Thnxquote:Op zondag 19 maart 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee ze slaapt op pallets voor het ruim buiten ligt kussen op
Kenzie ligt daar zeker weet niet zeker of Mirthe of Bern naast haar ligt?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Op stream 2 zie ik toch het bed van Bern met dat aangezette stuk, wie liggen daar dan? Lijkt wel Mirthe en Kenzy, of hebben zij ook zo'n bed in elkaar geflanst?
Ja raar, wel met emmer er naast. Ziek door drank of door de rollade. Maar wie zijn het?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Op stream 2 zie ik toch het bed van Bern met dat aangezette stuk, wie liggen daar dan? Lijkt wel Mirthe en Kenzy, of hebben zij ook zo'n bed in elkaar geflanst?
Sommige bewoners zijn kwijt vanmorgenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar toch in het bed van Bern, waar is Bern dan.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar toch in het bed van Bern, waar is Bern dan.
Ik vind het maar een rare plek om te gaan slapen, ga dan onder de overkapping liggenquote:
Ik zag in ieder geval Mirthe en ik dacht Kenzy... emmer misschien voor het geval dat!quote:Op zondag 19 maart 2023 09:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja raar, wel met emmer er naast. Ziek door drank of door de rollade. Maar wie zijn het?
Ja sowieso dat zij buiten gaat liggen. Heeft ze daar de hele nacht gelegen?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ga is zoeken dan......
![]()
Wel een beetje raar allemaal.
Waarschijnlijk wel... ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sowieso dat zij buiten gaat liggen. Heeft ze daar de hele nacht gelegen?
wrm vreemd ze kunnen over van alles gepraat hebbenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:14 schreef Flow3r het volgende:
We hebben vannacht wel Bern met Kenzy buiten zien wandelen , was ook al zo vreemd
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die is wel bezopen geweest denk ik anders ga je daar toch niet liggen.
die we niet mogen horen , kom wel streamwissel dan of slquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandachtwordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
stond ook emmer naast aanbouwstuk bij bed van bernquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
Ik vraag me sowieso af hoe dat ding buiten komt, dat is toch nog best een zwaar apparaat.. ik weet niet of ik dat Eunice zie verplaatsen naar buiten. Misschien heeft ze Sasha ook nog niet gezien...quote:Op zondag 19 maart 2023 09:13 schreef engine het volgende:
Heeft Eunice wel gezien dat daar nog iemand ligt te slapen?
vreemd omdat Kenzy meestal heel vroeg gaat slapen en Bern eerder nog met Sas wasquote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm vreemd ze kunnen over van alles gepraat hebben
Geen idee, misschien ligt ze haar roes uit te slapen.. ze gingen volgens mij ook laat naar bed.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan was ze nu toch allang terug naar bed gegaan? Vreemde situatie, wel aandacht. Het wordt een enerverende dag qua stelletjes gesprekjes denk ik
Daar zitten wieltjes onder. Schuin zetten en duwen bij het stuur. ( weet niet hoe ik het moet uitleggen)quote:Op zondag 19 maart 2023 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe dat ding buiten komt, dat is toch nog best een zwaar apparaat.. ik weet niet of ik dat Eunice zie verplaatsen naar buiten. Misschien heeft ze Sasha ook nog niet gezien...
stond emmer bij bern zijn bedquote:Op zondag 19 maart 2023 09:23 schreef Flow3r het volgende:
Kan ook zijn omdat het lekker weer is buiten en misschien had iemand binnen wel gekotst
Ooh ja dat kan natuurlijk, ik snap wat je bedoelt....quote:Op zondag 19 maart 2023 09:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar zitten wieltjes onder. Schuin zetten en duwen bij het stuur. ( weet niet hoe ik het moet uitleggen)
Esther loopt ook dag in, dag uit in datzelfde truitje met dat "spannende" luikje voor haar decollete....quote:Op zondag 19 maart 2023 09:23 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil weten of Ice met Eunice heeft gesproken
[ afbeelding ]
Niet gisteren maar langer geleden
Ik weet alleen niet of ze het nou over Wanda of Eunice heeftquote:
Isaac lult met iedereen mee, met dat nare lachje en zijn immer herhalende "tuurlijk".quote:Op zondag 19 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ice lult dus gewoon met Esther mee
Terwijl vannacht Eunice in Shock was toen Jappie en Wanda met elkaar stonden en vervolgens zag hoe Esther Wanda in de gaten hield omdat ze Wanda wilde beschermen
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwdquote:
Deze uitspraak ging over Eunice geloof ik maar over Wanda heeft ze het ook gehadquote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze het nou over Wanda of Eunice heeft
Volgens mij heeft Eunice nog gezegd dat Esther moest oprottenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ice lult dus gewoon met Esther mee
Terwijl vannacht Eunice in Shock was toen Jappie en Wanda met elkaar stonden en vervolgens zag hoe Esther Wanda in de gaten hield omdat ze Wanda wilde beschermen
Ik gok Eunice.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwd
de relatie Jappie en Wanda?
"had ice wel ingegrepen"quote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en als het een eenmalig iets was had Ice wel ingegrepen maar het wordt opgebouwd
de relatie Jappie en Wanda?
Eunice kreeg geen kans om in de buurt van JW te komenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Nou die Esther die denkt dus dat Eunice zich terug getrokken heeft. Jammer dat Isaac niet verteld heeft van die tongzoen.
Over beide over Wanda en Jasper dat als ze gedronken hebben te ver gaatquote:Op zondag 19 maart 2023 09:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan klopte mijn vermoeden..quote:Op zondag 19 maart 2023 09:36 schreef Swannsy het volgende:
Bern ligt in Kenzie’s bed, dus Kenzie en Mirthe hebben bed ruil gedaan…
Meer mensenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eunice nog gezegd dat Esther moest oprotten
Volgens mij Wanda, vanmorgen zag je een shot van zijn bed en Wanda lag daar nog.quote:Op zondag 19 maart 2023 09:37 schreef Flow3r het volgende:
Iemand ligt in Jappie's bed, hij had maar weinig ruimte om er naast te kruipen
Laat zien dan regie
Dat is dan wel een beetje mislukt , want ze hebben samen gekletst tijdens het dansenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunice kreeg geen kans om in de buurt van JW te komen
grotendeels gelukt, Esther zat de hele tijd tegen JW aangeplakt op de klaagbankquote:Op zondag 19 maart 2023 09:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje mislukt , want ze hebben samen gekletst tijdens het dansen
Vast niet in haar gezichtquote:Op zondag 19 maart 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eunice nog gezegd dat Esther moest oprotten
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 09:45 schreef engine het volgende:
Zie nu voor de tweede dag op rij beestjes over de camera lopen in de keuken
En dat uit Kim d'r mond...quote:Op zondag 19 maart 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Kim vond het wel leuk, maar asociaal gedronken, dat vond ze minder
Gelukkig was Kim gefocustquote:Op zondag 19 maart 2023 09:44 schreef Flow3r het volgende:
Kim vond het wel leuk, maar asociaal gedronken, dat vond ze minder
Schijnt Babs geweest te zijn, vertelde Kim netquote:Op zondag 19 maart 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Esther vol met verhalen dat men haar riep dat JW wilde dat ze bij hem kwam slapen
Kim en Isaac over Wanda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelijk heeft Kimquote:Op zondag 19 maart 2023 09:52 schreef Flow3r het volgende:
Wanda heeft liggen neuken volgens Kim
Die mag vandaag geen traan laten
Kinderachtig mens is het toch ookquote:Op zondag 19 maart 2023 09:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Schijnt Babs geweest te zijn, vertelde Kim net
wendy ging toch niet meer drinkenquote:Op zondag 19 maart 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Nou Babette en Wendy schijnen zich lekker misdragen te hebben.. ik vind dat wel triest hoor. Maar hopelijk horen we meer.
Wanda en Jappie toch aant klooien geweest begrijp ik van Kim.
die slaapt nogquote:Op zondag 19 maart 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
Maaruh heeft Sas gezegd waarom zij buiten ligt ?
Babette en Zoë toch?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Nou Babette en Wendy schijnen zich lekker misdragen te hebben.. ik vind dat wel triest hoor. Maar hopelijk horen we meer.
Wanda en Jappie toch aant klooien geweest begrijp ik van Kim.
wendy heeft ze gezegd na halfjaarsfeestquote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht Babette... maar misschien Wendy ook wel..
Het circus begon al op de kamerquote:Op zondag 19 maart 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
Daarom lag Sas dus buiten
Omdat ze ziek wordt van mensen die zich bemoeien
Ik dacht dat ik Babette en Wendy hoorde van Kim.. maar ik heb een kapot oor dus...quote:
En dit mogen we allemaal horenquote:
Klopt FEBO was standaard te laat met wegdraaienquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
Van alles gebeurd maar als gewoonlijk niet op de streams gebracht door de lafbekken kamer 5.
KinKiJan plaatste een filmpje dat Rupert net voor een geluid sl zegt dat Wanda en Jasper liggen te neuken.
Ik dacht dat Bep en Zoe in k3 gingen slapenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Babette en Wendy hoorde van Kim.. maar ik heb een kapot oor dus...
Omdat dit van horen zeggen is, geen beelden die mensen op het internet kunnen achtervolgen denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit mogen we allemaal horen
Waarom dan alles wegdraaien gisteren??
Ik snapput niet
En gelijk heeft zequote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Sas
Zo kinderachtig dit
Waar bemoeit ze zich mee ( over kenzi)
Sas heeft er weer een mening over
Dat gebemoei met mensen
Ze wordt er facking ziek van
Laat ze met rust
Maar dan hadden ze de gesprekken toch kunnen laten horenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat dit van horen zeggen is, geen beelden die mensen op het internet kunnen achtervolgen denk ik
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassenquote:
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef spapaars het volgende:
Van alles gebeurd maar als gewoonlijk niet op de streams gebracht door de lafbekken kamer 5.
KinKiJan plaatste een filmpje dat Rupert net voor een geluid sl zegt dat Wanda en Jasper liggen te neuken.
Dan zijn er geen beelden die op internet komen denk ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dit mogen we allemaal horen
Waarom dan alles wegdraaien gisteren??
Ik snapput niet
ik vind het ook flauwekul, sowieso zijn het volwassen mensen die weten waar ze in zijn gestapt en overal camera's hangenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze de gesprekken toch kunnen laten horen
Dat weten ze daarom ook dat iedereen gisteren verrast wasquote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?
mag sas nog eigen mening hebben mssquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassen
Die stond zich gisteren maar wat graag met Jappie te bemoeienquote:Op zondag 19 maart 2023 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig bemoeit Sas zich nooit met anderen ,want Sas is wel volwassen
Was Sas niet degene die gisteravond tegen Zoe zei dat ze water moest drinken?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Sas
Zo kinderachtig dit
Dat gebemoei met mensen
Laat ze met rust
Kunnen ze nu toch wel een beeld op Jappie en Wanda geven die als vrienden op beeld zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn er geen beelden die op internet komen denk ik
Ik bedoel dat verhaal van Eunice wakker maken om naar JW te gaan..quote:Op zondag 19 maart 2023 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bep en Zoe in k3 gingen slapen
Volgens mij wisten we dit ook alleen door geroeptoeter van andere bewoners, beelden pas een week later op tv.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begreep uit het verhaal dat iedereen er op zat te wachten tot het een keer ging gebeuren. ZOuden ze niet weten van die ene keer op het half jaars feestje?
Oh lachen, want die hoor je idd nooit een eigen mening gevenquote:
Ja en te stoken met haar eigen meningquote:Op zondag 19 maart 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die stond zich gisteren maar wat graag met Jappie te bemoeien
Dat dusquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was Sas niet degene die gisteravond tegen Zoe zei dat ze water moest drinken?
was eerder goed advies vind ikquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sas is Jekyll and hidequote:Op zondag 19 maart 2023 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en te stoken met haar eigen mening
Pleasequote:
Of dat Kim een tokkie isquote:Op zondag 19 maart 2023 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Please![]()
Het gaat net zo vaak over Bep maar dat mag natuurlijk wel
Het is de een of de anderquote:
-knip-quote:Op zondag 19 maart 2023 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Please![]()
Het gaat net zo vaak over Bep maar dat mag natuurlijk wel
En dat is logisch hé, zoveel mensen zoveel meningen..quote:Op zondag 19 maart 2023 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of dat Kim een tokkie is
Of Jeff
Of Babs
Of zoe
Iedereen komt aan de beurt in de COS
Preciesquote:Op zondag 19 maart 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En dat is logisch hé, zoveel mensen zoveel meningen..
Kaasschaven is een kunstquote:Op zondag 19 maart 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat staat Kim dat stuk kaas te verkrachten...
Ze gaat nu aan de zijkant beginnenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat staat Kim dat stuk kaas te verkrachten...
Nou ja wel een beetjequote:
Dat snap ik ook nooit. heb je ook veel smallere plakkenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje
Heel veel mensen schaven vanaf de platte kant terwijl je vanaf boven moet beginnen
Alleen de eerstequote:Op zondag 19 maart 2023 10:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit. heb je ook veel smallere plakken
Vandaar mijn verbazing...quote:Op zondag 19 maart 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje
Heel veel mensen schaven vanaf de platte kant terwijl je vanaf boven moet beginnen
Aah die wist niet dat ze de vorige keer ook echt wat hebben gedaan?quote:Op zondag 19 maart 2023 10:20 schreef Flow3r het volgende:
marciano denkt dat ze misschien naar huis gaat want "nu is het echt gebeurd "
toen kon ze het kennelijk nog ontkennen,nu kan dat niet meer volgens Kenzyquote:Op zondag 19 maart 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah die wist niet dat ze de vorige keer ook echt wat hebben gedaan?
Maar Kim maakt het nog veel bonter. En eieren koken kent ze ook niet. Best bijzonder.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja wel een beetje
maar ze doet het allemaal wel en leert elke dagquote:Op zondag 19 maart 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim maakt het nog veel bonter. En eieren koken kent ze ook niet. Best bijzonder.
Er is een man van 40 en 1 van 62 die nog nooit voor zichzelf hadden gekookt voor dit programmaquote:Op zondag 19 maart 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Kim maakt het nog veel bonter. En eieren koken kent ze ook niet. Best bijzonder.
en zelfs zij hebben verstand van koken en etenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een man van 40 en 1 van 62 die nog nooit voor zichzelf hadden gekookt voor dit programma
Dat is ook best bijzonderquote:Op zondag 19 maart 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is een man van 40 en 1 van 62 die nog nooit voor zichzelf hadden gekookt voor dit programma
Maar het boeit ze niksquote:Op zondag 19 maart 2023 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en zelfs zij hebben verstand van koken en eten
Isaac net: "Die water moet wel borrelen zeg maar"quote:Op zondag 19 maart 2023 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en zelfs zij hebben verstand van koken en eten
Dan worden ze het lekkerstquote:Op zondag 19 maart 2023 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac net: "Die water moet wel borrelen zeg maar"
Jw klaagt nooitquote:Op zondag 19 maart 2023 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , je hoort ze ook zelden klagen
quote:Op zondag 19 maart 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
een halve seconde in beeld zo'n muurbriefje met de tekst Wanda moest jij niet naar bed?
Haha en helemaal flippen toen ze hoorde dat Bern dubbele dates had "quote:Op zondag 19 maart 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
Sas
Zo kinderachtig dit
Dat gebemoei met mensen
Laat ze met rust
Wanda moet eerst het bed van Jappie uitkomen voor ze naar kamer 5 kan gaanquote:Op zondag 19 maart 2023 10:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
wanda zit in kamer 5
om te vragen of het wordt uitgezonden
kenzi en marciano hebben het er nu over
ze heeft weer met japie het bed gedeeld
ze hebben het er over dat Wanda wellicht nu echt weg gaat
Wie is ze ?quote:
Liegen doet hij ook niet en spelletjes spelen met mensen vind hij laagquote:
Hij heeft vast ethiekquote:Op zondag 19 maart 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liegen doet hij ook niet en spelletjes spelen met mensen vind hij laag
Heerlijk! De day after is vaak nog leuker dan het feestje zelfquote:Op zondag 19 maart 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
Dat wordt een gezellige brunch met allemaal lange muilen..
Ja!!quote:Op zondag 19 maart 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haha en helemaal flippen toen ze hoorde dat Bern dubbele dates had "
weet je hoeveel fakking pijn dat doet ook in de rest van die families?"
Ik zeg er missen er wat aan tafelquote:Op zondag 19 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! De day after is vaak nog leuker dan het feestje zelf
Jappie en Wandaquote:Op zondag 19 maart 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is ze ?
Als ze dit op Jappie wil afschuiven![]()
Ik vind ook dat hij daar net zo goed verantwoordelijkheid in heeft. Wanda het meest uiteraard maar Jasper ook.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is ze ?
Als ze dit op Jappie wil afschuiven![]()
Deja vuquote:Op zondag 19 maart 2023 10:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
wanda zit in kamer 5
quote:Op zondag 19 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft vast ethiek
Net als Erik
Jappie heeft geen relatiequote:Op zondag 19 maart 2023 10:31 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij daar net zo goed verantwoordelijkheid in heeft. Wanda het meest uiteraard maar Jasper ook.
Alles om zichzelf zo snel mogelijk in te dekken.. Walgelijk wijf...quote:Op zondag 19 maart 2023 10:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
wanda zit in kamer 5
dat zou zo mooi zijn (fingers crossed)quote:Op zondag 19 maart 2023 10:32 schreef pingu66 het volgende:
Wanda naar huis,Wanda naar huis,Wanda,Wanda, Wanda naar huis!🎼🎵🎶
Maar is 'vrienden' met Wanda en de vorige keer zei hij nog dat hij zich schuldig voelde omdat ze er zo'n spijt van had. Niet schuldig genoeg blijkbaarquote:
mijn pa zegde , s avonds grote jan , s morgens kleine manquote:Op zondag 19 maart 2023 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal uit hun nest trekken, 's avonds een vent, 's ochtends een vent
Zei mijn vader altijd
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano was ook aardig dronken volgens Kenzy en Mirthe, ze zagen het aan z'n dronken oogjes en z'n dronken lach.
Bern: "Je dacht dat ik Kenzy was"
Als ze daar zelf al moeite mee heeftquote:Op zondag 19 maart 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee maar hij zou haar relatie kunnen respecteren..
zou mooi zijn als het toch een vooropgezet plan was tussen japie en jeffquote:Op zondag 19 maart 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie was gisteravond braaf aan het werk met Sas, iemand stond hem heel geil uit te dagen door aan een ijsje te likkenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens
Jappie heeft net zoveel 'schuld '
Dat vind ik ook heel erg kwalijk van jappiequote:Op zondag 19 maart 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
de aandacht die ze van hem krijgtquote:
Dat geld ook voor de vrouwen Babs Wendy. Waar is Jeffrey trouwens die moest brunch maken....quote:Op zondag 19 maart 2023 10:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
mijn pa zegde , s avonds grote jan , s morgens kleine man
quote:Op zondag 19 maart 2023 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano was ook aardig dronken volgens Kenzy en Mirthe, ze zagen het aan z'n dronken oogjes en z'n dronken lach.
Bern: "Je dacht dat ik Kenzy was"
ze neukt met Jappie omdat ze Ivor zo mistquote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de aandacht die ze van hem krijgt
ze heeft meerdere keren gezegd dat ze de aandacht van een man mist zoals ze thuis heeft
Schuld? Kenzy vergeet dat het beide volwassen mensen, als Wanda zo ver gaat dat ze haar relatie op het spel wil zetten is dat ook haar keuzequote:
Just act like nothing happendquote:Op zondag 19 maart 2023 10:38 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat niets doen vandaag
Die heeft een drukke nacht achter de rug![]()
[ afbeelding ]
Dit vind ik toch wel schaamteloos![]()
Alsof eer niets is gebeurd
Dat staat los van elkaar...quote:Op zondag 19 maart 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze daar zelf al moeite mee heeft
Het blijft een gok, wij weten niet wat er in kamer 5 gevraagd of gezegd wordtquote:
Het werd gezegd door Kenzy en Marcianoquote:Op zondag 19 maart 2023 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft een gok, wij weten niet wat er in kamer 5 gevraagd of gezegd wordt
Ik vind dit al te ergquote:Op zondag 19 maart 2023 10:40 schreef puzziepie het volgende:
Als Wanda het gaat gooien op het feit dat ze niets meer weet zou dat nog gênanter zijn
En op streamquote:Op zondag 19 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
Volgens tiano moeten ze het bespreken
Met Wanda
Ik ook.. hij heeft dan weliswaar geen relatie maar moet je dan bewust andere relaties slopen.quote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel erg kwalijk van jappie
Wanda in K3
Als je dit al doetquote:Op zondag 19 maart 2023 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook echt wel nasty van Wanda
Wanda wel kijk maar naar de afgelopen dagenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dit al doet
Dan zou ik naar huis gaan
Je kunt toch iemand niet zo kwetsen en dan gewoon door gaan alsof er niks aan de hand is
En zich er dan achter verschuilen dat haar familie haar er wel uit zou halen als het te erg wasquote:Op zondag 19 maart 2023 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dit al doet
Dan zou ik naar huis gaan
Je kunt toch iemand niet zo kwetsen en dan gewoon door gaan alsof er niks aan de hand is
Die zon schijnt niet voor Wanda vandaag..quote:Op zondag 19 maart 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
Ze gaat niks doen vandaag behalve in de zon zitten
Gitzwarte dag....quote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zon schijnt niet voor Wanda vandaag..
Esther zit even weer helemaal in de JW bubbel, zo vol dat mensen haar gisteren riepen dat JW wilde daze bijhem kwam liggenquote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit er weer aan te denken om manager te worden.
"Maar dâ doen wij niet, hè Willem"quote:Op zondag 19 maart 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Esther zit even weer helemaal in de JW bubbel, zo vol dat mensen haar gisteren riepen dat JW wilde daze bijhem kwam liggen
quote:Op zondag 19 maart 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit er weer aan te denken om manager te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |