Ik krijg altijd gelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 09:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen seizoenen heel wat gemist.
op gelijke hoogte met schumachter wat betreft het aantal titels ( dus zelfs dan nog geen GOAT ) maar dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gelijk
Max wint niet meer dan 4 titels
Hamilton is de goat 😎
Fixed.quote:
En Hamilton is vorig seizoen niet aan een kleurloos einde van z'n carriere begonnen? Het ziet er naar uit dat hij ook dit jaar niet mee gaat doen om de prijzen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
De opmerking ging niet over wie er op dit moment de beste is, maar in zijn algemeenheid. Dus: ondanks dat Hamilton meer titels en zeges op zijn naam heeft staan, is Verstappen een betere coureur dan Hamilton ooit is geweest en hem daarin al voorbij gestreefd. Ik zeg dat ik dat voorbarig vind, want toen Vettel op zijn 26e al vier wereldtitels op zijn naam had staan, was hij op dat moment het absolute fenomeen. Net zoals Verstappen dat nu is. Echter is zijn carrière daarna enigszins in het slop geraakt met een kleurloos einde, waardoor hij nu in discussies over grootheden niet eens meer echt genoemd wordt. Wanneer Verstappen eenzelfde pad bewandelt (wat niet is te hopen natuurlijk), kan dat ook zomaar gebeuren.
Op dit moment is hij the hottest shit en terecht, maar uiteindelijk moet hij op de lange termijn wel die successen blijven behalen. Dat is nu nog niet het geval.
Niet altijd.quote:
Hamilton won helemaal niks vorig jaar en het goddelijke Mercedes monster blijkt al twee seizoenen een zeepkist.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het begint er aan te komen
Hamilton gaat de eerste race winnen en dan gaan alle max lovers weer huilen dat er een raket motor is geplaats in het goddelijke Mercedes monster
Mama is super trots op je knul!quote:Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gelijk
Hamilton is de goat 😎
Ik zie Max nog wel in een andere race klasse deelnemen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gelijk
Hamilton is de goat 😎
Hij heeft al meerdere keren aangegeven geen Ovals te gaan doen in ieder geval, dus Indycar lijkt me niet..quote:Op zondag 19 maart 2023 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zie Max nog wel in een andere race klasse deelnemen.
Zou hij bijvoorbeeld Dakar aankunnen of eerder indycar of le mans?
Alhoewel hij ook ergens melde dat hij niet zijn "hele" leven wil racen en tijd wil overhouden voor andere dingen.
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...quote:Op zondag 19 maart 2023 11:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Nog een topic? De stelling was toch allang ontkracht?
Speculatie.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...
en dat zal nooit meer gebeuren
We lachen voorlopig nog even door. Alleen maar leuk.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Nog een topic? De stelling was toch allang ontkracht?
Ben nog steeds benieuwd hoe vaak hij terugdenkt aan die laatste rondes in Abu Dhabi 2021 en dat hij daarna gewoon rustig z'n afscheid aan had kunnen kondigen als 8-voudig wereldkampioen. Er zit heel weinig energie meer in tegenwoordigquote:Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef DKUp het volgende:
Als die auto niet flink beter gaat worden is het een vertrek naar een ander team en anders stoppen.
Lewis Hamilton: I just don’t feel connected with this car Post Qualifying Interview F1 Saudi Arabian
Mja, in het geval van Hamilton zeggen statistieken bar weinig. Alleen vanwege zijn auto zijn deze statistieken zo. Maar het is geen coureur die het maximale uit een slechte auto kan halen. Mentaal is het een zwakkeling, een jankerd.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat was nog toen het genoeg was om 'fast in a straight line' te kunnen zijn. Andere tijden.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het alle schijn van. Beweer ik ergens het tegendeel?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Hamilton is vorig seizoen niet aan een kleurloos einde van z'n carriere begonnen? Het ziet er naar uit dat hij ook dit jaar niet mee gaat doen om de prijzen.
Beste Klaas,quote:Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gelijk
Hamilton is de goat 😎
Klinkt deprimerend.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
en of ik het mee ga maken weet ik ook niet.
Ach, realistisch dan? Ik ben immers de jongste niet meerquote:
Dat de kans op dit moment groter is dat Verstappen zeven titels kan binnenhalen, met de voorwaarden die jij aangeeft, dan dat Hamilton ooit nog kampioen kan worden en dus een achtste titel behaalt, lijkt me inderdaad een realistische gedachte. Maar dan hebben we het dus wel over het verschil in kans wanneer je uitsluitend die twee gebeurtenissen tegen elkaar afweegt, waarbij vooral de lage kans dat Hamilton nog WDC kan worden doorslaggevend is. Dit omdat hij ouder wordt, het tijd kost om weer een competitieve auto te maken en als dat lukt, hij het af kan leggen tegen een jongere teamgenoot. Dat laatste gebeurt nu al.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Beste Klaas,
Hoe oud ben je nu?
Ga jij het nog meemaken dat M. Verstappen 8 maal WDC in de Formula 1 wordt....?
Ik heb geen glazen bol hoor... maar even realistisch gezien...:
ik acht de kans dat sir L. Hamilton, inmiddels al 38 jaren jong
een 8e titel pakt
- op dit moment
- in deze auto [W14]
- bij dit team [Mercedes]
- met de huidige reglementen van budgetcap & beperking windtunneltijd en dus ook minder de mogelijkheid om een (slechte) auto te verbeteren -
toch kleiner dan dat Max op termijn 7 wereldtitels haalt (en dus het record van Michael Schumacher evenaart).
De mentaliteit van Max meegenomen, denk ik dat die dan ook wel voor een 8e wereldtitel gaat(mits goede gezondheid, goede auto en ook 1 die goed mee kan met de wisselingen van de reglementen, enz enz enz.)
.
Maar goed, toekomst zal het uitwijzen - en of ik het mee ga maken weet ik ook niet.
My 2 cents.
Stofffff.... diep door het stofffff...quote:
Zeg dat maar eens aan TS (die deze Hamilton = GOAT-topicreeks ooit is gestartquote:Op zondag 19 maart 2023 23:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat de kans op dit moment groter is dat Verstappen zeven titels kan binnenhalen, met de voorwaarden die jij aangeeft, dan dat Hamilton ooit nog kampioen kan worden en dus een achtste titel behaalt, lijkt me inderdaad een realistische gedachte. Maar dan hebben we het dus wel over het verschil in kans wanneer je uitsluitend die twee gebeurtenissen tegen elkaar afweegt, waarbij vooral de lage kans dat Hamilton nog WDC kan worden doorslaggevend is. Dit omdat hij ouder wordt, het tijd kost om weer een competitieve auto te maken en als dat lukt, hij het af kan leggen tegen een jongere teamgenoot. Dat laatste gebeurt nu al.
Dat Verstappen in het algemeen meer kans dan Hamilton heeft om acht titels binnen te halen binnen zijn gehele carrière en het als losstaande gebeurtenis beschouwt (en dus niet afzet tegen de gebeurtenis dat Hamilton ooit nog WDC wordt), ben ik het dan weer niet mee eens.
Dominante teams komen en gaan (de ene keer duurt de dominantie wat langer dan de andere keer), er komen nieuwe getalenteerde coureurs die de concurrentie met de top kunnen aangaan, etc. Er kan zomaar een nieuw competitief team opstaan (dat lijkt nu Aston Martin te zijn) waardoor een ander team zijn dominantie weer kwijt is.
Ik ging er even vanuit dat onze Max op dit moment wel de beste papieren lijkt te hebben om 'een grote' te worden - in elk geval in cijfersquote:Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als dan Ham...
We do the talking on the track.quote:
Laten we het hopen, de dominantie van Mercedes was oersaai en toen het eindelijk een level playing field le toen was geworden kwam er een auto om het spannend te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
We do the talking on the track.
Oh nee, ze gaan weer op social media janken om invloed uit te oefenen. De Britse pers is ook al vol op de bandwagon gesprongen.
Dus je hebt liever dat red bull de motoren terug draait en het nep-spannend maakt net als het hypocriete team wat nu zo gigantisch aan het janken is deed.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de dominantie van Mercedes was oersaai en toen het eindelijk een level playing field le toen was geworden kwam er een auto om het spannend te maken.
Ik denk dat het spannend maken dit jaar best zo zou kunnen zijn, vanaf plek 3, maar deze dominantie maakt de strijd voor plek 1 oerssaai.
Jeetje wat een taalgebruik, steek jij de gesprekken met je vrienden ook altijd zo gezellig in?quote:Op maandag 20 maart 2023 08:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus je hebt liever dat red bull de motoren terug draait en het nep-spannend maakt net als het hypocriete team wat nu zo gigantisch aan het janken is deed.
quote:Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, steek jij de gesprekken met je vrienden ook altijd zo gezellig in?
Ik heb graag een spannend formule 1 kampioenschap, zoals in 2021, 2017, 2016 (al was dit tussen 1 team), 2012, 2010, 2008, 2007 en 2006. Of Lewis, Max, Charles, Fernando, Lando of Lance dan kampioen wordt maakt mij niks uit.
Hierbij zeg ik niks over hypocriete teams, niks over motoren terugdraaien, hooguit iets over gigantisch janken want dat vind ik geen rare samenvatting van die post van jou.
Werkt niet...quote:
Jep, daar zie ik wat!quote:
66 rondes is dus waarschijnlijk Catalunya.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, daar zie ik wat!
Al weet ik nog niet helemaal wat je aan wil geven...
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is
(welk seizoen en circuit is dit trouwens?)
https://nl.wikipedia.org/(...)_1_van_Portugal_2020quote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, daar zie ik wat!
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is
Nope.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef Nober het volgende:
[..]
66 rondes is dus waarschijnlijk Catalunya.
Dat is een reactie op de uitspraak van Hamilton dit weekend "dat hij nog nooit een auto gezien heeft die zoveel sneller was als de rest".quote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, daar zie ik wat!
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is een reactie op de uitspraak van Hamilton dit weekend "dat hij nog nooit een auto gezien heeft die zoveel sneller was als de rest".
Zo rollen ze wel bij Mercedes, wordt uiteraard meteen opgepikt door de engelse pers, al 3 races achter elkaar geen brit op het podium, dat kost clicks.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.
Mercedes heeft jarenlang met gedaan alsof er een soort van spanning was, terwijl hun auto nog veel en veel harder kon.
Onsympathiek van Hamilton om dit nu te roepen, puur en alleen om de FIA te triggeren.
quote:Op maandag 20 maart 2023 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.
Mercedes heeft jarenlang met gedaan alsof er een soort van spanning was, terwijl hun auto nog veel en veel harder kon.
Onsympathiek van Hamilton om dit nu te roepen, puur en alleen om de FIA te triggeren.
En toch vragen sommigen zich af waarom mensen zo'n gigantische hekel hebben aan Mercedes. De oneindige stroom leugens, manipulaties, steken onder water, het is ondertussen gewoon zielig, maar dat is ook omdat ze nu dus niet op het podium staan.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo rollen ze wel bij Mercedes, wordt uiteraard meteen opgepikt door de engelse pers, al 3 races achter elkaar geen brit op het podium, dat kost clicks.
een woord\quote:Op maandag 20 maart 2023 14:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
En toch vragen sommigen zich af waarom mensen zo'n gigantische hekel hebben aan Mercedes. De oneindige stroom leugens, manipulaties, steken onder water, het is ondertussen gewoon zielig, maar dat is ook omdat ze nu dus niet op het podium staan.
Slechte winnaars én slechte verliezers die alleen maar aandacht op het negatieve trekken, elke keer weer. En dan anderen giftig noemenDe Formule 1 is een stuk leuker als MB niet op het podium komt. Ik zou ze echt niet missen als ze niet meer mee deden (als team).
Zoals jij jaloers bent op Max.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |