Denk je? Chelsea en Judy zijn helemaal Danny-idolaat toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:39 schreef Ireth het volgende:
Als er dan toch oud-bewoners terug gaan komen, dan graag Ias, Judy, Chiara en Chelsea. Deze 4 hebben inmiddels ook wel door hoe vies de nominaties verlopen zijn mbt de exit van Ias en Ali omdat Lot en Danny thuis hadden moeten zitten..
Een doosje snacks van de Aldi voor twee euro.Wat een armzalig gedoe.quote:
😁quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:47 schreef tassie127 het volgende:
Nu Jolien, je zei net nog dat Bart zo mager was geworden, gun hem dan ook jou snacks om aan te sterken
Rob, chiara en ...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
die fuif gaan we zo nog zien in de gameroom met oud bewoners![]()
Chelsea gunt hem geen finale plek en judy absoluut nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk je? Chelsea en Judy zijn helemaal Danny-idolaat toch?
Dan ga ik ook!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:50 schreef Kayro het volgende:
Wanneer komt Ed sheeran..🙄
Ik bedoel Wolter Kroes was er ook..
klein sneertje van Jason.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Lol, Jason bedankt even de fans. Alles aan hun te danken. Danny doet het hardst mee..
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja idd. Ben ik hier voor wakker gebleven?
Had liever een bartje willen doen 🤣
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
Lot voelt het weer... ze gaan een krant krijgen..
🤮🤮quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind weinig mensen zo overdreven, naar, irritant en vervelend als deze 2![]()
[ afbeelding ]
Vooral Danny,daar valt linds nog bijna bij in het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind weinig mensen zo overdreven, naar, irritant en vervelend als deze 2![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |