Het wordt nu eerder mesten mesten mesten op de weilanden ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan bouwen bouwen bouwen de prullenbak in?
We gaan afwachten in hoe veel nieuwe partijtjes het op gaat splitsen de komende tijd.quote:
Behalve dat hier nog een LTO en wat agrireuzen waarschijnlijk wat regie gaan houden. Vrees dat dit stabieler is dan FvD, al hoop ik ongelijk te hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:05 schreef OProg het volgende:
[..]
We gaan afwachten in hoe veel nieuwe partijtjes het op gaat splitsen de komende tijd.
Weet je wie ook teleurgesteld naar Duitsland vertrok?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.vertreknaarduitsland.nl/
Willem van Oranje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie ook teleurgesteld naar Duitsland vertrok?
Die hebben schijt aan alles!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
De agro-lobby is beste lobby ooit.
Waarom gaat ze elke keer die rare rondjes tekenen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Malou Petter je prestaties aan het scherm kunnen wel wat better.
Megastallen voor mensenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het wordt nu eerder mesten mesten mesten op de weilanden ja.
En Mona!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Pieter mist nog in dit plaatje
Zal als rasechte opportunist en wolf in schaapskleren binnenkort wel bij BBB opduikenquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen Pieter mist nog in dit plaatje
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal als rasechte opportunist en wolf in schaapskleren binnenkort wel bij BBB opduiken
Gerda Verburg!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Annie Schreijer-Pierik neemt binnenkort dit zaakje over.
Als je maar vaak genoeg linksom gaat kom je vanzelf aan de rechterkant uit.quote:
Wouter Bos zegt de KNWU vaarwel en keert glorieus terug. 100+ zetels.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:45 schreef Szura het volgende:
Zet Timmerfrans daar neer en links haalt 65 zetels
Kan er gewoon bij naast toch? Als je maar je nevenfuncties op geeft. KNWU is ook maar een paar keer jaar relevant tijdens het EK en WK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wouter Bos zegt de KNWU vaarwel en keert glorieus terug. 100+ zetels.
Was ook mijn eerste associatie jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net de vlag van Noord-Korea zo bij de SP met die blauwe lichten.
Nog altijd woest dat ze het zowel met Bos, Cohen als Samsom telkens aflegden tegen CDA of VVD.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wouter Bos zegt de KNWU vaarwel en keert glorieus terug. 100+ zetels.
Aan de verdwijnende haarlijn kan je opmaken dat hij gemiddeld op de SP stemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de haarlijn kenners hiervan?
Terrorboeren net niet de absolute meerderheid in Overijsselquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef Steven184 het volgende:
Voor eerst sinds jaren een verkiezingsavond niet gevolgd. Nog iets gemist?
Dat was toch ook wel de verwachting, of niet?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terrorboeren net niet de absolute meerderheid in Overijssel
Geert. De man die met z’n neppartij inmiddels 9 (?) verkiezingen op een rij verliest?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef hhh38 het volgende:
Geert heeft goed nagedacht over hoe hij het moest spinnen
Morgen gewoon nieuwe motie van wantrouwen indienen tegen Ruttequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Geert. De man die met z’n neppartij inmiddels 9 (?) verkiezingen op een rij verliest?
Zoveel zetels waren dat niet meer. In 2021 waren ze al over hun piek heen. Ik denk dat een flink deel helemaal niet heeft gestemd en een deel naar JA21quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
4% maar afkomstig van FvD, waar zijn ide stemmen heen gegaan dan?
Gaat over 2021, niet de vorige provinciale verkiezingquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gaat over 2021, niet de vorige provinciale verkiezing
Oh dat zag ik even over het hoofd, veel bleven thuis zie ik nu in een andere grafiek iddquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel zetels waren dat niet meer. In 2021 waren ze al over hun piek heen. Ik denk dat een flink deel helemaal niet heeft gestemd en een deel naar JA21
Zo’n stroompje van D66 naar BBB blijf ik altijd bizar vindenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
En ze zijn slechts gehalveerd, dus ergens hebben ze nieuwe kiezers vandaan gehaaldquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:32 schreef hhh38 het volgende:
Maar 35% van de CDA kiezers weer op CDA gestemd
Dit grapje is niet leuk als PvdA lid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:33 schreef Hamlapjes het volgende:
25% niet gestemd? Gewoon allemaal overleden, joh
Of PvdD...quote:
Dan heb je er al een tijdje eentje over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Eerste gemeente gespot waar BBB niet de grootste is
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Goh, VVD de grootste in Rozendaal, je verwacht het niet!
Ik doelde op Mook&Middelaar, dat was pas de 7e gemeente die bekend werd ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan heb je er al een tijdje eentje over het hoofd gezien.
Ja, die stond er al een half uur, toen jij postte verscheen net Voorschoten…quote:Op donderdag 16 maart 2023 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik doelde op Mook&Middelaar, dat was pas de 7e gemeente die bekend werd ofzo
Ah ja, ik opende toen net voor het eerst de uitslagensite omdat ik dacht dat ik alles wat tot dat moment binnen was wel bij de NOS had gezienquote:Op donderdag 16 maart 2023 00:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, die stond er al een half uur, toen jij postte verscheen net Voorschoten…
Nederland is inmiddels wel met afstand het meest politiek onbestuurbare land van Europaquote:Op donderdag 16 maart 2023 06:59 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, dit land solliciteert wel naar een kernbom van Putin.
Die visualisaties op de site van de NOS van hoe de kiezersbewegingen lopen tussen 2021 en nu zijn echt te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef hhh38 het volgende:
Gemeenten als Assen, Enschede en Almere die naar BBB gaan
Dit geldt nu toch voor elke provincie?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ik maak me echt zorgen voor Brabantonbestuurbaar en als er niets gebeurd met stikstof kun je heel veel plannen op je buik schrijven.
De versplintering is extreem in Brabant. Zelfs de BBB heeft VVD, CDA en PVV nodig om een meerderheid te vinden. En die partijen gaan nooit samenwerken. Elk ander alternatief kent bijna alle kleuren van de regenboog.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit geldt nu toch voor elke provincie?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ik maak me echt zorgen voor Brabantonbestuurbaar en als er niets gebeurd met stikstof kun je heel veel plannen op je buik schrijven.
quote:Hoe gaat u Brabant van het slot halen?
"Dat gaan we in ieder geval niet doen via het huidige beleid, want door de huidige denkwijze is deze situatie ontstaan. Als je zo blijft denken, gaat er niks veranderen. Dus je moet anders denken, en anders samenwerken."
We hoorden de gedeputeerde eerder zeggen: 'Wie er ook aan de macht komt in Brabant, er ligt nu eenmaal een rapport en dadelijk een rechterlijke uitspraak. Er kan gewoon even niks in Brabant, Brabant zit gewoon op slot.'
"Dan moet je zorgen dat er een ander rapport komt te liggen met een betere onderbouwing, zodat de rechter daar anders naar gaat kijken."
Een ander rapport, dus andere feiten?
"Je kunt de feiten anders tegen het licht houden."
Nou de komende vier jaar kan iedereen die een huis zoekt beter de provincie verlaten. Wat een naïef populistisch geblaat.quote:
Misschien kunnen ze de Donald even bellen, die is wel van de alternatieve feiten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan de feiten anders tegen het licht houden. Of nouja, we gaan de feiten die ons niet bevallen in de gierput gooien. Groetjes.
Verkopen aan België!quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De versplintering is extreem in Brabant. Zelfs de BBB heeft VVD, CDA en PVV nodig om een meerderheid te vinden. En die partijen gaan nooit samenwerken. Elk ander alternatief kent bijna alle kleuren van de regenboog.
Komt bij dat het stikstofprobleem hier ongeveer het grootste van heel Nederland is. We hebben extreem veel vee...
In ruil voor DE LIE en WOUTquote:
Dit soort mensen krijgen ook de meeste bizarre lijstjes uit hun stemwijzers.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die visualisaties op de site van de NOS van hoe de kiezersbewegingen lopen tussen 2021 en nu zijn echt te bizar voor woorden.
Een groter argument voor het afschaffen van het stemrecht bestaat er bijna niet. Miljoenen mensen in dit land zijn volstrekt ontoerekeningsvatbaar.
FVD ook bijna even groot als de 1e linkse partij GL. Afzinken die kutdorpenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Edam-Volendam
BBB 22,4%
JA21 12,7%
PVV 11,3%
VVD 9,1%
BVNL 7,4%
....
Nee, over vier jaar wordt elke asielzoeker opgewacht met een fakkel, en wordt iedereen in Kanaleneiland, Schilderswijk en de Bijlmer onteigend. Uiteraard met een proteststem op een Ja21, ofzoiets.quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou de komende vier jaar kan iedereen die een huis zoekt beter de provincie verlaten. Wat een naïef populistisch geblaat.
Dan kan je beter het hele land laten afzinken. (Gelukkig gaat dat met deze partijen ook gebeurenquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
FVD ook bijna even groot als de 1e linkse partij GL. Afzinken die kutdorpen
Blij met de WLR SC als een van de weinige plekken waar ik niet constant moet horen dat er is afgerekend met de 'linkse regering'quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je beter het hele land laten afzinken. (Gelukkig gaat dat met deze partijen ook gebeuren)
Landelijk gezien staat GL + PvdA + PvdD + SP nu op 22 van de 75 zetels. Nederland is nou eenmaal een krankzinnig rechts land, en het wordt elk jaar alleen maar erger.
Met natuurlijk als cruciale vraag: wanneer wordt de WLR SC rechts?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je beter het hele land laten afzinken. (Gelukkig gaat dat met deze partijen ook gebeuren)
Landelijk gezien staat GL + PvdA + PvdD + SP nu op 22 van de 75 zetels. Nederland is nou eenmaal een krankzinnig rechts land, en het wordt elk jaar alleen maar erger.
Links heeft niet perse ingeleverd ten opzichte van rechts deze verkiezingen dus ik zou niet willen zeggen dat het alleen maar erger wordt.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben SC'er, Ik blijf SC'er en ik word nooit van mijn leven van de BBBquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met natuurlijk als cruciale vraag: wanneer wordt de WLC SC rechts?
Zolang @Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met natuurlijk als cruciale vraag: wanneer wordt de WLC SC rechts?
Over het algemeen zijn D66 en CU ook iets links van het midden georiënteerd dus dan komen er nog 9 bij. Voor stikstof en medisch ethisch ligt dat voor CU anders maar op veel andere onderwerpen wel degelijk links. En Volt is ook eerder links dan rechtsquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
WLR en ESF de laatste mohikanen van links op fok.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang @:Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.
At your service.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zolang @:Rellende_Rotscholier hier de scepter zwaait blijft WLR een veilige linkse safe-space op een verder ontzettend guurrechts forum.
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
WLR en ESF de laatste mohikanen van links op fok.
Ik ben ook links hoorquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is jouw stemming?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou de algehele stemming in dit topic betitelen als:
WKN?quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ik
Dat zou corresponderen met 44 TK zetels, dat hebben die partijen de afgelopen 2 verkiezingen niet gehaald hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
NBA topic schiet af en toe iets uit de bocht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
SPT en FHF zijn ook niet erg rechts denk ik
Mani, Max, en Koffie zijn onze extreemrechtse vrienden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:19 schreef franklop het volgende:
Ik zit vrij centraal en nog bijna het meest rechts op WLR
Ja eens. BBB is helemaal niet per se een rechtse partij in de traditionele zin van het woord. Wel een kutpartij natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:55 schreef OProg het volgende:
Wat wij nu op de hoop van rechts gooien heeft eigenlijk ook niet zo veel te maken met wat links/rechts ooit inhield.
Je zou eigenlijk dat spectrum veel beter in kunnen delen als populisme tegen realisme.
Zo een BBB heeft ook heel veel dingen overgenomen die ook gewoon in de programma's van "links" zitten. Die vooral dingen zijn die mensen willen horen rond bijvoorbeeld sociale zekerheid. En erbij duiken ze op de onderbuik door moeilijke situaties gewoon te ontkennen en te roepen wat een groot deel van de mensen wil horen.
Pas als je aan de realistische kant van de streep zit kan je het een beetje indelen in links/rechts - uitzonderingen daargelaten. Hoewel het wel weer opvallend is dat de traditioneel rechtse partijen ook richting populisme zijn gegaan. Waarschijnlijk omdat die ook traditioneel tegen verandering waren.
Van @Koffieplanter is het slechts een act. Ik ben overtuigd extreemrechts.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mani, Max, en Koffie zijn onze extreemrechtse vrienden.
Vanwaar dit principe?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:Koffieplanter post uit principe niet meer in de SC.
@Slobeend dacht edoch dat het gemeend was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van @:Koffieplanter is het slechts een act. Ik ben overtuigd extreemrechts.
Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:58 schreef Steven184 het volgende:
Eerste 5 partijen in mijn gemeente: BBB, VVD, CDA, JA21 en PVV.
Fantastisch. En dan een linkse lokale partij die won bij de gemeenteraadsverkiezingen
Jaloersquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.
Hier ook. Is mn stem toch nog goed terechtgekomenquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier in het 'dorp' is GL de grootste, voor BBB.
Halfjaar geleden een halve dag geweest voor een item en het verbaast me dat dat mijn eerste keer was in het leven. Mooie plek.quote:
Hup Greenpeace en MOBquote:Verschillende bronnen melden dat op het ministerie van Landbouw, Natuur en Stikstof al wordt nagedacht over het toekomstige stikstofbeleid na de enorme verkiezingsoverwinning van BBB. Gedacht wordt aan het inbouwen van een denkpauze, maar er zal ook snel een gebaar gemaakt moeten worden richting BBB.
Dit om coalitievorming met de partij in de provincies mogelijk te maken, zeggen ingewijden tegen de NOS. Maar politiek gezien is deze race in de coalitie nog lang niet gelopen.
Het loslaten van het jaar 2030 waarin de stikstofuitstoot moet zijn gehalveerd, is een optie. Ook wordt voor mogelijk gehouden dat alle gedwongen maatregelen, zoals de gedwongen uitkoop van boeren, op de lange baan worden geschoven.
Knellend punt daarbij is wel dat de nieuwe stikstofwet, waaraan op dit moment nog wordt gewerkt, moet standhouden bij de rechter. Onder andere Greenpeace en Mobilisation for the Environment bereiden rechtszaken voor.
De gedachte is dat al snel zal blijken dat minister Van der Wal gelijk heeft met haar uitspraak dat het stikstofbeleid niet zomaar versoepeld kan worden gezien de afspraken in de EU. Partijleider Van der Plas noemde dat "compleet gelul". Dus of de handreikingen voor BBB voldoende zijn is de vraag.
Ik heb het ook aangezet, het gaat de hele tijd over geld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:21 schreef Faraday01 het volgende:
Zo even gaan lachen om don pat in de herhaling want gisteren gemist
Geen gastarbeiders geen asperges.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Net weer de eerste keer van het jaar asperges gegeten. Wat een godenvoer blijft dat toch
Blijft toch de vreemdste act van deze SCquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Matige trainer volgens @:pistolero
Maar het is geen act.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijft toch de vreemdste act van deze SC
En dat wil wat zeggen..quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Blijft toch de vreemdste act van deze SC
Het ontkennen dat het een act is vind ik een act op zich.quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ontkennen dat het een act is vind ik een act op zich.
Heb je nog iets positiefs te melden over de wedstrijd?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Da mag jij vinden.
Heel WLR hangt aan elkaar van de acts.
Ook geen aardbeien! Het is wachten tot de GGG wordt opgericht.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen gastarbeiders geen asperges.
Zeker, heerlijk wedstrijdje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog iets positiefs te melden over de wedstrijd?
Geluk, lage xG, individuele kwaliteit, ramptegenstander, ...quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog iets positiefs te melden over de wedstrijd?
Het is Pietje niet he.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geluk, lage xG, individuele kwaliteit, ramptegenstander, ...
En jij bent daar een uitzondering op?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Heel WLR hangt aan elkaar van de acts.
Als je het hebben van een afwijkende mening een act vindt, dan niet nee.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En jij bent daar een uitzondering op?
Afwijkende meningen houden we niet van in WLR.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je het hebben van een afwijkende mening een act vindt, dan niet nee.
Waarom heeft de extreemrechtse @franklop nog toegang dan?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afwijkende meningen houden we niet van in WLR.
Die jongen werkt iedere dag met mensen die op BBB stemmen, we mogen hem niet zijn laatste restje weldenkendheid ontnemen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom heeft de extreemrechtse @:franklop nog toegang dan?
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dat is een lastige vraag. Beide zijn geweldige wielrenners met hun eigen unieke talenten en kwaliteiten! Het hangt er ook vanaf welk soort race het betreft en wat de omstandigheden zijn. Maar als ik toch moet kiezen ga ik voor Mathieu van der Poel omdat hij op dit moment net iets meer successen boekt in grote wedstrijden.
Emil?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Die AI-chatbot is nog niet heel erg snugger. Op de vraag wie beter is, Mathieu van der Poel of Bert-Jan Lindeman was zijn antwoord:
[..]
Waterschappen in Oost Brabant lijkt BBB niet de grootste te worden. Het is ver zoeken maar een klein lichtpuntje.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die rechtsback van Shakhtar springt vanavond nog van de Brienenoord.
Je zou zeggen dat ze ondertussen wel gewend zouden moeten zijn zich tegen schoten te verdedigen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die rechtsback van Shakhtar springt vanavond nog van de Brienenoord.
3 zetels voor PvdD tegenover 4 voor BBB bij het lokale waterschap, als dat de uiteindelijke verdeling blijkt te zijn valt dat alleszins mee ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waterschappen in Oost Brabant lijkt BBB niet de grootste te worden. Het is ver zoeken maar een klein lichtpuntje.
Feyenoord > Ruslandquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze ondertussen wel gewend zouden moeten zijn zich tegen schoten te verdedigen.
Zijn vader was profrennerquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk straks AZGoden en een ziedende Sarri die een hele slof sigaretten opeet.
Zeker een stuurklopper?quote:
Coëfficiëntenpolonaise.quote:
Haagse Insider is een act die niet meer leuk isquote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:27 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Haagse Outsider wil dat PvdA en GL zelfmoord plegen @:slobeend
Hou je mond joh.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens, was niet sjiek. Veel erger kan niet.
Ik word hier zo moe van.quote:Minister Mark Harbers: “Mensen willen en kunnen vaak niet zonder hun auto. Vanuit ons ministerie wordt geïnvesteerd in alle vormen van mobiliteit en dus zeker ook in autobereikbaarheid. Het wordt weer tijd dat de auto de prominente plek ook weer aan de gesprekstafels van de overheid krijgt waarbij we kijken naar hoe de kracht van de auto kan worden ingezet om Nederland zo goed mogelijk bereikbaar te krijgen. De auto is niet weg te denken uit ons straatbeeld, sterker nog, nu de auto ook nog steeds schoner, stiller en veiliger wordt ligt het beste tijdperk van de auto nog voor ons!”
ChatGPT is echt een enorme nuanceneuker.quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Die AI-chatbot is nog niet heel erg snugger. Op de vraag wie beter is, Mathieu van der Poel of Bert-Jan Lindeman was zijn antwoord:
[..]
Terechte klacht, maar tegelijk worden we wel massaal de auto ingejaagd door al dat gestaak in het OV, dus het lijkt wel alsof zelfs de OV-branche het hiermee eens is.quote:
Die stakingen zijn niet in het belang van de OV-branche, maar daar kiezen ze natuurlijk niet zelf voor. Vervoerders staan met hun rug tegen de muur want hebben helemaal geen geld voor betere arbeidsvoorwaarden. Het Rijk zou over de brug moeten komen met meer geld maar dat gaat onder dit kabinet natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Terechte klacht, maar tegelijk worden we wel massaal de auto ingejaagd door al dat gestaak in het OV, dus het lijkt wel alsof zelfs de OV-branche het hiermee eens is.
Ik heb lokaal gestemd en nog nooit extreemrechts.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mani, Max, en Koffie zijn onze extreemrechtse vrienden.
Het CDA kan zichzelf beter opheffenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA-leider en minister van Buitenlandse Zaken Hoekstra vindt dat het kabinet niet kan doorgaan op de ingeslagen weg met het stikstofbeleid, na de grote verkiezingszege van de BoerBurgerBeweging. "We kunnen niet over tot de orde van de dag", zei hij voordat hij naar de ministerraad ging.
CDA is volledig in paniek
Er is gewoon een meerderheid voor het stikstofbeleid. Flikker gewoon op met je kutpartijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
CDA-leider en minister van Buitenlandse Zaken Hoekstra vindt dat het kabinet niet kan doorgaan op de ingeslagen weg met het stikstofbeleid, na de grote verkiezingszege van de BoerBurgerBeweging. "We kunnen niet over tot de orde van de dag", zei hij voordat hij naar de ministerraad ging.
CDA is volledig in paniek
Er is geen meerderheid meer als VVD en CDA hun handen aftrekken van het stikstofbeleid.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is gewoon een meerderheid voor het stikstofbeleid. Flikker gewoon op met je kutpartij
Ga lekker ergens anders trollen ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is geen meerderheid meer als VVD en CDA hun handen aftrekken van het stikstofbeleid.En daar heeft het alle schijn van.
Heeft niets met trollen te maken. Gewoon een feit, het is niet zo dat de steun van het CDA en VVD aan het stikstofbeleid in beton gegoten is. Ze zijn er meer in gedwongen doordat ze moesten samenwerken met links.quote:
Je post hier niet om mee te praten maar alleen om te zuigen of domme takes te plaatsen zodat iedereen op je hapt. Nogal vermoeiend en overweegt mij om abo weer te upgraden zodat je drek niet hoef te lezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft niets met trollen te maken. Gewoon een feit, het is niet zo dat de steun van het CDA en VVD aan het stikstofbeleid in beton gegoten is. Ze zijn er meer in gedwongen doordat ze moesten samenwerken met links.
Of je reageert gewoon op de inhoud. Wat is dit voor reactie?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Je post hier niet om mee te praten maar alleen om te zuigen of domme takes te plaatsen zodat iedereen op je hapt. Nogal vermoeiend en overweegt mij om abo weer te upgraden zodat je drek niet hoef te lezen.
Schitterend, wat een schitterende soap.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:52 schreef Szura het volgende:
Ach, Sanderink
https://nos.nl/artikel/24(...)anjewoud-en-strukton
quote:12:55
'Ik weet u te vinden!'
"Deze rechtbank deugt voor geen meter!" schreeuwt Sanderink. "Ik heb geen enkel respect voor u alle drie! Meneer Van Houten, ik weet u te vinden!" Hij wijst priemend naar de rechters en naar advocaat Tjiam.
"Wilt u niet wijzen", vermaant rechter Louter.
"Ik wijs als ik dat wil!", gilt Sanderink.
Advocaat Tjiam vraagt: "Kunt u alstublieft gaan?"
Sanderink loopt dreigend op hem af. En wordt dan door een vrouwelijke bode de zaal uit geleid.
BBB-analyse klopt natuurlijk niet. Aantal jongeren die je volgen op Facebook/Twitter/Instagram is natuurlijk niet representatief voor stemgedrag. Maar of NRC dat dan wel goed kan peilen weet ik niet. Maar het zal dichter bij NRC liggen dan bij wat BBB zegt vermoed ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmmm..wie moet ik geloven? BBB of NRC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet alleen niet de fout maken om na dit seizoen al te vertrekken. Wat hij uiteraard wel gaat doen.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enorm standbeeld in Rotterdam binnenkort
Dat is toch ook een leuke rubriek in TDF soms? Of verwar ik hem met iemand anders?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ter vermaak even het Ajaxtopic bezocht. Kunnen jullie mij vertellen of user freaky40 een vaste rubriek is? In dat geval moet ik dat topic wat vaker bezoeken.
Acht posts in TDF blijkbaar, wel allemaal van hetzelfde hersenloze niveau. Fenomeen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch ook een leuke rubriek in TDF soms? Of verwar ik hem met iemand anders?
Alles is een complot tegen Ajax bij hem.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ter vermaak even het Ajaxtopic bezocht. Kunnen jullie mij vertellen of user freaky40 een vaste rubriek is? In dat geval moet ik dat topic wat vaker bezoeken.
Was niet best hé?quote:Op zondag 19 maart 2023 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die docu over SD Worx vond ik overigens best tegenvallen. Het leukste moment was de mental breakdown van prinsesje Vollering nadat droogneuker Danny Stam het in zijn hoofd haalde kritiek op haar te hebben.
Danny Stam, moedergods. Jan Boven lijkt ineens het toonbeeld van charisma.
Dus als je op de bank zit mag je je teamgenoten niet proberen te motiveren?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen zou in de spelerstunnel een aantal opbeurende woorden geschreeuwd hebben richting zijn ploeggenoten. "Kom op Ajax. Dit is de kampioenswedstrijd." De spelers van Feyenoord konden dit ook horen en besloten daar kort op te reageren richting de middenvelder. "Wat lul jij nou joh. Je zit op de bank", zeiden enkele Feyenoord-spelers. Om welke spelers het ging is onbekend.
Pijnlijk wel.
Natuurlijk mag dat, maar ik vond dit wel een komische reactie van de Feyenoorders.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dus als je op de bank zit mag je je teamgenoten niet proberen te motiveren?
(buiten dat motivatie voor zo'n wedstrijd er altijd zou moeten zijn natuurlijk)
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen zou in de spelerstunnel een aantal opbeurende woorden geschreeuwd hebben richting zijn ploeggenoten. "Kom op Ajax. Dit is de kampioenswedstrijd." De spelers van Feyenoord konden dit ook horen en besloten daar kort op te reageren richting de middenvelder. "Wat lul jij nou joh. Je zit op de bank", zeiden enkele Feyenoord-spelers. Om welke spelers het ging is onbekend.
Pijnlijk wel.
Ja dat is sowieso niet slim nee. Ken je klassiekersquote:Op maandag 20 maart 2023 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Wel een goede ode aan Driesje Mertens van Davy
Als er buiten die van Mertens nog 1 is die ik moet weten dan hoor ik dat graagquote:Op maandag 20 maart 2023 13:30 schreef Szura het volgende:
frankflop kent duidelijk z’n klassieken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Slobeend op 20-03-2023 15:34:09 ]
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts: "Van der Poel kan NIET alle 5 de Monumenten winnen, Van Aert wél."Mathieu kan over een paar weken wel 2 monumenten voor staan op Wout in ieder geval..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lombardije en LBL hebben ze beiden ook flink wat geluk nodig om te winnen, maar Mathieu nog wel iets meer dan Wout..
Daar heb ik even lekker mee gelachen, jaquote:Op zondag 19 maart 2023 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alles aan eendagskoersen gewonnen door Wout is automatisch een monument hoorquote:Op maandag 20 maart 2023 14:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu kan over een paar weken wel 2 monumenten voor staan op Wout in ieder geval..
Voor Lombardije en LBL hebben ze beiden ook flink wat geluk nodig om te winnen, maar Mathieu nog wel iets meer dan Wout..
Met explosiviteit van Matje geef ik hem toch wat meer kans in LBL. Heeft daar ook al aardig resultaat gereden.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mathieu kan over een paar weken wel 2 monumenten voor staan op Wout in ieder geval..
Klopt, maar ook Wout reed daar vorig jaar al een uitslag. Hij is toen geen moment in de buurt van de zege geweest, maar had ook geen ideale voorbereiding..quote:Op maandag 20 maart 2023 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met explosiviteit van Matje geef ik hem toch wat meer kans in LBL. Heeft daar ook al aardig resultaat gereden.
Lombardije wordt voor beide wel te lastig in principe.
Omdat de 5 monumenten samen legendarisch zijn en aan geeft dat je alle terreinen aan kan. Dat is unieker dan 5x PR en 5x RVV.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je perse alle monumenten willen winnen? Ik zou net zo lief nog een extra keer RVV of PR winnen dan Lombardije.
Overigens heeft Wout al ruim 2,5 jaar geen monument gewonnen. Kan de komende weken veranderen natuurlijk, maar als ie dat niet doet dan ben ik benieuwd of de Belgen dat overleven.
Tussendoor hebben andere Belgen dat wel gedaan, dus dat valt vast mee. Maar eigenlijk zou Wout wel Vlaanderen of PR moeten winnen dit jaar jaquote:Op maandag 20 maart 2023 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je perse alle monumenten willen winnen? Ik zou net zo lief nog een extra keer RVV of PR winnen dan Lombardije.
Overigens heeft Wout al ruim 2,5 jaar geen monument gewonnen. Kan de komende weken veranderen natuurlijk, maar als ie dat niet doet dan ben ik benieuwd of de Belgen dat overleven.
Het ligt er ook aan waar de finish ligt. De muur van Sormano zal toch altijd problematisch blijven, hoewel hij daar verder kwam dan ik verwacht had. Ze kunnen natuurlijk opeens wegwerken hebben als dat uit komtquote:Op maandag 20 maart 2023 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Mathieu ooit op 4 staat sluit ik niet uit dat ze in Italië met een licht aangepast parcours komen.
De Belgen verdenken Pogi en Matje al van een conctie voor san remo en Vlaanderenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussendoor hebben andere Belgen dat wel gedaan, dus dat valt vast mee. Maar eigenlijk zou Wout wel Vlaanderen of PR moeten winnen dit jaar ja
4x RvV sta je in een rijtje van 1 dus feitelijk unieker dan de 5 monumenten winnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat de 5 monumenten samen legendarisch zijn en aan geeft dat je alle terreinen aan kan. Dat is unieker dan 5x PR en 5x RVV.
Enorm subjectief toch.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
4x RvV sta je in een rijtje van 1 dus feitelijk unieker dan de 5 monumenten winnen.
Dat zou voor Jumbo niet verkeerd zijn. Dan krijg je meer controle over de koers als Van Aert daar dan bij is. Dan hoef je niet de meest lastige fase met je ploeg te controleren.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De Belgen verdenken Pogi en Matje al van een conctie voor san remo en Vlaanderen
Ik denk vooral gezamenlijke belangen en je kunt er wel vanuit gaan dat Pogi of Matje uiterlijk 2e keer kwaremont jumbo deels overboord willen kiepen
Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
7(?)x Willunga Hill telt pas echt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |