SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
"Sla me"zei de masochist.
Neezei de sadist
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg Symph, hoe zoek jij je muziek uit, is het een momentopname, of random? Buiten het inspelen op het topic in bedoel ik.
Ik heb zin in pizza.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.
En soms gewoon dingen waar ik dan echt zin in heb
Lekker afwisselend is het.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.
En soms gewoon dingen waar ik dan echt zin in heb
Bereid je maar voor op nog meer André van Duin, Lucky.quote:
*cocktailprikker preventief klaarlegt om trommelvliezen wat door te prikken*quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op nog meer André van Duin, Lucky.
Ik heb best goede invloed op Symphonic.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb best goede invloed op Symphonic.
Hawaiiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Welke pizza bestellen jullie bij de Italiaan?
Toen ik dat nog deed, at ik altijd pepperoni.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Welke pizza bestellen jullie bij de Italiaan?
In de uitzending van André van Duin die andere komieken interviewt, kwam tot mijn grote schrik laatst het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl voorbij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb best goede invloed op Symphonic.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de uitzending van André van Duin die andere komieken interviewt, kwam tot mijn grote schrik laatst het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl voorbij.
Lekker, maar daar krijg ik enorme dorst vanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:05 schreef BasEnAad het volgende:
Met kappertjes, zwarte olijven en ansjovis. Meestal heet ie Siciliana
Ververs je browser eens, Symph.quote:
Ja, verschrikkelijk zout, maar ook een zuurtje, lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker, maar daar krijg ik enorme dorst van
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dit moet !yawa em ekat ot gnimoc re'yeht zijn
seicerpquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dit moet !yawa em ekat ot gnimoc re'yeht zijn
Waarom ben je overgestapt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Even een nieuwe VPN afconfigureren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]Ik zie de gelijkenis wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Deze kan ook een scheur opentrekkenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
Kijk Voxs, het kan altijd schreeuweriger.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Ja die staat ook op het lijstje voor een ander stukje tuin. Kwekerij hier heeft nu liguster van anderhalve meter hoog met kale wortels dus dan zijn we geen fortuin kwijt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:29 schreef Voxs het volgende:
@:doedezemaar, laurier is een snelle groeier en mooi in haag te knippen én groenblijvend.
Dat is mooi hoog alquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja die staat ook op het lijstje voor een ander stukje tuin. Kwekerij hier heeft nu liguster van anderhalve meter hoog met kale wortels dus dan zijn we geen fortuin kwijt.
Kijk je wel uit dat je niets breekt.quote:
Mijn waardigheid vooralquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niets breekt.
Met zeep in je harenquote:
Als ik ‘m nou toch eens verstondquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt best leuk
Bob Dylan - Dignity
Ondertitelde radio is nog niet uitgevondenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik ‘m nou toch eens verstond
Gewoon een heel lange mp3-tag maken en daar de complete songtekst in zettenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ondertitelde radio is nog niet uitgevonden
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon een heel lange mp3-tag maken en daar de complete songtekst in zetten
en goed ookquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herinner me een Rob die dit ff live ging zingen op een feestje
Hij is nooit kolonel gewordenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef Melting het volgende:
Die man heeft ook nooit de kans op promotie gehad hè?
Ja, zelfs de fileberichten zijn prachtig in het Duits.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk altijd WDR4 aan staan als we radio luisteren thuis
Echt wel. Hij is gepromoveerd tot Peter Euroquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef Melting het volgende:
Die man heeft ook nooit de kans op promotie gehad hè?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Hij is gepromoveerd tot Peter Euro
Jazeker, die zinsconstructies en die uitspraak, echt heerlijk om naar te luisteren!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens, en vooral een prettige luistertaal
Ik wist al niet meer voor welke winkel het ook alweer was.quote:
quote:
Geniet ervan, Melting.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Overigens zit ik nu aan dit biertje:
[ afbeelding ]
Proost zeg ik! [ afbeelding ]
Ik heb de film nooit gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist dat ik kon gokken dat het de cover was. Goeie versie trouwens, uit een fantastische film
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ] BREAKING NEWS: Melting heeft Katy Perry genomen
Ik word uberhaupt altijd wat ongemakkelijk van Michael Jacksonquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het altijd wat ongemakkelijk als jongere kinderen van die teksten zingen die echt voor volwassenen zijn. Hoe oud zou MJ hier geweest zijn? Hooguit een jaar of 10, waarschijnlijk nog jonger.
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Hooray for Hollywood van niet de familie Paay.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Het is in elk geval Leila K, dat heeft ze zelf inmiddels bevestigd
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ehhh.. was dit niet Leila K? Got To Get, of zoiets
En go to get kwam ook luid en duidelijk door.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
De slip zakt af, maar de spijkerbroek wordt opgetrokken.
Jij wil meteen helemaal naakt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
Niks zo vervelend als een afzakkende slip in een spijkerbroek. Dan maar meteen helemaal uit, ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Niks zo vervelend als een afzakkende slip in een spijkerbroek. Dan maar meteen helemaal uit, ja.
Hij was niet blij met de foto of met het liedje of allebei.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel heel teleurgesteld bij.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was niet blij met de foto of met het liedje of allebei.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
Nee!!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze gaat haar profielnaam aanpassen naar lijflink
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel heel teleurgesteld bij.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Dank nog Symph!
Alle apparaten gelijktijdig op dezelfde VPN server krijgen is wat tijdrovender dan ik dacht…
Ik snap dit nietquote:
Eigenlijk moet er gewoon een digitaal themakanaal komen: Vout 25/7, non-stop Voute muziek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct draait Vout:
Klazien uit Zalk - Jeans aan, Jeans uit
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er gewoon een digitaal themakanaal komen: Vout 25/7, non-stop Voute muziek.
Nu heel veel en is de inhoud minder.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
Echt, vroeger werd er echt nul nagedacht over hoesjes.
Ik hoor het volgens mij voor het eerst.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Deze draaide ik vroeger redelijk vaak
Dat is ook wel weer waar. Dat was ook waar ik me om verbaasde. Tegenwoordig moet elke pixel verantwoord en uitgedacht worden. Waar is het fout gegaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu heel veel en is de inhoud minder.
Ik vind die dj's van 538 niet van een hoger niveau dan wat wij doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Mag ik nog even klagen.
De laatste dagen luisterde ik naar radio 538 en normaal hou ik wel van dance en ik heb echt geen geweldige smaak zoals jullie weten. Maarrrr serieus driekwart van de nummers die ze daar draaien zijn remakes van nummers die ik al ken uit de jaren '90. Echt schaamteloos, gewoon geen enkele moeite gedaan en geen dj daar die er iets van zegt
Jullie zijn dan ook topquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die dj's van 538 niet van een hoger niveau dan wat wij doen.
Jullie doen het beter hoor. Hier hoor ik niet elke minuut HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die dj's van 538 niet van een hoger niveau dan wat wij doen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jullie doen het beter hoor. Hier hoor ik niet elke minuut HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAA
Radiozenders spelen liever op safe dan dat ze risico's durven te nemen met originele, vernieuwende, baanbrekende muziek. Wat je hier over 538 zegt, geldt echt voor alle zenders. Ik luister thuis nooit radio (op Radio 49 na, uiteraard), maar wel op het werk. Daar staat meestal Radio 2 aan. Daar draaien ze deels goeie muziek, maar ook de puberbagger van nu, zoals Snelle, Flemming, Suzan & Freek, etc. En soms iemand de radio op Q Music; dat is helemáál verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Mag ik nog even klagen.
De laatste dagen luisterde ik naar radio 538 en normaal hou ik wel van dance en ik heb echt geen geweldige smaak zoals jullie weten. Maarrrr serieus driekwart van de nummers die ze daar draaien zijn remakes van nummers die ik al ken uit de jaren '90. Echt schaamteloos, gewoon geen enkele moeite gedaan en geen dj daar die er iets van zegt
Ga je trippen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn volgende show wordt een Stedentrip
Sowieso is Melting niet zo spraakzaamquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jullie doen het beter hoor. Hier hoor ik niet elke minuut HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAA
Dat praten laat ik vnl aan Vout over...... die kan dat veel beter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is Melting niet zo spraakzaamVoordeel: praat -ie ook niet door intro's van nummers heen
Ik ga op korte termijn ook nog een bijzondere uitzending doen. Ik heb een bepaald ideetje, maar dat vertel ik pas tijdens de bewuste uitzending. Lekker mysterieus...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn volgende show wordt een Stedentrip
Melting voor Top 2000quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso is Melting niet zo spraakzaamVoordeel: praat -ie ook niet door intro's van nummers heen
quote:
Ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radiozenders spelen liever op safe dan dat ze risico's durven te nemen met originele, vernieuwende, baanbrekende muziek. Wat je hier over 538 zegt, geldt echt voor alle zenders. Ik luister thuis nooit radio (op Radio 49 na, uiteraard), maar wel op het werk. Daar staat meestal Radio 2 aan. Daar draaien ze deels goeie muziek, maar ook de puberbagger van nu, zoals Snelle, Flemming, Suzan & Freek, etc. En soms iemand de radio op Q Music; dat is helemáál verschrikkelijk.
Preciesquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft denk ik iets met een beruchte Mama Appelsap van doen....
Bubba?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
Bij deze zangeres moet ik altijd aan die grote politieman uit Police Academy denken.
Er is meer dancemuziek dan dat, alleen dat is wat je hoort op de radio.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar de specifieke klacht is dat er echt nieuwe nummer uitgebracht worden door bekende dance-artiesten/DJ's op de melodie van Daddy DJ of Blue Dabadie. En dat is de dancemuziek van nu. Ik zou me kapot schamen.
Nope... sinds 2011 al niet meer, zag ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook al niet meer onder ons
Suzan en Freek mogen ze van mij met onmiddellijke ingang verbiedenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radiozenders spelen liever op safe dan dat ze risico's durven te nemen met originele, vernieuwende, baanbrekende muziek. Wat je hier over 538 zegt, geldt echt voor alle zenders. Ik luister thuis nooit radio (op Radio 49 na, uiteraard), maar wel op het werk. Daar staat meestal Radio 2 aan. Daar draaien ze deels goeie muziek, maar ook de puberbagger van nu, zoals Snelle, Flemming, Suzan & Freek, etc. En soms iemand de radio op Q Music; dat is helemáál verschrikkelijk.
Nee, dat was die beer van een vent. Mozes Hightower.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hightower, dat was toch die geluidjes agent?
Eens. En voor de zekerheid hun stembanden operatief verwijderen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Suzan en Freek mogen ze van mij met onmiddellijke ingang verbieden
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat was die beer van een vent. Mozes Hightower.
Die met zijn geluidjes was Marvin Johnson.
Oh ja.... Jones...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Winslow
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is Living In A Box met Fool In Your Heart.
Zelfde intro…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |