Ik zal hier Etto quoten, daarin uitleggen wat nou de bedoeling van bnw is , om vervolgens terug te komen op jouw postquote:
Laat me aan de hand van 3 voorbeelden duidelijk maken wat hier nou de bedoeling isquote:Op maandag 13 maart 2023 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met die onderwerpen kun je altijd iets hebben, en zeker wanneer je ziet dat er aantoonbare onwaarheden worden verspreid, bronloos ook nog, kun je daar best wat van zeggen... Liefst met bronnen, uiteraard.
Die aversie tegen 'bronnen' is wat uiteindelijk BNW of welk forum dan ook de das om zal doen. Je kunt geen discussie voeren op basis van 'gevoelens'.
Volgens mij was het @Ali_Kannibali die zei: Wil je bnw in goede bannen leiden dat er een bepaalde persoonlijke trekjes aanwezig moeten zijn. Daarin noemde hij openheid en oprechte interesse in de materie die hier besproken wordtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is niks bnw aan om doodleuk "nee is niet waar" te roepen en vervolgens de vingers in de oren te stoppen.
En claimen dat er geen steden kapot zijn geschoten is echt potsierlijk, schaamteloos en respectloos. Heeft echt niks in bnw te zoeken.
'media hoax' ook een veel te simpele term is. En dat flat earth topic ooit hier 'populair' was, gewoon totaal bullshit is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deze specifieke reactie en de aanloop daartoe maakten dat ik de reactie niet serieus kon nemen. Zaken een hoax noemen is niet per definitie BNW.
Dat zegt natuurlijk niets.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden we geen nieuwe mods geworven.
Vreemde zin wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:46 schreef Ali_boo het volgende:
Zonder de vrijheid te hebben om af te wijken van de dominante narratief, heb je geen bnw.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemde zin wel.
De minderheid heeft dan blijkbaar de wijsheid in pacht?
Ik ben al blij je oude rustige zelf terug te zienquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor je inhoudelijke reactie Ali, ik kom hier nog op terug.
Onzin. Het is gewoon besproken in COR. Zijn ook zat topics en posts over geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Zou je ergens in 2021 claimen dat het coronavirus ergens uit een lab in Wuhan ontsnapt is, dan zouden ze je voor gek hebben verklaard. Alle '' experts '' waren het unaniem over eens dat het virus werd overgedragen via een vleermuis, daar ergens op een markt in Wuhan
Dat was toendertijd de dominante narratief
En alles wat afweek van diezelfde dominante narratief? Complottheorie, Russische propaganda, misinformatie ect
Nu anno 2023 bleek er toch een kern van waarheid in wuhan lab theorie te zitten. Iets wat hier in bnw al lange tijd bekend was.
En het is nog steeds geen feit. Er zijn nog steeds ook aanwijzingen dat het juist wel van wasbeerhonden op die markt komt. Las vandaag nog een artikel op The Atlantic.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Onzin. Het is gewoon besproken in COR. Zijn ook zat topics en posts over geweest.
Zonder allerlei complotten en andere theorieën.
Wij waren gewoon hier de eerste jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Onzin. Het is gewoon besproken in COR. Zijn ook zat topics en posts over geweest.
Zonder allerlei complotten en andere theorieën.
Ik vind het zo zonde en jammer dat alles van 'vroeger' weggewuifd is of dat men verwezen wordt naar andere subforums terwijl het juist HET gesprek van de dag is. Op straat, waar je ook komt. Overal gaat het over de onderwerpen die letterlijk Hot zijn en gewoon op BNW horen. We kunnen er toch op een beschaafde manier met elkaar over discussiëren lijkt mij. Bilderberg, SandyHook,politiek en de figuren achter de politiek. Alles waar geen plek voor is op POL ik noem maar een paar onderwerpen. Eigenlijk het 'nieuws achter het nieuws'. Daar is BNW toch DE plek voor? Complottheorieën, altijd een hot item. Corona, een grote scam of was het wel degelijk waar? Daar kun je het samen over hebben hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Raar allemaal vooral wat een puinhoop, topics die gesloten worden al die regels en dan nog de betweterigheid van mods die mensen toespreken alsof het een stel kinderen zijn. Ik denk dat dit alles de uiteindelijke genadeslag is voor bnw.
Sandy Hook? Hoe zie je dat op beschaafde wijze ontkennen van dode kinderen precies voor je?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:21 schreef Lavenderr het volgende:mWe kunnen er toch op een beschaafde manier met elkaar over discussiëren lijkt mij. Bilderberg, SandyHook,politiek en de figuren achter de politiek.
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @Lavenderr daar op doelde.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Sandy Hook? Hoe zie je dat op beschaafde wijze ontkennen van dode kinderen precies voor je?
Ik gaf alleen aan dat er op BNW allerlei bizarre theorieën voorbij kwamen. Die werden daar besproken. De dingen die op NWS niet aan bod kwamen. Geen waardeoordeel. Maar als je dat gelezen had wist je dat al.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Sandy Hook? Hoe zie je dat op beschaafde wijze ontkennen van dode kinderen precies voor je?
Juist. Zo bedoelde ik het precies.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sandy Hook was ooit een complot theorie aangewakkerd door een mafkees Alex Jones genaamd. Dat kon toen hier besproken worden, dat het een complete misdadige actie is geweest, achteraf ook door diezelfde Alex Jones in stand gehouden doet er niks aan af dat het toen besproken kon worden. Denk dat @:Lavenderr daar op doelde.
Wat op Sandy Hook gebeurt is heeft nooit mogen kunnen gebeuren, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Maar dat het complot erover besproken kon worden is een heel ander punt. En dat is BNW.
Hoe zeer ik het ook erg vind dat lui als een Alex Jones, en een Stew Peters een platform hebben. Is wat jij Lavenderr in de schoenen probeert te schuiven totaal niet wat zij bedoelde met haar post denk ik.
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:24 schreef jogy het volgende:
ChevyCaprice in DIG / Bard wordt losgelaten
Uit nieuwsgierigheid: wat is er niet BNW aan dat topic gezien het feit dat ie verhuist of dicht moet zonder enige zichtbare feedback?
Ik denk dat het misschien tot bloei kan komen nu AI een vogelvlucht neemt. Zelfs hierquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vond het beter in DIG passen, er wordt niet echt een 'alternatieve mening' in gepost, groot deel bevolking en overheden maken zich ongerust over welke kant AI opgaat.
Op zich had de discussie ook over de verborgen agenda van Alex Jones kunnen gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich had de discussie ook over de verborgen agenda van Alex Jones kunnen gaan.
En dat was nu net niet de intentie van de reactie erop..... Zo jammer.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich had de discussie ook over de verborgen agenda van Alex Jones kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |