SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 maart 2023 00:35 schreef KinKiJan het volgende:
En weer terug naar JW, Marciano en HenryZoenen zoenen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie allemaal geleerd van Estherquote:Op zondag 19 maart 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
ik krijg daar echt een naar gevoel van
dat te dichtbij komen van iemand
Moet je Ciano zien zitten. Rug naar jw, 1 been naast de bank.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
ik krijg daar echt een naar gevoel van
dat te dichtbij komen van iemand
brrrrrrquote:Op zondag 19 maart 2023 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je Ciano zien zitten. Rug naar jw, 1 been naast de bank.
Kenzi ligt in 3quote:Op zondag 19 maart 2023 00:38 schreef woxxel het volgende:
Kenzi naar buiten volgens mij.
Die kan niet naar bed natuurlijk
Allemaal hypocriete idioten.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:40 schreef puzziepie het volgende:
Ze doen allemaal precies datgene waar ze anderen van beschuldigen
,e kan toch met Mirthe naar bed in kamer 1?quote:Op zondag 19 maart 2023 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi ligt in 3
wanda en jappie in 1
Zou maar zo kunnen , Esther weet wel hoe ze de aandacht krijgtquote:Op zondag 19 maart 2023 00:40 schreef greysbones het volgende:
zouden ze om de beurt verplicht met Esther moeten zitten?
dat kan inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2023 00:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
,e kan toch met Mirthe naar bed in kamer 1?
Oh dan zag ik t verkeerd.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi ligt in 3
wanda en jappie in 1
Ja. Je weet eigenlijk vantevoren dat alles wordt weggedraaid op avonden als deze maar toch weer geïrriteerd daarover.quote:
Irritainment.quote:Op zondag 19 maart 2023 00:44 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja. Je weet eigenlijk vantevoren dat alles wordt weggedraaid op avonden als deze maar toch weer geïrriteerd daarover.
Heel raar en erg duidelijk dat er dus weer van alles gebeurd terwijl de regie juist wil dat we dat niet weten. Te laat.quote:
en dan éen minuut in de uitzending, zoenen, voorspel en wippen duurt langer hoor, film het gewoon als je bij de regie werkt, wat doe je anders daarquote:
Wappiequote:Op zondag 19 maart 2023 00:45 schreef Hoempah het volgende:
Esther: Ze heeft zelf een keuze gemaakt. Zelf een keuze gemaakt.
Jaquote:Op zondag 19 maart 2023 00:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dan éen minuut in de uitzending, zoenen, voorspel en wippen duurt langer hoor, film het gewoon als je bij de regie werkt, wat doe je anders daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |