Oh..ik dacht de coalitie nog de meerderheid had. FvD ingeruild voor BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:34 schreef Ronald het volgende:
Ik zie dat in Utrecht zelfs BBB aan kop gaat samen met GroenLinks, valt me nu pas op.
Zie toch echt GL als grootste daar... (Nog niet alle stemmen geteld.) D66 als 2e...quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je leeft nog in de vorige eeuw als je Rotterdam een links bolwerk noemt, volgens mij. Leefbaar Rotterdam is nog altijd de grootste partij daar.
Absurd wel dat ze landelijk nog 2 zetels hebben. Dat vertaalt zichzelf naar 4 TK-zetels.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef capricia het volgende:
Maar forum 0 zetels in Utrecht.
Loving it.
Harde kern van wappies. Op zich niet nieuw, wel zorgwekkend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absurd wel dat ze landelijk nog 2 zetels hebben. Dat vertaalt zichzelf naar 4 TK-zetels.
quote:
26 gemeenten en ze zijn nog aan het tellen. Wat een afgang.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef capricia het volgende:
Maar forum 0 zetels in Utrecht.
Loving it.
Voor de PS, ja maar kijk eens naar het percentage? D66 is geen linkse partij, overigens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zie toch echt GL als grootste daar... (Nog niet alle stemmen geteld.) D66 als 2e...
Is inmiddels net zo'n grote bubbel als CU en zelfs 2 keer zo groot als SGP. Vind dat toch zorgwekkend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Harde kern van wappies. Op zich niet nieuw, wel zorgwekkend.
Voor forum? Ja. Zal best zuur zijn voor de mensen die er op gestemd hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:38 schreef Nober het volgende:
[..]
26 gemeenten en ze zijn nog aan het tellen. Wat een afgang.
Verbaas ik me ook wel over, je praat toch al snel over 75.000 stemmen voor een TK zetel? Maar goed, een deel van de overgebleven FvD stemmers zal misschien wel weer ergens heen gaan. Lastig te zeggen hoe groot het percentage hardcore complot wappies is bij de huidige FvD stemmers.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absurd wel dat ze landelijk nog 2 zetels hebben. Dat vertaalt zichzelf naar 4 TK-zetels.
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 maart 2023 02:50 schreef Houtenbeen het volgende:
@:nattekat wakker worden
[ afbeelding ]
De BBB geeft aan elk onderwerp een boeren/platteland draaiquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor invloed BBB gaat uitoefenen op punten die niets met landbouw te maken hebben.
Net als de Partij van de Dieren dus die bij elk onderwerp de bioindustrie benoemt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De BBB geeft aan elk onderwerp een boeren/platteland draaiNooit Carolien in actie gezien in de 2e kamer?
Ja. En persoonlijk vind ik de PvdD een gruwel van een partij net als 50+, overigens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net als de Partij van de Dieren dus die bij elk onderwerp de bioindustrie benoemt.
En tevens ben ik van mening dat carthago...quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net als de Partij van de Dieren dus die bij elk onderwerp de bioindustrie benoemt.
Wat een originele duiding weer Koos, die hadden we nog helemaal niet gehoord in dit topic.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
De BBB is natuurlijk de zoveelste in een reeks van partijen waar het gedesillusioneerde deel van het electoraat zijn hoop op vestigt. Na de LPF, de PVV, Verdonk (in mindere mate) en FvD is daar nu dus de BBB.
Het is afwachten, maar dikke kans dat ook de BBB de verwachtingen niet waar kan maken, waarna een nieuwe partij over een paar jaar weer in dat gat springt.
Ze zijn ook erg voor extra geld naar de kleine gemeenten en dorpen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat voor invloed BBB gaat uitoefenen op punten die niets met landbouw te maken hebben.
Excuus dat ik niet alle topics door heb gebladerd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:58 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wat een originele duiding weer Koos, die hadden we nog helemaal niet gehoord in dit topic.
Je kunt de B's makkelijk rebranden:quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef hhh38 het volgende:
Je zou toch hopen dat het ondertussen geen zin heeft om weer achter de nieuwe rattenvanger van Hamelen aan te gaan. Maar de BBB zal wel imploderen de komende 4 jaar, hoeveel gevatte oneliners Carolein ook kan verzinnen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
De BBB is natuurlijk de zoveelste in een reeks van partijen waar het gedesillusioneerde deel van het electoraat zijn hoop op vestigt. Na de LPF, de PVV, Verdonk (in mindere mate) en FvD is daar nu dus de BBB.
Het is afwachten, maar dikke kans dat ook de BBB de verwachtingen niet waar kan maken, waarna een nieuwe partij over een paar jaar weer in dat gat springt.
Dat is inderdaad afwachten inderdaad. Alhoewel dit wel aantoont dat Nederland een nieuwe wind in het kabinet wilt en het huidige spuugzat is.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad daarom is de VVD vrij stabiel geblevenquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:03 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad afwachten inderdaad. Alhoewel dit wel aantoont dat Nederland een nieuwe wind in het kabinet wilt en het huidige spuugzat is.
De zege van de provincie over de grootstedelijken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:03 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad afwachten inderdaad. Alhoewel dit wel aantoont dat Nederland een nieuwe wind in het kabinet wilt en het huidige spuugzat is.
En waar moet dat geld vandaan komen of gaan we dan met handjes zwaaien of over linkse hobbies beginnen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn ook erg voor extra geld naar de kleine gemeenten en dorpen.
Openbaarvervoer daar gratis en zo.
Extra geld voor folklore en cultuur daar. Ik kan niet stellen dat het een partij rechtser dan de VVD is.
Geen gemeentes samenvoegen. Ook zoiets. Alle kleine gemeentes mogen zelfstandig blijven en moeten daar extra geld voor krijgen.
Openbaar vervoer in de steden duurder maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar moet dat geld vandaan komen of gaan we dan met handjes zwaaien of over linkse hobbies beginnen?
De VVD verliest bij elke verkiezingen (ook 2e kamer)steeds een beetje kiezers, maar blijkbaar zijn er nog steeds een hoop mensen die het leuk vinden hoe het nu gaat.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad daarom is de VVD vrij stabiel gebleven
Die nieuwe wind is er al jaren en is ook zeer veranderlijk, de oude wind is redelijk stabiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |