SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk ik kan me echt totaal niet voorstellen dat dat bij de Bijenkorf werkt vraag me af of ze daar ook zo praat en eruit ziet met dat knotje.
Als het wel zo is is geen reclame voor de Bijenkorf
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:07 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Misschien werkt ze met bijenkorven met zo een ding over haar hoofd en rook. Gewoon een misverstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Wat een foute tt
Volgende TT gaat zijn :"Waar we Danny buiten sjotten "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Daar weet ik niks van??quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
1e keer dat ik borsten zie bij lynds volgens mij is ze ook afgevallen
Stop het hoofd er ook maar inquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze stopt ze gauw weer onder de zwarte vuilniszak🙄
Die had Jason meegekregen naar de sleutelkamer in de eerste week.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef duyvisoke het volgende:
toen bart binnenging in t huis kreeg ie een sleutel die ie goed moest bewaren,is daar al wat mee gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |