Het kan ook allemaal klappen; problemen in de partij zijn mensen ook niet heel erg van; of dat ze straks weer mensen een plek geven en dat ze er later achterkomen dat die Nazis wel goed vond in een tweet in 2012 ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
BBB zal ongetwijfeld veel opportunisten en andere randfiguren aangetrokken hebben.
Maar zo slecht als FvD zie ik ze het niet doen. Thierry heeft het wel heel bond gemaakt (door bijvoorbeeld corona te ontkennen of Putin te prijzen).
Die moeten 25 stemmen tellen of zo.quote:
Kleinkinderen van voormalige Wehrmachtsoldaten.quote:
het wordt wel een uittocht in het provinciehuis in Noord Hollandquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze praten met BBB. Over heel veel onderwerpen weten we hun standpunt nog nauwelijks of zijn ze heel beïnvloedbaar. Daar gaan ze echt wel mee praten. Maar daar hoeft het kabinet niet door te vallen, als ze om met name D66 een plezier te doen ook maar dingen linksom doen. En dat kan perfect met deze exitpoll.
Bruine laarzen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kleinkinderen van voormalige Wehrmachtsoldaten.
mwoa gezondheid boven alles, beter zekere voor het onzekere nemen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:23 schreef Aratanax het volgende:
Ongelofelijke onzin dus. Ze dachten dat ze het warm had. Hou toch op.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
De geschiedenis leert ons dat de BBB het maar moet volhouden de eerste jaren. Er kan van alles gebeuren; de partijleider kan worden omgelegd door een links gekkie of de partijleider kan voor de Russen zijn.
Wat verwacht je na een moord.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Om de geschiedenis van LPF maar niet op te rakelen. Wat een bende was dat.
Alle kroonprinsen die er waren zijn idd wegquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien het vertrek van Rutte, veel opvolging is er niet (meer)
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Om de geschiedenis van LPF maar niet op te rakelen. Wat een bende was dat.
0.3% was 2 stemmen, dus het zullen er idd 3 zijn geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:25 schreef Magister_Artium het volgende:
Bvnl 0,5%. Op Schiermonnikoog wonen 985 mensen, van welke ongeveer 850 stemgerechtigden. Dan 0,5% van de 70% opkomst is ongeveer drie stemmen.
En die hoeven niet op het eiland te wonen. Je kan een kiezerspas regelen, waardoor je in het hele gebied mag stemmen. In dit geval natuurlijk alleen Friezen, de Groningse studenten moesten terug naar de wal om te stemmen, na een weekendje Schier.
Je kan het ook omdraaien; er is niet veel opvolging vanwege Rutte.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien het vertrek van Rutte, veel opvolging is er niet (meer)
Het is sowieso heel hypegevoelig. Als BBB weinig bereikt, krijgen ze het de volgende verkiezingen een stuk lastiger. Nu zijn ze fris en nieuw, dat is straks ook niet meer zo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal klappen; problemen in de partij zijn mensen ook niet heel erg van; of dat ze straks weer mensen een plek geven en dat ze er later achterkomen dat die Nazis wel goed vond in een tweet in 2012 ofzo.
Uiteraard. Maar dat is een interne zaak voor de VVD, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien; er is niet veel opvolging vanwege Rutte.
Die is 16.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leuk grietje, wie is dat? Had op haar willen stemmen.
ze is net 16 gewordenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Leuk grietje, wie is dat? Had op haar willen stemmen.
Geen nood, daar zijn ze weer naar op weg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis wel de tijd dat D66 een marginale partij die dood en begraven was.
Kaag begint nu opeens over woningbouw in de dorpen. Ha HaHa Haquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Regeren is halveren. Nog een paar keer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen nood, daar zijn ze weer naar op weg.
Als de stemmen geteld zijnquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer komt de exitpoll van Friesland?
Bambi ogen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De stagiaire bij RTV Utrecht mag ook verslag doen
3 zetels genot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou raken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De stagiaire bij RTV Utrecht mag ook verslag doen
Ze had het over de EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Annabel Nanninga: "Met 3 zetels kunnen we serieus aan het werk"
Kan iemand haar melden dat ze er nu 7 hebben?
in de eerste kamer 3quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ze in expeditie Robinson zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:32 schreef Gehrman het volgende:
Ik wil een fittie zien tussen Annabel en Caroline.
Officieel hebben ze er 0, want het zijn afsplitsers. Dus Annabel kan van negatieve cijfers toch een positief beeld maken scheppenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ze in expeditie Robinson zien
Daar heb ik het ook over, volgens mij hadden ze er uit de puinhopen van het FvD al 7 in de EKquote:
In een micro bikini.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ze in expeditie Robinson zien
Ik kan mijn innerlijke verlangens moeilijk beheersen, maar ik zal ze voortaan niet allemaal op het forum posten.quote:
En die staat al op een krukje.quote:
quote:
De miljonairs, de managers, de ondernemers, zit je zo aan 20%.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wie is toch die grote groep mensen die haast blind VVD lijken te stemmen elke keer?
Hugo "heb je al aan een rijke man gedacht" de Jonge... dan waren ze nog verder de min in gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:37 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hugo denkt "Wat een kneus staat er voor mij"
Iedereen die het goed heeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wie is toch die grote groep mensen die haast blind VVD lijken te stemmen elke keer?
Het CDA was eerst. Met hun hoeksteen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zoveel jaar na Obama nog steeds het gejatte 'brick by brick'
mensen die voor hra stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Je mist er nog één. 'Toch?'quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinds Lubbers ermee gestopt is het nooit meer goed gekomen.
Mensen die de Lelylijn willen in Fryslânquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Door de ontkerking van Nederland zakt het CDA steeds verder terugquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinds Lubbers ermee gestopt is het nooit meer goed gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |