Ik heb niks weggehaald maat, ik ben niet eens mod meer in BNW. Dus sorry, beschuldig mij niet van iets wat ik niet gedaan heb.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
precies, waarom haal jij mijn feedback richting jippie weg? het valt me regelmatig op dat jij het voor haar opneemt en reacties gaat verwijderen.waarom doe je dat? denk je dat zij niet voor zichzelf op kan komen? Het is aan haar gericht? jij was toch weg?

Oke sorry dan, maar jij had er ook een handje van om mijn reacties naar jippie te editen. weet jij ook wel.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb niks weggehaald maat, ik ben niet eens mod meer in BNW. Dus sorry, beschuldig mij niet van iets wat ik niet gedaan heb.

The fuck? leg eens uit.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oke sorry dan, maar jij had er ook een handje van om mijn reacties naar jippie te editen. weet jij ook wel.
Laat degene die mijn reacties weg edit zich dan kenbaar maken. zwakke bange lul...wie je ook bent

Had jij mijn reactie weggehaald> stoere commando?quote:Op zondag 19 maart 2023 01:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Denk niet dat je snel antwoord krijgt als je iemand een bange lul noemt.

Koos! Kappen nu! en even adem halenquote:Op zondag 19 maart 2023 01:40 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Had jij mijn reactie weggehaald> stoere commando?

Doe je het weer...voor anderen opnemen...feedback...laat eens gaanquote:Op zondag 19 maart 2023 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Koos! Kappen nu! en even adem halen

Nee Koos, haal even adem voor je als een malle door gaat. Dit ligt niet aan mij of aan iemand anders maar aan jou.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:42 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Doe je het weer...voor anderen opnemen...feedback...laat eens gaan

Soms is het nodig om alles uit te spreken...tis al laat, i know..moet eigenlijk slapen.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee Koos, haal even adem voor je als een malle door gaat. Dit ligt niet aan mij of aan iemand anders maar aan jou.
Haal adem en denk na voor je dingen zegt.

Slaap lekker ouwe!quote:Op zondag 19 maart 2023 01:45 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Soms is het nodig om alles uit te spreken...tis al laat, i know..moet eigenlijk slapen.

Heel eerlijk maar ben vrijwel nooit met je eens, maar nu wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar allemaal vooral wat een puinhoop, topics die gesloten worden al die regels en dan nog de betweterigheid van mods die mensen toespreken alsof het een stel kinderen zijn. Ik denk dat dit alles de uiteindelijke genadeslag is voor bnw.

quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het is nog steeds geen feit. Er zijn nog steeds ook aanwijzingen dat het juist wel van wasbeerhonden op die markt komt. Las vandaag nog een artikel op The Atlantic.
Even zoeken.
Ah, deze:
https://www.theatlantic.c(...)ket-lab-leak/673390/
quote:Op zondag 19 maart 2023 05:50 schreef _I het volgende:
https://archive.is/6osVH#selection-1065.0-1074.0
The Antlantic - The Strongest Evidence Yet That an Animal Started the Pandemic
He underscored that the findings, although an important addition, are not “direct evidence of infected raccoon dogs at the market.”
All of this left one main hole in the puzzle to fill: clear-cut evidence that raccoon dogs and the virus were in the exact same spot at the market, close enough that the creatures might have been infected and, possibly, infectious. That’s what the new analysis provides. Think of it as finding the DNA of an investigation’s main suspect at the scene of the crime.
Het feit dat er DNA-materiaal in de buurt van het virus is gevonden, betekent niet dat het virus van de wasbeerhonden afkomstig is. Is een beetje als ik ziek zou worden en je zou bij mij thuis DNA vinden van een hond, dat je dan concludeert dat ik ziek geworden ben van een hond, in plaats van te concluderen dat ik honden heb.
Voor al die mensen die zo goed onderzoeken lezen, is het wel jammer om te zien dat mensen er met boter en suiker in gaan. En bij een preprint nog wel.
Blijf je nu zelf uit de buurt van je kind, nu je complottheorieën aan het verspreiden bent?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou er toch echt aan liggen waar die verandering in te zien zou zijn. Als hij alleen FvD zou stemmen en ik daar verder nooit iets van zou merken, zou er wellicht niets veranderen.
Maar als hij complottheorien aan zou gaan hangen, zou geloven dat reptielen de wereld regeren, achter Putin zou staan en Russische propaganda mijn huis in zou brengen, tegen klimaatbeleid is en dat ook uitspreekt, naar FvD bijeenkomsten zou gaan, ON kijken, naar demonstraties zou gaan...dan houdt de relatie vanzelf op. Met zo iemand kan ik niet leven, echt niet. En die zou ik ook liever niet constant in de buurt van mijn kind willen hebben.

Er is wat mij betreft nogal een verschil tussen diverse complottheorieën en sommigen zijn mij te giftig.quote:Op zondag 19 maart 2023 05:54 schreef _I het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijf je nu zelf uit de buurt van je kind, nu je complottheorieën aan het verspreiden bent?

Allereerst 'gastmodden' in BNW is toegestaan voor elke moderator. Daarnaast wil ik je verzoeken om je eens te verdiepen wat 'Feedback geven' inhoudt.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
precies, waarom haal jij mijn feedback richting jippie weg? het valt me regelmatig op dat jij het voor haar opneemt en reacties gaat verwijderen.waarom doe je dat? denk je dat zij niet voor zichzelf op kan komen? Het is aan haar gericht? jij was toch weg?

Kloon is nog steeds hier en blijft in bnw doorpostenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:48 schreef Ali_boo het volgende:
kloon: https://forum.fok.nl/user/history/502789

Vind het lullig om te zeggen maar het benoemen dat iemand vermoedelijk een kloon is kan al in strijd zijn met privacyregels, vandaar dat ik er niet op reageer.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kloon is nog steeds hier en blijft in bnw doorposten
BNW / Project Blue Beam -fake alien invasion
BNW / CDC-director zegt lab leak onder verhoor
ectect

Omdat de desbetreffende user nog altijd bij de crew hoort. Het is natuurlijk de bedoeling dat die als een team functioneren. Waarom denk je dat er bijvoorbeeld tijdens het bespreken van het beleid in BNW of topics over hoe het beter kan, ineens allerlei crew-leden vanuit andere subfora hier het uitgestippelde beleid komen onderschrijven en specifieke kritiek op de BNW-crew pareren? Het zou natuurlijk een opmerkelijke gewaarwording zijn als de crew elkaar openlijk zou gaan afvallen.quote:Op zondag 19 maart 2023 01:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]

Nou dat we elkaar niet openlijk afvallen (meestal) lijkt me evident maar dat we dan met zijn allen over elkaar heen komen buitelen om kritiek te pareren is wel wat vergezocht hoor ... ten eerste heb je daar een dagtaak aan en ten tweede weet je als mod 'van buiten' zelden wat er allemaal speelt en het advies is dan ook om de feedback aan de desbetreffende mod over te latenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de desbetreffende user nog altijd bij de crew hoort. Het is natuurlijk de bedoeling dat die als een team functioneren. Waarom denk je dat er bijvoorbeeld tijdens het bespreken van het beleid in BNW of topics over hoe het beter kan, ineens allerlei crew-leden vanuit andere subfora hier het uitgestippelde beleid komen onderschrijven en specifieke kritiek op de BNW-crew pareren? Het zou natuurlijk een opmerkelijke gewaarwording zijn als de crew elkaar openlijk zou gaan afvallen.

Het is geen vermoeden, ik weet het 100% zeker en daar is geen enkele ip scan aan te pas gekomenquote:Op zondag 19 maart 2023 19:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind het lullig om te zeggen maar het benoemen dat iemand vermoedelijk een kloon is kan al in strijd zijn met privacyregels, vandaar dat ik er niet op reageer.

quote:Op zondag 19 maart 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat de desbetreffende user nog altijd bij de crew hoort. Het is natuurlijk de bedoeling dat die als een team functioneren. Waarom denk je dat er bijvoorbeeld tijdens het bespreken van het beleid in BNW of topics over hoe het beter kan, ineens allerlei crew-leden vanuit andere subfora hier het uitgestippelde beleid komen onderschrijven en specifieke kritiek op de BNW-crew pareren? Het zou natuurlijk een opmerkelijke gewaarwording zijn als de crew elkaar openlijk zou gaan afvallen.
Is ook onzin, de manier waarop ik gemod heb kwam vanuit mezelf. Als ik @sp3c een lul en kutmod zou vinden had ik dat ook kunnen zeggen, datzelfde geldt voor iedere andere mod. Vergeet niet dat wij als Mods ook gewoon mensen zijn en mee posten en onze mening geven.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou dat we elkaar niet openlijk afvallen (meestal) lijkt me evident maar dat we dan met zijn allen over elkaar heen komen buitelen om kritiek te pareren is wel wat vergezocht hoor ... ten eerste heb je daar een dagtaak aan en ten tweede weet je als mod 'van buiten' zelden wat er allemaal speelt en het advies is dan ook om de feedback aan de desbetreffende mod over te laten
Echt onzin dit, de mods die reageerden deden hier nagenoeg allemaal al mee en de enkeling die dan niet deed zal een lurker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |