VVD en CDA zullen uit tactische overwegingen gaan zeggen...... Nemen jullie het voortouw maar BBB, en Dan gaan we wel zien wat de plannen gaan zijn, en wie deze plannen gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Durven ze dat tegen hun eigen partijgenoten? Als ik BBB moest adviseren zou ik altijd aanraden om VVD en cda de coalitie in te trekken. Lijkt de beste methode om ‘verplichtend instrumentarium’ te saboteren.
(Zeg ik zonder persoonlijke mening, maar puur als analyse)
Dit zat er wel in.quote:
Dat is mooi dan Komen ze er bij de BBB achter dat ze wat moeten doen ipv verkiezingen winnen met dom geschreeuw.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Flevoland ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
80% van die mensen stemt gewoon tegen. Kijke nergens naar en denken dat er op stikstof nog iets te halen valt en over 4 jaar zijn ze net zo teleurgesteld als de fvd kiezer.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker maar mijn ouders uit Rotterdam hebben ook bbb gedaan en die zijn ook geen boer dus zegt schijnbaar niet zo veel
Als cabaret de waarheid is geworden, is het land verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 05:59 schreef vipergts het volgende:
[..]
80% van die mensen stemt gewoon tegen. Kijke nergens naar en denken dat er op stikstof nog iets te halen valt en over 4 jaar zijn ze net zo teleurgesteld als de fvd kiezer.
FvD in één adem noemen met BBB, dan snap je er nog steeds niks van.quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als cabaret de waarheid is geworden, is het land verloren.
FvD en nu BBB zijn gewoon De Tegenpartij
Dit dus, het aantal boeren of types met omgekeerde vlaggen is maar een heel klein deel van de stemmen. Maar dat wil er bij velen nog niet in, het moet blijkbaar even bezinken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik zie het en der lui duiden dat dit de opstand van de dorpen zou zijn of dat soort kretologie en dat lijkt me echt te kort door de bocht. Dit komt uit de hele regio.
FvD was vier jaar geleden ook het redelijke geluid op rechts, zo vreemd lijkt me die vergelijking nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:44 schreef Ronald het volgende:
[..]
FvD in één adem noemen met BBB, dan snap je er nog steeds niks van.
Ik zou in het huidige politieke klimaat 20% van de kiezers geen klein deel noemen…quote:Op donderdag 16 maart 2023 06:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dit dus, het aantal boeren of types met omgekeerde vlaggen is maar een heel klein deel van de stemmen. Maar dat wil er bij velen nog niet in, het moet blijkbaar even bezinken.
Tuurlijk er zijn in dat opzicht wel overeenkomsten, maar goed ik vond fvd in 2019 al een zeer radicale club. Toen ook al had Thierry megalomane trekjes en bizarre uitspraken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:18 schreef Caland het volgende:
[..]
FvD was vier jaar geleden ook het redelijke geluid op rechts, zo vreemd lijkt me die vergelijking niet
Al is BBB wel wat meer een one-issuepartij volledig gefinancierd door de industrie.
Ik bedoelde dat de meeste BBB stemmen niet van boeren of omgekeerde vlag types komen, de stemmen komen duidelijk overal vandaan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zou in het huidige politieke klimaat 20% van de kiezers geen klein deel noemen…
Er zijn niet genoeg boeren om de BBB zo hoog te laten eindigen, maar dat gaat er bij dit plebs nog niet helemaal in blijkbaarquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:30 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de meeste BBB stemmen niet van boeren of omgekeerde vlag types komen, de stemmen komen duidelijk overal vandaan.
SGP-goden op winst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 03:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Zeeland is ook klaar
[ afbeelding ]
Zijn dat niet gewoon stemmen voor Wilders ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:17 schreef TjjWester het volgende:
In Heerlen is de PVV de grootste, geen idee wat ze in die man zien.
Hij heeft eergisteren pas een verkiezingsprogramma verspreid.....
Sowieso niet op zondag zolang CU macht heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Denkje joh? Dacht dat er 5 miljoen agrariërs in nl werkten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:43 schreef Leandra het volgende:
En een deel van de boeren zal simpelweg nooit anders dan SGP stemnen, de CDA-stemmende boeren is een ander verhaal.
Maar het kan sowieso niet allenaal boeren zijn die BBB gestemd hebben.
Een enorme demografische transitie, haastige energietransitie, eigendomstransitie, grondrechtentransitie, volledige bestuurlijk democratische transitie, het hele land moet ondersteboven maar andere partijen zijn radicaal?quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tuurlijk er zijn in dat opzicht wel overeenkomsten, maar goed ik vond fvd in 2019 al een zeer radicale club. Toen ook al had Thierry megalomane trekjes en bizarre uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |