Als Voorschoten ook maar enige indicatie is, gaan ze echt geen zetels erbij krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop dat Henk Bleker zich aansluit bij de BBB en een bestuurlijke rol krijgt.
Die man wil bij iedereen in de voortuin wel een paar koeien zetten
Dat moeten we nog maar afwachten, nietwaar? Het stemgedrag in de 2e Kamer stemt mij niet vrolijk tot op heden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima voor de democratie, met de BBB kan onderhandeld worden.
?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Voorschoten ook maar enige indicatie is, gaan ze echt geen zetels erbij krijgen.
Jij trapt in die onzin?!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, is dat zo? Ik las in het Parool dat van de ~30.000 veeteeltbedrijven er 11.200 moeten sluiten en nog eens 17.600 moeten inkrimpen. Dat is toch wel redelijk bot beleid van de ene op de andere dag. Ik snap wel dat dat weerstand opwekt.
En hem dan weer op het ministerie van landbouw zetten.... kan hij zijn eigen beleid onderuit gaan halen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop dat Henk Bleker zich aansluit bij de BBB en een bestuurlijke rol krijgt.
Die man wil bij iedereen in de voortuin wel een paar koeien zetten
Een sterk lerend vermogen /s.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, de FvD stemmers zijn naar de BBB gegaan. Verrassend.
Zie LPF, gedooger PVV, FvD...quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, het is de schuld van "ze"? Natuurlijk, het komt natuurlijk door het gedrag en de uitspraken van Baudet. Welnee, "ze" hebben het gedaan.
Henk is een baas.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hem dan weer op het ministerie van landbouw zetten.... kan hij zijn eigen beleid onderuit gaan halen.
Jouw favoriete boerenlobbypartij scoort niet zo achterlijk hoog in Voorschoten.quote:
Henk heeft het voor elkaar gekregen mijn toen 83 jarige opa bij het CDA weg te jagen na een leven lang erop stemmen.quote:
Aan hem hebben we heel die stikstofcrisis te danken.quote:
hoe kan dat nouquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch nog een CDA-gemeente
Beek (Li)
[ afbeelding ]
Zal me niks verbazen als de BBB het het slechtst doet in Limburg. Die provincie heeft echt schijt aan allesquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
Natuurlijk moeten we dat afwachten, maar het is goed dat ze nu ook over centrumrechts kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten, nietwaar? Het stemgedrag in de 2e Kamer stemt mij niet vrolijk tot op heden.
Woensdagquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Bijzonder ja. Wellicht de gemeente met de oudste populatie mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef KingRoland het volgende:
als je digitaal gaat stemmen krijg je ook totaal andere zetels, vooral omdat de jongeren dan gaan stemmen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw favoriete boerenlobbypartij scoort niet zo achterlijk hoog in Voorschoten.
Dat zei hij natuurlijk alleen maar als je zijn woorden op een bepaalde manier interpreteert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Noorlander wil geen controleerbare verkiezingen, volgens hem is het alleen belangrijk omdat anders bepaalde partijen het in twijfel gaan trekken. Vieze antidemocratische gladjakker is het.
Nooit dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |