bootcamp??quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Gooi er wat zand in, dan hebben we een zandbak"
quote:
Voor dat extra beetje droogheid?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:29 schreef engine het volgende:
Vlees in lappen gesneden en nog een keer de pan in.
Ik geloof dat de mannen een vuilniszak krijgenquote:
Dat dacht ik ook al jaquote:
had de rollade dan bewaardquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Zonde, zonde, zonde hoor.
Het is niet anders, maar toch.
Janet zegt nu ook dat het een beetje dom was. ze wist niet dat de boodschappen zo laat binnen kwamen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof dat de mannen een vuilniszak krijgen
Toen Jasper straks aan Rupert vroeg of hij echt een vuilniszak aan moest zei Rupert 'iedereen'.
kan ik me ook niet voorstellen neequote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Ze bakt ze even bruin aan beide kanten maar volgens mij nog niet gaar dan
Varkensquote:
Dit is zo zonde van het vlees, en degene die als eerste op het bordje lagen zijn al weer koudquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ik me ook niet voorstellen nee
ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Echt doodzonde van dat vlees.
Ik wilde het ook nog ff kwijt.
lekker bloederig varkensvleesquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is zo zonde van het vlees, en degene die als eerste op het bordje lagen zijn al weer koud
Ik vrees ook het ergste, ben ook benieuwd of de aardappels gaar zijn of nog te hard.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat er geen doorkomen meer aan is ook
En het had zo'n lekker maaltje kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste, ben ook benieuwd of de aardappels gaar zijn of nog te hard.
Het is echt een lekker gepruts in de keuken. Janet die een pot saus over zich heen kreeg was ook leuk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:37 schreef pingu66 het volgende:
Nu iedereen ook zeggen dat het niet.te vreten is wat Esther gemaakt heeft, kijken hoe zij zich voelt.
Oh ja ook nog verkeerde saus en de dressing had ze ook nog laten vallen, helemaal kut dus vanavond voor de 2 dames.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het had zo'n lekker maaltje kunnen zijn
Was een goede combi.
Alhoewel de saus ook al verkeerd ging.
Moet Jachtsaus zijn, maar ze kreeg Stroganoff
Ja dat was wel even komisch hebben de mensen thuis ook weer wat te lachen zei zequote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt een lekker gepruts in de keuken. Janet die een pot saus over zich heen kreeg was ook leuk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |