abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208448213
Sir Lewis Carl Davidson Hamilton MBE (Stevenage, 7 januari 1985) is een Brits Formule 1-coureur en zevenvoudig wereldkampioen (2008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019 en 2020). Hij rijdt bij het team van Mercedes.

Hamilton debuteerde in 2007 als Formule 1-coureur, het jaar waarin hij als tweede rijder naast Fernando Alonso voor het McLaren-team uitkwam. Hij is een van de meest succesvolle coureurs die de Formule 1 gekend heeft. Hij heeft het record voor aantal pole-positions aller tijden (102) en een evenaring van de meest gewonnen wedstrijden op hetzelfde circuit (Schumacher 8×) sinds 19 juli 2020 met de 8e keer winst op de Hungaroring. Op zondag 11 oktober 2020 heeft Lewis Hamilton het meest aantal keer winst geëvenaard. Inmiddels heeft hij met 102 overwinningen de meeste keren een Grand Prix gewonnen. Op 8 mei 2021 pakte Lewis Hamilton zijn 100ste pole position, ook een unicum in de Formule 1. Tot nu toe hebben er maar vijf constructeurs 100 pole positions behaald, en Lewis Hamilton is de eerste coureur die dit behaalde.









"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208448257
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 09:09 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jij hebt de afgelopen seizoenen heel wat gemist. :')
Ik krijg altijd gelijk


Max wint niet meer dan 4 titels

Hamilton is de goat 😎
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208448360
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik krijg altijd gelijk

Max wint niet meer dan 4 titels

Hamilton is de goat 😎
op gelijke hoogte met schumachter wat betreft het aantal titels ( dus zelfs dan nog geen GOAT ) maar dat zegt niet zoveel.
lewis is zeker niet als coureur de "GOAT" dan staan er wel een aantal coureurs voor hem.

en zelfs stroll kon kampioen worden in die overpowered "cheat" MB van 2014 t/m 2020
helaas hebben hebben de FIA en MB onder 1 hoedje gespeeld voor het hybride tijdperk waardoor MB een voorsprong van 3 jaar had op de rest.
  zondag 19 maart 2023 @ 10:36:58 #4
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208448527
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:


Max wint niet meer dan 9 titels

Fixed. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 19-03-2023 10:51:55 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 19 maart 2023 @ 10:44:41 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208448675
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 14:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
De opmerking ging niet over wie er op dit moment de beste is, maar in zijn algemeenheid. Dus: ondanks dat Hamilton meer titels en zeges op zijn naam heeft staan, is Verstappen een betere coureur dan Hamilton ooit is geweest en hem daarin al voorbij gestreefd. Ik zeg dat ik dat voorbarig vind, want toen Vettel op zijn 26e al vier wereldtitels op zijn naam had staan, was hij op dat moment het absolute fenomeen. Net zoals Verstappen dat nu is. Echter is zijn carrière daarna enigszins in het slop geraakt met een kleurloos einde, waardoor hij nu in discussies over grootheden niet eens meer echt genoemd wordt. Wanneer Verstappen eenzelfde pad bewandelt (wat niet is te hopen natuurlijk), kan dat ook zomaar gebeuren.

Op dit moment is hij the hottest shit en terecht, maar uiteindelijk moet hij op de lange termijn wel die successen blijven behalen. Dat is nu nog niet het geval.
En Hamilton is vorig seizoen niet aan een kleurloos einde van z'n carriere begonnen? Het ziet er naar uit dat hij ook dit jaar niet mee gaat doen om de prijzen.
  zondag 19 maart 2023 @ 10:50:59 #6
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_208448755
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik krijg altijd gelijk

Niet altijd. :')

quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het begint er aan te komen

Hamilton gaat de eerste race winnen en dan gaan alle max lovers weer huilen dat er een raket motor is geplaats in het goddelijke Mercedes monster
Hamilton won helemaal niks vorig jaar en het goddelijke Mercedes monster blijkt al twee seizoenen een zeepkist. *O*
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_208448778
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik krijg altijd gelijk


Max wint niet meer dan 4 titels

Hamilton is de goat 😎
Mama is super trots op je knul!
pi_208448977
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik krijg altijd gelijk


Max wint niet meer dan 4 titels

Hamilton is de goat 😎
Ik zie Max nog wel in een andere race klasse deelnemen.
Zou hij bijvoorbeeld Dakar aankunnen of eerder indycar of le mans?


Alhoewel hij ook ergens melde dat hij niet zijn "hele" leven wil racen en tijd wil overhouden voor andere dingen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208449302
Gaat niet echt lekker met Hamilton, kan wel een slotje op denk ik.
pi_208449397
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 11:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik zie Max nog wel in een andere race klasse deelnemen.
Zou hij bijvoorbeeld Dakar aankunnen of eerder indycar of le mans?

Alhoewel hij ook ergens melde dat hij niet zijn "hele" leven wil racen en tijd wil overhouden voor andere dingen.
Hij heeft al meerdere keren aangegeven geen Ovals te gaan doen in ieder geval, dus Indycar lijkt me niet..
  zondag 19 maart 2023 @ 11:50:06 #11
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208449424
Ik kom hier alleen even lachen om de TT, verder niets :)
pi_208449441
Nog een topic? De stelling was toch allang ontkracht?
pi_208449967
quote:
5s.gif Op zondag 19 maart 2023 11:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Nog een topic? De stelling was toch allang ontkracht?
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...

en dat zal nooit meer gebeuren :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208449994
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...

en dat zal nooit meer gebeuren :)
Speculatie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208450371
Als die auto niet flink beter gaat worden is het een vertrek naar een ander team en anders stoppen.
SOONY
pi_208450458
quote:
5s.gif Op zondag 19 maart 2023 11:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Nog een topic? De stelling was toch allang ontkracht?
We lachen voorlopig nog even door. Alleen maar leuk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208450741
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 13:00 schreef DKUp het volgende:
Als die auto niet flink beter gaat worden is het een vertrek naar een ander team en anders stoppen.
Ben nog steeds benieuwd hoe vaak hij terugdenkt aan die laatste rondes in Abu Dhabi 2021 en dat hij daarna gewoon rustig z'n afscheid aan had kunnen kondigen als 8-voudig wereldkampioen. Er zit heel weinig energie meer in tegenwoordig :D
pi_208451679
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...

en dat zal nooit meer gebeuren :)
Mja, in het geval van Hamilton zeggen statistieken bar weinig. Alleen vanwege zijn auto zijn deze statistieken zo. Maar het is geen coureur die het maximale uit een slechte auto kan halen. Mentaal is het een zwakkeling, een jankerd.

Nee, zeker geen GOAT..
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_208453363
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als Ham...

en dat zal nooit meer gebeuren :)
Dat was nog toen het genoeg was om 'fast in a straight line' te kunnen zijn. Andere tijden.
pi_208458205
Wat is ie goed he?
Ik krijg nog geld van je.
  zondag 19 maart 2023 @ 20:45:27 #21
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208458935
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
En Hamilton is vorig seizoen niet aan een kleurloos einde van z'n carriere begonnen? Het ziet er naar uit dat hij ook dit jaar niet mee gaat doen om de prijzen.
Ja, daar heeft het alle schijn van. Beweer ik ergens het tegendeel?
pi_208459852
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2023 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik krijg altijd gelijk

Max wint niet meer dan 4 titels

Hamilton is de goat 😎
Beste Klaas,

Hoe oud ben je nu?
Ga jij het nog meemaken dat M. Verstappen 8 maal WDC in de Formula 1 wordt....?

Ik heb geen glazen bol hoor... maar even realistisch gezien...:

ik acht de kans dat sir L. Hamilton, inmiddels al 38 jaren jong
een 8e titel pakt
- op dit moment
- in deze auto [W14]
- bij dit team [Mercedes]
- met de huidige reglementen van budgetcap & beperking windtunneltijd en dus ook minder de mogelijkheid om een (slechte) auto te verbeteren -

toch kleiner dan dat Max op termijn 7 wereldtitels haalt (en dus het record van Michael Schumacher evenaart).

De mentaliteit van Max meegenomen, denk ik dat die dan ook wel voor een 8e wereldtitel gaat :P (mits goede gezondheid, goede auto en ook 1 die goed mee kan met de wisselingen van de reglementen, enz enz enz.)

.

Maar goed, toekomst zal het uitwijzen - en of ik het mee ga maken weet ik ook niet.
My 2 cents. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 19-03-2023 22:18:23 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208460467
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
en of ik het mee ga maken weet ik ook niet.
Klinkt deprimerend. :D
Ik krijg nog geld van je.
  zondag 19 maart 2023 @ 23:21:50 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208460709
twitter


:D
pi_208460753
Wauw _O-
pi_208460769
quote:
2s.gif Op zondag 19 maart 2023 22:58 schreef Rnie het volgende:

[..]
Klinkt deprimerend. :D
Ach, realistisch dan? Ik ben immers de jongste niet meer ;) :D

Maar als ik her en der lees dat Max ook niet zijn hele leven zou willen (auto)racen... dan willie mss niet eens voor 8 gaan..?
Alleen... meneer Klaas wil graag dat statistieken heilig zijn, en dat Hamiltons stats niet worden overtroffen. Dus dat is Max' zijn kant :P

Dan mijn eigen kant, even op een rijtje zetten: wat is de kans dat Max binnen nu en 6 seizoenen verder die 7e titel pakt (mits elk jaar achtereen - dat is al een kunst op zich, toch?)?
Dan ben ik 53 - vooruit, dat is te doen :@ O+ :s) *O*

Maar.... dat is het meest gunstigste scenario :D En mits ik - of Max - geen ongeluk krijg (of zo), zeg maar :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 19-03-2023 23:54:19 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 19 maart 2023 @ 23:31:21 #27
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208460784
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Sally het volgende:

[..]
Beste Klaas,

Hoe oud ben je nu?
Ga jij het nog meemaken dat M. Verstappen 8 maal WDC in de Formula 1 wordt....?

Ik heb geen glazen bol hoor... maar even realistisch gezien...:

ik acht de kans dat sir L. Hamilton, inmiddels al 38 jaren jong
een 8e titel pakt
- op dit moment
- in deze auto [W14]
- bij dit team [Mercedes]
- met de huidige reglementen van budgetcap & beperking windtunneltijd en dus ook minder de mogelijkheid om een (slechte) auto te verbeteren -

toch kleiner dan dat Max op termijn 7 wereldtitels haalt (en dus het record van Michael Schumacher evenaart).

De mentaliteit van Max meegenomen, denk ik dat die dan ook wel voor een 8e wereldtitel gaat :P (mits goede gezondheid, goede auto en ook 1 die goed mee kan met de wisselingen van de reglementen, enz enz enz.)

.

Maar goed, toekomst zal het uitwijzen - en of ik het mee ga maken weet ik ook niet.
My 2 cents. ;)
Dat de kans op dit moment groter is dat Verstappen zeven titels kan binnenhalen, met de voorwaarden die jij aangeeft, dan dat Hamilton ooit nog kampioen kan worden en dus een achtste titel behaalt, lijkt me inderdaad een realistische gedachte. Maar dan hebben we het dus wel over het verschil in kans wanneer je uitsluitend die twee gebeurtenissen tegen elkaar afweegt, waarbij vooral de lage kans dat Hamilton nog WDC kan worden doorslaggevend is. Dit omdat hij ouder wordt, het tijd kost om weer een competitieve auto te maken en als dat lukt, hij het af kan leggen tegen een jongere teamgenoot. Dat laatste gebeurt nu al.

Dat Verstappen in het algemeen meer kans dan Hamilton heeft om acht titels binnen te halen binnen zijn gehele carrière en het als losstaande gebeurtenis beschouwt (en dus niet afzet tegen de gebeurtenis dat Hamilton ooit nog WDC wordt), ben ik het dan weer niet mee eens.

Dominante teams komen en gaan (de ene keer duurt de dominantie wat langer dan de andere keer), er komen nieuwe getalenteerde coureurs die de concurrentie met de top kunnen aangaan, etc. Er kan zomaar een nieuw competitief team opstaan (dat lijkt nu Aston Martin te zijn) waardoor een ander team zijn dominantie weer kwijt is.
pi_208460848
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

:D
Stofffff.... diep door het stofffff...

Gij zult diep buigen, sir Ham!

Eat the balls bulls B-)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208460914
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 23:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat de kans op dit moment groter is dat Verstappen zeven titels kan binnenhalen, met de voorwaarden die jij aangeeft, dan dat Hamilton ooit nog kampioen kan worden en dus een achtste titel behaalt, lijkt me inderdaad een realistische gedachte. Maar dan hebben we het dus wel over het verschil in kans wanneer je uitsluitend die twee gebeurtenissen tegen elkaar afweegt, waarbij vooral de lage kans dat Hamilton nog WDC kan worden doorslaggevend is. Dit omdat hij ouder wordt, het tijd kost om weer een competitieve auto te maken en als dat lukt, hij het af kan leggen tegen een jongere teamgenoot. Dat laatste gebeurt nu al.

Dat Verstappen in het algemeen meer kans dan Hamilton heeft om acht titels binnen te halen binnen zijn gehele carrière en het als losstaande gebeurtenis beschouwt (en dus niet afzet tegen de gebeurtenis dat Hamilton ooit nog WDC wordt), ben ik het dan weer niet mee eens.

Dominante teams komen en gaan (de ene keer duurt de dominantie wat langer dan de andere keer), er komen nieuwe getalenteerde coureurs die de concurrentie met de top kunnen aangaan, etc. Er kan zomaar een nieuw competitief team opstaan (dat lijkt nu Aston Martin te zijn) waardoor een ander team zijn dominantie weer kwijt is.
Zeg dat maar eens aan TS (die deze Hamilton = GOAT-topicreeks ooit is gestart ;) :P - als een soort fanboy ??)

quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De stelling is pas ontkracht als er iemand betere statistieken heeft als dan Ham...

en dat zal nooit meer gebeuren :)
Ik ging er even vanuit dat onze Max op dit moment wel de beste papieren lijkt te hebben om 'een grote' te worden - in elk geval in cijfers ;)
Zeker in de zin van 'jongste coureur die ooit...' op meerdere vlakken. En 'dus' een die ook nog 'lang' door kan gaan.

En het dan afzetten tegen 'de andere grote coureur van vroegah' Michael Schumacher - die toch ook wat flinke stats onder de kont heeft...?

Want wat vind je een super-statistiek..? Aantal races, aantal starts, aantal/ percentage gewonnen, aantal titels, aantal punten, aantal..... enz enz enz. ???
Dat zou je/ik aan TS @klaasweetalles moeten vragen, uiteraard.

Want ik doe even gevoeglijk wat aannames en invullingen - uit de losse pols :+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 20 maart 2023 @ 07:34:10 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208461600
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

:D
We do the talking on the track.

Oh nee, ze gaan weer op social media janken om invloed uit te oefenen. De Britse pers is ook al vol op de bandwagon gesprongen.

Dat iemand die leugenaars nog gelooft is gewoon zielig te noemen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208461656
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 07:34 schreef daNpy het volgende:

[..]
We do the talking on the track.

Oh nee, ze gaan weer op social media janken om invloed uit te oefenen. De Britse pers is ook al vol op de bandwagon gesprongen.
Laten we het hopen, de dominantie van Mercedes was oersaai en toen het eindelijk een level playing field le toen was geworden kwam er een auto om het spannend te maken.

Ik denk dat het spannend maken dit jaar best zo zou kunnen zijn, vanaf plek 3, maar deze dominantie maakt de strijd voor plek 1 oerssaai.
  maandag 20 maart 2023 @ 08:07:51 #32
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208461762
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 07:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Laten we het hopen, de dominantie van Mercedes was oersaai en toen het eindelijk een level playing field le toen was geworden kwam er een auto om het spannend te maken.

Ik denk dat het spannend maken dit jaar best zo zou kunnen zijn, vanaf plek 3, maar deze dominantie maakt de strijd voor plek 1 oerssaai.
Dus je hebt liever dat red bull de motoren terug draait en het nep-spannend maakt net als het hypocriete team wat nu zo gigantisch aan het janken is deed.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208462345
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 08:07 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dus je hebt liever dat red bull de motoren terug draait en het nep-spannend maakt net als het hypocriete team wat nu zo gigantisch aan het janken is deed.
Jeetje wat een taalgebruik, steek jij de gesprekken met je vrienden ook altijd zo gezellig in?

Ik heb graag een spannend formule 1 kampioenschap, zoals in 2021, 2017, 2016 (al was dit tussen 1 team), 2012, 2010, 2008, 2007 en 2006. Of Lewis, Max, Charles, Fernando, Lando of Lance dan kampioen wordt maakt mij niks uit.

Hierbij zeg ik niks over hypocriete teams, niks over motoren terugdraaien, hooguit iets over gigantisch janken want dat vind ik geen rare samenvatting van die post van jou.
  maandag 20 maart 2023 @ 09:17:17 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208462362
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Jeetje wat een taalgebruik, steek jij de gesprekken met je vrienden ook altijd zo gezellig in?

Ik heb graag een spannend formule 1 kampioenschap, zoals in 2021, 2017, 2016 (al was dit tussen 1 team), 2012, 2010, 2008, 2007 en 2006. Of Lewis, Max, Charles, Fernando, Lando of Lance dan kampioen wordt maakt mij niks uit.

Hierbij zeg ik niks over hypocriete teams, niks over motoren terugdraaien, hooguit iets over gigantisch janken want dat vind ik geen rare samenvatting van die post van jou.
:')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 maart 2023 @ 10:16:11 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208462909
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 23:21 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

:D


:7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 maart 2023 @ 10:28:01 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208463014
Even een troll verwijderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_208464078
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:7
Werkt niet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 maart 2023 @ 12:15:44 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208464136
quote:
3s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Werkt niet...
Deze wel?

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_208464177
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Deze wel?

[ afbeelding ]
Jep, daar zie ik wat!

Al weet ik nog niet helemaal wat je aan wil geven...
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is

(welk seizoen en circuit is dit trouwens? :D )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208464208
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:

[..]
Jep, daar zie ik wat!

Al weet ik nog niet helemaal wat je aan wil geven...
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is

(welk seizoen en circuit is dit trouwens? :D )
66 rondes is dus waarschijnlijk Catalunya.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 maart 2023 @ 13:02:49 #41
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208464798
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:

[..]
Jep, daar zie ik wat!

Al weet ik nog niet helemaal wat je aan wil geven...
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is

(welk seizoen en circuit is dit trouwens? :D )
https://nl.wikipedia.org/(...)_1_van_Portugal_2020
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 maart 2023 @ 13:03:18 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208464802
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef Nober het volgende:

[..]
66 rondes is dus waarschijnlijk Catalunya.
Nope. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_208464982
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Nope. :)
Portimão 2020.

Een coronatijdperk circuit.
  maandag 20 maart 2023 @ 13:31:44 #44
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_208465176
MAX laat iets van zich horen over de onboard, iets dat hem niet bevalt aan de auto, en dat ook relevant is.
Het is geen zeuren van hem maar een observatie naar de RB crew.

HAM is vaak bezig de race in zijn voordeel te laten beïnvloeden via de onboard, iets wat hij al jaren doet.
Even onboard roepen dat zijn banden eraan zijn, om dan even daarna de snelste ronde te rijden.

Het is echter bijna allemaal voor de Bühne, om de fans en zijn crew blij te maken met zijn ogenschijnlijke betrokkenheid of om zand in de ogen te strooien van de concurrentie.

Dat trucje werkt niet meer.
  maandag 20 maart 2023 @ 13:32:25 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208465182
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Sally het volgende:

[..]
Jep, daar zie ik wat!

Al weet ik nog niet helemaal wat je aan wil geven...
Ik zie: Hamilton iig ver vooruit op Mercedes-teamgenoot Bottas, dan Verstappen (Red Bull) op plek 3 op ca halve minuut en Leclerc (Ferrari, toen?) op een minuut op plaats 4.
En daarachter iedereen op een lap gezet...... wat op zich al opvallend genoeg is

(welk seizoen en circuit is dit trouwens? :D )
Dat is een reactie op de uitspraak van Hamilton dit weekend "dat hij nog nooit een auto gezien heeft die zoveel sneller was als de rest".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208465210
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:32 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dat is een reactie op de uitspraak van Hamilton dit weekend "dat hij nog nooit een auto gezien heeft die zoveel sneller was als de rest".
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.

Mercedes heeft jarenlang met gedaan alsof er een soort van spanning was, terwijl hun auto nog veel en veel harder kon.

Onsympathiek van Hamilton om dit nu te roepen, puur en alleen om de FIA te triggeren.
  maandag 20 maart 2023 @ 13:43:42 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208465303
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.

Mercedes heeft jarenlang met gedaan alsof er een soort van spanning was, terwijl hun auto nog veel en veel harder kon.

Onsympathiek van Hamilton om dit nu te roepen, puur en alleen om de FIA te triggeren.
Zo rollen ze wel bij Mercedes, wordt uiteraard meteen opgepikt door de engelse pers, al 3 races achter elkaar geen brit op het podium, dat kost clicks.
  maandag 20 maart 2023 @ 14:05:48 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208465625
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bizarre uitspraak van iemand die jaren heeft rondgereden met een motor die bewust op 70% vermogen liep omdat Mercedes anders bang was dat de FIA zou ingrijpen.

Mercedes heeft jarenlang met gedaan alsof er een soort van spanning was, terwijl hun auto nog veel en veel harder kon.

Onsympathiek van Hamilton om dit nu te roepen, puur en alleen om de FIA te triggeren.
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo rollen ze wel bij Mercedes, wordt uiteraard meteen opgepikt door de engelse pers, al 3 races achter elkaar geen brit op het podium, dat kost clicks.
En toch vragen sommigen zich af waarom mensen zo'n gigantische hekel hebben aan Mercedes. De oneindige stroom leugens, manipulaties, steken onder water, het is ondertussen gewoon zielig, maar dat is ook omdat ze nu dus niet op het podium staan.
Slechte winnaars én slechte verliezers die alleen maar aandacht op het negatieve trekken, elke keer weer. En dan anderen giftig noemen :') De Formule 1 is een stuk leuker als MB niet op het podium komt. Ik zou ze echt niet missen als ze niet meer mee deden (als team).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208467061
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 14:05 schreef daNpy het volgende:

[..]
[..]
En toch vragen sommigen zich af waarom mensen zo'n gigantische hekel hebben aan Mercedes. De oneindige stroom leugens, manipulaties, steken onder water, het is ondertussen gewoon zielig, maar dat is ook omdat ze nu dus niet op het podium staan.
Slechte winnaars én slechte verliezers die alleen maar aandacht op het negatieve trekken, elke keer weer. En dan anderen giftig noemen :') De Formule 1 is een stuk leuker als MB niet op het podium komt. Ik zou ze echt niet missen als ze niet meer mee deden (als team).
een woord\

allemaal jaloezie :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_208467105
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
een woord\

allemaal jaloezie :)
Zoals jij jaloers bent op Max.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')