Ik hoor het haar gewoon zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg,luister dan die opdracht heb ik ook gehaald.
Een dag etenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
680,-
Meteen weer "Snoepgeld! Snoepgeld!" .. Verder vraagt ze nooit wat hoor..
Das best veelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
680,-
Meteen weer "Snoepgeld! Snoepgeld!" .. Verder vraagt ze nooit wat hoor..
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
quote:
Tsja anders moet ze weer kaarten…quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Morrie wil op dat luchtkasteel luieren
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Heerlijk...SPOILER: was het ook, liep goed af gelukkigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Erik...
Gewoon omdat het kan!
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Charmian het volgende:
waarom denkt de regie dat ik het leuk vind om naar de wondjes van erik te kijken?
Niet een persoonlijk doel wat je echt alleen in dit programma kan doen...kan ze best maximaal 6 maanden op wachten en het laten thuisbezorgenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Charmian het volgende:
waarom denkt de regie dat ik het leuk vind om naar de wondjes van erik te kijken?
SPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit snap ook niet , en maar klagen over de prijzenpot maar wel mega dure boeken kopen en activiteiten organiserenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:41 schreef R0T29 het volgende:
Kenzi zeurt over haar persoonlijke doel. Ga dat lekker persoonlijk in je privéleven doen...thuis...
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ik moet er echt verschrikkelijk om lachen om hem.SPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem erg vermakelijk toen hij niet tegen zijn verlies kon bij het monopoly spel van de weekquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet er echt verschrikkelijk om lachen om hem.
Jaaaa zag ik, je verandert de regels zei hijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond hem erg vermakelijk toen hij niet tegen zijn verlies kon bij het monopoly spel van de week
Laat Erik het maar niet horenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:47 schreef R0T29 het volgende:
Die "Gangsta bandana" altijd bij Marciano...hou oud is hij, 15?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]I hate youSPOILER: speciaal voor jou onder spoiler dan maarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
'Erik zet de loods op stelten'quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Nieuwste outfit, de beste combi ever"
JW: "Dit is je nieuwste outfit?"
Esther: "Erik, je ziet er nu wel erg onsexy uit nu!"
Erik: "Hoef ik ook minder vrouwen van me af te slaan"
-
Erik: "Maare durf je het potje nog af te maken?
JW: "Dat durf ik niet, straks.. Maar niet in deze outfit Erik! Zo wil ik niet op TV komen."
Fashion statement van Erikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Erik: "Nieuwste outfit, de beste combi ever"
JW: "Dit is je nieuwste outfit?"
Esther: "Erik, je ziet er wel erg onsexy uit nu!"
Erik: "Hoef ik ook minder vrouwen van me af te slaan"
-
Erik: "Maare durf je het potje nog af te maken?
JW: "Dat durf ik niet, straks.. Maar niet in deze outfit Erik! Zo wil ik niet op TV komen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |