Dat zijn echt de eerste punten die BBB zo inlevert bij VVD en JA21, ben ik bang. Terwijl dat echt nog wel redelijke punten van ze zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef TwenteFC het volgende: [..] Dan heeft Gerda toch verstandigd haar stem uitgebracht?
[..]
Dit partijprogramma is het zo geloofwaardig aan die mooie beloftes van de VVD. Niet. Ik ga er niet eens in over discussie, de BBB is de VVD voor de boeren met een vleugje populisme.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterk argument.Zegt alweer genoeg.
Oh je hebt ze al gesproken?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn echt de eerste punten die BBB zo inlevert bij VVD en JA21, ben ik bang. Terwijl dat echt nog wel redelijke punten van ze zijn.
Als het allemaal te lastig is voor je dan hoef je niet perse in discussie nee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit partijprogramma is het zo geloofwaardig aan die mooie beloftes van de VVD. Niet. Ik ga er niet eens in over discussie, de BBB is de VVD voor de boeren met een vleugje populisme.
Ze kunnen er een heel mooi verhaal van maken, maar onderaan de streep is er maar één standpunt dat alle bij elkaar geraapte mensen in die partij bindt. Dus is dat uiteindelijk ook het enige dat overblijft.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn echt de eerste punten die BBB zo inlevert bij VVD en JA21, ben ik bang. Terwijl dat echt nog wel redelijke punten van ze zijn.
De Gelderse BBB stelde zelfs voor dat de CDA gedeputeerde landbouw die al een uitgewerkt stikstofplan heeft desnoods namens BBB als gedeputeerde verder mocht, zodat dat plan ook gewoon uitgevoerd kan worden. Daar gaat BBB gewoon de coalitie in en de stikstofplannen, waar LTO ook achter staat, uitvoeren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
In Gelderland heb je inmiddels ook 7 partijen nodig als er niet met BBB geregeerd kan/wil worden
Dat jij partijprogramma's blind gelooft is toch echt jouw probleem. Ik durf te wedden dat alle lokale partijen graag meer voorzieningen willen hebben in Overijssel. En dat al heel lang.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als het allemaal te lastig is voor je dan hoef je niet perse in discussie nee.
Dat is het bij Wilders na 17 jaar ook nog steeds. Ze zitten er nog steeds bij. Het is dat weinig partijen er mee in zee willen maar dat het per definitie niet zou werken is ook geen gegeven.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze kunnen er een heel mooi verhaal van maken, maar onderaan de streep is er maar één standpunt dat alle bij elkaar geraapte mensen in die partij bindt. Dus is dat uiteindelijk ook het enige dat overblijft.
Vanaf het begin was het bij PVV al heel autocratisch. Wilders is de baas en de rest moet achterna. Dat is nu bij BBB (nog) niet zo.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is het bij Wilders na 17 jaar ook nog steeds. Ze zitten er nog steeds bij. Het is dat weinig partijen er mee in zee willen maar dat het per definitie niet zou werken is ook geen gegeven.
Je vraagt je dan of waarom ze niet gewoon op het CDA hebben gestemdquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
De Gelderse BBB stelde zelfs voor dat de CDA gedeputeerde landbouw die al een uitgewerkt stikstofplan heeft desnoods namens BBB als gedeputeerde verder mocht, zodat dat plan ook gewoon uitgevoerd kan worden. Daar gaat BBB gewoon de coalitie in en de stikstofplannen, waar LTO ook achter staat, uitvoeren.
Het lijkt me sterk dat BBB een groot deel van de zetels bij elkaar gaat houden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
De Gelderse BBB stelde zelfs voor dat de CDA gedeputeerde landbouw die al een uitgewerkt stikstofplan heeft desnoods namens BBB als gedeputeerde verder mocht, zodat dat plan ook gewoon uitgevoerd kan worden. Daar gaat BBB gewoon de coalitie in en de stikstofplannen, waar LTO ook achter staat, uitvoeren.
Gebrek aan kennis of dus inderdaad gewoon anti-kabinet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vraagt je dan of waarom ze niet gewoon op het CDA hebben gestemd
Wederom een goedkoop antwoord, om bij je voorbeeld over het OV te blijven dit was het stemgedrag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij partijprogramma's blind gelooft is toch echt jouw probleem. Ik durf te wedden dat alle lokale partijen graag meer voorzieningen willen hebben in Overijssel. En dat al heel lang.
Getrapte verkiezingen voor de EK helpen daarbij natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vraagt je dan of waarom ze niet gewoon op het CDA hebben gestemd
Weinig vertrouwen in de rechte rug van het landelijke CDA is waarschijnlijker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis of dus inderdaad gewoon anti-kabinet...
Jezusquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
Als je de BBB (en extreem rechtse partijen) buiten de PS in Drenthe wil houden, dan kom je uit op VVD + PvdA + CDA + SP + PvdD + GL + CU + D66 + VOLT + SLD. Dit wordt een succes.
In veel provincies zal de BBB gewoon in het provinciebestuur komen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
Als je de BBB (en extreem rechtse partijen) buiten de PS in Drenthe wil houden, dan kom je uit op VVD + PvdA + CDA + SP + PvdD + GL + CU + D66 + VOLT + SLD. Dit wordt een succes.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over links kan niet, bij lange na niet.
Wat loop je nou te zeiken joh, alsof het nu zo goed gaatquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij partijprogramma's blind gelooft is toch echt jouw probleem. Ik durf te wedden dat alle lokale partijen graag meer voorzieningen willen hebben in Overijssel. En dat al heel lang.
BBB hoeft helemaal niet uit de provinciebesturen te worden gehouden. Zal ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |