SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
"Sla me"zei de masochist.
Neezei de sadist
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg Symph, hoe zoek jij je muziek uit, is het een momentopname, of random? Buiten het inspelen op het topic in bedoel ik.
Ik heb zin in pizza.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.
En soms gewoon dingen waar ik dan echt zin in heb
Lekker afwisselend is het.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms pak ik een thema, en heel vaak is het associëren.
En soms gewoon dingen waar ik dan echt zin in heb
Bereid je maar voor op nog meer André van Duin, Lucky.quote:
*cocktailprikker preventief klaarlegt om trommelvliezen wat door te prikken*quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op nog meer André van Duin, Lucky.
Ik heb best goede invloed op Symphonic.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb best goede invloed op Symphonic.
Hawaiiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Welke pizza bestellen jullie bij de Italiaan?
Toen ik dat nog deed, at ik altijd pepperoni.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Welke pizza bestellen jullie bij de Italiaan?
In de uitzending van André van Duin die andere komieken interviewt, kwam tot mijn grote schrik laatst het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl voorbij.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb best goede invloed op Symphonic.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de uitzending van André van Duin die andere komieken interviewt, kwam tot mijn grote schrik laatst het Limburgs Klaaglied van Martine Bijl voorbij.
Lekker, maar daar krijg ik enorme dorst vanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:05 schreef BasEnAad het volgende:
Met kappertjes, zwarte olijven en ansjovis. Meestal heet ie Siciliana
Ververs je browser eens, Symph.quote:
Ja, verschrikkelijk zout, maar ook een zuurtje, lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker, maar daar krijg ik enorme dorst van
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dit moet !yawa em ekat ot gnimoc re'yeht zijn
seicerpquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dit moet !yawa em ekat ot gnimoc re'yeht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |