Volgens mij werden ze door diverse media aardig gepushtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Een hele redactie stapt niet op vanwege een stuk dat van geen kanten deugt.
Dan lijkt me dat best makkelijk te weerleggen allemaal als het stuk van geen kanten klopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Volgens mij werden ze door diverse media aardig gepusht
Zo, zet jij d'r mooi even op d'r plaats.quote:
Ik zeg niet dat het stuk inhoudelijk niet klopt. Ik stel dat het hele verhaal uiterst eenzijdig is belicht en dat het journalistieke gedeelte niet van hoogstaand niveau is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat best makkelijk te weerleggen allemaal als het stuk van geen kanten klopt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef roos94 het volgende:
Waarom zit de tvwereld vol met smeerlappen en kwalbakken?
Van geen kanten is dan nogal een boude stellingquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het stuk inhoudelijk niet klopt. Ik stel dat het hele verhaal uiterst eenzijdig is belicht en dat het journalistieke gedeelte niet van hoogstaand niveau is.
tja, kiezen narcisten bovengemiddeld vaak voor een tv-carriere of gaan presentatoren en redactiebonzen door alle veren vanzelf denken dat ze god zijn? Het lijken me elkaar versterkende krachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef roos94 het volgende:
Waarom zit de tvwereld vol met smeerlappen en kwalbakken?
Ik kom uit de zorg en daar speelt dit soort dingen niet iig wat ik heb gezien. Wel roddeltantes. Maar geen smerige kereltjes of affaires. Zijn ook bijna alleen maar vrouwen maar alsnog.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo onbekend zal ze niet zijn als zij later met een andere kerel van NOS Andere Tijden Sport het bed heeft gedeeld.
Dat zijn dan ook niet de woorden die uit mijn toetsenbord komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Van geen kanten is dan nogal een boude stelling
Humor is een ernstige zaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, zet jij d'r mooi even op d'r plaats.
Bekend fenomeen op Fok!. Het is mij ook overkomen: een foto van me centraal stellen in een ONZ-topic, opmerkingen maken over m'n boezem, een piemel in de foto tekenen. Hilariteit alom. Niet zo prettig voor mij, maar who cares? Een grapje moet kunnen, toch?
Ik werk in de IT met voornamelijk mannen en ook daar zie ik dit gedrag niet. Het zijn gewoon aardige, respectvolle kerels die een deur voor je openhouden (en dat doe ik op mijn beurt voor hen). De enige plek waar ik geconfronteerd word met mannen die het nog steeds niet helemaal begrijpen, is hier.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kom uit de zorg en daar speelt dit soort dingen niet iig wat ik heb gezien. Wel roddeltantes. Maar geen smerige kereltjes of affaires. Zijn ook bijna alleen maar vrouwen maar alsnog.
't Getuigt vooral van een bijzondere ongevoeligheid om zo'n posting te plaatsen in een topic over o.a. een voor vrouwen vervelende werkcultuur omdat ze voortdurend geseksualiseerd worden.quote:
Dit is dan ook een anoniem forum waar mensen zich in een speeltuin wanen, dus ik zou er niet te veel van maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werk in de IT met voornamelijk mannen en ook daar zie ik dit gedrag niet. Het zijn gewoon aardige, respectvolle kerels die een deur voor je openhouden (en dat doe ik op mijn beurt voor hen). De enige plek waar ik geconfronteerd word met mannen die het nog steeds niet helemaal begrijpen, is hier.
De IT (met name de softwareontwikkeling) is dan ook wel een wereld apart. Er wordt altijd geroepen dat het een mannenbolwerk is maar het is wel een heel ander type man dan een advocaat of ondernemer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werk in de IT met voornamelijk mannen en ook daar zie ik dit gedrag niet. Het zijn gewoon aardige, respectvolle kerels die een deur voor je openhouden (en dat doe ik op mijn beurt voor hen). De enige plek waar ik geconfronteerd word met mannen die het nog steeds niet helemaal begrijpen, is hier.
Ugh, het aloude 'dit is niet de echte wereld en we hoeven elkaar niet te behandelen alsof we echte personen zijn'.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is dan ook een anoniem forum waar mensen zich in een speeltuin wanen, dus ik zou er niet te veel van maken.
Eens.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De IT (met name de softwareontwikkeling) is dan ook wel een wereld apart. Er wordt altijd geroepen dat het een mannenbolwerk is maar het is wel een heel ander type man dan een advocaat of ondernemer.
Boehoequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ugh, het aloude 'dit is niet de echte wereld en we hoeven elkaar niet te behandelen alsof we echte personen zijn'.
Je doet wel echt een enorme aanname door te doen alsof Tom Egbers dan nog steeds genoemd was.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kan je reageren ja, maar ik begrijp dat je dat niet doet. De gehele perceptie in dat stuk staat al en daar ga je het geen haar beter meemaken. Waar je met de anderen blijkbaar maanden lang nodig hebt is het absoluut niet fair om iemand anders maar alleen een reactie te kunnen laten geven of de neergepende perceptie, ook in de vragen zelf al overigens.
Klopt gewoon niet. Het wordt niet ter zijden geschoven.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Even het verhaal vereenvoudigd:
Tom heeft een affaire waar de redactieleden niets van weten want stel dat zijn vrouw er achter komt. Die affaire mondt uit een een nare situatie waarbij beide partijen met modder gaan gooien. Tom laat zich in het bijzijn van een aantal redactieleden wat onkundig uit over die mevrouw. Als de Volkskrant dan vervolgens op de redactie gaat vragen of er wel eens wat voorgevallen is wat niet door de beugel kan en drie anonime bronnen bevestigen dat Tom wel eens heeft gezegd dat mevr. X het as van het kwaad is, dan is dat een feit.
Dat feit is naar mijn mening op zichzelf nogal magertjes om daar 20 jaar aan wantoestanden aan op te hangen. Daarnaast is het een feit welke impliceert dat Tom een enorme klootzak zou zijn. Dat er aan dat ene feitje misschien wel 3 jaar aan historie aan vooraf gaat wordt compleet terzijde geschoven.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo, zet jij d'r mooi even op d'r plaats.
Bekend fenomeen op Fok!. Het is mij ook overkomen: een foto van me centraal stellen in een ONZ-topic, opmerkingen maken over m'n boezem, een piemel in de foto tekenen. Hilariteit alom. Niet zo prettig voor mij, maar who cares? Een grapje moet kunnen, toch?
Natuurlijk was dat gewoon nog gebeurd. Ik zeg niet dat ie geen keuze had, dat is jouw aanname. Zeg alleen dat het beter is, want dat stuk komt er sws als je dit 4 a 5 dagen vantevoren doet. Of denk je dat ze dit in de laatste 24u geschreven hebben?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je doet wel echt een enorme aanname door te doen alsof Tom Egbers dan nog steeds genoemd was.
Kom op jongens. Ik heb ook bijzonder veel sympathie voor Tom, maar jezelf pas verdedigen als je naam besmeurd is terwijl dat ook voorkomen had kunnen worden slaat nergens op. Daar win je echt nooit iets mee.
Doe nou niet alsof dit logisch is of dat team Egbers geen keuze had. Denk even na
Ik weet niet of het zo is maar het lijkt alsof je er op uit bent om bewust een slachtoffer of een dader aan te wijzen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt gewoon niet. Het wordt niet ter zijden geschoven.
Pas na publiceren meldt Janke Dekker die hier geen partij in is (heeft nooit bij NOS Sport gewerkt en kan überhaupt niet oordelen hoe de cultuur daar is) dat er een periode is geweest met politiebescherming. En daar blijft het bij. Op vragen komt geen enkele reactie. Hoe die bescherming eruit zag, of dat met die dame te maken had of iets meer duidelijkheid wordt gewoon volledig genegeerd. Terwijl net die bescherming voor de mensen die Tom verdedigen net essentieel is.
Mag ik vermoeden dat elke vorm van inhoud over die periode en bescherming blijkbaar niet in het belang van Tom Egbers is? Sowieso al opmerkelijk dat de verdediging heel die bescherming in eerste instantie vergeten is. En dan zou die bescherming moeten bewijzen dat Egbers net het slachtoffer is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |