Moraima even belachelijk maken. Jeff en Jappie
"Ik kan het toch niet met mijn eigen zus doen"quote:
Imadiddin kotst altijd als hij teveel gedronken heeft, zei Zoe vanmorgen.quote:
Alsof er mensen in de loods zijn die het met Zoë willen doenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik kan het toch niet met mijn eigen zus doen"
Die haat Wanda en had gehoopt dat dit Wanda kapot zou makenquote:
Ze zat zelf in een relatie toen ze met Jeff begon, dus het kan geen morele verontwaardiging zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze Wanda gewoon haat en haar eruit wil hebben.
quote:Op zondag 19 maart 2023 13:17 schreef pingu66 het volgende:
Er is niets gebeurd dames en heren, doorlopen ( ja ook jij Ivor)
jij vergelijkt een relatie van 8/9 jaar met een date/ kwarrel van 3 weken?quote:Op zondag 19 maart 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zat zelf in een relatie toen ze met Jeff begon, dus het kan geen morele verontwaardiging zijn.
Nee, maar wel het idee, moreel kompas.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jij vergelijkt een relatie van 8/9 jaar met een date/ kwarrel van 3 weken?
Nee, dat zou niet mogen dan. Maar ja, weet ik veel wat ze daar allemaal denken en vinden, de meeste zijn gewoon erg hypocriet en ik weet niet of ze dat zelf door hebben maar ik vermoed van niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zat zelf in een relatie toen ze met Jeff begon, dus het kan geen morele verontwaardiging zijn.
Dat vind ik niet zo heel raar, het is een hele vreemde situatie omdat de betreffende personen doen alsof er niets is gebeurd . door te ontkennen terwijl het niet valt te ontkennen maken ze het alleen maar nog erger , met ruimte om te grappen over de situatie.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:24 schreef mootie het volgende:
Ze kunnen er niet over ophouden. Ook de details.
Volgens alle bewoners wel, volgens Jappie niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik heb schijnbaar veel gemist?![]()
Hebben ze weer geneukt?
Drie keerquote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze weer geneukt?
Die hadden wel gepraat maar ging niet echt heel goed. Sasha was weer bezigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Sasha en Bern praten niet meer, ook al hommeles dus.
dat is ook een raar zeikwijf hoorquote:Op zondag 19 maart 2023 13:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die hadden wel gepraat maar ging niet echt heel goed. Sasha was weer bezig
Zoe lult maar wat. Want Sas en Bern hebben al gepraat.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Sasha en Bern praten niet meer, ook al hommeles dus.
Blijkbaar was dit de eerste keer.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze weer geneukt?
Slapen en mokkenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:31 schreef Hoempah het volgende:
Sasha is niet boos op Bern. Ze heeft wel wat beters te doen.
Pff om moe van te worden zulke typesquote:Op zondag 19 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
Sas kan zich straks weer afreageren op Bern
Sas moet ook een keer goed op haar plek gezet wordenquote:
Ja, maar wie is daar geschikt voor daar, ik denk weinig.quote:Op zondag 19 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas moet ook een keer goed op haar plek gezet worden
Dat was om te kijken of Zoe ging kotsenquote:Op zondag 19 maart 2023 13:40 schreef Hoempah het volgende:
Babette over dat Esther onder de wc aan het kijken was.
Volgens mij lag ze gister ook op de grond met Wendy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |