Ik hoor het haar gewoon zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg,luister dan die opdracht heb ik ook gehaald.
Een dag etenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
680,-
Meteen weer "Snoepgeld! Snoepgeld!" .. Verder vraagt ze nooit wat hoor..
Das best veelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
680,-
Meteen weer "Snoepgeld! Snoepgeld!" .. Verder vraagt ze nooit wat hoor..
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
quote:
Tsja anders moet ze weer kaarten…quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Morrie wil op dat luchtkasteel luieren
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Heerlijk...SPOILER: was het ook, liep goed af gelukkigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Erik...
Gewoon omdat het kan!
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Charmian het volgende:
waarom denkt de regie dat ik het leuk vind om naar de wondjes van erik te kijken?
Niet een persoonlijk doel wat je echt alleen in dit programma kan doen...kan ze best maximaal 6 maanden op wachten en het laten thuisbezorgenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Charmian het volgende:
waarom denkt de regie dat ik het leuk vind om naar de wondjes van erik te kijken?
SPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit snap ook niet , en maar klagen over de prijzenpot maar wel mega dure boeken kopen en activiteiten organiserenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:41 schreef R0T29 het volgende:
Kenzi zeurt over haar persoonlijke doel. Ga dat lekker persoonlijk in je privéleven doen...thuis...
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik moet er echt verschrikkelijk om lachen om hem.SPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem erg vermakelijk toen hij niet tegen zijn verlies kon bij het monopoly spel van de weekquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet er echt verschrikkelijk om lachen om hem.
Jaaaa zag ik, je verandert de regels zei hijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond hem erg vermakelijk toen hij niet tegen zijn verlies kon bij het monopoly spel van de week
Laat Erik het maar niet horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:47 schreef R0T29 het volgende:
Die "Gangsta bandana" altijd bij Marciano...hou oud is hij, 15?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]I hate youSPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
'Erik zet de loods op stelten'quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Nieuwste outfit, de beste combi ever"
JW: "Dit is je nieuwste outfit?"
Esther: "Erik, je ziet er nu wel erg onsexy uit nu!"
Erik: "Hoef ik ook minder vrouwen van me af te slaan"
-
Erik: "Maare durf je het potje nog af te maken?
JW: "Dat durf ik niet, straks.. Maar niet in deze outfit Erik! Zo wil ik niet op TV komen."
Fashion statement van Erikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Nieuwste outfit, de beste combi ever"
JW: "Dit is je nieuwste outfit?"
Esther: "Erik, je ziet er wel erg onsexy uit nu!"
Erik: "Hoef ik ook minder vrouwen van me af te slaan"
-
Erik: "Maare durf je het potje nog af te maken?
JW: "Dat durf ik niet, straks.. Maar niet in deze outfit Erik! Zo wil ik niet op TV komen."
0 is dus 40 niet meetellenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:03 schreef Daana316 het volgende:
Klopt het bedrag van 680,00 wel?
21 bewoners x 40 = 840.
Esther -0, moraima en Janet-20 = - 40,00.
840-40 = 800 volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:13 schreef R0T29 het volgende:
JW : "Erik doe alsjeblieft een lange broek aan"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeld hij de bewoners? Wat een idioot zegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:15 schreef R0T29 het volgende:
JW denkt dat veel streamers "begeleid wonen" hebben
Nee ik ben bang dat hij "ons" bedoelde....de live streamersquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bedoeld hij de bewoners? Wat een idioot zeg
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat hij "ons" bedoelde....de live streamers
Wij hebben het iig niet gezien , komt vast nog ooit een keerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Heeft JW al verteld dat hij heeft staan tongen met Eunice?
Oké dan 20 bewoners ( - Esther) x 40= 800.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
0 is dus 40 niet meetellen
-20 is dus 60 niet meetellen
het is 18x40 = 720quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké dan 20 bewoners ( - Esther) x 40= 800.
- 40 ( Janet en moraima).
800-40=760 in mijn ogen, geen 680.
Maar ja, Febo beslist.
Sasha heeft het ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:28 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oké dan 20 bewoners ( - Esther) x 40= 800.
- 40 ( Janet en moraima).
800-40=760 in mijn ogen, geen 680.
Maar ja, Febo beslist.
Dan moet hij ook weten in wat voor soort van programma hij zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:15 schreef R0T29 het volgende:
JW denkt dat veel streamers "begeleid wonen" hebben
Je hebt gelijk, Sasha haalde het toch.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:35 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel had nog 1 sec over dacht ik
Als de tijd van het geluid gelijk is volgens mij net op tijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:35 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel had nog 1 sec over dacht ik
Het geld was op dus hoppa even een snelle opdracht er in en er is weer geld.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Sasha haalde het toch.
Nope die bleek toch afgekeurd... 4 x niet gehaald dus 680 euro is juist...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Sasha haalde het toch.
als zij het niet gehaald heeft dan zou het geen 680 zijn maar 640quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope die bleek toch afgekeurd... 4 x niet gehaald dus 680 euro is juist...
Waarom afgekeurd?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er was er één die idd was afgekeurdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
17 x 40 .....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:41 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
als zij het niet gehaald heeft dan zou het geen 680 zijn maar 640
Heeft ze zeker nog niemand anders om te hekelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha mist Martin, zegt ze net tegen Bern
Klopt die van Sasha...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was er één die idd was afgekeurd
ja tot hij ziet wat het kost en dat nog x25 gaat dan komt de pot onder de 9tonquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:45 schreef Ebinas het volgende:
Komt steeds meer bij
Naast de nasi en bami, heeft hij het ook over satesaus en kroepoek
Nee, er was geen min bedrag....Is hier bedacht.. verkeerd begrepen hier door iemand..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
gaat nog geld af omdat moraima en janet het niet gehaald hebben
oke dacht ik ook te horen in de loods. Alleen als je boven de rode tape kwam had je 0 dacht ik anders -20quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, er was geen min bedrag....Is hier bedacht.. verkeerd begrepen hier door iemand..
Ze moesten met minimaal een voet op de rode trede staan als er aan de bel getrokken werd, anders telde het niet. Er is niet over min-geld gesproken...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:48 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
oke dacht ik ook te horen in de loods. Alleen als je boven de rode tape kwam had je 0 dacht ik anders -20
Ja zeker wel -20 als je niet over de rode tree kwamquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze moesten met minimaal een voet op de rode trede staan als er aan de bel getrokken werd, anders telde het niet. Er is niet over min-geld gesproken...
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel -20 als je niet over de rode tree kwam
Kloptquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:48 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
oke dacht ik ook te horen in de loods. Alleen als je boven de rode tape kwam had je 0 dacht ik anders -20
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
40,- pp als het lukt. Lukt het niet tot de rode, dan gaat er weer 20 vanaf. Succes Moraima
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurt echt allemaal zo snel
ze kunnen 40 euro verdienen als ze het halen
Ze moeten minimaal tot de rode trede komen anders wordt er 20 euro van afgetrokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:15 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hoezo bepaalt jw of de benen van erik goed genoeg zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:57 schreef Hoempah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oepssssss dan klopt het dus niet....
Al een hele tijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:01 schreef Charmian het volgende:
is zoe de nieuwe zwaan kleef aan van bep?
eigenlijk is het 0 + -20 voor janet en moraima een soort van boete?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert 40
Wanda 40
Eunice 40
Babette 40
Janet -20
Ima 40
Kenzy 40
Marciano 40
Bern 40
Erik 40
Kim 40
Sasha 40
Esther 0
JW 40
Moraima -20
Jasper 40
Wendy 40
Isaac 40
Jeffrey 40
Zoe 40
Mirthe 40
Totaal 680
Moment van bekendmaking opbrengst en kleine discussie erna.
Filmpje stream 1: https://streamable.com/sd4wpb
Filmpje stream 2: https://streamable.com/vl7lql
5 euro voor een bak bami zegt hij en dan nog kroepoek voor 21 man en satesaus. Met 100 euro haal je dat makkelijk zegt JW. ( not !) En hoe ze dan in hemels naam de Chinees moeten contacten, alsof ze een knop hebben voor thuisbezorgd.quote:
Kale bami met pindasaus en kroepoek, eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
5 euro voor een bak bami zegt hij en dan nog kroepoek voor 21 man en satesaus. Met 100 euro haal je dat makkelijk zegt JW. ( not !) En hoe ze dan in hemels naam de Chinees moeten contacten, alsof ze een knop hebben voor thuisbezorgd.
Heeft Erik niet ooit ergens aan het begin Macdonalds gekregen ? Of heb ik dat gedroomdquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
5 euro voor een bak bami zegt hij en dan nog kroepoek voor 21 man en satesaus. Met 100 euro haal je dat makkelijk zegt JW. ( not !) En hoe ze dan in hemels naam de Chinees moeten contacten, alsof ze een knop hebben voor thuisbezorgd.
Een big mac van Isaac omdat erik een record gehaald had en dus kregen ze 1000 euro.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft Erik niet ooit ergens aan het begin Macdonalds gekregen ? Of heb ik dat gedroomd![]()
Menuquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Een big mac van Isaac omdat erik een record gehaald had en dus kregen ze 1000 euro.
Thanksquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Een big mac van Isaac omdat erik een record gehaald had en dus kregen ze 1000 euro.
Bak bami 8 euroquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kale bami met pindasaus en kroepoek, eet smakelijk
Dat had isaac geregeld met de regie. Ook de Jumbo gaat via de regie ze hebben niet daadwerkelijk geld op een rekening staan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dus ze kunnen wel eten thuis laten bezorgen
Omdat Eric de spelletjes had gevonden die Isaac had verstopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n portie van alles moeten ze dan delen met 3 personen, ik vind het maar een kale boel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bak bami 8 euro
Portie kroepoek (2 stuks van die lange) 4 euro
Bekertje sate saus 4 euro.
Echt hoor.Wat hadden ze verwacht?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tis idd een beetje een moppergesprekje
ik weet het niet...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Wat hadden ze verwacht?
Maar het kan sowieso niet als de regie geen toestemming geeft.1quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n portie van alles moeten ze dan delen met 3 personen, ik vind het maar een kale boel.
Ook nog eens, droom maar lekker verder JWquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar het kan sowieso niet als de regie geen toestemming geeft.1
En terecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Babs wil niet drinken want dan wordt ze Fresh and Fruity
ze kijkt tegen je op @:FreshFruit [ afbeelding ]
dat blijft ook een heerlijke opmerking hequote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:38 schreef Harry het volgende:
Iedereen wil met leuke mensen overblijven. Dan zijn ze allemaal even leuk......
Bij het arrogante af ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë was eerst even wat leuker en nu vind ik haar weer een beetje claimend/ ongeïnteresseerd/ arrogant ofzo worden
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat niks achter stoelen of banken schuiven en soms moet ze even doorslikken
Ik hoop ook echt dat ze bij de volgende stemming vertrekt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Babs mag van mij ook vertrekken vandaag nóg.
Meestal zittend op het aanrecht.quote:
Die gaat het nog lastig krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë heeft wel een luizenleven... lekker hoor
werkt fulltime, kan lekker sparen, geen kosten of zorgen in huis of wat dan ook
ouders doen alles voor haar
Zingt Zoë ook een toontje lagerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Babs mag van mij ook vertrekken vandaag nóg.
Ja met,hoe kan het ook anders,Wendy!quote:
ja of nietquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja met,hoe kan het ook anders,Wendy!
Haar ( Zoë 's)recept wraps met gehakt en creme fraîche en avocado.
En nog een keer iets maar weet niet meer wat.
En Wendy meehelpen al een paar keer.
In ieder geval veel meer keer dan die hele Babbel.
Geen idee, vind het ook maar een raar iets.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:51 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niets van dat nephuwelijk.
Zit daar een gedachte achter.f
Of is het gewoon een tv-script?
Best welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook maar een raar iets.
Vind het echt zo kleuterschool actiequote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best wel
Hopelijk zijn we er snel van af
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:50 schreef Harry het volgende:
Wendy is al een paar dagen erg druk met die onbenullige bruiloft. Babette doet helemaal niets!
heeeeeeeeeeeeeeel raar iddquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:51 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niets van dat nephuwelijk.
Zit daar een gedachte achter.f
Of is het gewoon een tv-script?
Och ja, je had een tijd terug zo'n programma 4, 5, ....jarigen etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt zo kleuterschool actie
nee ze gaan jw nu pranken. Het eten doen ze allemaal in bakjes en zetten ze in de sluis alsof het van de chinees komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni hoor ik rupi in de keuken zeggen.
En chinese tomatensoep.
Is het chineesvoorstel van JW van tafel geveegd?
Oh echt? da's dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:56 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee ze gaan jw nu pranken. Het eten doen ze allemaal in bakjes en zetten ze in de sluis alsof het van de chinees komt
Ze hebben toch niets beters te doenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt? da's dan wel weer grappig.
Een werk ook zeg
Da's waar.quote:
De meeste vreten toch als zwijnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's waar.
En bedacht me later ook dat het niet uitmaakt of ze het nu op borden doen of in die bakjes.
En waar halen ze die witte plastic zakken dan vandaan en die zwarte bakkies?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen JW voor de gek houden en het eten in zwarte bakjes doen en dan in de sluis zetten en roepen JW het
van de chinees is er!!
Ze zitten nu wel papier te knippen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar halen ze die witte plastic zakken dan vandaan en die zwarte bakkies?
Dt zat ik dus net ook te denken. Maar dat zie ik al langer waar Rupert ook heen loopt Imadiddin loopt er achter aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:03 schreef Harry het volgende:
Rondweg zielig on te zien, hoe slaafs Imadiddin achter Rupert aanloopt.
Ik zie het, het lijkt er niet opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel papier te knippen.
Denk omdat die bakken ook in papier worden gepakt bij de chinees
Die bakken lijken ijsbakken
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:06 schreef Korak het volgende:
Ik ga straks 639 tennisballen over het hek schieten denk ik
Uitgespeld en ze moeten het dan in een goede volgorde leggenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.
Mooie eliminatieopdrachtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uitgespeld en ze moeten het dan in een goede volgorde leggen
Eerst hadden ze heel veel van die zwarte bakjes met doorzichtige deksels ( ooit van het Thaise eten wat ze gewonnen hadden) later kreeg iedereen zo'n bak met m&m gevuld.quote:
al dagen mee bezigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.
Dan heeft Isaac straks weer wat voor te lezen.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas moet haar fakking zeverbek eens dicht houden.
En nu over firstdates ze vinden dat de man moet betalen....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Morrie, Wen , Bep en Zoe hebben het over MAFS en dan vooral over dat koppel Arjen en Maurice en nog wat mislukte echtparen
Moeten ze dit jaar zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Morrie, Wen , Bep en Zoe hebben het over MAFS en dan vooral over dat koppel Arjen en Maurice en nog wat mislukte echtparen
Babbel maakt wel goede reclame voor haar zelf en eventuele praktijk......notquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zegt al voor ze met iemand uit eten gaat zij niet betaald
De oma van Babette zei altijd waar broeken zijn hoeven rokken niet te betalen en zo denkt babette ook
Laat haar dan de broek maar aan hebben in huis..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zegt al voor ze met iemand uit eten gaat zij niet betaald
De oma van Babette zei altijd waar broeken zijn hoeven rokken niet te betalen en zo denkt babette ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat haar dan de broek maar aan hebben in huis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het echt een hele rare uitspraak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, ze zet zich niet goed op de kaart vind ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babbel maakt wel goede reclame voor haar zelf en eventuele praktijk......not
Het is wel een gezegde uit het jaar kruik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het echt een hele rare uitspraak.
Ze praten al 4 maanden met hemquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:12 schreef Ebinas het volgende:
SM wilde een date van Babet
Babet wilde het niet hardop zeggen.
Ik schrijf het wel op hoor
Ja, da's wel schrikken als je er zelf niet van bent.quote:
Ik vroeg mij ook al af of ik dat goed begreeoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Huh? houdt Janet daarvan?
Omdat Bep zegt dat die jongen mss wat voor Janet is
Weet je laat maar.
Kwil het niet weten ook
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af of ik dat goed begreeo
Daarom zit ze nu ook vastquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dingen gedaan in mijn leven wil je niet weten jongen, zegt Moraima
Diabeet begreep ik, maar toen kwam de volgende aanval en is ze even wegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Laatste vriend van Moraima is overleden 3 jaar geleden aan corona
Irritant is dat steeds dat hoesten op de streamsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Zoals Mora hoest dan zou ik 5 min bij moeten komen.
Ze is uitgehoest en hoppa gaat weer door
Zeker wetenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Irritant is dat steeds dat hoesten op de streams
vind dit hele nephuwelijk hele nepe vertoningquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een armoedig zooitje die trouwkleding zeg.
Ze oogt echt wel weer een beetje dikker.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een armoedig zooitje die trouwkleding zeg.
En dat door twee volwassen vrouwenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind dit hele nephuwelijk hele nepe vertoning
Ja viel mij van de week ook al op, een dikkere toetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze oogt echt wel weer een beetje dikker.
Zo zonde als het klopt dat ze weer aankomt.
Stuk gezonder zonder extra kilo's
Het eten daar helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja viel mij van de week ook al op, een dikkere toet
Ik vond trouwens Moraima ook weer dikker lijken
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja houdt Esther een beetje bij de groep vandaan
Echt raar, als alles goed zou gaan zou Martin nu niet thuis zitten toch..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:41 schreef cinsan het volgende:
instastory mexx , lieve volgers alle speculaties over de brief zijn niet waar, alles gaat goed
Zoë bedoel je? Idd! Valt me ook op.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze oogt echt wel weer een beetje dikker.
Zo zonde als het klopt dat ze weer aankomt.
Stuk gezonder zonder extra kilo's
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoë bedoel je? Idd! Valt me ook op.
Idd, vind het maar een vreemde kinderachtig gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik vier was speelde ik ook een keertje bruiloftje
Uhmmmmm Martin dus voor niets het programma verlaten?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:41 schreef cinsan het volgende:
instastory mexx , lieve volgers alle speculaties over de brief zijn niet waar, alles gaat goed
Ik heb het niet meegekregen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef danaqui het volgende:
Vertelde Wendy nou over JW en Eunice tegen Zoë?
Ze vertelde over wat Jeff had gezien van JW, als dat zo is weet voor het slapen gaan heel de loods hetquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen.
Maar ik keek wel, maar luisterde nauwelijks
Niet gehoord, zag op de andere streamquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:51 schreef danaqui het volgende:
Vertelde Wendy nou over JW en Eunice tegen Zoë?
Ja dacht het wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gehoord, zag op de andere stream
Maar volgens mij weet niemand het behalve Jeff en Isaac toch?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze vertelde over wat Jeff had gezien van JW, als dat zo is weet voor het slapen gaan heel de loods het
Ging dat niet over dat hij naar de sluis liep voor de chinees?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze vertelde over wat Jeff had gezien van JW, als dat zo is weet voor het slapen gaan heel de loods het
zoe coldeweijerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging dat niet over dat hij naar de sluis liep voor de chinees?
Ja als ZoË het weet weet binnen no time de hele loods het
Maar die ander was (ook) minderjarig neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik vier was speelde ik ook een keertje bruiloftje
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die ander was (ook) minderjarig neem ik aan?
De condooms voor Jeff en Kim zijn in ieder geval weer binnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:06 schreef Ebinas het volgende:
Er is bedrijvigheid in een kamer.
Gordijntje dicht
Jaja ze liggen lekker te huttekeyen... volgens Zoë..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens Rupi en Zoe worden die op dit moment zelfs gebruikt
Als die twee zometeen klaar zijn en door de loods wandelen moet je ze eigenlijk iets toeroepenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ze liggen lekker te huttekeyen... volgens Zoë..
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis meequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens Rupi en Zoe worden die op dit moment zelfs gebruikt
Dat lijkt me zo raar als je daarna terug komt in de loods... gevoel dat iedereen denkt.. zozo was het lekker..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die twee zometeen klaar zijn en door de loods wandelen moet je ze eigenlijk iets toeroepen
Moeten ze daar in die setting lekker zelf weten maar die beelden hoef ik niet op m'n netvlies te hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis mee
Dat wil ik van niemand, maar de meeste mensen doen "het" nu eenmaalquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten maar die beelden hoef ik niet op m'n netvlies te hebben
Wat je hier omschrijft zag je dus zojuistquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo raar als je daarna terug komt in de loods... gevoel dat iedereen denkt.. zozo was het lekker..
Neuken is een eerste levensbehoefte ja?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis mee
Een instinct en anders gebeurd het wel door handwerk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Neuken is een eerste levensbehoefte ja?
Oh ik snap het goed maar eerste levensbehoefte vind ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een instinct en anders gebeurd het wel door handwerk.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef danaqui het volgende:
JW tegen Esther " ik ga even met Eunice 3banden" dat hoofd van Esther gelijk![]()
Water is een eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik snap het goed maar eerste levensbehoefte vind ik wat overdreven
Lekker met je keu stotenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef danaqui het volgende:
JW tegen Esther " ik ga even met Eunice 3banden" dat hoofd van Esther gelijk![]()
met uitzondering van erikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wil ik van niemand, maar de meeste mensen doen "het" nu eenmaal
ze mogen niet zomaar muziek draaien om te luisteren , muziek maken moeten ze hoofdtelefoon op, fotoboek wil marciano dacht op 7 aprilquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond Rupert iets vertellen over de muziek die ze draaien en koptelefoon,. En marciano iets over een foto boek. `ik kreeg het niet goed mee omdat ik met wat anders bezig was. Iemand iets meegekregen?
Ze wilden een fototoestel om foto's voor een kalender te maken had Marciano het een keer deze week over onder het avond eten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond Rupert iets vertellen over de muziek die ze draaien en koptelefoon,. En marciano iets over een foto boek. `ik kreeg het niet goed mee omdat ik met wat anders bezig was. Iemand iets meegekregen?
En dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:47 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze wilden een fototoestel om foto's voor een kalender te maken had Marciano het een keer deze week over onder het avond eten.
nee dat niet maar verder weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan?
Ze kunnen toch niets verkopen.
tja, dat maakt het 'gedwongen' vertrek van Martin toch wel heel vreemd.......woede, verdriet, onmacht... en er is niets aan de hand zegt ze doodleuk...quote:
Heb het idee dat er een heel andere reden is die tot zijn verplichte vertrek heeft geleid.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
tj
[..]
tja, dat maakt het 'gedwongen' vertrek van Martin toch wel heel vreemd.......woede, verdriet, onmacht... en er is niets aan de hand zegt ze doodleuk...
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat er een heel andere reden is die tot zijn verplichte vertrek heeft geleid.
Nee hij zei dat het iemand was waarvan hij hieldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?
Ik dacht dat hij ja zei toen Zoe aan hem vroeg of het met Mexx te maken hadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?
Ja klopt heb ik ook gehoord en Zoe vroeg ook of het dat weer was waar ze eerder last van had gehad en dat bevestigde Martinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ja zei toen Zoe aan hem vroeg of het met Mexx te maken had
Hmmm, nou raar dan dat bericht van Mexxquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik ook gehoord en Zoe vroeg ook of het dat weer was waar ze eerder last van had gehad en dat bevestigde Martim
Gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, strakjes na de weekbespreking....
Dan kan het toch geen reden zijn dat hij weg moest, en het niet zelf mocht beslissen, sterker hij wilde niet weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik ook gehoord en Zoe vroeg ook of het dat weer was waar ze eerder last van had gehad en dat bevestigde Martim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |