https://media4.giphy.com/media/UEXpn7cFLQtvz4LhSV/giphy.gif?cid=ecf05e47x02rcwz57a9d0roql5ugghz5fwnxp39sfsu966p0&rid=giphy.gif&ct=g[quote]quote:
Goed dat je het ook zelf inzietquote:Op maandag 20 maart 2023 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
https://media4.giphy.com/(...)0&rid=giphy.gif&ct=g
[..]
[ afbeelding ]
Mercedes zal inderdaad jaloers zijn op Red Bulls design, dat geloof ik meteen.quote:
Klaas is hier anders nog steeds trollend actief hoor.quote:
Ik vrees dat Klaas geen trol is, maar gewoon exact de domme zak stront die hij lijkt te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:46 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Klaas is hier anders nog steeds trollend actief hoor.
... óf datquote:Op maandag 20 maart 2023 17:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat Klaas geen trol is, maar gewoon exact de domme zak stront die hij lijkt te zijn.
quote:Op maandag 20 maart 2023 17:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat Klaas geen trol is, maar gewoon exact de domme zak stront die hij lijkt te zijn.
Wat een kinderachtige reactie retour zeg... really...?quote:Op maandag 20 maart 2023 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
https://media4.giphy.com/(...)0&rid=giphy.gif&ct=g
[..]
[ afbeelding ]
Oh wacht, deze is zo mogelijk nóg kinderachtiger?!quote:
Kelly is 34, Angela Cullen 47. En zo'n taart lust ik elke dag wel.quote:
Toto does not agree.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...
"Nobody will ever be greater than Schumi".quote:Nevertheless, regardless of what the statistics say, nobody will ever be greater than Schumacher in Wolff’s eyes. Not even his own driver.
“Nobody will ever be greater than Schumi,” the Austrian told BILD.
“Even if the statistics show Lewis at the front…Michael shaped a generation like no other. He is iconic."
Hij heeft het perfecte karakter van een topsporter die alles bereikt heeft wat mogeljk was in zijn sport.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 01:26 schreef Rnie het volgende:
@:Klaasweetalles Oprechte vraag, wat zijn in jouw optiek de minpunten van de persoon Hamilton? Qua racestijl, karakter en alles daarom heen?
Niet alles. Hij heeft niet de iconische status van Michael Schumacher bereikt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft het perfecte karakter van een topsporter die alles bereikt heeft wat mogeljk was in zijn sport.
Dat komt alleen maar omdat hij zwart is😩quote:Op dinsdag 21 maart 2023 06:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet alles. Hij heeft niet de iconische status van Michael Schumacher bereikt.
Minpunten vroeg ik, geen pluspunten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft het perfecte karakter van een topsporter die alles bereikt heeft wat mogeljk was in zijn sport.
Huilie verhaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat hij zwart is😩
F1 is een sport voor de westerse witte wereld die zien liever geen zwarte rijder iedereen kapoet maken
Ik hield al op bij 'madame'.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jouw gove berekening is niet anders dan speculatie![]()
ik zal je het 1 keer vertellen madame...
speculatie en feiten zijn 2 verschillende zaken volgens mij Harvard berekeningen
Het zou wel alles verklaren: Klaas die deze test net ff iets te lang heeft gedaan, waardoor hij nu zoveel onzin uitkraamt...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:40 schreef Sally het volgende:
[..]
... maar er schijnt wel een "Harvard Step Test" te zijn: daarbij wordt het aeroob (zuurstof verbruikend) individueel uithoudingsvermogen getest.
Hmmmm. Lijkt me toch net anders dan jij het bedoelt?
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat komt alleen maar omdat hij zwart is😩
F1 is een sport voor de westerse witte wereld die zien liever geen zwarte rijder iedereen kapoet maken
Die iconische Status van Schumacher boeit echt niemand
Ik heb het alleen over keiharde feiten
Sjjjtt.,.... liefffquote:
SPOILER: magniemeerrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |