Overigens is die ene issue ook grotendeels gecreëerd door die industrie, maar goed. Het kneuterige ‘wij zijn tegen de regeltjes van de overheid’ trekt simpel volk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:18 schreef Caland het volgende:
[..]
FvD was vier jaar geleden ook het redelijke geluid op rechts, zo vreemd lijkt me die vergelijking niet
Al is BBB wel wat meer een one-issuepartij volledig gefinancierd door de industrie.
Nicequote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een enorme demografische transitie, haastige energietransitie, eigendomstransitie, grondrechtentransitie, volledige bestuurlijk democratische transitie, het hele land moet ondersteboven maar andere partijen zijn radicaal?
Flink wat gemeenten zijn gestopt met tellen en gaan vanmiddag verder. Gaat nog wel even duren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:00 schreef asco het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de echte uitslag want die prognose zetelverdeling is nog exact gelijk als 10 uur geleden.
Visie helpt je geen steek verder. Standpunten zijn veel belangrijker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch fijn dat iedereen stemt op iemand die zegt we moeten een plan hebben, een visie van wat we willen met dit land, vooruit kijken.
En jammer dat niemand inziet dat die partij dat plan dus niet heeft en alleen zegt dat we dat moeten hebben
Totale non politiek
Krijg je met die luie linksen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nijmegen is nog steeds niet geteld
Zou voor het eerst zijn dat een uitslag exact gelijk is aan een exitpoll.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flink wat gemeenten zijn gestopt met tellen en gaan vanmiddag verder. Gaat nog wel even duren.
Geen 35% voor een one issue partij.quote:
Ja inderdaad... de linkse bolwerken A'dam, R'dam & Utrecht (Misschien ook Nijmegen) blijven links stemmen... Vandaar ook zo nu en dan rariteit nieuwsberichten zoals, uit je sociale huis als de kinderen groot zijn! (A'dam)quote:
Je leeft nog in de vorige eeuw als je Rotterdam een links bolwerk noemt, volgens mij. Leefbaar Rotterdam is nog altijd de grootste partij daar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja inderdaad... de linkse bolwerken A'dam, R'dam & Utrecht (Misschien ook Nijmegen) blijven links stemmen... Vandaar ook zo nu en dan rariteit nieuwsberichten zoals, uit je sociale huis als de kinderen groot zijn! (A'dam)
Aardverschuiving Eerste Kamer; zo is er in jouw gemeente gestemd.
Wat een karikatuur van een stad zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nijmegen is nog steeds niet geteld
Oh..ik dacht de coalitie nog de meerderheid had. FvD ingeruild voor BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:34 schreef Ronald het volgende:
Ik zie dat in Utrecht zelfs BBB aan kop gaat samen met GroenLinks, valt me nu pas op.
Zie toch echt GL als grootste daar... (Nog niet alle stemmen geteld.) D66 als 2e...quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je leeft nog in de vorige eeuw als je Rotterdam een links bolwerk noemt, volgens mij. Leefbaar Rotterdam is nog altijd de grootste partij daar.
Absurd wel dat ze landelijk nog 2 zetels hebben. Dat vertaalt zichzelf naar 4 TK-zetels.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef capricia het volgende:
Maar forum 0 zetels in Utrecht.
Loving it.
Harde kern van wappies. Op zich niet nieuw, wel zorgwekkend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absurd wel dat ze landelijk nog 2 zetels hebben. Dat vertaalt zichzelf naar 4 TK-zetels.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |