Tom "als ik 'em er niet insteek is het geen vreemdgaan" Egbers had misschien het idee dat hij zo z'n gezin niet belazerde.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat er in drie jaar stiekeme ontmoetingen bij haar thuis meer is gebeurd dan alleen zoenen, bijvoorbeeld?
Echt, ik vind dat stukje zo ongeloofwaardig.
O, dat zou kunnen. Het aloude 'alles behalve penetratie en dan is het geen vreemdgaan' en dat noemen we dan 'alleen zoenen'.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Tom "als ik 'em er niet insteek is het geen vreemdgaan" Egbers had misschien het idee dat hij zo z'n gezin niet belazerde.
Maar kans van 99 uit 100 dat ze niet hun handjes op de rug hielden of de lipjes stijf dicht knepen.
Gaat er eerst om wie precies victim is...quote:
Mwah, een "affaire" van 3 jaar is volgens mij erger vreemdgaan dan 1 keer buiten de deur neuken met iemand waarmee je het vervolgens nooit meer doet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, dat zou kunnen. Het aloude 'alles behalve penetratie en dan is het geen vreemdgaan' en dat noemen we dan 'alleen zoenen'.
Dat is ook wat zij heeft beweerd, volgens het artikel:quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook zijn grootste probleem, hij heeft zijn vrouw kennelijk wel dat "alleen maar zoenen" leugentje op de mouw kunnen spelden, vandaar dat hij zo kwaad was dat de dame in kwestie zijn vrouw wat anders vertelde.
Tsja... als je dat als partner van zo graag wilt geloven...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook wat zij heeft beweerd, volgens het artikel:
"Ze zoenen een aantal keer en daar blijft het bij, meldt ze de hoofdredactie."
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Al die andere presentatoren worden niet genoemd. Dus die worden (hierdoor) niet beschadigd. Wat wel opmerkelijk is aangezien de VK alleen uit zou zijn op het beschadigen van de BNers
Een verder niet nader te noemen presentator van Studio Sport (die op zondagavond de samenvattingen van de Eredivisie presenteert) was dan beter geweest inderdaadquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Dat jij het ongeloofwaardig vindt maakt het niet onwaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat er in drie jaar stiekeme ontmoetingen bij haar thuis meer is gebeurd dan alleen zoenen, bijvoorbeeld?
Echt, ik vind dat stukje zo ongeloofwaardig.
Even gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een verder niet nader te noemen presentator was dan beter geweest inderdaad
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... als je dat als partner van zo graag wilt geloven...
En dat wil ze schijnbaar graag, want hij is vooral boos over wat de dame in kwestie aan zijn vrouw verteld heeft, dat is kennelijk een ander verhaal dan "een paar keer zoenen".
Zodat iedereen gaat checken wie het zou kunnen zijn en iedereen beschuldigd wordt? En dat er op dit forum lijstjes worden gemaakt van mensen die bij de NOS hebben gewerrkt en het dus zouden kunnen zijn? Hoe maakt dat de situatie beter?quote:
Nee nee, dat deden ze juist niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Tommie lekker neuken met een 22 jarige. Goed hoor
Dan nog zit z'n vrouw nu te liegen als ze doet alsof ze niet beter weet dan alleen zoenen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
En aan zijn vrouw vertellend: Alleen zoenenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Tommie lekker neuken met een 22 jarige. Goed hoor
Ik moet zeggen: Dit lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk nee. Aan de andere kant: Wat levert het je als maitresse op om nog eindeloos in die vlek te blijven roeren? Dit kutverhaal heeft zoveel verwoest in beide levens.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze met elkaar hebben afgesproken dat dit het verhaal zou worden en zij die afspraak heeft geschonden door z'n vrouw te vertellen dat er meer is gebeurd.
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En aan zijn vrouw vertellend: Alleen zoenen![]()
![]()
![]()
Of dat ze dit verhaal gezamenlijk tegen de hoofdredactie verteld hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een soap.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...
Laten we eerlijk zijn, als je al 3 jaar een affaire hebt en daar al die tijd al mee wegkomt dan ga je na afloop van die affaire spontaan aan je vrouw vertellen dat je 3 jaar een affaire had waarin alleen maar gezoend is?
Dus op een of andere manier moet daar iets gebeurd zijn; of zijn vrouw heeft het ontdekt, of de dame in kwestie heeft zijn vrouw geïnformeerd.
Het zou me niets verbazen als ze dachten dat ze dit nog wel onder de pet konden houden als ze allebei maar hetzelfde verhaal zouden vertellen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of dat ze dit verhaal gezamenlijk tegen de hoofdredactie verteld hebben.
Bij de VK podcast zeiden de schrijvers en dat ze daar mee bezig zijn geweest. Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze dit niet doen of niet hebben gedaan. Jij wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik zegt of bedoel. In het hele stuk komen 3 mensen met hun naam voor waarbij 2 bekende presentatoren in een bepaalde hoek worden weggezet. Net als bij de kwestie rondom Matthijs van Nieuwkerk mag daar ook wel beter over nagedacht worden voordat we die mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Dat is toch al duidelijk? De dochter van Egbers heeft berichtjes op een oude telefoon gevonden en Janke Dekker heeft de ex-minnares geconfronteerd: "De jonge medewerker vertelt de hoofdredactie dat zij in de nazomer van 2008, als de affaire al is beëindigd, wordt benaderd door Egbers' vrouw Janke Dekker, die er lucht van heeft gekregen. Onder druk van Dekker - nu voorzitter van meldpunt Mores, voor ongewenste omgangsvormen in onder meer de televisiesector - zou de medewerker de affaire aan haar hebben toegegeven."quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vast niet zonder dat daar een reden voor was...
Laten we eerlijk zijn, als je al 3 jaar een affaire hebt en daar al die tijd al mee wegkomt dan ga je na afloop van die affaire spontaan aan je vrouw vertellen dat je 3 jaar een affaire had waarin alleen maar gezoend is?
Dus op een of andere manier moet daar iets gebeurd zijn; of zijn vrouw heeft het ontdekt, of de dame in kwestie heeft zijn vrouw geïnformeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |