Uhm het ging in mijn posting over "goede Zaterdag" en hun feestdagenquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goede vrijdag is pas de vrijdag na de Finale, 7 April
Hier ook🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
gatver aan het ijs likken van je kind![]()
zou hier oorlog worden
Zie ze al met z'n 3en door de supermarkt lopen 🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
Ali bijt op de Calipo en dan zuigen
Bart vindt het leegdrinken van het vieze kartonnen ding lekker
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:11 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zie ze al met z'n 3en door de supermarkt lopen 🤣🤣
sorry sorry sorry @Monique___quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm het ging in mijn posting over "goede Zaterdag" en hun feestdagen
Dat bestaat in de godsdienst niet
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
is ie vast zo dom om zijn kar vol koetjes repen en andere goedkope snoepmeuk t gooienquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:14 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als je die nu 1 minuut gratis winkelen geef🛒🛒🛒
😅🤣 ik zie het hem doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is ie vast zo dom om zijn kar vol koetjes repen en andere goedkope snoepmeuk t gooien
quote:
Hoop ook niet op een zeurron of Ilse of de rest van wat weg isquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Kijk kijk..
De mannen willen liever oud bewoners uit een oud/ander seizoen..
Zou leuker zijn.
Die nachtelijke fanta-verhalen van Mike waren echt goudquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hoop ook niet op een zeurron of Ilse of de rest van wat weg is
Sjerrel en keukenboer Mike erin![]()
vooruit ,Theo dan ook
Hij lijkt dat nog niet door te hebben..quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:23 schreef Kayro het volgende:
Gamen en vrouwen is wat anders hè zegt Bart
Over de manager voor Jason na BB
Nope🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij lijkt dat nog niet door te hebben..
Maar volgens Lotteke was het morgen goede vrijdagquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
sorry sorry sorry @:Monique___
had de verkeerde gequote had @:Ireth moeten zijn, excuus
[..]
[..]
Op 2 dezelfde helquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:29 schreef GayGuy het volgende:
Er is een hel met alleen maar pingpong geluiden, en die heet Livestream 1🤣
Dat is best knap. Op YouTube staan ook best wel wat filmpjes met Jason over zijn gaming.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
6de van Nederland was het hoogste hier en 13de van de wereld voor een week.. hoogste wat hij ooit is gekomen in Fifa
ali wil vitamine D, kan hem helpen voor zijn.... weg stream
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar volgens Lotteke was het morgen goede vrijdag
3 weken niet kunnen poepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
6de van Nederland was het hoogste hier en 13de van de wereld voor een week.. hoogste wat hij ooit is gekomen in Fifa
ali wil vitamine D, kan hem helpen voor zijn.... weg stream
Jawel op stream 2quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:32 schreef marky het volgende:
De boze stiefzusters en de Dannycam... dus uit die stream. De finale loopt buiten maar helaas is het ons niet gegunt.
ja totaal geen tijdsbesef denk ik ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar volgens Lotteke was het morgen goede vrijdag
Maar dan ECHT oud oud. Ruud, Bart, Willem en Karin, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef Kayro het volgende:
Kijk kijk..
De mannen willen liever oud bewoners uit een oud/ander seizoen..
Zou leuker zijn.
Ja maar die zijn nu te oud das gekkigheid.. die kennen ze nie🤣🤣🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar dan ECHT oud oud. Ruud, Bart, Willem en Karin, bijvoorbeeld
finale dus op de oude vertrouwde Donderdagavond? Ein-de-lijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bart net uit bed he, en dan die muziekjes eronder hahahahquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:37 schreef Kayro het volgende:
Uitzending:
De radio staat al aan..
En leuke zender🤣🤣🤣
Mooi gedaan🤗quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bart net uit bed he, en dan die muziekjes eronder hahahah
Hier is miss america ook al zo lekker all over the top🤮quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:43 schreef rinardo het volgende:
PON game Charlotte neemt stoel 6 haar geluksgetal
Laatste vraag weet iedereen het antwoord op, dus niemand die charlotte in kan halen. Hiermee konden ze dus wel manipuleren, een makkelijke vraag er in gooien.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:47 schreef rinardo het volgende:
1 ding is zeker , dit spel kan onmogelijk gemanupileerd worden door bb
Eens, stonden vast nog wat filmpjes klaar😉quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laatste vraag weet iedereen het antwoord op, dus niemand die charlotte in kan halen. Hiermee konden ze dus wel manipuleren, een makkelijke vraag er in gooien.
oke , jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Eens, stonden vast nog wat filmpjes klaar😉
🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
Magisch denken heet dat lolien.. doen jonge kinderen vaak
Gaat ze volksdansen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
Kan iemand zijn kind laten bellen naar de klachtenlijn
Dit ziet toch niet uit:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Je kan zon spel waar het ook op uithoudingsvermogen aankomt, gewoon iemand een voordeel geven door die even lekker 4 weken thuis te laten aansterken/uitrusten!quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:57 schreef Ireth het volgende:
PoNspel van vorige week met Danny en Bart (die pionnen door dat doolhof loodsen) vond ik eerlijker, daar kon niet gemanipuleerd worden, maar hier wel, qua volgorde en soorten vragen. Als de bewoners nu zelf een kaart met vraag hadden moeten trekken uit een bak was het "eerlijker" geweest.
Komaan zeg. Eerlijk verlopen ? Bart is fel verzwakt na 2 maanden in dat huis; Danny had hier echt wel een voordeelquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:57 schreef Ireth het volgende:
PoNspel van vorige week met Danny en Bart (die pionnen door dat doolhof loodsen) vond ik eerlijker, daar kon niet gemanipuleerd worden, maar hier wel, qua volgorde en soorten vragen. Als de bewoners nu zelf een kaart met vraag hadden moeten trekken uit een bak was het "eerlijker" geweest.
Welke zaterdag is enkel de vraag....quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
Bart gaat zaterdag een laffe lauwe vleeskroket uit de muur trekken bij een tankstation.. hij gaat stoppen tot ie er eentje heeft
en een Baco en een ijs
quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je kan zon spel waar het ook op uithoudingsvermogen aankomt, gewoon iemand een voordeel geven door die even lekker 4 weken thuis te laten aansterken/uitrusten!
Ik heb het over manipulatie tijdens, niet voorafquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Komaan zeg. Eerlijk verlopen ? Bart is fel verzwakt na 2 maanden in dat huis; Danny had hier echt wel een voordeel
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro :
[ afbeelding ]Who the fuck is Rambo, when you have Bart ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je van Ali ook zeggen... Ik zweer het u hé maat, er gaat vandaag iets gebeuren, snapt-geu.. ik zweer het echt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die denkt niet verder na![]()
Nou hup hup gooi die oud bewoners er in.. hebben we dat ook weer gehad
jasonhet begint elke week met lotje.. ELKE week begint het bij haar.. elke week zegt ze wat.. tuurlijk komt het uit wat ze zegt, 100 voorspellingen doet ze.. iedere dag wel 5.. komt iets van uit
nou nogal....eerste seizoen zaten we bijna aan de duizend topics. Nu gaan we de 500 nog niet halen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja, het is wel eens anders geweest hier
Valt ook weinig meer te cossen er gebeurd al dagen niet echt ietsquote:
Dat bedoel ik dus. Het is niet echt iets op de streams vergeleken met andere jaren is dit wel de slechtsteBB everquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Lindsey heeft een gevoel.
Jolien gilt omdat de camera's haar volgen als ze aan het neuspeuteren is.
Lindsey brabbelt nog wat. Kan er weinig van maken.
Nja het is wel jammer. Ik volg nu twee RLS'en die allebei stil liggenquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt ook weinig meer te cossen er gebeurd al dagen niet echt iets
Ik herinner mij die ene week 7873 keer aan het zeggen was "joepie volgende week is het love-week".. het werkte zo op mijn zenuwen dat het om de 5 seconden weer dat gezeur over love-week was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:19 schreef Kayro het volgende:
Nu charlotte en haar honderden voorspellingen 🔮🪄
Ja wat mij betreft wel. Deze mensen kunnen mij gewoon niet echt boeien. Maar ik vind de opzet van het programma dit jaar eigenlijk wel prima dus het is echt de groep zelf die gewoon heel erg saai is (wat er van overgebleven is). Het had er met bijvoorbeeld Chiara en Michelangelo erbij heel anders uit gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Het is niet echt iets op de streams vergeleken met andere jaren is dit wel de slechtsteBB ever
Het is wel heel veel en lang SL en ook met `MA er in gebeurde er vorige week weinigquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat mij betreft wel. Deze mensen kunnen mij gewoon niet echt boeien. Maar ik vind de opzet van het programma dit jaar eigenlijk wel prima dus het is echt de groep zelf die gewoon heel erg saai is (wat er van overgebleven is). Het had er met bijvoorbeeld Chiara en Michelangelo erbij heel anders uit gezien.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt door haar te korte buikspieren, dat gaat trekken
Kloontje het reuzenkind🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
Ze ziet er idd wat apart uit nu
[ afbeelding ]
Je kan Ali echt werkelijk alles wijs maken...quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
bart over Redbull uitvinden.. eerst jakkie door iedereen, in Aziatische landen begonnen..
en hij is miljonair geworden
ali: echt waar?![]()
![]()
Hij beseft blijkbaar niet hoe groot dat merk is?
Of goeie ouwe Betty (qua niveau wat laag; maar beduidend veel hoger dan de menige bewoners nu)...quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar dan ECHT oud oud. Ruud, Bart, Willem en Karin, bijvoorbeeld
Ja, super ! Of Spillie van de eerste BB in Belgie.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:59 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Of goeie ouwe Betty (qua niveau wat laag; maar beduidend veel hoger dan de menige bewoners nu)...
Zelfs op haar 50 zal ze d'er nog gewoon naakt rondlopen en flauwekul verkopen
Ook een air van Jason danquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:01 schreef Ireth het volgende:
Jason: "dus jij denkt dat Ali van mij zou kunnen winnen??"
Lot: "......."
Zo bedoelde die dat niet. Bij Jason komt het meer over dat ze hem er niet wil hebben of Bart denk ikquote:
Zo hoorde ik dat niet eigenlijk. Hij probeert vragen te stellen en Charlotte komt met een bult onzin waar Jason geen kaas van kan maken.quote:
Nee was echt charlotte datgene laten zeggen waar ze om heen draaide. Ze heeft Ali genomineerd omdat ze denkt/hoopt dat ie wint van Bart/Jason. En hij wou dat ze daarvoor uit kwam.quote:
another boy from the hoodquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bart heeft gezegd ''als ik er uit ga ga ik naar een trouwerij'' neem charlotte nu als excuus om hem er op te zetten, ze zei Bart wou naar huis, maar Jason had gelijk, dat was vorige week, Bart zei ook , als ik er niet uit ga dan is het pech en ga ik niet naar die trouwerij.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
jason vindt het lullig voor charlot dat de deur open staat..
bart wil naar een trouwerij??
Dat doet zij toch niet zulk gedrag ? Is toch voor kinderen. Zij staat daar boven hoorquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:57 schreef rinardo het volgende:
ohhhh charlotte heeft afgeluisterd en confronteerd Jason er nu mee
kloptquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was echt charlotte datgene laten zeggen waar ze om heen draaide. Ze heeft Ali genomineerd omdat ze denkt/hoopt dat ie wint van Bart/Jason. En hij wou dat ze daarvoor uit kwam.
quote:
op zich vind ik ''afluisteren'' wel een goede eigenschap voor het spel BB , kan jeje voordeel mee doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat doet zij toch niet zulk gedrag ? Is toch voor kinderen. Zij staat daar boven hoor
het wordt zieliger met de minuut hoe ze zichzelf de das om doet
Liever niet... Krijg het maar benauwdquote:
Zal ze nooit doenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was echt charlotte datgene laten zeggen waar ze om heen draaide. Ze heeft Ali genomineerd omdat ze denkt/hoopt dat ie wint van Bart/Jason. En hij wou dat ze daarvoor uit kwam.
Vergeet Linsey niet..quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik wil aan niemand een hekel hebben, het is maar een spel, maar Danny en de Charlotte van de laatste dagen komen dichtbij..
Nee... Ga eens koekelen voor een tokkieklokkie...kom ik uit bij Bijenkorf.nl#goedevibequote:
Het antwoord dat charlotte kreeg, was toch het antwoord van Ali, dus vind Ali dat hij haar het goede antwoord hefft gegeven, als hij bewust een fout antw had op geschreven dan had ze niet gewonnen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali had het zelf in handen zegt hij en had anders kunnen doen, hoe vraag ik me af want iemand anders draaide aan die tafel en ook Lot niet dus zoals hij zegt dat hij haar goeie antwoord heeft gegeven klopt toch niet?
Heeft haar pingpongpantoffel toch in haar hand.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
Kan iemand zijn kind laten bellen naar de klachtenlijn
Dit ziet toch niet uit:
[ afbeelding ]
Dus in 1 week keldert Jason van top favoriet naar pleur maar op.. Ik ben echt het spoor bijster. waarom kies je voor een jankende Aliquote:
Zo zit zij de helft van de tijd. Die plastisch chirurg heeft een spiertje te veel door gesneden. Mond valt continu open.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Denkt dat zij nu de qeeun is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Die Charlotte is echt tegen het achterlijk aan bezig. Ze voelt zich echt de koningin van het huis.
Ja ik snap daar dus ook niks meer van. En ik vind Bart een prima kerel maar in de COS is er niemand echt fan geloof ik. Wie stemt daarop dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dus in 1 week keldert Jason van top favoriet naar pleur maar op.. Ik ben echt het spoor bijster. waarom kies je voor een jankende Ali
quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:01 schreef jooba het volgende:
[..]
Ja, super ! Of Spillie van de eerste BB in Belgie.
Bart is heel populair bij het oudere stempubliek. Bart is ook een simpele en nuchtere gast zonder allures en overdreven gedoe dus ik snap het wel. Normaal is er altijd iets 'mis' bij oudere BB kandidaten maar bij hem niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap daar dus ook niks meer van. En ik vind Bart een prima kerel maar in de COS is er niemand echt fan geloof ik. Wie stemt daarop dan?
Ik !!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap daar dus ook niks meer van. En ik vind Bart een prima kerel maar in de COS is er niemand echt fan geloof ik. Wie stemt daarop dan?
Als je deze pakt en de poll van Salar, is het denk ik exit Ali denk ik. Maar goed, inderdaad erg close.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Een Bart stemmer gevondenquote:
ik , Jason en Bartquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
🤮quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
dennie bekijkt zichzelf nog even in de ramen..
draagt de kids op om af te sluiten
Heel veel blijkbaar.. een soort tegen Jason of zo.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ali heeft een beeld over zich van nooit uiterlijk slecht spreken over iemand, ook niet achter de rug... veel delen, humor; veel gunnen aan anderen, schenkingen, en voelt dan een nominatie aan als verraad. Want waarom zou je in godsnaam mij nomineren ? Waarom ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali had het zelf in handen zegt hij en had anders kunnen doen, hoe vraag ik me af want iemand anders draaide aan die tafel en ook Lot niet dus zoals hij zegt dat hij haar goeie antwoord heeft gegeven klopt toch niet?
Ik vraag me soms af of ze zichzelf ook heel mooi vind... en of ze heel tevreden is over de voorbije ingrepen (zijnde botox of fillers en/of operatie(s)..quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo zit zij de helft van de tijd. Die plastisch chirurg heeft een spiertje te veel door gesneden. Mond valt continu open.
Ze vergeet voor het gemak even dat ze 2 weken geleden door de kijker is weggestemd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Denkt dat zij nu de qeeun is.
Op Twitter is het duidelijk charlotte is een vrouwelijke narcist!! 🫣🥳🥳quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze vergeet voor het gemak even dat ze 2 weken geleden door de kijker is weggestemd.
Ene kant eens, andere kant is het evenwicht dan voor het geheel echt helemaal kwijt misschien. Geen idee ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk toch dat het voor het programma beter zou zijn als Bart zou gaan. Prima kerel maar voegt weinig toe naast 1x per week de PON game. Die kan het best gemist worden denk ik van de 3 genomineerden. Al had ik liever 1 van de overige 4 zien gaan.
Die flaters daar zitten we nu nog mee. Hoe had de groep zich ontwikkeld met Lindsey eruit? Charlotte weg? geen Danny terug? Dan hadden we naar een heel andere BB gekeken. Misschien wat minder lol en wat meer BB1 met als aanvulling de spellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 01:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ene kant eens, andere kant is het evenwicht dan voor het geheel echt helemaal kwijt misschien. Geen idee ook.
Het is wel constant een enorm lastige nominatiebank, alweer, terwijl een paar anderen er ongeschonden flierefluitend doorheen komen, of worden gesaved. Das het nadeel van de Power of Nomination in dit spel toch wel imo (het heeft een leuke kant maar ook echt een slechte kant voor het programma) icm 2 a 3 flaters van de BB-organisatie.
Ja precies. Flaters.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 01:57 schreef marky het volgende:
[..]
Die flaters daar zitten we nu nog mee. Hoe had de groep zich ontwikkeld met Lindsey eruit? Charlotte weg? geen Danny terug? Dan hadden we naar een heel andere BB gekeken. Misschien wat minder lol en wat meer BB1 met als aanvulling de spellen.
Ik heb ook twee keer voor Bart gestemdquote:
Die heeft het helemaal niet nodig volgens de pollsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook twee keer voor Bart gestemd
Kijk er al weer helemaal naar uit🙄quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef TheLuckyman het volgende:
Er zal zometeen op de rode kamer wel verdriet zijn.. weer geen oud-bewoner op bezoek geweest deze nacht!
Ben ik gelukkig niet de enige dus,alles aan die vent staat mij tegenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:04 schreef Meneer_Meneer het volgende:
1xJason 1xBart gestemd.
Kijken niet meer trek Danny niet.
@rinardo heeft af en toe een overzicht. Volgens mij zit het allemaal erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:48 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft het helemaal niet nodig volgens de polls
Voor de zoveelste dag op rij. Je ziet de irritatie… wat doe ik hier nog? 😂quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
De zekering van de kookplaat is terug afgesprongen zegt Bart
Dat zie je bij allemaal ze zitten echt hun tijd uitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste dag op rij. Je ziet de irritatie… wat doe ik hier nog? 😂
Moet zeggen dat er deze week ook wel echt vrij weinig gebeurd behalve de spellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie je bij allemaal ze zitten echt hun tijd uit
Lang haar heeft zequote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Lindsey ook wakker ze staat in het douchehokje
De lampen waren vroeg aan vanmorgen zei Bart
Ja maar zij draaide niet aan de tafel dus vroeg ze er niet om dus dat kan hij haar niet voor houdenquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het antwoord dat charlotte kreeg, was toch het antwoord van Ali, dus vind Ali dat hij haar het goede antwoord hefft gegeven, als hij bewust een fout antw had op geschreven dan had ze niet gewonnen.
Meuren uit hun mond denk ik voor het pratenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:49 schreef happyme28 het volgende:
Hoezo poetsen ze hun tanden voor het ontbijt? 🤔
Ze kruipt in de douche voor haar haren te doen. De meeste mensen douchen in die cabine.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lang haar heeft ze! Zie je niet zo vaak in beeld dat ze knotje maakt.
(op een niet in beeld zijnde kraan bij de wastafel kwam er weer amper water bij kijken)
[ afbeelding ]
Gelukkig geen last van, zou het kijken ook minder leuk makenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige dus,alles aan die vent staat mij tegen
Jij schrijft het, ik dacht het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef happyme28 het volgende:
Beetje 12 ambachten 13 ongelukken bij Ali
En je kan er soep van trekken.. gore dweilen om de rug😬🙄quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuk dat ze allemaal direct uit bed moeten, maar die badjassen zien er ook niet heel leuk uit.
Is ook zo hoor. Sinds de amerikaanse verkiezingen kunnen we hier zeggen to close to call. Wat er ook uitkomt kunnen we de Febo waarschijnlijk niet betichten van manipulatie... grrrquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:13 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
@:rinardo heeft af en toe een overzicht. Volgens mij zit het allemaal erg dicht bij elkaar.
Danny zijn avontuur was al voorbijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:29 schreef Hoylei het volgende:
Kijk nog even dat filmpje terug van Charlotte van gisteravond.
Wat een nonsens... Ze wil Danny zn avontuur niet afpakken, maar van die andere 3 dus wel?
Heeft ze nu spijt van volgens mij, hij zit op zijn praatstoel heb sommige dingen al 3x gehoordquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vraagt Ali naar zijn levensverhaal
Ze zal wel moeten toch? Ze spelen er uit wie ze er uit wil hebben. Het blijft een spel er zullen er nog meer uitgaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:29 schreef Hoylei het volgende:
Kijk nog even dat filmpje terug van Charlotte van gisteravond.
Wat een nonsens... Ze wil Danny zn avontuur niet afpakken, maar van die andere 3 dus wel?
Idd, ze zal wel moeten. Maar dan vind ik niet dat je dat als argument kan gebruiken. Ik zou op dat punt niemand zn avontuur willen laten beeindigen. Uiteindelijk vind ze het minder erg dat Ali gaat, dan als een ander van die rode kamer gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten toch? Ze spelen er uit wie ze er uit wil hebben. Het blijft een spel er zullen er nog meer uitgaan.
Misschien gaat Jason er morgen wel uit wie zal het zeggen.
Het lijkt mij best wel moeilijk als je nog maar met een klein groepje zit en je moet mensen nominerenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:33 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Idd, ze zal wel moeten. Maar dan vind ik niet dat je dat als argument kan gebruiken. Ik zou op dat punt niemand zn avontuur willen laten beeindigen. Uiteindelijk vind ze het minder erg dat Ali gaat, dan als een ander van die rode kamer gaat.
Haar argument was dat ze mede verantwoordelijk was met de eerste x dat hij er uit moest en dat wilde ze nu voorkomen om hem dit keer niet te nomineren dat was de reden omdat hij al eens naar hij moest gaan mede door haarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:33 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Idd, ze zal wel moeten. Maar dan vind ik niet dat je dat als argument kan gebruiken. Ik zou op dat punt niemand zn avontuur willen laten beeindigen. Uiteindelijk vind ze het minder erg dat Ali gaat, dan als een ander van die rode kamer gaat.
Ik zou liever willen nomineren dan genomineerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij best wel moeilijk als je nog maar met een klein groepje zit en je moet mensen nomineren
Ja, maar het gevolg is dan wel dat er iemand anders door haar naar huis gaat (die niet meer terug kan komen)...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Haar argument was dat ze mede verantwoordelijk was met de eerste x dat hij er uit moest en dat wilde ze nu voorkomen om hem dit keer niet te nomineren dat was de reden omdat hij al eens naar hij moest gaan mede door haar
Precies, dus je bent die toch liever kwijt dan de rest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, maar het gevolg is dan wel dat er iemand anders door haar naar huis gaat (die niet meer terug kan komen)...
Dat zeg ik. Of je bent er echt van overtuigd dat je de sterkste er tegenover zet om bijvoorbeeld een Bart weg te spelen. Maar dan is Ali, die volgens mij nog nooit favoriet was, toch een aparte keus? Jolien heeft van Ali gewonnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, dus je bent die toch liever kwijt dan de rest.
Ja maar ja als ze moet nomineren moet ze nomineren daar komt ze toch niet onderuitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:37 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, maar het gevolg is dan wel dat er iemand anders door haar naar huis gaat (die niet meer terug kan komen)...
Klopt maar haar argumenten slaan als een tang op een varken. Wees dan eerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar ja als ze moet nomineren moet ze nomineren daar komt ze toch niet onderuit
heb ik iets gemist? hoe komen ze aan crosantjes ? ik zie ook niets in svquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Er wordt gesmikkeld van de croissantjes
Had Ali gisteren uit de Wall gehaaldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? hoe komen ze aan crosantjes ? ik zie ook niets in sv
Ja ik snap het wel sorryquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt maar haar argumenten slaan als een tang op een varken. Wees dan eerlijk.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Ook zo typisch…Ali neemt fooien pot mee van 68 euro bij de Chinees waar hij werkte. Na 2 dagen bellen ze dat het door 8 gedeeld moest worden, maar toen was het geld al op. Dus moest wachten op zijn geld vam de voetbal im de fooi terug te betalen.
Ik hoop het, maar vrees het ergste...quote:
Dat zou wel heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:04 schreef Giggio het volgende:
kan me niet voorstellen dat Jason er morgen uit moet en dat de NL finalisten al bekend zijn
was in de vorige 2 edities ook al 2 weken voor de finale bekend welke BE of NL in de finale stonden?
dubbele exit lijkt mij dan ook niet morgen - stel dat Bart en Ali eruit liggen is BE deel bekend voor de finale
krijgen we wel een mooie NL-bank
hoop nog op een twist en dat Jason een finale-ticket weet te bemachtigen
Hoop dan dat Jason opnieuw naar de geheime kamer mag en helemaal los mag gaan als rechterhand van Big Brother en als cadeau een finale-ticket kan verdienen. Niemand kan dat beter dan Jason. Top regisseur.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:04 schreef Giggio het volgende:
kan me niet voorstellen dat Jason er morgen uit moet en dat de NL finalisten al bekend zijn
was in de vorige 2 edities ook al 2 weken voor de finale bekend welke BE of NL in de finale stonden?
dubbele exit lijkt mij dan ook niet morgen - stel dat Bart en Ali eruit liggen is BE deel bekend voor de finale
krijgen we wel een mooie NL-bank
hoop nog op een twist en dat Jason een finale-ticket weet te bemachtigen
Wij eten ook bruin en donker brood hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
jason: bij 'ons' is wit brood een beetje kinderbrood, ongezond
Bart eet alleen wit.. hebte ge mijne boddie al eens gezien (hij vindt blijkbaar dat hij een mooi lichaam heeft haha)
Ja, maar dat is dan gewoon witbrood wat te lang in de toaster heeft gezeten zeker!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij eten ook bruin en donker brood hoor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:17 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan gewoon witbrood wat te lang in de toaster heeft gezeten zeker!
zou dat niet vreemd vinden - en kan me wel in Ali of Bart als winnaar vindenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:18 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het gevoel dat febo Ali als BB winnaar wil; of misschien Bart nog. Ze gaan geen 3 keer een Nederlander willen; en Jason gaan ze ook te voorspelbaar vinden. Eerst was hun winnaar Charlotte maar die is zo ver gezakt de laatste weken bij het publiek dat ze die intentie hebben laten varen.
Wat heeft de man in hemelsnaam bijgedragen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou dat niet vreemd vinden - en kan me wel in Ali of Bart als winnaar vinden
maar Jason verdient een finale plaats
@rinardoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Had Ali gisteren uit de Wall gehaald
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heeft de man in hemelsnaam bijgedragen?
Zeikt, zeurt en bedelt. Is werkelijk zo dom, dat het bijna zielig wordt en is nog niet eens in staat om zijn veters te strikken.
Ik bedoel uiteraard Ali
Ik kan nog leven met een overwinning Ali. Liever dat dan Charlotte; Lindsey of Danny ook al kan ik me vaak irriteren aan zijn domheid en klungelig karakter. Al zie ik ideaal Bart of Jason de eindoverwinning pakken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeikt, zeurt en bedelt. Is werkelijk zo dom, dat het bijna zielig wordt en is nog niet eens in staat om zijn veters te strikken.
Ik bedoel uiteraard Ali
haha kon het me al niet voorstellen maar je weet het nooit met Belgenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij eten ook bruin en donker brood hoor.
In de rode kamer leeft het idee dat Bart naar huis gaat. Je hoorde ze gister in de rode kamer ook iets zeggen van dat Ali niet door Jason in zijn kamp mag worden getrokken dus kwam Danny vooral even duidelijk maken dat Ali moet stoppen met nadenken en vooral lol moet maken. Want daar zitten ze voor. Lekker Kumbaya rond de meiboom en dan vooral de geen die niet tactisch zijn nomineren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:45 schreef Hoylei het volgende:
Lol.
Nog steeds over dat filmpje gisteravond, nu Danny met zn wijze woorden...
Jason staat er anders in, die wil alleen maar winnen. Zij zitten daar alleen maar om plezier te maken... Hou toch eens op vent. Altijd maar dat afgeven over Jason. Waarom mag Jason daar nou niet gewoon met Ali zitten babbelen. Zij zijn toch de genomineerden? En dan komen die andere even wijs doen dat ze door erover te babbelen alleen maar negatieve vibes brengen?
Ze voelen zich daar echt zoveel beter (vooral Danny!), blach.
Hij zei pas nog: als ik de power of nomination nog kan winnen kan ik de dekens en lakens uitdelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard Ali
Beetje tegenstrijdig weer. Vooral lol maken, maar je wel zo druk maken dat hij in het "kamp" van Jason wordt getrokken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:07 schreef marky het volgende:
[..]
In de rode kamer leeft het idee dat Bart naar huis gaat. Je hoorde ze gister in de rode kamer ook iets zeggen van dat Ali niet door Jason in zijn kamp mag worden getrokken dus kwam Danny vooral even duidelijk maken dat Ali moet stoppen met nadenken en vooral lol moet maken. Want daar zitten ze voor. Lekker Kumbaya rond de meiboom en dan vooral de geen die niet tactisch zijn nomineren.
Met die klacht zal ze ook opgelucht zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
De klachtenlijn ging af voor Jolien, ze moet Ali niet belachelijk maken
Hypocrisie ten volle.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:20 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig weer. Vooral lol maken, maar je wel zo druk maken dat hij in het "kamp" van Jason wordt getrokken.
Thanxquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die heeft dan waarschijnlijk ook voetbalschoenen met velcro-strips.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard Ali
Tuurlijk.. isoleren en dan met 4 erop ..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:07 schreef marky het volgende:
[..]
In de rode kamer leeft het idee dat Bart naar huis gaat. Je hoorde ze gister in de rode kamer ook iets zeggen van dat Ali niet door Jason in zijn kamp mag worden getrokken dus kwam Danny vooral even duidelijk maken dat Ali moet stoppen met nadenken en vooral lol moet maken. Want daar zitten ze voor. Lekker Kumbaya rond de meiboom en dan vooral de geen die niet tactisch zijn nomineren.
Zo, dus delen dan maar om sympathiek over te komen bij het publiek en zo zijn haggie te redden? Ali geeft niets voor niets, wil er altijd iets voor terug. Nu heb ik geen streams dus weet niet of hij daadwerkelijk uitgedeeld heeft?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Afspraak was toch om de klachten eerlijk door te geven?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:37 schreef rinardo het volgende:
Gezien Lindsey de klacht aannam, en goed bevriend is met Ali, kan het maar zo zijn dat Lindsey deze klacht niet 100% eerlijk heeft doorgegeven.
Klacht aan Jolien: "Jolien, maak niet Ali altijd belachelijk met zijn uitspraken. Gij zijt niet beter toch?!"
Ik denk namelijk dat Lindsey dit zelf ook al wel gedacht heeft over Jolien
Er zit totaal niets eerlijks in Lindsey.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afspraak was toch om de klachten eerlijk door te geven?
ja, maar het is een spel, met basisregels ,liegen,bedriegen,manipuleren als je die basisregels goed gebruikt.......quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afspraak was toch om de klachten eerlijk door te geven?
Zou ik heel hypocriet vinden, maar ja, Lindsey is al zover gekomen juist door haar hypocriete gedrag.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Er zit totaal niets eerlijks in Lindsey.
Denk het niet, dat is een website op internet klacht.nl, je kan dan in de zoekbalk het bedrijf opzoeken waar je een klacht over hebt en dan kan dat bedrijf reageren. Ik heb er al eens een klacht ingediend over een schoenenzaak die niet leverde.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Wordt deze ook voorgelezen?
Jammer.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is een website op internet klacht.nl, je kan dan in de zoekbalk het bedrijf opzoeken waar je een klacht over hebt en dan kan dat bedrijf reageren. Ik heb er al eens een klacht ingediend over een schoenenzaak die niet leverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |