abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208422788
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef Straatcommando. het volgende:
knip
Ik zal hier Etto quoten, daarin uitleggen wat nou de bedoeling van bnw is , om vervolgens terug te komen op jouw post

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Met die onderwerpen kun je altijd iets hebben, en zeker wanneer je ziet dat er aantoonbare onwaarheden worden verspreid, bronloos ook nog, kun je daar best wat van zeggen... Liefst met bronnen, uiteraard.

Die aversie tegen 'bronnen' is wat uiteindelijk BNW of welk forum dan ook de das om zal doen. Je kunt geen discussie voeren op basis van 'gevoelens'.
Laat me aan de hand van 3 voorbeelden duidelijk maken wat hier nou de bedoeling is

1 Internet moet gereguleerd worden om zo kinderen te beschermen van pedo's
Gaat die nu echt om de veiligheid van kinderen of is dit de perfecte excuus om meer vrijheden van de burgers te ontnemen?

2 Rusland blaast haareigen Nordstream 2 op
Waarom zouden ze hun eigen pijpleidingen saboteren? Was het niet gemakkelijker om gewoon de gaskraan dicht te draaien? Als het niet Rusland is wie dan wel? Wie heeft er baat bij om die ding op te blazen? Was het de VS of toch iemand anders?

3 Epstein heeft zichzelf om het leven gebracht door zichzelf aan de bed om te hangen
Denk zelfs dat de meeste critci hier geen woord van geloven :D . Als dat verhaal niet waar is wat is er dan werkelijk gebeurt?

Het zijn juist dit soort vragen die we hier entertainen.
Waar we alle opties open houden en elke alternatieve scenario in acht nemen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is niks bnw aan om doodleuk "nee is niet waar" te roepen en vervolgens de vingers in de oren te stoppen.

En claimen dat er geen steden kapot zijn geschoten is echt potsierlijk, schaamteloos en respectloos. Heeft echt niks in bnw te zoeken.
Volgens mij was het @Ali_Kannibali die zei: Wil je bnw in goede bannen leiden dat er een bepaalde persoonlijke trekjes aanwezig moeten zijn. Daarin noemde hij openheid en oprechte interesse in de materie die hier besproken wordt

En no offence, ik mis bij jouw beide eigenschappen. Niet de eerste keer dat je heel stellig wist te beweren dat hier onwaarheden werden gedeeld en dat het aan jouw was om dit allemaal recht te zetten. Tegenspraak kan ik prima hebben, maar ik wel moeite mee heb, is dat je iets hebt afgeschreven zonder je echt in te verdiepen. Wil je er 100% zeker van zijn dat JIJ het bij de rechte eind heb dan zal je echt al die andere theorieën moeten entertainen

Ben je na het verdiepen in de materie nog steeds oneens? Prima laat maar zien waarom dat het geval is
Dat is toch iets heel anders dan elke keer weer stellen dat hier bewust leugens de wereld in geslingerd worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208422858
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 09:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Deze specifieke reactie en de aanloop daartoe maakten dat ik de reactie niet serieus kon nemen. Zaken een hoax noemen is niet per definitie BNW.
'media hoax' ook een veel te simpele term is. En dat flat earth topic ooit hier 'populair' was, gewoon totaal bullshit is.
Er is uitgebreide analyse van fotos,witness statements,onmogelijk belachelijk survivor verhaaltjes, niks kloppende,scripted MSM nieuwberichten enz. over bepaalde 'terror' attacks bvb. gedaan.

Het gebruik van gemanipuleerde en/of out-of-context fotos als propaganda helemaal niks nieuws is.
Wat er precies aan de hand in Ukraine is, weten we ook niet. imo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 17-03-2023 15:24:26 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208422894
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als dat zo was hadden we geen nieuwe mods geworven.
Dat zegt natuurlijk niets.

Wat je bijvoorbeeld in de echte wereld ziet, is het feit dat Marxisten instellingen infiltreren om die van binnen uit te ontmantelen. Langzaam komen die in posities van (meer) macht en halen dan hun Marxistische vriendjes erbij tot de ontmanteling compleet is.

Je hoeft maar 1 verkeerde persoon in een machtspositie te zetten. Hypothetisch: Stel je bijvoorbeeld iemand aan als BNW-mod die arbitrair handelt, machtsgeil is en niet van de officiële lezingen van de Autoriteit af durft te wijken, dan komt dat BNW niet ten goede. Als je dan ook nog eens zo'n persoon op die positie laat blijven dan kan dat een beeld geven dat het daadwerkelijk de bedoeling is om BNW onklaar te maken.
pi_208425930
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 15:46 schreef Ali_boo het volgende:
Zonder de vrijheid te hebben om af te wijken van de dominante narratief, heb je geen bnw.
Vreemde zin wel.
De minderheid heeft dan blijkbaar de wijsheid in pacht?
pi_208427590
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:51 schreef aloa het volgende:

[..]
Vreemde zin wel.
De minderheid heeft dan blijkbaar de wijsheid in pacht?
Dat zeg ik toch niet?

Zou je ergens in 2021 claimen dat het coronavirus ergens uit een lab in Wuhan ontsnapt is, dan zouden ze je voor gek hebben verklaard. Alle '' experts '' waren het unaniem over eens dat het virus werd overgedragen via een vleermuis, daar ergens op een markt in Wuhan

Dat was toendertijd de dominante narratief
En alles wat afweek van diezelfde dominante narratief? Complottheorie, Russische propaganda, misinformatie ect

Nu anno 2023 bleek er toch een kern van waarheid in wuhan lab theorie te zitten. Iets wat hier in bnw al lange tijd bekend was.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208427632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bedankt voor je inhoudelijke reactie Ali, ik kom hier nog op terug.
Ik ben al blij je oude rustige zelf terug te zien

En neem vooral je tijd o|O
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 21:20:18 #57
236264 crew  capricia
pi_208428371
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 20:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch niet?

Zou je ergens in 2021 claimen dat het coronavirus ergens uit een lab in Wuhan ontsnapt is, dan zouden ze je voor gek hebben verklaard. Alle '' experts '' waren het unaniem over eens dat het virus werd overgedragen via een vleermuis, daar ergens op een markt in Wuhan

Dat was toendertijd de dominante narratief
En alles wat afweek van diezelfde dominante narratief? Complottheorie, Russische propaganda, misinformatie ect

Nu anno 2023 bleek er toch een kern van waarheid in wuhan lab theorie te zitten. Iets wat hier in bnw al lange tijd bekend was.
Onzin. Het is gewoon besproken in COR. Zijn ook zat topics en posts over geweest.
Zonder allerlei complotten en andere theorieën.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 17 maart 2023 @ 21:27:15 #58
5428 crew  miss_sly
pi_208428507
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Onzin. Het is gewoon besproken in COR. Zijn ook zat topics en posts over geweest.
En het is nog steeds geen feit. Er zijn nog steeds ook aanwijzingen dat het juist wel van wasbeerhonden op die markt komt. Las vandaag nog een artikel op The Atlantic.

Even zoeken.

Ah, deze:

https://www.theatlantic.c(...)ket-lab-leak/673390/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208428570
Heel dat lab verhaal is idd bullshit. Zodra je daar in meegaat erken dat er een pandemie gaande was. Wat natuurlijk niet waar is.

Gooi het coronatopic open @Jippie :)
pi_208428688
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Wij waren gewoon hier de eerste ja
Zoals wel vaker het geval is :6

Laat me verder niet in een wellus/niettus discussie meeslepen
In plaats daarvan ga ik je een heel fijn weekend wensen
How about that O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 17-03-2023 21:52:52 ]
  zaterdag 18 maart 2023 @ 01:34:24 #61
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208431092
Kalmeer of hugo de jonge komt je internet afsluiten :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 18 maart 2023 @ 01:38:50 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208431105
kop of munt :P :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 18 maart 2023 @ 17:24:14 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_208437674
ChevyCaprice in DIG / Bard wordt losgelaten

Uit nieuwsgierigheid: wat is er niet BNW aan dat topic gezien het feit dat ie verhuist of dicht moet zonder enige zichtbare feedback?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 18:21:06 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_208438446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar allemaal vooral wat een puinhoop, topics die gesloten worden al die regels en dan nog de betweterigheid van mods die mensen toespreken alsof het een stel kinderen zijn. Ik denk dat dit alles de uiteindelijke genadeslag is voor bnw. :{
Ik vind het zo zonde en jammer dat alles van 'vroeger' weggewuifd is of dat men verwezen wordt naar andere subforums terwijl het juist HET gesprek van de dag is. Op straat, waar je ook komt. Overal gaat het over de onderwerpen die letterlijk Hot zijn en gewoon op BNW horen. We kunnen er toch op een beschaafde manier met elkaar over discussiëren lijkt mij. Bilderberg, SandyHook,politiek en de figuren achter de politiek. Alles waar geen plek voor is op POL ik noem maar een paar onderwerpen. Eigenlijk het 'nieuws achter het nieuws'. Daar is BNW toch DE plek voor? Complottheorieën, altijd een hot item. Corona, een grote scam of was het wel degelijk waar? Daar kun je het samen over hebben hier.
Nou, dat was het voor nu.
Allemaal een fijne avond gewenst, en nee, daar zit geen complot achter ;)
pi_208439297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 18:21 schreef Lavenderr het volgende:mWe kunnen er toch op een beschaafde manier met elkaar over discussiëren lijkt mij. Bilderberg, SandyHook,politiek en de figuren achter de politiek.
Sandy Hook? Hoe zie je dat op beschaafde wijze ontkennen van dode kinderen precies voor je?
  zaterdag 18 maart 2023 @ 19:56:59 #66
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208440206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Sandy Hook? Hoe zie je dat op beschaafde wijze ontkennen van dode kinderen precies voor je?
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @Lavenderr daar op doelde.

Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.

Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 20:44:30 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_208441151
quote:

[..]
Ik gaf alleen aan dat er op BNW allerlei bizarre theorieën voorbij kwamen. Die werden daar besproken. De dingen die op NWS niet aan bod kwamen. Geen waardeoordeel. Maar als je dat gelezen had wist je dat al.
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 20:45:14 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_208441167
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @:Lavenderr daar op doelde.

Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.

Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.
Juist. Zo bedoelde ik het precies.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 maart 2023 @ 20:45:48 #69
485843 crew  Jippie
pi_208441179
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 17:24 schreef jogy het volgende:
ChevyCaprice in DIG / Bard wordt losgelaten

Uit nieuwsgierigheid: wat is er niet BNW aan dat topic gezien het feit dat ie verhuist of dicht moet zonder enige zichtbare feedback?
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.
pi_208441229
kloon: https://forum.fok.nl/user/history/502789

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 19-03-2023 19:05:21 ]
  zaterdag 18 maart 2023 @ 20:48:25 #71
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208441241
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 20:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.
Ik denk dat het misschien tot bloei kan komen nu AI een vogelvlucht neemt. Zelfs hier :)
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 maart 2023 @ 20:49:12 #72
485843 crew  Jippie
pi_208441261
quote:

[..]
Op zich had de discussie ook over de verborgen agenda van Alex Jones kunnen gaan.
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 20:53:19 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_208441346
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op zich had de discussie ook over de verborgen agenda van Alex Jones kunnen gaan.
Klopt.
  zaterdag 18 maart 2023 @ 20:57:01 #74
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208441429
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
En dat was nu net niet de intentie van de reactie erop..... Zo jammer.
Lach met een schone bips
pi_208446410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

Zo jammer.
precies, waarom haal jij mijn feedback richting jippie weg? het valt me regelmatig op dat jij het voor haar opneemt en reacties gaat verwijderen.waarom doe je dat? denk je dat zij niet voor zichzelf op kan komen? Het is aan haar gericht? jij was toch weg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')