Ze had het over de EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Annabel Nanninga: "Met 3 zetels kunnen we serieus aan het werk"
Kan iemand haar melden dat ze er nu 7 hebben?
in de eerste kamer 3quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ze in expeditie Robinson zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:32 schreef Gehrman het volgende:
Ik wil een fittie zien tussen Annabel en Caroline.
Officieel hebben ze er 0, want het zijn afsplitsers. Dus Annabel kan van negatieve cijfers toch een positief beeld maken scheppenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ze in expeditie Robinson zien
Daar heb ik het ook over, volgens mij hadden ze er uit de puinhopen van het FvD al 7 in de EKquote:
In een micro bikini.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil ze in expeditie Robinson zien
Ik kan mijn innerlijke verlangens moeilijk beheersen, maar ik zal ze voortaan niet allemaal op het forum posten.quote:
En die staat al op een krukje.quote:
quote:
De miljonairs, de managers, de ondernemers, zit je zo aan 20%.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wie is toch die grote groep mensen die haast blind VVD lijken te stemmen elke keer?
Hugo "heb je al aan een rijke man gedacht" de Jonge... dan waren ze nog verder de min in gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:37 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hugo denkt "Wat een kneus staat er voor mij"
Iedereen die het goed heeftquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wie is toch die grote groep mensen die haast blind VVD lijken te stemmen elke keer?
Het CDA was eerst. Met hun hoeksteen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zoveel jaar na Obama nog steeds het gejatte 'brick by brick'
mensen die voor hra stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Je mist er nog één. 'Toch?'quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinds Lubbers ermee gestopt is het nooit meer goed gekomen.
Mensen die de Lelylijn willen in Fryslânquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
Door de ontkerking van Nederland zakt het CDA steeds verder terugquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinds Lubbers ermee gestopt is het nooit meer goed gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |