abonnement Unibet Coolblue
pi_208434008
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 10:23 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik kom uit de zorg en daar speelt dit soort dingen niet iig wat ik heb gezien. Wel roddeltantes. Maar geen smerige kereltjes of affaires. Zijn ook bijna alleen maar vrouwen maar alsnog.
Wat is nou precies erger? Vrouwen die achter iemands rug om deze persoon onderuit halen? Of vieze mannetjes die met smerige praatjes hopen op sex. En wil je je keuze motiveren?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_208434066
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tom vertelde gisteren dat ze een paar jaar later samen met die gast van NOS er tussenuit is gepiept. Maar er ook na 2008 nog een paar jaar gewerkt heeft.
Dat laatste stond overigens ook gewoon in het artikel zelf
pi_208434109
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat laatste stond overigens ook gewoon in het artikel zelf
Ja klopt. Maar ik ben nu aan het uitzoeken wie het is. Kom er nog niet helemaal uit.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208434132
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik weet niet of het zo is maar het lijkt alsof je er op uit bent om bewust een slachtoffer of een dader aan te wijzen.

In feite doet de VK dit al door een onderzoek op een dusdaninge manier te schrijven dat bepaalde figuren zonder enige vorm van nuance afgeschilderd worden als dader terwijl die nuance er wel degelijk is. Wat die nuance ook is, er zal vast een reden zijn waarom er diverse uitspraken zijn gedaan. Dat maakt die uitspraken niet persé gelegitimeerd maar brengt wel nuance in heel het verhaal. Maar nu worden mensen voor de bus gegeooid en zij moeten zich dan maar met een redelijk feitenverhaal zien te verweren.
Ik kan me best voorstellen dat een "team Egbers" privézaken privé wil houden hoezeer ze ook zouden helpen in een verweer.
En dan na het artikel maar even tussen neus en lippen het woord 'politiebescherming' laten vallen en daarna doen alsof je de ander niet hoort want het is privé? Er wordt volledig gesuggereerd dat die dame helemaal krankjorum en agressief is en dat Tom puur op haar reageert.

Die dame kan niet harder beschadigd worden en Tom kan geen beter excuus hebben.
pi_208434153
Even Jan Dijkgraaf erbij gehaald. Smerige column vol met oude vetes uit het verleden.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-tom-egbers/
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208434156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja klopt. Maar ik ben nu aan het uitzoeken wie het is. Kom er nog niet helemaal uit.
Maakt dat verder heel veel verschil?
pi_208434157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Natuurlijk was dat gewoon nog gebeurd. Ik zeg niet dat ie geen keuze had, dat is jouw aanname. Zeg alleen dat het beter is, want dat stuk komt er sws als je dit 4 a 5 dagen vantevoren doet. Of denk je dat ze dit in de laatste 24u geschreven hebben?

Er is/was een giftige sfeer op de redactie. Daar zou het over moeten gaan, niet dat Tom het gezellig had met een jonge dame.
Daar gaat het hele artikel net over :D
pi_208434255
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dan na het artikel maar even tussen neus en lippen het woord 'politiebescherming' laten vallen en daarna doen alsof je de ander niet hoort want het is privé? Er wordt volledig gesuggereerd dat die dame helemaal krankjorum en agressief is en dat Tom puur op haar reageert.

Die dame kan niet harder beschadigd worden en Tom kan geen beter excuus hebben.
Ik heb het idee dat dat eerder een eigen invulling van zaken is. Een andere verklaring zou kunnen zijn dat "Team Egbers" er helemaal niet op uit is om de dader te beschadigen en daarom zo min mogelijk los laat.
pi_208434275
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Daar gaat het hele artikel net over :D
Door een aantal redactieleden bij naam te noemen gaat het daar natuurlijk al snel wél over. Te meer omdat de drie namen in het artikel stuk voor stuk ook nog op TV verschijnen en daardoor BN-ers zijn.
pi_208434294
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dan na het artikel maar even tussen neus en lippen het woord 'politiebescherming' laten vallen en daarna doen alsof je de ander niet hoort want het is privé? Er wordt volledig gesuggereerd dat die dame helemaal krankjorum en agressief is en dat Tom puur op haar reageert.

Die dame kan niet harder beschadigd worden en Tom kan geen beter excuus hebben.
Janke zei zelfs dat ze haar auto kapot wilde rijden om zelfmoord te plegen. Dat mens gaat ver om de slachtofferkaart te spelen.

En dan was ze ook nog voorzitster van Mores (het meldpunt ongewenste omgangsvormen voor de Nederlandse culturele en creatieve sector).
pi_208434355
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Door een aantal redactieleden bij naam te noemen gaat het daar natuurlijk al snel wél over. Te meer omdat de drie namen in het artikel stuk voor stuk ook nog op TV verschijnen en daardoor BN-ers zijn.
Geen namen noemen was dan een beter idee geweest, zeg je? Dan had je dat toch alsnog gekregen, maar dan ook met mensen die er niks mee te maken hebbe, maar er wel gewerkt hebben?

En juist bij Tom Egbers had je nog een extra link omdat zijn vrouw betrokken is bij het meldpunt
pi_208434375
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn he? Met de volgende bewering wil ik absoluut niet beweren dat er geen misstanden, misbruik en grensoverschrijdend gedrag is. Maar zolang er vrouwen zijn die hun uiterlijk gebruiken om iets te bereiken wat ze anders niet zou lukken, zullen er mannen zijn die hier mis- of gebruik van maken. En dat kunnen ook gewoon hele verknipte vrouwen zijn die eerst uitlokken en later de slachtofferrol zoeken als de man in kwestie toch niet oprecht en eerlijk was toen hij haar vertelde dat hij z'n leven zou omgooien om van haar te kunnen houden. En hoeveel vrouwen geilen er wel niet op een machtige man? Als je dan als stagiair binnenkomt bij de NOS dan is Tom echt wel een van de apen bovenop de rots. Voor sommige vrouwen dus enorm interessant...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 12:45:34 #63
5428 crew  miss_sly
pi_208434424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dat eerder een eigen invulling van zaken is. Een andere verklaring zou kunnen zijn dat "Team Egbers" er helemaal niet op uit is om de dader te beschadigen en daarom zo min mogelijk los laat.
Slip of the tongue?

De dame in kwestie wil zelf kennelijk niet in de openbaarheid en zit dus ook nergens om haar verhaal te doen. Daar kan Egbers natuurlijk gebruik van maken door zijn verhaal te doen en zichzelf er toch wel iets positiever uit laten komen dan realiteit was.

Maar al met al gaat het niet over de affaire met alles erop en eraan, maar over hoe Egbers haar bejegende op de redactie. En daarvan getuigen nu mensen anders dan de dame in kwestie dat het allesbehalve netjes en professioneel was. Dat is het verhaal in de Volkskrant. Omdat Janke het niet kon laten haar straatje schoon te vegen, omdat het voelt als gezichtsverlies dat iedereen nu weet dat Tom een jong blaadje on the side had, gaat het ineens veel meer over die affaire en niet over zijn gedrag erna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 maart 2023 @ 12:49:03 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208434452
Stop Pesten Nu verbijsterd door interview Tom Egbers: 'Misbruikt macht om jonge collega trap na te geven’

Voor de ogen van een miljoen kijkers reageerde Egbers zichtbaar geëmotioneerd op de verhalen over wangedrag op de werkvloer bij NOS Sport. De presentator vond het belangrijk zijn kant van het verhaal te vertellen, omdat hij zich ‘na vier decennia niet zomaar bij het grofvuil laat zetten’.

Met die uitspraak stipt Egbers het probleem helemaal verkeerd aan, vindt Stop Pesten Nu. ,,Het was allemaal te veel ‘ik, ik, ik’. Hij had daar moeten gaan zitten puur en alleen om te zeggen hoe vervelend zijn gedrag voor de ander was. Jij bent ten slotte de dader. Jij bent drie jaar lang vreemdgegaan en hebt degene met wie je vreemdging vervolgens lange tijd gepest. Ga dat niet bij een ander leggen.’’

Zonder dat de NOS-presentator het door heeft maakt hij zich schuldig aan victim blaming, zegt Bolwerk, deskundige op het gebied van pesten. ,,Dit gedrag zien we vaker bij mensen die pesten. Wanneer ze betrapt worden gaan ze wild om zich heen slaan. Dan raken ze boos en wijzen ze met het vingertje naar anderen. Dat degene die zij pesten ook onaardig doet, of dat hij niet de enige is die pest.”

Aan de schandpaal
In dit geval is het extra kwalijk, zegt Bolwerk, omdat Egbers ‘zijn macht als bekendheid misbruikt om zijn slachtoffer op een groot platform aan de schandpaal te nagelen’. ,,Dat is ernstig. Want zij kan zich niet met dezelfde media-aandacht verdedigen.”

In het half uur durende gesprek met presentator Khalid Kasem erkende Egbers de veelbesproken affaire met de twintig jaar jongere collega. Die affaire eindigde na drie jaar in een tumultueuze situatie tussen Egbers en de vrouw. In het Volkskrant-artikel wordt gezegd dat Egbers op de redactie uitspraken deed als ‘serpent’ en ‘as van het kwaad’ over de vrouw. ,,Dat heb ik fout gedaan, dat was in woede”, erkende hij. ,,Ik had mijn collega’s daar geen deelgenoot van moeten maken.’’

Egbers was boos op de stagiaire omdat ze volgens hem ‘explosieve’ onwaarheden over de affaire had verteld aan zijn vrouw Janke Dekker, die ‘een bom legden onder de reddingskans van mijn huwelijk’. Dat is ‘natuurlijk grote bullshit’, reageert Bolwerk. ,,Hij is de vreemdganger dus hij legt zelf een bom onder zijn huwelijk. Niet één keer, maar drie jaar lang! Egbers moet zich niet te veel op de jonge collega richten maar meer naar zichzelf kijken. En naar de algehele cultuur bij NOS Sport en op wat voor een manier hij daaraan heeft bijgedragen. Daarin neemt hij zo nu en dan zijn verantwoordelijkheid en dat is goed, maar vervolgens schakelt hij weer terug in die slachtofferrol en doet hij zijn verhaal weer teniet.”

Egbers erkende in het gesprek dat ‘de cultuur bij Studio Sport moet veranderen, die is kennelijk niet goed’. Maar hij beklemtoont ook dat er de afgelopen jaren al zaken zijn veranderd. Zo wees Egbers erop dat er tegenwoordig meer vrouwen op de redactie werken dan in het verleden het geval was. ,,Ik snap het als hij zegt dat het allemaal lang geleden is, maar wat veel mensen niet weten is dat gepeste mensen zelfs na 40 jaar daar nog last van kunnen hebben. Pesten wordt echt vreselijk onderschat en het is goed dat dit nu naar buiten komt. Dat dat nu pas gebeurt heeft te maken met bewustwording en een verandering in onze manier van denken.”

Al met al kijkt Stop Pesten Nu met gemengde gevoelens naar het interview. Het steekt Bolwerk dat het gesprek op het initiatief van Egbers tot stand is gekomen. ,,De ene keer lijkt hij begripvol over de situatie en lijkt hij te zeggen dat het hem spijt. Maar in de volgende zinnen is hij bezig met hoe zielig hij wel niet is. Daarmee ben je een afleiding aan het creëren van een fundamenteel belangrijke kwestie”, zegt de deskundige. ,,Dat is jammer. Want het gaat helemaal niet om Egbers. Of om die affaire. Dat is allemaal bijzaak. Het gaat erom dat we op iedere werkvloer in Nederland een gezonde cultuur krijgen waarin iedereen zich veilig voelt en gehoord voelt. Die kans om dat voor één keer goed duidelijk te maken heeft hij laten schieten.”

https://www.ad.nl/show/st(...)a-te-geven~a323d964/

Boemerang :o dus
Goed bezig Tom |:) :|W
pi_208434457
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Slip of the tongue?

De dame in kwestie wil zelf kennelijk niet in de openbaarheid en zit dus ook nergens om haar verhaal te doen. Daar kan Egbers natuurlijk gebruik van maken door zijn verhaal te doen en zichzelf er toch wel iets positiever uit laten komen dan realiteit was.

Maar al met al gaat het niet over de affaire met alles erop en eraan, maar over hoe Egbers haar bejegende op de redactie. En daarvan getuigen nu mensen anders dan de dame in kwestie dat het allesbehalve netjes en professioneel was. Dat is het verhaal in de Volkskrant. Omdat Janke het niet kon laten haar straatje schoon te vegen, omdat het voelt als gezichtsverlies dat iedereen nu weet dat Tom een jong blaadje on the side had, gaat het ineens veel meer over die affaire en niet over zijn gedrag erna.
En dat mevrouw Egbers ook nog de voorzitster was van het mediameldpunt voor ongewenst gedrag, maakt maar eens te meer duidelijk hoe verkeerd de verhoudingen lagen.
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 12:51:00 #66
5428 crew  miss_sly
pi_208434476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En dat mevrouw Egbers ook nog de voorzitster was van het mediameldpunt voor ongewenst gedrag, maakt maar eens te meer duidelijk hoe verkeerd de verhoudingen lagen.
Dat is natuurlijk volledig uit den boze.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208434534
Boehoe victim blaming!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208434586
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stop Pesten Nu verbijsterd door interview Tom Egbers: 'Misbruikt macht om jonge collega trap na te geven’

Voor de ogen van een miljoen kijkers reageerde Egbers zichtbaar geëmotioneerd op de verhalen over wangedrag op de werkvloer bij NOS Sport. De presentator vond het belangrijk zijn kant van het verhaal te vertellen, omdat hij zich ‘na vier decennia niet zomaar bij het grofvuil laat zetten’.

Met die uitspraak stipt Egbers het probleem helemaal verkeerd aan, vindt Stop Pesten Nu. ,,Het was allemaal te veel ‘ik, ik, ik’. Hij had daar moeten gaan zitten puur en alleen om te zeggen hoe vervelend zijn gedrag voor de ander was. Jij bent ten slotte de dader. Jij bent drie jaar lang vreemdgegaan en hebt degene met wie je vreemdging vervolgens lange tijd gepest. Ga dat niet bij een ander leggen.’’

Zonder dat de NOS-presentator het door heeft maakt hij zich schuldig aan victim blaming, zegt Bolwerk, deskundige op het gebied van pesten. ,,Dit gedrag zien we vaker bij mensen die pesten. Wanneer ze betrapt worden gaan ze wild om zich heen slaan. Dan raken ze boos en wijzen ze met het vingertje naar anderen. Dat degene die zij pesten ook onaardig doet, of dat hij niet de enige is die pest.”

Aan de schandpaal
In dit geval is het extra kwalijk, zegt Bolwerk, omdat Egbers ‘zijn macht als bekendheid misbruikt om zijn slachtoffer op een groot platform aan de schandpaal te nagelen’. ,,Dat is ernstig. Want zij kan zich niet met dezelfde media-aandacht verdedigen.”

In het half uur durende gesprek met presentator Khalid Kasem erkende Egbers de veelbesproken affaire met de twintig jaar jongere collega. Die affaire eindigde na drie jaar in een tumultueuze situatie tussen Egbers en de vrouw. In het Volkskrant-artikel wordt gezegd dat Egbers op de redactie uitspraken deed als ‘serpent’ en ‘as van het kwaad’ over de vrouw. ,,Dat heb ik fout gedaan, dat was in woede”, erkende hij. ,,Ik had mijn collega’s daar geen deelgenoot van moeten maken.’’

Egbers was boos op de stagiaire omdat ze volgens hem ‘explosieve’ onwaarheden over de affaire had verteld aan zijn vrouw Janke Dekker, die ‘een bom legden onder de reddingskans van mijn huwelijk’. Dat is ‘natuurlijk grote bullshit’, reageert Bolwerk. ,,Hij is de vreemdganger dus hij legt zelf een bom onder zijn huwelijk. Niet één keer, maar drie jaar lang! Egbers moet zich niet te veel op de jonge collega richten maar meer naar zichzelf kijken. En naar de algehele cultuur bij NOS Sport en op wat voor een manier hij daaraan heeft bijgedragen. Daarin neemt hij zo nu en dan zijn verantwoordelijkheid en dat is goed, maar vervolgens schakelt hij weer terug in die slachtofferrol en doet hij zijn verhaal weer teniet.”

Egbers erkende in het gesprek dat ‘de cultuur bij Studio Sport moet veranderen, die is kennelijk niet goed’. Maar hij beklemtoont ook dat er de afgelopen jaren al zaken zijn veranderd. Zo wees Egbers erop dat er tegenwoordig meer vrouwen op de redactie werken dan in het verleden het geval was. ,,Ik snap het als hij zegt dat het allemaal lang geleden is, maar wat veel mensen niet weten is dat gepeste mensen zelfs na 40 jaar daar nog last van kunnen hebben. Pesten wordt echt vreselijk onderschat en het is goed dat dit nu naar buiten komt. Dat dat nu pas gebeurt heeft te maken met bewustwording en een verandering in onze manier van denken.”

Al met al kijkt Stop Pesten Nu met gemengde gevoelens naar het interview. Het steekt Bolwerk dat het gesprek op het initiatief van Egbers tot stand is gekomen. ,,De ene keer lijkt hij begripvol over de situatie en lijkt hij te zeggen dat het hem spijt. Maar in de volgende zinnen is hij bezig met hoe zielig hij wel niet is. Daarmee ben je een afleiding aan het creëren van een fundamenteel belangrijke kwestie”, zegt de deskundige. ,,Dat is jammer. Want het gaat helemaal niet om Egbers. Of om die affaire. Dat is allemaal bijzaak. Het gaat erom dat we op iedere werkvloer in Nederland een gezonde cultuur krijgen waarin iedereen zich veilig voelt en gehoord voelt. Die kans om dat voor één keer goed duidelijk te maken heeft hij laten schieten.”

https://www.ad.nl/show/st(...)a-te-geven~a323d964/

Boemerang :o dus
Goed bezig Tom |:) :|W
Wat is dit nou weer?

Nu gaat het net lijken alsof ik het voor Egbers op wil nemen.

Maar je nodigt een gast uit die net een week na publicatie van een artikel dat een vrij grote impact heeft op zijn leven, nog heel hoog in de emotie zit. Mag het even dat hij zijn kant van het verhaal wil doen.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:01:01 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434598
Dus ze hebben een affaire van 3 jaar waarin er "alleen maar gezoend" is, vervolgens wordt mevrouw Egbers door de dame in kwestie op de hoogte gebracht van de gebeurtenissen, en daarna gaat Tom Egbers als een tolle tegen en over de dame in kwestie tekeer op de werkvloer?

Dan weet je wel zeker dat er niet alleen maar gezoend is, dat de dame in kwestie dat ook aan mevrouw Egbers verteld heeft en dat Tom Egbers daarna pas echt naar is gaan doen.

En volgens mij is dat laatste waar het allemaal om draait: zijn gedrag nadat de affaire beëindigd was.

Zwangerschap? Abortus? En Tom die thuis ook liegt alsof het gedrukt staat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208434633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:01 schreef Leandra het volgende:
Dus ze hebben een affaire van 3 jaar waarin er "alleen maar gezoend" is, vervolgens wordt mevrouw Egbers door de dame in kwestie op de hoogte gebracht van de gebeurtenissen, en daarna gaat Tom Egbers als een tolle tegen en over de dame in kwestie tekeer op de werkvloer?

Dan weet je wel zeker dat er niet alleen maar gezoend is, dat de dame in kwestie dat ook aan mevrouw Egbers verteld heeft en dat Tom Egbers daarna pas echt naar is gaan doen.

En volgens mij is dat laatste waar het allemaal om draait: zijn gedrag nadat de affaire beëindigd was.

Zwangerschap? Abortus? En Tom die thuis ook liegt alsof het gedrukt staat?
Tom zou bij de jongere stagiaire thuis komen, en het dan, drie jaar lang, alleen bij zoenen houden. :')

En inderdaad, Tom werd boos omdat de stagiare dingen tegen zijn vrouw zei, Tom zou vooral boos op zichzelf moeten zijn, dat hij de situatie door zijn eigen gedrag zo ver heeft laten komen.

Overigens had Tom het zelf over meerdere affaires, kortom, veel is via de media niet eens naar buiten gekomen.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:06:01 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208434642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:01 schreef Leandra het volgende:
Dus ze hebben een affaire van 3 jaar waarin er "alleen maar gezoend" is, vervolgens wordt mevrouw Egbers door de dame in kwestie op de hoogte gebracht van de gebeurtenissen, en daarna gaat Tom Egbers als een tolle tegen en over de dame in kwestie tekeer op de werkvloer?

Dan weet je wel zeker dat er niet alleen maar gezoend is, dat de dame in kwestie dat ook aan mevrouw Egbers verteld heeft en dat Tom Egbers daarna pas echt naar is gaan doen.

En volgens mij is dat laatste waar het allemaal om draait: zijn gedrag nadat de affaire beëindigd was.

Zwangerschap? Abortus? En Tom die thuis ook liegt alsof het gedrukt staat?
En dan dit: :o

Tom Egbers: 'Ik wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken'

Tom Egbers heeft, een week na de publicatie van de Volkskrant over grensoverschrijdend gedrag op de redactie van NOS Sport, van zich laten horen. De presentator zat vanavond op eigen verzoek aan tafel bij talkshow Khalid & Sophie. "Ik wil iedereen recht in de ogen kunnen aankijken."
:') :|W _O- _O- _O-

https://www.rtlnieuws.nl/(...)end-gedrag-nos-sport

Lul dat lukt je thuis niet eens bij je vrouw en kinderen |:( |:(
pi_208434703
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Door een aantal redactieleden bij naam te noemen gaat het daar natuurlijk al snel wél over. Te meer omdat de drie namen in het artikel stuk voor stuk ook nog op TV verschijnen en daardoor BN-ers zijn.
Al die andere presentatoren worden niet genoemd. Dus die worden (hierdoor) niet beschadigd. Wat wel opmerkelijk is aangezien de VK alleen uit zou zijn op het beschadigen van de BNers
pi_208434716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:01 schreef Leandra het volgende:

En volgens mij is dat laatste waar het allemaal om draait: zijn gedrag nadat de affaire beëindigd was.

Zwangerschap? Abortus? En Tom die thuis ook liegt alsof het gedrukt staat?
Ik vond het veelzeggend dat hij het erover had dat ze hem een mes in de rug had gestoken. Die formulering impliceert geen dreiging en angst vanwege stalking, maar een gevoel van verraad. Mogelijk heeft ze meer aan zijn vrouw verteld dan hij wilde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 13:16:11 #74
5428 crew  miss_sly
pi_208434734
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond het veelzeggend dat hij het erover had dat ze hem een mes in de rug had gestoken. Die formulering impliceert geen dreiging en angst vanwege stalking, maar een gevoel van verraad. Mogelijk heeft ze meer aan zijn vrouw verteld dan hij wilde.
Dat er in drie jaar stiekeme ontmoetingen bij haar thuis meer is gebeurd dan alleen zoenen, bijvoorbeeld?

Echt, ik vind dat stukje zo ongeloofwaardig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:16:37 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434741
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En dan dit: :o

Tom Egbers: 'Ik wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken'

Tom Egbers heeft, een week na de publicatie van de Volkskrant over grensoverschrijdend gedrag op de redactie van NOS Sport, van zich laten horen. De presentator zat vanavond op eigen verzoek aan tafel bij talkshow Khalid & Sophie. "Ik wil iedereen recht in de ogen kunnen aankijken."
:') :|W _O- _O- _O-

https://www.rtlnieuws.nl/(...)end-gedrag-nos-sport

Lul dat lukt je thuis niet eens bij je vrouw en kinderen |:( |:(
Dat laatste is dan ook zijn grootste probleem, hij heeft zijn vrouw kennelijk wel dat "alleen maar zoenen" leugentje op de mouw kunnen spelden, vandaar dat hij zo kwaad was dat de dame in kwestie zijn vrouw wat anders vertelde.

Waarom die dochter zich dan ook nog met een kwestie van tig jaar geleden moet bemoeien is me niet duidelijk.
Dit was een issue tussen Tom en zijn vrouw, als hij zich vervolgens op het werk niet zo achterlijk had uitgelaten over de dame in kwestie was er helemaal niets aan de hand geweest.. affaire van 3 jaar, heeft de rest van de wereld weinig mee te maken, zolang je je niet als een achterlijke gaat gedragen omdat je boos bent dat ze je vrouw verteld heeft wat er werkelijk gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? zaterdag 18 maart 2023 @ 13:20:54 #76
70532 loveli
N
pi_208434803
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat er in drie jaar stiekeme ontmoetingen bij haar thuis meer is gebeurd dan alleen zoenen, bijvoorbeeld?

Echt, ik vind dat stukje zo ongeloofwaardig.
Tom "als ik 'em er niet insteek is het geen vreemdgaan" Egbers had misschien het idee dat hij zo z'n gezin niet belazerde.

Maar kans van 99 uit 100 dat ze niet hun handjes op de rug hielden of de lipjes stijf dicht knepen.
crap in = crap out
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 13:22:43 #77
5428 crew  miss_sly
pi_208434829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:20 schreef loveli het volgende:

[..]
Tom "als ik 'em er niet insteek is het geen vreemdgaan" Egbers had misschien het idee dat hij zo z'n gezin niet belazerde.

Maar kans van 99 uit 100 dat ze niet hun handjes op de rug hielden of de lipjes stijf dicht knepen.
O, dat zou kunnen. Het aloude 'alles behalve penetratie en dan is het geen vreemdgaan' en dat noemen we dan 'alleen zoenen'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208434850
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Boehoe victim blaming!
Gaat er eerst om wie precies victim is...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:25:51 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434862
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, dat zou kunnen. Het aloude 'alles behalve penetratie en dan is het geen vreemdgaan' en dat noemen we dan 'alleen zoenen'.
Mwah, een "affaire" van 3 jaar is volgens mij erger vreemdgaan dan 1 keer buiten de deur neuken met iemand waarmee je het vervolgens nooit meer doet.

Maar hoezo is het een affaire als er toch niks gebeurd is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208434864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat laatste is dan ook zijn grootste probleem, hij heeft zijn vrouw kennelijk wel dat "alleen maar zoenen" leugentje op de mouw kunnen spelden, vandaar dat hij zo kwaad was dat de dame in kwestie zijn vrouw wat anders vertelde.
Dat is ook wat zij heeft beweerd, volgens het artikel:

"Ze zoenen een aantal keer en daar blijft het bij, meldt ze de hoofdredactie."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:27:49 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is ook wat zij heeft beweerd, volgens het artikel:

"Ze zoenen een aantal keer en daar blijft het bij, meldt ze de hoofdredactie."
Tsja... als je dat als partner van zo graag wilt geloven...

En dat wil ze schijnbaar graag, want hij is vooral boos over wat de dame in kwestie aan zijn vrouw verteld heeft, dat is kennelijk een ander verhaal dan "een paar keer zoenen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208434882
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Al die andere presentatoren worden niet genoemd. Dus die worden (hierdoor) niet beschadigd. Wat wel opmerkelijk is aangezien de VK alleen uit zou zijn op het beschadigen van de BNers
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
pi_208434892
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Een verder niet nader te noemen presentator van Studio Sport (die op zondagavond de samenvattingen van de Eredivisie presenteert) was dan beter geweest inderdaad
pi_208434907
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat er in drie jaar stiekeme ontmoetingen bij haar thuis meer is gebeurd dan alleen zoenen, bijvoorbeeld?

Echt, ik vind dat stukje zo ongeloofwaardig.
Dat jij het ongeloofwaardig vindt maakt het niet onwaar.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:33:49 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208434911
Tommie heeft scheef geschaatst
https://www.dumpert.nl/item/100056405_848b38a2

Leuk telefoon gesprek :+ _O-
pi_208434916
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Een verder niet nader te noemen presentator was dan beter geweest inderdaad
Even gecorrigeerd.
pi_208434919
Tommie lekker neuken met een 22 jarige. Goed hoor _O_
pi_208434922
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Tsja... als je dat als partner van zo graag wilt geloven...

En dat wil ze schijnbaar graag, want hij is vooral boos over wat de dame in kwestie aan zijn vrouw verteld heeft, dat is kennelijk een ander verhaal dan "een paar keer zoenen".
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_208434935
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Even gecorrigeerd.
Zodat iedereen gaat checken wie het zou kunnen zijn en iedereen beschuldigd wordt? En dat er op dit forum lijstjes worden gemaakt van mensen die bij de NOS hebben gewerrkt en het dus zouden kunnen zijn? Hoe maakt dat de situatie beter?
pi_208434941
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Tommie lekker neuken met een 22 jarige. Goed hoor _O_
Nee nee, dat deden ze juist niet!
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:37:55 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
Dan nog zit z'n vrouw nu te liegen als ze doet alsof ze niet beter weet dan alleen zoenen.

Het zou overigens prima kunnen dat ze dat afgesproken hadden, maar dat daar iets tussen kwam waardoor zij zich niet meer genoodzaakt voelde zich aan die afspraak te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:38:24 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_208434946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Tommie lekker neuken met een 22 jarige. Goed hoor _O_
En aan zijn vrouw vertellend: Alleen zoenen :') _O- _O- _O-
pi_208434953
Tom 'just the tip' Egbers
-nee-
pi_208434969
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
Ik moet zeggen: Dit lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk nee. Aan de andere kant: Wat levert het je als maitresse op om nog eindeloos in die vlek te blijven roeren? Dit kutverhaal heeft zoveel verwoest in beide levens.

Maar ben het wel met je eens dat ik het twijfelachtig vind dat er nooit seks is geweest.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:42:06 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434970
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En aan zijn vrouw vertellend: Alleen zoenen :') _O- _O- _O-
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...

Laten we eerlijk zijn, als je al 3 jaar een affaire hebt en daar al die tijd al mee wegkomt dan ga je na afloop van die affaire spontaan aan je vrouw vertellen dat je 3 jaar een affaire had waarin alleen maar gezoend is?
Dus op een of andere manier moet daar iets gebeurd zijn; of zijn vrouw heeft het ontdekt, of de dame in kwestie heeft zijn vrouw geïnformeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208434975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
Of dat ze dit verhaal gezamenlijk tegen de hoofdredactie verteld hebben.
pi_208434984
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...

Laten we eerlijk zijn, als je al 3 jaar een affaire hebt en daar al die tijd al mee wegkomt dan ga je na afloop van die affaire spontaan aan je vrouw vertellen dat je 3 jaar een affaire had waarin alleen maar gezoend is?
Dus op een of andere manier moet daar iets gebeurd zijn; of zijn vrouw heeft het ontdekt, of de dame in kwestie heeft zijn vrouw geïnformeerd.
Wat een soap.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 18 maart 2023 @ 13:45:01 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208434996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Of dat ze dit verhaal gezamenlijk tegen de hoofdredactie verteld hebben.
Het zou me niets verbazen als ze dachten dat ze dit nog wel onder de pet konden houden als ze allebei maar hetzelfde verhaal zouden vertellen.
Terwijl zijn vrouw in principe niet weet wat er werkelijk gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208435000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Bij de VK podcast zeiden de schrijvers en dat ze daar mee bezig zijn geweest. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze dit niet doen of niet hebben gedaan. Jij wel?
pi_208435017
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...

Laten we eerlijk zijn, als je al 3 jaar een affaire hebt en daar al die tijd al mee wegkomt dan ga je na afloop van die affaire spontaan aan je vrouw vertellen dat je 3 jaar een affaire had waarin alleen maar gezoend is?
Dus op een of andere manier moet daar iets gebeurd zijn; of zijn vrouw heeft het ontdekt, of de dame in kwestie heeft zijn vrouw geïnformeerd.
Dat is toch al duidelijk? De dochter van Egbers heeft berichtjes op een oude telefoon gevonden en Janke Dekker heeft de ex-minnares geconfronteerd: "De jonge medewerker vertelt de hoofdredactie dat zij in de nazomer van 2008, als de affaire al is beëindigd, wordt benaderd door Egbers' vrouw Janke Dekker, die er lucht van heeft gekregen. Onder druk van Dekker - nu voorzitter van meldpunt Mores, voor ongewenste omgangsvormen in onder meer de televisiesector - zou de medewerker de affaire aan haar hebben toegegeven."
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')