Henk heeft het voor elkaar gekregen mijn toen 83 jarige opa bij het CDA weg te jagen na een leven lang erop stemmen.quote:
Aan hem hebben we heel die stikstofcrisis te danken.quote:
hoe kan dat nouquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Toch nog een CDA-gemeente
Beek (Li)
[ afbeelding ]
Zal me niks verbazen als de BBB het het slechtst doet in Limburg. Die provincie heeft echt schijt aan allesquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
Natuurlijk moeten we dat afwachten, maar het is goed dat ze nu ook over centrumrechts kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten, nietwaar? Het stemgedrag in de 2e Kamer stemt mij niet vrolijk tot op heden.
Woensdagquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Bijzonder ja. Wellicht de gemeente met de oudste populatie mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
CDA de grootste in Beek, het lek is boven
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef KingRoland het volgende:
als je digitaal gaat stemmen krijg je ook totaal andere zetels, vooral omdat de jongeren dan gaan stemmen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw favoriete boerenlobbypartij scoort niet zo achterlijk hoog in Voorschoten.
Dat zei hij natuurlijk alleen maar als je zijn woorden op een bepaalde manier interpreteert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Noorlander wil geen controleerbare verkiezingen, volgens hem is het alleen belangrijk omdat anders bepaalde partijen het in twijfel gaan trekken. Vieze antidemocratische gladjakker is het.
Nooit dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
tijdens 2e kamerverkiezingen ga ik wel meehelpen met tellen in Amsterdam als het op een weekend valt
Klopt, het is nog erger dan ik had verwachtquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingen zorgen niet voor een vergroot vertrouwen in de gemiddelde intelligentie vd mensheid iig
Vooral Zuid-Limburgquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de BBB het het slechtst doet in Limburg. Die provincie heeft echt schijt aan alles
Verkiezingen zijn in principe altijd op woensdag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Het ging over de randstad, en Voorschoten ligt toch echt in de randstad.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dr wonen 50 boeren hier
oh oke nou jammer dan moet ik werkequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn in principe altijd op woensdag.
Dat is mooi. Voor @KingRoland is het weekend dan al begonnen.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkiezingen zorgen niet voor een vergroot vertrouwen in de gemiddelde intelligentie vd mensheid iig
wtfquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is mooi. Voor @:KingRoland is het weekend dan al begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |